eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😈 ماهیت نفاق 📌هرزمان که جبهه حق وایمان؛ دولت وقدرت میگیرد؛خودنمایی باطل ونفاق نیز، پررنگتر میشود زیرا نفاق و باطل، بی ریشه اند و زیستی انگلی دارند وفقط در سایه حق می توانند ابراز وجود کنند تا جلوه هایی از حقانیت را بلحاظ همزیستی با حق بخودبگیرند و سبب فریب عوام می گردند از این رو نفاق؛ بشدت عوامفریب است وبسیاری که اهل بصیرت نیستند، فریفته آن می گردند و تقابل حق باباطل، ایمان با نفاق وکفر، عینیت می یابد. 🔻این تزاحم وچالش،نه خطری برای دولت حق،بلکه سبب قدرت بیشتر آن میشود زیرا به فرموده امیرالمؤمنین علیه السلام: لِلحَقِّ دَولَةٌ، لِلباطِلِ جَولَةٌ. [۱] و نیز فرمودند: جَولَةُ الباطِلِ ساعَةٌ، ودَولَةُ الحَقِّ إلَى السّاعَةِ. [٢] "تاخت وتازباطل؛ ساعتی ست و دولت حق؛ تاقیامت است." 🌏 اگر در آخرالزمان، تقابل حق و باطل؛ خود در تاریخ بشر می رسد و منافقان، فتنه های فراوان برمی انگیزند؛ به این دلیل است که این تقابل حداکثری؛اراده الهی را مبنی برتحقق حاکمیت صالحان و امرظهور، محقق می کند. 🔻از این جهت است که نبی عظیم الشأن اسلام(ص) فرمودند: ✨لا تَكرَهُوا الفِتنَه فِي آخِرالزَّمانِ فَاِنَّها تُبيرُ المُنافقين[٣] از فتنه ها در آخرالزمان نگران نباشيد چرا كه موجب نابودي منافقان خواهد شد. 🔹مصادیق ریشه دوانی نفاق را در جمهوری، ۱. غرر الحكم، ج ۵؛ ص ۲۷۲، ح ۷۳۱۷ و ۷۳۱۸، و عيون الحكم والمواعظ، ص ۴۰۳، ح ۶۸۱۵ و ۶۸۱۶. ٢. المواعظ العدديّة، ص ۵۵. ٣. ميزان الحكمه، حديث شماره 15748.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️قابل توجه وزارت فرهنگ و ارشاد "اسلامی" دولت " انقلابی" حاج آقا رئیسی 🎥خوانندگی زن در نمایش خانگی فیلم "دفتریادداشت"!!!؟ 🔰 پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله: «خمسه لا ينظر الله اليهم يوم القيمه - الي ان قال: والمغني» (جامع احاديث، ج 22، ص 233) یعنی: خداوند در قيامت به پنج طايفه نظر (رحمت) نمي‌کند و يکی از آنان مغنی (آواز خوان) است. 🔰از امام صادق علیه السلام درباره قول زور(که در آیه 30 سوره مبارکه حج آمده) سؤال شد، فرمودند:غناء همان قول زور و سخن باطل است... شما را از نواختن آلات موسیقی همچون صنج ها برحذر میدارم، همانا شیطان با کسیکه آنرا بنوازد به سرعت همراه میشود ملائکه از او فرار میکنند و نفرت دارند. هرکه در خانه اش چهل روز طنبور (سه تار) باشد غضب الهی را بسوی خود جلب کرده است. (من لایحضره الفقیه، ج4، ص46، ح6) 🔰امام صادق علیه‌السلام: «الْمُغَنِّيَةُ مَلْعُونَةٌ مَلْعُونٌ مَنْ أَكَلَ كَسْبَهَا» یعنی: «زن خواننده و کسی که از کسب او بخورد، ملعون و مطرود از رحمت خداست» (وسائل الشيعه، ج 17، ابواب ما يکتسب به، باب 15، ص 121)
🔥جنگ بی امان غربگراها با خانواده 🔻روزنامه اعتماد یکشنبه ده دی،در آستانه روز زن و ، یا تمیزکاری، احیا رنگ ماشین را بیش از نقش مادری و تربیت فرزند برای یک زن افتخارآمیز دانسته و آن را تبلیغ می کند! 🔻همه مشاغلِ مشروع، محترم اند اما این مقایسه و تحقیر مهمترین کار هستی یعنی مادری، خیانت نیست؟ ✍حمیدرضا ابراهیمی
🔻اجرای عدالت در مورد ۵ سارق خشن در استان البرز ▪️حکم اعدام سارقان مسلح به‌اجرا درآمد 🔸رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که حکم اعدام ۵ سارق خشن غیربومی که مرتکب ۱۴ فقره سرقت مسلحانه در استان‌های مختلف کشور شده بودند سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی کرج به‌اجرا درآمد.
