eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻خبر خوب، حرف مفت زدن به جهت ایجاد آشوب در کشور نباید بی هزینه باشد 🔸صدور حکم ۶ ماه حبس و ۲ سال ممنوعیت از روزنامه‌نگاری برای سارا معصومی به دلیل انتشار یک توئیت درباره آرمیتا گراوند 🔹​شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اتهام «نشر مطالب خلاف واقع»، سارا معصومی، روزنامه‌نگار را به تحمل ۶ ماه حبس و ۲ سال ممنوعیت از روزنامه‌نگاری محکوم کرد. به گفته وکیل پرونده، مصداق عنوان اتهامی او «گزارش ضابطان» و «نشر یک توییت درباره آرمیتا گراوند» عنوان شده است.
27.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸آیا رویه اشتباه فعلی در واردات شکر اصلاح می‎شود؟ جدی‌ترین سوالی که بعد از افشای تخلف ۳.۴میلیارد دلاری واردات چای سیاه مطرح شد، درباره بازه زمانی سه‌ساله وقوع تخلف، قبل از رسیدگی قضایی است که به رقابت نابرابر، هدررفت منابع ارزی، توزیع کالای بی‌کیفیت و تعطیلی یا مشکلات مالی گسترده واحدهای تولیدی چای و ضربه به اعتماد عمومی منجر شد؛ مواردی که در حوزه واردات شکر نیز مطرح است. با این حال هشدارها و حتی ورود دستگاه‌های نظارتی باعث نشده تا ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان متولی و مسئول، حتی یک قدم تاثیر گذار برای اصلاح رویه اشتباه فعلی در واردات شکر بردارند.
🔴تهران بارانی می‌شود 🔹هواشناسی تهران: از بعدظهر جمعه تا اواخر وقت یکشنبه با نفوذ سامانۀ بارشی، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و باران و مه مورد انتظار است.
🔴«جناب‌خان» شب یلدا به تلویزیون برمی‌گردد 🔹یکی از مهمترین میهمانان یلدایی شبکه نسیم، جناب خان خواهد بود که به ویژه برنامه «نسیمی‌شو» می‌رود. 🔹ویژه برنامه یلدا «نسیمیشو» پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. (احتمالا آهنگ ای سیاه زنگی رو بخونه😂)
آخ تو شب ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشاوندانِ منی😂 البته اسم شب یلدا تغییری نکرده این شب رو شب ترویج... (صله رحم) نامگذاری کردن که بنظرم بد هم نیست. اصلا کارکرد شب یلدا همینه. صله رحم یکی از واجبات دینی هستش که اگه ترک بشه اثرات خیلی بدی روی زندگی انسان میگذاره. قطع رحم یکی از بزرگترین گناهان است. این رسم خوب دورهم جمع شدن شب یلدا، این شب رو که یه شب ملی هست رو یه شب دینی هم قرار میده که مورد تایید دین هستش.
🇮🇷 سردار باقری در سال ۹۸ :🫡 ما به ارتش مردمی یمن کمک‌های مستشاری و فکری می‌کنیم و مسئول این کار، سپاه پاسداران است و تا آخر هم کنار مردم یمن می‌ایستیم تا این تجاوز را از خود دور کنند.
🔴این دروغ‌ها را باور نکنید مستقل‌ترین دختران از دهه شصت و پنجاه را دیدیم که از وحشت اینکه روزی بمیرند و در تنهایی کسی سراغ آنها را نگیرد افسرده شدند. برای هر زنی الویت اول و آخر دوست داشتن و دوست داشته شدن توسط خانواده‌ای است که با ذره ذره وجودش آن را ساخته است. هر دختری حق دارد تمام استعدادهایش را پرورش دهد و حق طبیعی او داشتن همسر و زندگی مشترک است. داشتن همسر و ازدواج حق یک دختر است نه اینکه انتخاب او باشد‌. به زنها می‌گویند حق ارث شما یک دوم مردهاست ولی حق ارث زن خانواده‌ایست که به او تعلق و محبت دارند و وظیفه دارند سه برابر پدر به مادر محبت کنند. حیف که این مستقل پسندها این حقایق را نمی‌گویند.
♦️ قیمت قطعی ۲۲ خودروی وارداتی جدید اعلام شد 🔹قیمت قطعی ۲۲ خودروی وارداتی در مبادی ورودی گمرک که توسط ۱۲ خودروساز وارد کشور شده اعلام شد. 🔹براساس اعلام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی دور جدید فروش خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی از امروز آغاز شده است./تسنیم
وزیر ارشاد: به عنوان وزیر فرهنگ خجالت می کشم یک خانم عفیف می‌گوید در میدان هفت تیر لباس مناسب پیدا نمی‌شود محمد مهدی اسماعیلی: 🔹به والله خجالت می کشم؛ هر وقت این را می شنوم عرق بر پیشانی من می نشیند. 🔹باید میدان هفت تیر را درست کنیم؛ کسبه آنجا مشکل ندارند باید تولید را به آنجا ببریم. 🔹در میدان هفت تیر و میادین دیگر سکوهای فروش لباس مناسب دایر می کنیم. 🔹نباید بگذاریم حجاب و عفاف و پوشش در ایران به عامل شکاف تبدیل شود.
