eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑منابع عبری می‌گویند نیروهای حزب‌الله لبنان نقطه‌ای در دریای مدیترانه (سواحل اسرائیل) را مورد هدف حمله موشکی یا پهپادی قرار داده‌اند. 🔺 هنوز اطلاعاتی از موضع مورد هدف قرار گرفته موجود نمی‌باشد.
🛑برخی از رسانه‌های منطقه‌ای به نقل از شبکه LBCI لبنان مدعی شدند: یکی از کشورهای عربی، اطلاعات موثقی را به حزب الله انتقال داده که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی عملیات گسترده‌ای را در عمق لبنان آغاز خواهد کرد.
❌منابع لبنانی میگن تصویر مربوط به فعالیت یک قایق متعلق به یونیفله و هیچ رویداد امنیتی اتفاق نیفتاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رد پای انسان‌های اولیه در تهران 🔹در روزهای گذشته قدیمی‌ترین شواهد مربوط به انسان‌های اولیه در جنوب دشت تهران یافت شد. 🔹بر اساس این کشفیات، زیست انسانی در استان تهران به ده‌ها هزار سال قبل‌تر بازگشت.
🔴 مافیایی که سه هزار میلیارد درآمد دارد 🔹مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران: مافیای زباله‌گردی بیش از سه هزار میلیارد تومان از زباله خشک درآمد دارد، بنابراین حاضرند برای این پول سیستم پسماند را بهم بریزند. بسیاری از آن‌ها با گونی‌های بزرگ روی وانت بارها پسماند خشک جمع می‌کنند. 🔹افرادی به عنوان مافیای زباله، از کودکان کار استفاده می‌کنند و از دستگاه‌های قضائی و انتظامی ترسی ندارند. بعضا مافیای زباله به جای پول به کودکان کار مواد مخدر می‌دهند.
♦️رسانه‌های عبری: هزاران سرباز تیپ گولانی که غزه را ترک کردند به مرز شمالی رسیدند و صدها تانک نیز به سمت مرزهای لبنان حرکت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️یک موشک کورنت حزب الله بر ساختمانی در یکی از شهرک های جلیل برخورد کرد و آن را سوزاند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آسیب های فیزیولوژیکی گوشی براعضای مختلف بدن ازجمله چشم، گوش، مغز، گردن،اعصاب خیلی زیاده این کلیپ چندثانیه ای فقط فشاری که گوشی برگردن وارد می کند را نشان می دهد. حتما ببینید.
🔴طبق اعلام منابع عبری لشکر ۳۶ ارتش صهیونیستی در مرز های با لبنان مستقر شد.
عضو انصارالله فاش کرد؛ 🔴ضربه به یک ناو انگلیسی محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله: ناوهای جنگی و تجاری آمریکا و انگلیس پس از تجاوز به یمن، به هدف قانونی برای ما تبدیل شده‌اند. یکی از ناوهای جنگی انگلیسی مستقیما در نزدیکی کشتی آمریکایی مورد هدف قرار گرفت.
آلن درغام خبرنگار شبکه لبنانی MTV از مخالفای مقاومته و قبلا به حزب‌الله انگ قاچاق مواد مخدر به عربستان رو زده بود، حالا خودش وقتی می‌خواست بره آمریکا، بخاطر کشف مواد مخدر تو وسایلش دستگیر میشه! بخدا قسم هرکی با آل علی درافتاد، ورافتاد :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️‌ سلام امام زمانم 🔹‌تو بیا تا گره از کار دلم وا گردد 🔹‌سبب وصل به دلدار مهیا گردد 🔹‌دمد از خاک، گل و سبزه به یُمن قدمت 🔹‌آسمان آبی و خوشرنگ چو دریا گردد 🔹‌چشمها منزل خورشید جمال تو شود 🔹‌عالمی خیره به تو ،غرق تماشا گردد 🔹‌یوسف خویش به نسیان بسپارد یعقوب 🔹‌غرق در حُسن رخ یوسف زهرا گردد ...
