eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 مادر یه‌جور دیگه برا همه عزیزه... 🎙حاج سید‌مجید بنی‌فاطمه
📣 عقب‌ماندگی‌های حوزه مسکن جبران می‌شود 🔺 بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی: وضعیت موجود در حوزه مسکن باید اصلاح شود و عقب ماندگی‌های انباشت شده در این حوزه نیاز به برنامه ریزی برای جبران دارد، کمبود تولید مسکن و قیمت‌های سرسام آور باید جبران شود. 🔺 تشویق مردم به بازسازی بافت‌های فرسوده با ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی و ارزان قیمت در دستور کار قرار دارد، هر چند در گذشته نیز اقدامات مطلوبی انجام شده است اما این امر باید شتاب گیرد.
عرضه تخم مرغ با نرخ ۸۴ تا ۸۵ هزار تومان 🔹بنابر اعلام وزارت جهاد کشاورزی تخم مرغ فله‌ای ۳۰ عددی با وزن هر شانه ۱۸۰۰ گرم در روزهای آینده در میادین میوه و تره بار با قیمت ۸۴ هزار تا ۸۵ هزار تومان به مردم عرضه خواهد شد. 🔹مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار مشکلات نرخ‌گذاری را علت عرضه نشدن تخم مرغ فله تا کنون عنوان کرد. 🔹به گفته مسوولان میوه و تره بار ظرف سه روز آینده عرضه تخم مرغ فله هم در این میادین آغاز می‌شود.
اردوغان: ۵۸ میلیارد مترمکعب گاز کشف کردیم رئیس جمهوری ترکیه: 🔹 ۵۸ میلیارد متر مکعب گاز کشف شده است. 🔹 ارزش گاز طبیعی کشف شده در دریای سیاه با بهای امروز در بازارهای بین‌المللی حدود یک تریلیون دلار است.
🔺قیمت دلار و سایر ارزها سر به فلک کشیده و متخصصین همیشه عقب‌مانده از قافله تازه یادشون افتاده که عوامل افزایش نرخ ارز رو "فقط" بررسی کنن. 🔹️ اخیرا نقش بانک‌‌‌مرکزی، وزارت اقتصاد، اتاق بازرگانی، ستادهای اقتصادی و سازمان‌های اطلاعاتی در کنترل نرخ ارز چی بوده که اینطور زمین خوردید؟
⭕ تشدید فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور 🔸️مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی: 🔹️از امشب تا روز چهارشنبه به دنبال تشدید سامانه بارشی، شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور خواهیم بود. 🔹️تمرکز بارش‌ها روز سه‌شنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، نیمه شمالی بوشهر و شمال غرب فارس و روز چهارشنبه در خراسان جنوبی، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال غرب فارس، بوشهر و جنوب شرق خوزستان خواهد بود. 🔹️آبگرفتگی معابر عمومی، بارش برف و کولاک همراه با انسداد جاده‌ها و محورهای روستایی در نواحی سردسیر و کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی از مخاطرات این سامانه اعلام شده است.
🔴فقط ۱۰ امضا تا گزارش از مطالبه پاساژهای هنجار شکن را پلمپ کنید متاسفانه بعد از اغتشاشات اخیر فرهنگ بدحجابی تبدیل به بی‌حجابی شده است و در صورت مماشات و سهل‌انگاری و بی‌تفاوتی مردم و مسئولین وضعیت فرهنگی جامعه بدتر و بدتر خواهد شد! یکی از مکان‌هایی که مکرر در آن کشف حجاب دیده می‌شود پاساژها و بانک‌ها است! از این رو در فارس من کمپین پلمپ پاساژ های خاطی شکل گرفته است تا تعزیرات و شهرداری تذکرات لازم را به کسبه ابلاغ کنند و در صورت نیاز اقدام به پلمپ مغازه‌داران خاطی کند. 💢امضا کمپین👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4115726467Caddfe10f72
🔘 آنچه ممکن است در سال 2023 اتفاق بیفتد: 🔻 افزایش قیمت نفت به 150 دلار در هر بشکه و قیمت گاز به 5000 دلار در هر 1000 مترمکعب. 🔻 بازگشت بریتانیا به اتحادیه اروپا. 🔻 فروپاشی اتحادیه اروپا پس از بازگشت بریتانیا و لغو گردش یورو به عنوان واحد پول اتحادیه اروپا. 🔻 تصرف مناطق غربی اوکراین سابق توسط لهستان و مجارستان. 🔻 ایجاد رایش چهارم بر اساس آلمان و اقماری که به آن پیوستند (لهستان، کشورهای حوزه بالتیک، جمهوری چک، اسلواکی، رومانی، جمهوری کیف و سایر رانده شدگان). 🔻 جنگ بین فرانسه و رایش چهارم. تقسیم اروپا، از جمله تقسیم جدید لهستان. 🔻 جدایی ایرلند شمالی از پادشاهی بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و الحاق به جمهوری ایرلند. 🔻 جنگ داخلی آمریکا، جدایی کالیفرنیا و تگزاس به ایالت های مستقل. ایجاد ایالت اتحادیه تگزاس و مکزیک. پیروزی بعدی ایلان ماسک در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در برخی از ایالت هایی که پس از جنگ داخلی به جمهوری خواهان واگذار شد. 🔻 انتقال کلیه بازارهای سهام عمده و فعالیت های مالی از آمریکا و اروپا به آسیا. 🔻 فروپاشی سیستم مالی برتون وودز، از جمله فروپاشی صندوق بین المللی پول و بانک جهانی. رد یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی. بازگشت استاندارد طلا. انتقال به استفاده فعال از ارزهای دیجیتال فیات.