طرح انگلیس برای حمله به مواضع ارتش یمن نشریه انگلیسی «تایمز»: 🔹ارتش انگلیس در حال تدارک یک طرح تحریک‌آمیز برای دست زدن به موجی از حملات هوایی علیه مواضع نیروهای یمنی در دریای سرخ بوده که چشم‌انداز تشدید چشمگیر تنش‌ها در منطقه را مطرح می‌کند. 🔹بر مبنای این برنامه، نیروهای بریتانیا به نیروهای آمریکایی و احتمالا نیروهای یک کشور اروپایی دیگر ملحق شده تا حملات موشکی علیه اهداف از پیش برنامه‌ریزی شده متعلق به نیروهای مسلح یمن در دریا یا در داخل خود یمن اجرا کنند. 🔹انتظار می‌رود انگلیس و آمریکا تا ساعاتی دیگر یک بیانیه‌ بی‌سابقه را منتشر کرده و در آن به ارتش یمن هشدار دهند: «یا حملات علیه کشتی‌های تجاری را متوقف کند یا با قدرت نظامی غرب مواجه شود.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صالحین در "السلام علینا و علی عبادالله الصالحین" چه کسانی هستند؟ ♨️ سند قرآنی برای خشمگین کردن دشمن! 💢 شهید سلیمانی، خطرناک‌تر از سپهبد سلیمانی! 🔰 برشی از سخنرانی 🔻2روز دیگر تا سالگرد شهادت
آزادی تبعه اسپانیایی از ایران 🔹سفارت ایران در اسپانیا از آزادی سانتیاگو سانچز کوگدور، تنها شهروند اسپانیایی زندانی در ایران خبر داد. 🔹طبق اعلام سفارت ایران آزادی وی در چارچوب روابط دوستانه و تاریخی دو کشور و با رعایت قوانین انجام می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات ضد صهیونیستی در سوئد 🔹شهروندان سوئدی با برگزاری تظاهرات در استکهلم خواستار آتش‌بس فوری و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.
تمدید آوارگی شهرک‌ نشیان شمال فلسطین اشغالی تا ۳ ماه دیگر 🔺 سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که کابینه نتانیاهو با ادامه و تمدید خالی ماندن شهرک‌های شمالی تا ۳ ماه دیگر موافقت کرد. 🔺 بر اساس این گزارش، ساکنان و شهرک نشینان در مناطق شمالی فلسطین اشغالی همچنان تا ۳ ماه دیگر به خانه‌های خود در مناطق نزدیک به مرز لبنان باز نخواهند گشت.
تظاهرات همبستگی با غزه در فرانسه و آلمان/ برافراشته شدن پرچم فلسطین در پایتخت فنلاند 🔹در هلسینکی پایتخت فنلاند هم در اولین روز سال جدید میلادی، به نشانه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد. 🔹از سوی دیگر شهروندان در کشورهای سوئیس، فرانسه و آلمان در همبستگی با مردم غزه تظاهرات کردند.
