eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴شروع چلّه بزرگ از فردا تا ۱۰بهمن 🔹مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران: شب چله آغازگر چله بزرگ است که از اول دی آغاز و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد 🔹طول شب چله در تهران ۱۴ ساعت و ۱۶ دقیقه خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقال خودروی اسراییلی منهدم شده از یکی از محورهای جنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صبح امروز ارتش اشغالگر اسرائیل 56 ساختمان را در منطقه شجاعیه در شرق غزه با مواد منفجره تخریب کرد.
📣 مصادره برج ابربدهکار مالیاتی در سعادت آباد 🔺️سازمان امور مالیاتی کشور از وصول بیش از ۵ هزار میلیارد ریال از بدهی ابربدهکار مالیاتی خبر داد. 🔺️این ابربدهکار ۱۴۰۰ میلیارد تومان بدهکاری مالیاتی دارد و بیش از ۵ هزار روز فرار مالیاتی داشت. 🔺️یک برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت آباد متعلق به این فرد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی و قضایی فروخته شد
📣 بیماران بدحال طعمه جدید کلاهبرداران تلفنی رئیس پلیس فتای پایتخت: 🔺️مجرمین با مراجعه به بیش از ۱۰ بیمارستان در کشور و به دست آوردن اطلاعات پزشکان، با ترفندهای زیرکانه با پذیرش بیمارستان تماس می‌گرفتند و خود را پزشک آن بیمارستان معرفی می‌کردند و درخواست شماره تماس همراهان بیمار بستری شده تحت نظر خود را می‌کردند. 🔺️مجرمین با ترساندن و نگران کردن آنها از وضعیت بیمار، درخواست وجه برای جراحی می‌کردند که شکات نیز باتوجه به شنیدن نام پزشک و نگرانی از وضعیت بیمار خود بدون بررسی صحت موضوع وجه مورد نظر را واریز می‌کردند. 🔺️در نهایت با اقدامات پلیس فتا تهران بزرگ تمامی اعضای این باند ۴ نفره شناسایی و دستگیر شدند.
نصب موشک‌های‌ با برد بالا بر روی شناورهای سپاه فرمانده نیروی دریایی سپاه: 🔹یک تحول و انقلاب در توان نیروی دریایی سپاه ایجاد شده است، شناورهایی طراحی کرده‌ایم تا بتوانند موشک‌هایی با برد بالاتر را شلیک کنند. 🔹موشک‌هایی که ‌بر روی شناورهای سپاه نصب شد‌ه‌اند مجهز به هوشمند مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک هستند. 🔹تا پایان سال ‌در حوزه الحاق و ساخت شناور، اتفاقات بسیار بزرگی در نیروی دریایی سپاه رقم خواهد خورد‌ و توان نیروی دریایی سپاه افزایش خواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 خاص ترین جشن روز دانشجو برای دخترهای دانشگاه علامه این بچه ها جشن روز دانشجوی امسالشونو مهمون رفقاشون در پایگاه پهپادی بودن که با یه کیک ۱۲۰ کیلویی این روز رو جشن گرفتن :)
دریافت عوارض جاده‌ای و بزرگراهی فعلا منتفی شد معاون راهداری سازمان راهداری: 🔹برای نگهداری جاده‌ها روش‌های مختلف تامین مالی وجود دارد. 🔹فعلا در آزادراه‌ها عوارض دریافت می‌کنیم. پیشنهاداتی برای دریافت عوارض از جاده‌ها و بزرگراه‌ها مطرح شده که شرایط آن فراهم نشد.
وصول ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی ابربدهکار مالیاتی بعد از ۱۴ سال سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: 🔹طی فعالیت‌های صورت گرفته این سازمان در خصوص پرونده‌های مالیاتی مربوط به ابربدهکاران مالیاتی، یک این ابربدهکار که ۱۴۰۰ میلیارد تومان بدهکاری مالیاتی دارد و بیش از پنج هزار روز (حدود ۱۴ سال) فرار مالیاتی داشت با پیگیری های قانونی صورت گرفته نسبت به وصول بخشی از آن اقدام شد. 🔹در جریان رسیدگی و وصول بدهی مالیاتی این هلدینگ اقتصادی هیچگونه خللی در فعالیت واحدهای تولیدی این هلدینگ ایجاد نشد، از طرف دیگر وصول این بدهی از محل فروش اموال شخصی صورت گرفت که در این مورد یک برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت آباد متعلق به این فرد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی و قضایی فروخته شد.
