eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸وزیر ارتباطات: سیگنال ماهواره مهدا دریافت شد زارع پور: به لطف خدا یازدهمین پرتاب در دولت سیزدهم باموفقیت انجام و برای نخستین‌بار،ماهواره‌بر سیمرغ بطور همزمان ماهواره مهدا و ۲محموله تحقیقاتی دیگر را باموفقیت در مدار قرارداد وسیگنال مهدا هم دریافت شد. این دستاوردمهم را به مردم عزیز،متخصصین فضایی بویژه همکارانم در پژوهشگاه فضایی و وزارت دفاع تبریک عرض میکنم
🔸فعال توییتری: مشکوک جلوه دادن فوت مدیرعامل بانک ملت و مرتبط کردنش به فسادهای خیالی برای به فراموشی سپردن فساد چای دبش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️انهدام باند بزرگ قمار در همدان 🔹مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان ششمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با همکاری سایر یگان‌های انتظامی اجرا کردند.‌ 🔹در این عملیات غافلگیرانه، اعضای ۹ نفره باند قمار توسط مأموران سازمان اطلاعات فراجا بازداشت و ابزارآلات مربوط به قمار نیز از آنها کشف و ضبط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸سردار قاآنی: آمریکایی‌ها با دست خودشان در یازده سپتامبر خودزنی کردند و بعد با این بهانه به منطقه ما حمله کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️️حمله ١١سپتامبر کار ایالات متحده بود 🔹دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا: ۴سال دهان من را بستند، اما الان برای همیشه می‌گویم، هیچ حمله‌ای به برج‌ های دوقلو صورت نگرفت و هیچ مدرکی دال بر دخالت کشورهای دیگر وجود نداشت. اما در نهایت ما به جنگی در خاورمیانه کشیده شدیم و میلیون ها نفر را کشتیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تصاویری از مراحل پایانی اتفای حریق کشتی انگلیسی 🔹️نیروی دریایی فرانسه تصاویری از حمله یمن به نفتکش «Marlin Luanda» انگلیس منتشر کرد. 🔹المیادین روز گذشته خبر داد که این کشتی در حال انتقال سوخت برای جنگنده‌های اسرائیلی بوده که نیروی دریایی یمن آن را هدف حمله قرار می‌دهد.
🔸‏روزنامه اطلاعات ۱۸ بهمن ۱۳۵۵: در فروشگاها به دلیل کمبود گوشت قرمز، گوشت قورباغه و خرچنگ وجود دارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 پاسخ کوبنده سفیر فلسطین در لندن، به اظهارات جانبدارانه مجری BBC در حمایت از اسرائیل: دولت شما به اسرائیلی‌ها برای نسل‌کشی چراغ سبز داده است!
🛑گردان 7107 ارتش رژیم صهیونیستی هم از نوار غزه خارج شد 🔺فرمانده گردان 7107 ارتش رژیم صهیونیستی عقب‌نشینی نیروهای خود را از نوار غزه اعلام کرد. 🛑گردان 7107 از چند ماه پیش در حمله زمینی به غزه مشارکت داشت. 🔸این گردان یکی از گردان‌های مهندسی وابسته به نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی است که در شمال نوار غزه حضور داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قالیباف: نهایی شدن لایحه حجاب منوط به قبول بارمالی آن توسط دولت است که هنوز این اتفاق نیافتاده است/ تغییر موادی که از سوی شورای نگهبان با اشکال مواجه نشده خلاف قانون است رئیس مجلس در صحن علنی: 🔹مجلس اصرار دارد در اسرع وقت لایحه حجاب به تصویب رسد و چند روز قبل نیز گفتیم کمیسیون و هیئت رئیسه پیگیر تصویب لایحه حجاب هستند اما در این بین چند اشکال پیش آمد 🔹اولا بررسی اشکالات لایحه در کمیسیون قضایی حدود یک ماه به طول انجامید و تاخیر خورد، دوما ما بیش از 25 روز است برای اصل 75 (قبول بار مالی) به دولت نامه زدیم و هنوز جواب ندادند و سوما تغییر موادی که از سوی شورای نگهبان با اشکال مواجه نشده خلاف قانون است، بنده با شورای نگهبان نیز صحبت کردم که مجدد تاکید کردند هر گونه تغییر در مواد مورد تأیید شورای نگهبان غیرقانونی است
⭕️گزارش وال استریت ژورنال: 80 درصد تونل های حماس در نوار غزه دست نخورده باقی مانده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️صحبت‌های جناب ایلان ماسک را داشته باشید بعد از تولد یازدهمین فرزندش!!
