eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 بارش پراکنده باران در نوار شمالی کشور 🔺در نواحی ساحلی خزر و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. 🔺در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان و هرمزگان، جزایر شرق خلیج فارس، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلامی به دلشکستگی های هادی صبح بخیر همراهان 🕯 شهادت مظلومانه 🖤دهمين اختر 🕯آسمان امامت و ولايت 🖤مشعل فروزان هدايت ،‌ 🕯يارو راهنماي امت ، 🖤کتاب علم و زهد و حکمت ، امام هادی علیه السلام تسليت
در خیالم می نشینم گوشه ای از صحنِ تو از کران تا بیکران بینم بساطِ پهنِ تو آه می چسبد چقدر امشب حرم با چشمِ تَر وای اگر مهدی بخواند روضه ای با لحنِ تو! ✋🏻 (ع) 🥀 🏴
📣 دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با فرمانده کل سپاه پاسداران 🔺در پی تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی پالمان اروپا، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔺رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این دیدار: اروپا با تصمیم اخیر پارلمانش در قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، سابقه طولانی خود در علم حقوق را مخدوش کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گذر احتمالی از موج هشتم کرونا 🔹معاون درمان وزارت بهداشت: مراجعات سرپایی در چند روزه گذشت به بیمارستان‌ها کمتر شده و اینطور که به نظر می‌رسد که از موج هشتم کرونا عبور کرده‌ایم.
رسواییِ ناپدیدشدن ۱۳۶ کودک پناهجو در انگلیس 🔹این کودکان در هتل به متعلق به وزارت کشور ناپدید شدند. روزنامه انگلیسیِ آبزرور نوشته باندهای قاچاق انسان در این ماجرا دست دارند. 🔹وزیر کشور دولت در سایه انگلیس این موضوع را هولناک و شرم‌آور توصیف کرده. وزیر مهاجرت انگلیس پارسال هم از ناپدیدشدن ۱۴۲ مهاجر خبر داده بود.
بلاتکلیفی ۱۴۰ هزار میلیاردی درآمد نفتی در لایحه بودجه 🔹با توجه به اینکه دولت در عمل ارز حاصل از فروش نفت را به نرخ نیما خواهد فروخت و نرخ نیما ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، شاهد بلاتکلیفی حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان از منابع بودجه هستیم. 🔹اگر شرایط بودجه در مجلس تغییری نداشته باشد و ارقام مربوط به قیمت هر بشکه و میزان فروش تغییر نکند (به اضافه درآمدهای پتروشیمی و گاز)، در نهایت شاهد درآمد ۲۶ میلیارد دلاری دولت خواهیم بود. 🔹با توجه به پیش‌فرض مطرح شده در مورد فروش نرخ ارز در سامانه نیما، شاهد درآمد ۱۴۳ هزار میلیارد تومانی بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده در بودجه خواهیم بود.
برنامه هفتم این ماه به مجلس می‌آید 🔹«محبی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: لایحه برنامه هفتم توسعه ماه جاری به مجلس می‌آید. پس از اعلام وصول لایحه، کمیسیون تلفیق برنامه تشکیل و در آن کمیسیون برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
عزیزان دقت کنن از این قبیل اتفاقات در دنیا زیاد پیش میاد متاسفانه مثل سانچی خودمون، ازش داستان تخیلی و خود تحقیری کسی درست نمیکنه.
تربیت آسان والدین عزیز تربیت فرزند خیلی هم سخت نیست ⬅️مادر خانم اگر فرزندی میخواهی در مقابلت گستاخی نکند، نزد او بر سر همسرت داد نزن، و درخواستش را رد نکن. ⬅️اقای پدر اگر فرزندی میخواهی به تو احترام و محبت داشته باشد خودت با همسر خانه مهربان و با احترام برخورد کن خروجی این تعامل زیبای زن وشوهر فرزندان سالم از لحاظ روحی و عاطفی خواهد بود.