انهدام باند زورگیران خشن در تهران رئیس پلیس تهران: 🔹باند چهار نفره زورگیری‌های خشن از مردم منهدم شد. سارقان به ۱۰۰ فقره زورگیری و سرقت اعتراف کردند. 🔹آنان پس از شناسایی افرادی که درحال کار با گوشی تلفن همراه گرانقیمت بوده یا وسیله گرانبهایی به همراه داشته با تهدید قمه و چاقو از وی زورگیری کرده بودند. 🔹در برخی موارد هم که با مقاومت مالباخته مواجه شده بودند، او را مجروح کرده و سرقت کرده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شهروندان عرب: 📍با این خیانتی که از سران عرب می‌بینیم همان بهتر که ایران کشورهای خلیج فارس را بمباران کند...
منابع عبری: 12 نظامی صهیونیست از تیپ گیواتی در خان یونس در جنوب نوار غزه زخمی شدند.
دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر 🔹وزیر امور خارجه در دوحه امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حامیان فلسطین در مقابل ساختمان CNN در واشنگتن به دلیل انتشار اخبار ناصحیح از غزه، اعتراض کردند.
چگونه رژیم صهیونیستی به هاب فناوری نظارتی تبدیل شد؟ 🔹رژیم صهیونیستی با سرمایه‌گذاری بسیار زیاد توانسته تا شرکت‌های فناوری بسیاری را ایجاد کند و در زمینه تجهیزات الکترونیکی و سایبری و به‌خصوص ابزار‌های نظارتی، جاسوسی و شنود توانسته با پول‌های آمریکایی و اروپایی شرکت‌های بسیار زیادی تاسیس کند. اما باید پرسید که چه ارتباطی بین صنعت فناوری رژیم صهیونیستی و سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی این رژیم دارد؟ 🔹باید دقت کرد بخش عمده‌ای از تولید ناخالص داخلی این رژیم و صادرات اسرائیل به حوزه فناوری و های‌تک مرتبط است و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی مدتهاست که سرویس‌های امنیتی و نظارتی بی‌رحمی دارد؛ سرویس‌هایی که هم در زمینه ترور و هم در زمینه جاسوسی بار‌ها تشت رسوایی‌شان بر زمین افتاده است.
اتصال بیش از ۹۹ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان گلستان به اینترنت پرسرعت 🔹به گفته مجری ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیش از ۹۹ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان گلستان به اینترنت پرسرعت و پایدار متصل شده‌اند. 🔹در عصر کامپیوتر‌ها و ماهواره‌ها بشر می‌تواند در آن واحد تصویر، صدا و دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را در حداقل زمان دریافت یا ارسال کند. همزمان با ورود به قرن ۲۱ توجه دست‌اندرکاران صنعت مخابرات و مراکز تحقیقاتی به فناوری روز دنیا یعنی فیبر نوری بیشتر شد وبه اعتقاد کارشناسان حوزه ارتباطات با استفاده از فیبر نوری زیرساخت‌های محلی و شهری ارتباطات قادر خواهد بود با سرعت‌های بیشتر و کیفیت برتر به یکدیگر و به زیرساخت‌های منطقه‌ای و جهانی اطلاعات بپیوندند. 🔹با بکارگیری آخرین فناوری‌های انتقال نوری، زیرساخت لازم برای تمام کاربرد‌های الکترونیکی از قبیل تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی فراهم می‌شود و ارایه خدمات ارتباطی ارزان، پرسرعت، ایمن و با کیفیت عالی به همه اقشار امکان‌پذیر می‌شود.
پرتاب نسل‌های توسعه یافته ماهواره‌های ناهید و پارس تا پایان سال 🔹نماینده تجاری سازی پژوهشگاه فضایی ایران با اعلام اینکه نسل‌های توسعه یافته ماهواره‌های ناهید و پارس تا پایان سال پرتاب می‌شود، گفت: مدل توسعه‌یافته ماهواره خیام در حال طراحی و ساخت است. 🔹احمد سلیمانی، ضمن اشاره به اینکه پژوهشگاه فضایی ایران طی سال گذشته تاکنون رویکرد خود را بر دو مبحث فعال کرده است، اظهار کرد: رویکرد نخست توسعه همزمان ماهواره‌های مخابراتی و ماهواره‌های سنجشی یعنی نسل‌های توسعه یافته ماهواره‌های ناهید و ماهواره پارس است که تا پایان سال پرتاب این دو ماهواره انجام خواهد شد. 🔹نماینده تجاری‌سازی پژوهشگاه فضایی ایران افزود: همچنین بحث توسعه ماهواره خیام در دستور کار پژوهشگاه قرار دارد و نسل‌های جدید (مدل توسعه یافته) این ماهواره را که در حال حاضر فعال است در دست طراحی و ساخت است و پروژه پرتاب نسل جدید خیام، برای کمک به پروژه خیام قبلی در دستور کار پژوهشگاه قرار دارد که یا امسال یا سال آینده عملیاتی خواهد شد.