💢 حوثی ها کسی را نکشته اند، 🔹در حالیکه اسرائیل تا به امروز ۳۰ هزار نفر را قتل عام کرده است. 🔻تظاهرات همبستگی با فلسطین- استرالیا.
🔺حالا که ظاهرا عامل و سلاح مورد استفاده در حمله به پایگاه‌های ارتش اشغالگر آمریکا مشخص است آیا این اوج ناتوانی شما نیست که توان پیشگیری از حمله و یا مقابله با چند پهپاد را ندارید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻هر کی دعوا کنه ازطرف جمهوری اسلامیه! 🔸سیرک دگورستان کانادا ادامه دارد 🔹دو گروه برانداز الدنگ، که تعدادشان روی هم ده پانزده نفر هم بیشتر نیست با هم درگیر شده اند. 🔸یکی هم آن وسط که لابد به خیالش خیلی زرنگ است، در حالی که با اضطراب بدو بدو این میزانسن به غایت مضحک را ترک می کند داد می زند: هر کس دعوا کنه از طرف جمهوری اسلامیه 😀
🚀حمله راکتی مقاومت به پایگاه رعیم 🔺گردان‌های مجاهدین اعلام کرد که پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیلی را در شهرک رعیم در اطراف نوار غزه هدف حمله راکتی قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارتش جنایتکار "اسرائیل" ساکنان خان یونس را مجبور کرده زیر باران و سرمای شدید اینگونه خانه‌های خود را ترک کرده و به دیگر مناطق بروند.
🚀حالا که ماهواره «مهدا» در مدار قرار گرفته، باید یاد کرد از مدیر پروژه فقید این ماهواره مرحوم محمد ندافی‌پور میبدی که سال 1400 در اثر کرونا به رحمت خدا رفت. افسوس که امروز در این موفقیت جای او حسابی خالیست؛ «مهدا» نام فرزند دختری است که از او به یادگار مانده
🔵جزئیات پاسخ حماس به تحرکات بین‌المللی برای تبادل اسرا 🔸کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس شروط خود برای این تبادل را اعلام و خواستار آزادی ۱۰۰ اسیر فلسطینی در قبال هر اسیر اسرائیلی، عقب‌نشینی کامل ارتش اسرائیل از نوار غزه است. 🔹حماس قبل از آزادی هر یک از اسرای نزد خود، علاوه بر آتش بس دو ماهه بین هر مرحله از توافق، خواستار آتش‌بسی بین ۱۰ تا ۱۴ روزه است.  🔸توافق جدید ۳۵ روزه است و در ازای آزادی اسرای فلسطینی و ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه، اسرای اسرائیلی نزد حماس آزاد می‌شوند. بر سر تعداد اسرای فلسطینی که آزاد خواهند شد توافق‌شده و در حال حاضر بحث بر روی هویت آن‌هاست.
☑️روزنامه یدیعوت آحارانوت: پیروزی بر حماس با عقب‌نشینی نیروهای ارتش، دور و دورتر می‌شود.
🔴 مقاومت اسلامی عراق تاسیسات دریایی صهیونیست‌ها را هدف قرار داد 🔹مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: تاسیسات دریایی زولون در سرزمین‌های اشغالی را با استفاده از پهپاد هدف قرار دادیم.
🔴 حمله پهپادی به پایگاه الرکبان آمریکا در سوریه 🔹طبق اعلام منابع محل استقرار اشغالگران آمریکایی در الرکبان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. 🔹هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله به پایگاه نظامی آمریکا در جنوب شرق سوریه را برعهده نگرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 درگیری میان داعش و نیروهای امنیتی در شهر نوی در درعا