eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 روحانی هم تو دانشگاه لندن آموزش دیده! چیو میخواین ثابت کنین؟! 😂 🔹 این به اون در!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری‌های شدید در کرانه باختری/ انهدام دومین خودروی متجاوزان 🔹 یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس واقع در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری از ابتدای بامداد امروز جمعه شروع شده و تا این لحظه ادامه دارد و مبارزان فلسطینی موفق شده‌اند دومین خودروی نظامی ارتش صهیونیستی را در این منطقه منهدم کند.
واکنش حزب‌الله به حملات بامداد امروز به یمن حزب الله لبنان: 🔹ما تجاوز آشکار آمریکایی -انگلیسی علیه کشور برادر یمن، امنیت و حاکمیت آن و مردم آزاده و شریف آن را به شدت محکوم می‌کنیم. 🔹تجاوزات آمریکا بار دیگر بر این نکته تاکید کرد که این کشور شریک کامل در فجایع و کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه است. 🔹این تجاوز هرگز باعث نخواهد شد که مردم یمن از حمایت‌های خود (از آرمان فلسطین) دست بکشند.
روسیه: حمله به یمن بی‌توجهی به قوانین بین‌المللی بود 🔹«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه: حملات آمریکا به یمن نمونه دیگری از تحریف قطعنامه‌های شورای امنیت و بی‌توجهی کامل به قوانین بین‌المللی به بهانه تنش در منطقه است.
حماس: حملات آمریکا به یمن با هدف محافظت از رژیم صهیونیستی صورت گرفت 🔹جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با انتشار بیانیه ای تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را به شدت محکوم کرد. 🔹حماس در بیانیه خود اعلام کرد ما تجاوزات آمریکا و انگلیس به خاک یمن را با شدیدترین عبارات محکوم می کنیم و آن را جنایت و تجاوز آشکار به حاکمیت این کشور می دانیم. 🔹حماس افزود: این تجاوز تهدیدی برای امنیت منطقه است که شاهد نظامی گری آمریکا و انگلیس برای حفاظت از رژیم نازیست و اشغالگر صهیونیست و سرپوش گذاشتن بر جنایات آن علیه مردم فلسطین و به طور کلی منطقه عربی صورت می گیرد.
ریاض: نیروهای خارجی وارد عربستان نشده است 🔹«ترکی المالکی» سرتیپ ستاد و سخنگوی رسمی وزارت دفاع عربستان اعلام کرد آنچه در مورد ورود نیروهای خارجی به پایگاه هوایی ملک فهد در استان طائف منتشر می‌شود، عاری از صحت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم مخابره شده از الحدیده از حمله دوم به این شهر بندری در غرب یمن
🔸هم اکنون مولوی عبدالحمید در حال رفتن به نماز جمعه... 😂😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤مثل زینب وقار بابا بود 🕊کوه صبر و بلا و غمها بود 🖤در رشادت شبیه زهرا بود 🕊خطبه اش ذوالفقار مولا بود 🖤وفات جانسوز حضرت ام کلثوم سلام الله علیها تسلیت باد🖤
‏تصاویر امسال حاضرین در مراسم سالروز مرحوم هاشمی رفسنجانی را نگاه می کردم، تقلیل یافته به دورهمی جناحی. ‏امسال روحانی هم تبدیلش کرد به میتینگ انتخاباتی ‏شاید تصویر هاشمی در ذهن آیندگان مثل تصویر دکتر شریعتی شود. ‏قیچی با دو طرف متعصب اسطوره ساز-دشمن پندار ‏خصوصا کسانی که از ایشان برای خود ارتزاق هویت میکنند موثرند
همزمان با سالگرد مرحوم هاشمی، رسانه‌های اصلاح‌طلب به سمت خاطره‌گویی‌هایی رفته‌اند که مشخص نیست تا چه میزان صحت و سقم دارد. یکی از این خاطرات از زبان حسین مرعشی بیان شده که گفته: در آخرین صحبت‌هایی که من از مرحوم آقای هاشمی شنیدم این بود که ایشان گفتند: "ما از ابتدا در دهه اول انقلاب اشتباه کردیم که حجاب اجباری را یک وظیفه برای حکومت تلقی کردیم. باید اجازه می‌دادیم که مردم و خانم‌ها با راهکار‌های فرهنگی خودشان به انتخاب حجاب علاقه‌مند شوند."
📪 پیام جدید 💬اینم نظر رهبری در مورد دوچرخه سواری یا موتور
ما زنده ایم از برکات ولایتت ما عهد بسته ایم به پای امامتت ❤️🤲 ‌
🔴استرالیا: از حملات آمریکا و انگلیس به یمن پشتیبانی پرسنلی کردیم 🔹 وزیر دفاع استرالیا با تایید مشارکت این کشور در تجاوز به یمن اعلام کرد که از این حملات پشتیبانی پرسنلی انجام داده است.
وزیر امور خارجه اردن: ناکامی جامعه جهانی در مهار اسقاطیل باعث شد تا امنیت منطقه در معرض خطر قرار گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاکید فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اهتمام جدی پلیس برای مقابله قاطعانه با سرقت و مالخران اموال سرقتی 🔹 مشهد, ۲۱ دیماه ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز دوم دادگاه لاهه امروز تروریست های صهیونیست سعی خواهند کرد برای دادگاه جابیندازند که نسل کشی نکرده اند.
🛑 راهپیمایی مردم صعده در واکنش به حملات شب گذشته دشمن آمریکایی -انگلیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ به مناسبت سالروز آن اتفاق مبارک توسط قهرمان های ملی
28.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواب (رؤیای صادقه) عجیب یکی از اهالی شهرستان راور، یک روز قبل از حادثه کرمان
📣 افزایش ۳۰ میلیون مترمکعبی مصرف گاز مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز: 🔺️روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به ۵۵۰ میلیون مترمکعب رسید که این رقم نسبت به روز قبل از آن افزایشی ۳۰ میلیون مترمکعبی داشت. 🔺️از مصرف ۵۵۰ میلیون مترمکعبی گاز ۷۰ درصد متعلق به بخش خانگی، ۹ درصد سهم بخش تجاری و عمومی، ۵ درصد بخش حمل‌و نقل، ۵ درصد بخش کشاورزی و ۱۱ درصد هم سهم صنایع غیرعمده بوده است.
«ناهید کیانی» سهمیه المپیک گرفت 🔹با اعلام رسمی فدراسیون جهانی تکواندو، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم جواز حضور در المپیک پاریس را تصاحب کرد تا تکواندو ایران پیش از رقابت های انتخابی در بخش قاره ای دو سهمیه المپیک را به خود اختصاص دهد.