🌹اگر می خواهید نوجوانتان پس از مدتی فقط صدای شما را نشنود بلکه به حرفتان نیز گوش دهد بایستی حواستان به گفتگوها باشد. 🔺دنبال بهانه گیری و جر و بحث نباشید. 🔺از کاه، کوه نسازید. 🔺بر سر هر موضوع کوچک و بزرگی غرغر نکنید. 🔺چشم تان را بر روی برخی از رفتارهای غلط او ببندید تا جای بحث برای موضوعات مهم تر باقی بماند.
🔻خبر خوب، حرف مفت زدن به جهت ایجاد آشوب در کشور نباید بی هزینه باشد 🔸صدور حکم ۶ ماه حبس و ۲ سال ممنوعیت از روزنامه‌نگاری برای سارا معصومی به دلیل انتشار یک توئیت درباره آرمیتا گراوند 🔹​شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اتهام «نشر مطالب خلاف واقع»، سارا معصومی، روزنامه‌نگار را به تحمل ۶ ماه حبس و ۲ سال ممنوعیت از روزنامه‌نگاری محکوم کرد. به گفته وکیل پرونده، مصداق عنوان اتهامی او «گزارش ضابطان» و «نشر یک توییت درباره آرمیتا گراوند» عنوان شده است.
27.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸آیا رویه اشتباه فعلی در واردات شکر اصلاح می‎شود؟ جدی‌ترین سوالی که بعد از افشای تخلف ۳.۴میلیارد دلاری واردات چای سیاه مطرح شد، درباره بازه زمانی سه‌ساله وقوع تخلف، قبل از رسیدگی قضایی است که به رقابت نابرابر، هدررفت منابع ارزی، توزیع کالای بی‌کیفیت و تعطیلی یا مشکلات مالی گسترده واحدهای تولیدی چای و ضربه به اعتماد عمومی منجر شد؛ مواردی که در حوزه واردات شکر نیز مطرح است. با این حال هشدارها و حتی ورود دستگاه‌های نظارتی باعث نشده تا ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان متولی و مسئول، حتی یک قدم تاثیر گذار برای اصلاح رویه اشتباه فعلی در واردات شکر بردارند.
🔴تهران بارانی می‌شود 🔹هواشناسی تهران: از بعدظهر جمعه تا اواخر وقت یکشنبه با نفوذ سامانۀ بارشی، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و باران و مه مورد انتظار است.
🔴«جناب‌خان» شب یلدا به تلویزیون برمی‌گردد 🔹یکی از مهمترین میهمانان یلدایی شبکه نسیم، جناب خان خواهد بود که به ویژه برنامه «نسیمی‌شو» می‌رود. 🔹ویژه برنامه یلدا «نسیمیشو» پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. (احتمالا آهنگ ای سیاه زنگی رو بخونه😂)
آخ تو شب ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشاوندانِ منی😂 البته اسم شب یلدا تغییری نکرده این شب رو شب ترویج... (صله رحم) نامگذاری کردن که بنظرم بد هم نیست. اصلا کارکرد شب یلدا همینه. صله رحم یکی از واجبات دینی هستش که اگه ترک بشه اثرات خیلی بدی روی زندگی انسان میگذاره. قطع رحم یکی از بزرگترین گناهان است. این رسم خوب دورهم جمع شدن شب یلدا، این شب رو که یه شب ملی هست رو یه شب دینی هم قرار میده که مورد تایید دین هستش.
🇮🇷 سردار باقری در سال ۹۸ :🫡 ما به ارتش مردمی یمن کمک‌های مستشاری و فکری می‌کنیم و مسئول این کار، سپاه پاسداران است و تا آخر هم کنار مردم یمن می‌ایستیم تا این تجاوز را از خود دور کنند.