تشدید شکاف در میان سران رژیم صهیونیستی/ خودداری رئیس ستاد ارتش از حضور در جلسات کابینه 🔹شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رئیس ستاد کل ارتش این رژیم از شرکت در جلسات دولت خودداری کرده، زیرا می‌داند که تله‌ای در انتظار او است. 🔹این شبکه افزود که اخیرا اخباری در مورد انتقاد از رئیس ستاد کل و توهین به او در جلسات کابینه دولت منتشر شده است. 🔹به گفته این شبکه، دفتر نتانیاهو از هرتزی هلیوی رئیس ستاد کل ارتش خواسته در جلسات دولت شرکت کند و او نیز گفته هرگاه بتواند این کار را خواهد کرد. 🔹از سوی دیگر رسانه های عبری از تنش و اختلاف در نهادهای امنیتی و تقابل میان وزیر جنگ و رئیس موساد رژیم اشغالگر خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️‌سلام امام زمانم 🔹‌یا رب چه شود زان گل نرگس خبر آید 🔹‌آن یار سفر کردهٔ ما از سفر آید 🔹‌شام سیه غیبت کبری به سر آید 🔹‌امید همه منتظران،منتظر آید ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️اذعان رسمی تحلیلگران رسانه‌های غربی به شکست ائتلاف دریایی آمریکا در برابر قدرت یمنی‌ها: 🔹ائتلاف آمریکایی‌ها علیه یمن نتوانسته حملات آن‌ها را متوقف کند! 🔹حتی از لحاظ جنگی هم آمریکایی‌ها غافلگیر و از فاصله صفر متوجه حمله یمنی‌ها می‌شوند! 🔹ابتکار عمل هنوز در دست حوثی‌های یمن است و ایالات متحده امکانات مقابله با اقدامات آنان را ندارد!
🔸۱۰ گیگ اینترنت، هدیه دولت به مردم وزارت ارتباطات: فعال‌سازی اینترنت رایگان دولت برای مردم در قالب ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) برای یکی از سیم‌کارت‌های افراد انجام می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس از این خدمات بهره‌مند شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 روایتی شنیدنی از دیدار اقشار مختلف بانوان با رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جشن سال نو، به سبك عراق همبستگى جالب با مردم ، همزمان با سال نو ميلادى.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️‏فیلمی تمسخر آمیز از تخریب مسجدی در غزه! 🔹مسجدی که نه تونلی زیر آن است، نه نیروی نظامی. مسجدی که صرفا کارکرد مدنی-مذهبی دارد و تخریب آن به این نحو حتما خلاف قوانین بین المللی است. نکته‌ی مهم تمسخر سربازان در ساخت و انتشار بی‌محابا و بدون ترس اینگونه فیلم‌ هاست! 🔸معافیت بین‌المللی اسرائیل از قوانین لکه‌ای اخلاقی، سیاسی و حقوقی به انسانیت و اصول است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جامعه حریم خصوصی تو نیست! 🔹️حجابو قبول ندارم من، لباس خودمه بدن خودمه، خب باشه! 🔹خیابون خودت نیست، از خونت که میایی بیرون حریم عمومیه
📢 نکته بسیار مهم و اساسی در مورد شلیک موشک‌ها توسط یگان موشکی گردان‌های قسام این است که برای نخستین بار از سامانه موشکی قدرتمند ام ۹۰ استفاده شده که هم سرعت قابل توجهی داشته و هم ارتفاع پروازی بیشتری دارند این موشک‌ها معمولاً از مرکز و جنوب غزه به سمت مرکز فلسطین اشغالی شلیک می‌شوند چرا که با برد ۹۰ کیلومتری خود به راحتی تل آویو، قدس غربی و تمامی شهرک‌های شمالی و جنوبی آن را زیر برد آتش سهمگین خود دارند. 🔹این موضوع که آیا مقاومت تا الان از این موشک‌ها استفاده کرده یا نه برای من مشخص نیست و اگر استفاده کرده بود بدون شک نام آن را ذکر می‌کرد. با توجه به ویدیویی که شامگاه یکشنبه بخش اطلاع رسانی گردان‌های قسام از توانمندی‌های موشکی و راکتی خود و تنوع آنها پخش کرد انتظار می‌رفت که سرانجام به سراغ این دستاورد ویژه و خاص برود و حالا باید دید که چند موشک شلیک شده و چند فروند آن اصابت کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 رجزخوانی یمنی‌ها شروع شد... آمریکا از طریق عمان پیام داده که دنبال تنش نیستیم.... پدرسوخته حمله می‌کنه و بعد میگه دنبال تنش نیستیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 هدف قرار دادن پایگاه اشغالی الشدادی در سوریه توسط نیروهای مقاومت
📢 جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا و ایام شهادت سپهبد قاسم سلیمانی