🔴 سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از ولایت 🔸 شهید صمد معدنی پور توصیه حقیر به امت اسلام این است که دقت کامل به فرمایشات پیامبر گونه حضرت امام خمینی داشته باشید. فرامین او را که همان فرمایشات ائمه علیه السلام است دقیقا" عمل کنید همواره پشتیبان آن امام بزرگوار باشید که سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از اوست که اطاعت الله تبارک و تعالی است. پدر جان و مادر جان، می‌دانم زحماتی زیاد در راه بزرگ کردن من کشیده‌اید و سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اید، می‌دانم از دست دادن ظاهری فرزند برای شما مشکل است ولی برای خداوند صبر کنید و شاکر باشید که اجر و پاداش شما را خداوند سبحان خواهد داد.اگر خواستید گریه کنید، برای ابا عبدالله الحسین (ع) و علی اکبر و حضرت قاسم اشک بریزید و خواهر مهربانم زینب‌وار باشید و صبر را پیشه خود کنید که الله با صابران است. برادران عزیزم و تمام برادران حزب‌اللهی راه شهدا که راه حسین (ع) است به خوبی ادامه دهید و با قاطعیت تمام در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان داخلی مقاومت کنید تا ان شاءالله با نصرت الهی احکام عالیه اسلام پیاده شود و ذکر روح‌بخش خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار را که بهترین ذکر و دعا است، فراموش نکنید و همیشه آن را از خداوند رحمت بطلبید. در پایان به خانواده‌ام عرض می کنم که برای من شام و خرجی ندهید و برای من از افرادی که از من ناراضی هستند و اذیت شده اند، حلالیت بطلبید. تاریخ تولد : ۱۳۴۶ تاریخ شهادت : ۱۳۶۵/۴/۱۱
41.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ اخلاق حسنه زینب کبری "سلام الله علیها" 🎙 حجت الاسلام و المسلمین سعید " حفظه الله تعالی " سلام الله علیها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅العبد محمدتقی بهجت: ✍مرگ ترسی ندارد. ازنظر ظاهر، همان خواب است. درخصوص مشکلات پس از مرگ هم به اندازۀ یک مو، محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام، برای نجات کافی است و آن مقدار محبت را [هم که ما] داریم. 📚 رحمت واسعه ، ویراست سوم، ص۵۵
☑️ العبد محمدتقی بهجت: ◼️بعد از شهادت حضرت حسین‌بن‌علی، سیدالشهداء علیهماالسلام حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در اسارت آن‌چنان مردانه خطبه می‌خواند که گویی در تخت سلطنت قرار دارد. ✔️امام‌ ‌سجاد علیه‌السلام در حال اسارت و درحالی‌که غُل جامعه[١] به گردن داشت، به سائل، شاهانه کمک می‌کند. ⚫️ما چنین بزرگانی داریم که همه چیز ما از آن‌هاست، ولی گویا آن‌ها را نداریم! 📚 رحمت واسعه، ویراست سوم، ص١٣٣ 🔻 پی‌نوشت‌: [١]. غُل جامعه، نوعی غُل و زنجیر است که با آن دست و پا و گردن را باهم می‌بندند.
‌‌✨ 🌱-سوره‌جاثیه وَفِي خَلْقِكُمْ وَمَا يَبُثُّ مِنْ دَابَّةٍ آيَاتٌ لِقَوْمٍ يُوقِنُونَ ﴿۴﴾ و در آفرينش خودتان و آنچه از [انواع] جنبنده[ها] پراكنده مى‏ گرداند براى مردمى كه يقين دارند نشانه‏ هايى است وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَمَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِنْ رِزْقٍ فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَتَصْرِيفِ الرِّيَاحِ آيَاتٌ لِقَوْمٍ يَعْقِلُونَ ﴿۵﴾ و [نيز در] پياپى آمدن شب و روز و آنچه خدا از روزى از آسمان فرود آورده و به [وسيله] آن زمين را پس از مرگش زنده گردانيده است و [همچنين در] گردش بادها [به هر سو] براى مردمى كه مى‏ انديشند نشانه‏ هايى است تِلْكَ آيَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآيَاتِهِ يُؤْمِنُونَ﴿۶﴾ اين[ها]ست آيات خدا كه به راستى آن را بر تو مى‏ خوانيم پس بعد از خدا و نشانه‏ هاى او به كدام سخن خواهند گرويد
بهای وصل تو گَر جان بُوَد خریدارم...
🔴ایرانی‌ها رکورددار حساب‌های بانکی 🔹طبق داده‌های ارائه شده از سوی بانک جهانی در بین ۱۰۰ کشوری که داده‌های مستند در مورد آنها وجود دارد، ایرانی‌ها با فاصله بسیار زیاد اول هستند. این آمارها نشان می‌دهد در ایران به ازای هر بزرگسال (افراد بالای 15 سال) تعداد ۷ هزار و ۷۳۴ حساب بانکی وجود دارد.