🔴نزدیک به ۲۰ عملیات توسط رزمندگان مقاومت در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا مردم از هر قشری باهر نیتی بعشق حضرت زهرا میان سمنو هم میزنن مردم ما اینطورین دلداده این خاندان میدان امام حسین، سمنو پزون
🔴مشاهده 3 یوزپلنگ در شاهرود 🔹مدیرکل محیط زیست سمنان: امروز محیط‌بانان سه قلاده یوزپلنگ را در منطقه توران مشاهده کردند. در بررسی‌ها مشخص شد این یوزها همان یوز ماده «هلیا» و دو توله‌اش هستند که در این ذخیره‌گاه مشاهده و ثبت شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۶۶۰ اخطار قطع گاز رستوران‌هایی که مشغول گرم کردن خیابان هستند!
❤️ به سبب چیزی که از دستت رفته... غمگین نشو و بر آنچه به تو داده شده، شادمانی نکن 📖 سوره حدید، آیه ۲۳
🔴با وجود بارش ها، مشکل آب تهران حل نشد 🔹مدیرعامل شرکت آبفای تهران:ذخایر سدهای تهران وضعیت مناسبی ندارند 🔹بارندگی‌هایی که اتفاق افتاد در بالادست سدها عمدتا به شکل برف بوده و تبدیل به روان آب نمی‌شود تا شب عید دچار مشکل هستیم
🔴سر و کله هلیا دوباره پیدا شد 🔹مدیرکل محیط زیست سمنان: امروز محیط‌بانان ۳ قلاده یوزپلنگ را در منطقه توران مشاهده کردند. در بررسی‌ها مشخص شد این یوزها همان یوز ماده «هلیا» و ۲ توله‌اش هستند که در این ذخیره‌گاه مشاهده و ثبت شده.
🔴نماینده ‎شطرنج ایران در مسابقات قهرمانی جهان بدون ‎حجاب حاضر شد 🔹سارا خادم‌الشریعه، قهرمان نخست شطرنج ایران، ‎حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: آغوش ملت برای همه کسانی که دچار فریب شدند باز است اما به معاندین رحم نخواهیم کرد 🔹رئیس جمهور در مراسم تشییع ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس: اگر فکر کردید با شایعه‌سازی کردن می‌توانید به اهداف خود برسید بارها تجربه کردید تجربه ناموفقی است چرا در محاسبات خود دوباره دچار اشتباه شدید 🔹چرا پس از آن که ناامنی‌ها با همت مردم و نیروهای جان بر کف امن شده است به ما از کانال‌های مختلف پیغام‌ می‌دهید میخواهیم با شما حرف بزنیم
🔴مرکز رسانه قوه قضائیه اطلاعیه‌ای در مورد خانواده علی دایی صادر نکرده است میزان نوشت: 🔹مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است و خبرگزاری رسمی قوه قضاییه میزان نیز که کلیه اخبار و اطلاعیه‌های رسمی منتشره دستگاه قضا را منتشر می‌کند نیز چنین خبری روی خروجی خود قرار نداده است.
🔴 دو شطرنج‌باز ایران مقابل رژیم صهیونیستی حاضر نشدند 🔹بردیا دانشور و پویا ایدنی، دو ملی‌پوش شطرنج ایران مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی حاضر نشدند.