⛔️ طرح انسداد مرز با افغانستان به وسیله موانع بتنی مستحکم 🔴رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح: ستاد کل نیروهای مسلح با وزارت کشور طرحی را برای انسداد مرز افغانستان به پیش می‌برند تا با موانع فیزیکی تردد در مرز محدود شود. 🛡 نوار مرزی ایران و افغانستان به طور کامل انسداد میشود (و پاکستان هم کاشکی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه بیهوش شدن افسر گارد تشریفات آمریکا در یک مراسم رسمی
کار خوب قوه قضائیه تا بقیه بفهمن خبر دروغ و مفت منتشر نکنن ؛ رُس کذاب‌ها رو باید همین طوری کشید خدا قوت آقای اژه‌ای🫡
🚨 ♦️صدای انفجار مهیب در اطراف فرودگاه دمشق شنیده شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بمباران جنون‌آمیز اطراف بیمارستان کویتی و محل اسکان آوارگان در شهر رفح توسط اشغالگران اسرائیلی
🔴حضور ایتالیا در دریای سرخ 🔹دولت ایتالیا تصمیم گرفته است که فریگیت F591 را در دریای سرخ  مستقر کند این فرگیت در حال حاضر در شرق مدیترانه فعالیت دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عطوان: اقدامات یمن آبرویی برای آمریکا نگذاشته است 🗣تحلیلگر سیاسی جهان عرب: آمریکا احساس کرده موقعیتش به لرزه افتاده، اگر درگیر یمن شود مشکلی بزرگ پیدا خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس اسرائیلی: 🗣من طرفدار جنایات جنگی هستم و اگر ویرانی خانه‌ها را در غزه نبینم، شب‌ها خوابم نمی‌برد!
<< جلسه هماهنگی شریان استان فارس در شیراز برگزار شد. >> جلسه هماهنگی شریان استان فارس با حضور تعدادی از فعالان اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان فارس در شیراز برگزار شد. در این جلسه مهندس فرشید نظری دبیر شریان فارس با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، به لزوم بسیج تمام توانمندی های این جبهه در راستای ارتقای سطح مشارکت مردم استان فارس اشاره کرد. وی افزود: "نقش و جایگاه فارس و شیراز در سطح ملی حائز اهمیت است و پیوستگی فرهنگی اجتماعی مردم فارس در ادوار مختلف از سال‌های مبارزه با استعمار انگلیس و دفاع مقدس و انتخابات های پس از انقلاب، در قالب یک پیکره واحد متشکل از فارسیان و عشایر غیور بوده و هست، لذا اهمیت حضور آحاد مردم در انتخاب نماینده اصلح مجلس نقش کلیدی در پیشرفت استان دارد.‌" این جلسه با حضور یکی از اعضای شورای مرکزی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی کشور برگزار گردید. این عضو شورای مرکزی ضمن اشاره به ضرورت کار تشکیلاتی، بیان داشت شریان با مدل شبکه سازی حول موضوعات مهم و تخصصی 10 گانه، درصدد است گام‌های موثری در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام و امامین انقلاب بردارد که فعالیت‌های سیاسی یکی از آنهاست. در ادامه‌ی جلسه نظری دبیر شریان فارس خاطرنشان کرد: در این مجموعه ظرفیت و شبکه سازی در تمام شهرستان ها و حتی روستای دورافتاده فارس مدنظر قرار دارد و شریان حامی تمامی جوانان، نخبگان و کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند، خواهد بود. در این جلسه نمایندگانی از جامعه کارگری، کارآفرینان و معتمدین حضور داشتند. 🔴 👇 @sharyaan_fars
آمریکا تحریم‌های جدیدی در ارتباط با برنامه پهپادی ایران وضع کرد 🔹ایالات متحده آمریکا ۱۰ شرکت حقوقی و ۴ فرد را در ایران، مالزی، هنگ‌کنگ و اندونزی به بهانه حمایت از برنامه پهپادی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد. 🔹۳ نفر از افراد تحریم‌شده اتباع ایران و یک نفر دیگر تبعه اندونزی است. از میان شرکت‌ها ۴ شرکت در مالزی، ۴ شرکت در ایران، ۱ شرکت در هنگ‌کنگ و ۱ شرکت در اندونزی ثبت شده‌اند. 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد که این شبکه ارسال قطعاتی به ارزش چند میلیون دلاررا برای سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسهیل کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دعوت رسمی از نامزدهای انتخابات مجلس در سراسر کشور ✅ شاخص‌محوری؛ آری ❌ شخص‌محوری؛ خیر نامزدهای محترم برای ثبت نام جهت قرارگرفتن در فهرست مورد حمایت شریان به قسمت مربوطه در سایت مراجعه کنند 👇 https://sharyaan.org/464-2/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اتفاق نادر در ویژه برنامه یلدا شبکه سه 🔹سالگرد ازدواج ۶۵ام زوج عاشق