🔴تیم منتخب کشتی آزاد ایران راهی روسیه شد 🔸اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام یاریگین که در روزهای ۶ تا ۹ بهمن برگزار می‌شود، راهی کشور روسیه شدند. 🔸ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در این مسابقات: مهدی ویسی، عباس ابراهیم زاده، امیررضا اکبرزاده، محمد بخشی، امیرحسین حسینی، علیرضا رکابی، میثم عبدی، مصطفی طغانی، امیررضا امیری
وزیر نفت: ۵ شهرستان حوزه سیستان تا پایان امسال گازدار می‌شود اوجی: 🔹در حوزه سیستان تا پایان امسال پنج شهرستان گازدار خواهد شد. 🔹سهمیه ۱۰۰ لیتری نفت سفید به هر خانوار تعلق می‌گیرد. 🔹در دهه فجر امسال خط لوله ایرانشهر به چابهار به طول ۲۹۰ کیلومتر با اعتبار ۱۶۵۳ میلیارد تومان و ۱۸۱ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.
💞✨💞✨💞✨💞✨ # _💑همسرداری_ناب 🔶 با همسر عصبانی چه کنیم؟ 🤔 وقتی همسرت عصبانی است به قوانین زیر عمل کن. ⬅️از خود دفاع نکن و بحث عصبانیت را زیاد نکن ⬅️اگر دلیل عصبانیت اش منطقی است اشتباهت را بپذیر و بگو ممکن هست من هم اشتباه کنم، اگر هم غیر منطقی است سعی کن ذهنش را متمرکز چیز دیگری بکنی ⬅️اگر عصبانیتش از چیزی است که جای جبران دارد، قول جبران بده همسر شما رفیق همیشگی شماست، غرور داشتن در مقابلش معنا ندارد.
📣 قانون بیمه کارگران ساختمانی اصلاح شد 🔺نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: کنکور ۲مرحله ای نشده است منصور کبگانیان: 🔹اگر از امنیت و صحت امتحانات نهایی آموزش و پرورش اطمینان حاصل کنیم، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور را افزایش خواهیم داد. 🔹سازمان صداو سیما درخصوص برگزاری ۲ نوبت کنکور در سال اشتباه کرده است و اینطور اعلام می‌کند که کنکور ۲ مرحله‌ای شده است. کنکور ۲ مرحله‌ای نشده اما ۲ بار در سال برگزار می‌شود.
📢 ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ بعد از حملات نیروهای آمریکایی حاضر در خلیج فارس به سکوهای نفتی رشادت، نصر و سلمان، دریادلان ارتش با ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناوچه جوشن به جنگ نابرابر با نیروی دریایی آمریکا رفتند که به رغم جانفشانی جمعی از پرسنل نیروی دریایی ارتش، خاطره مقاومتی ماندگار در تاریخ مبارزات ارتش رقم خورد. 🔹یاد و خاطره که تک تک شهدای وطن، قهرمانان همیشه جاوید ناوچه های جوشن و سهند گرامی باد... 🇮🇷
🔸اوکراین: اروپا به ما جنگنده‌های اف ۱۶ خواهد داد 🔹وزیر امور خارجه اوکراین اعلام کرد که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحویل جت‌های جنگنده F-۱۶ به کی‌یف است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞⛔️درگیری نزدیک سرباز روسی و اوکراینی در یک سنگر احتمالا در شمال دونتسک(منطقه باخموت)
📢 دولت آلمان تحت فشار لابی‌های آمریکا در اروپا از جمله پس از کولی‌بازی لهستان و عناصر انگلیسی ناچار شد قبول کند که تانک‌های لئوپارد راهی خطوط نبرد ناتو با روسیه در اوکراین شود. آلمان در حالی با این مسأله موافقت کرده که به نظر نمی‌رسد خودش بخواهد این تانک‌ها را به فوریت به خط مقدم بفرستد و این دولت دستپاچه لهستان است که دارد به آب و آتش میزند. با این حال به زودی متوجه این مهم خواهید شد تانک های لئوپارد هم هیچ تغییری در قواعد نبرد ایجاد نخواهد کرد چرا که موضوع شکسته ناتو در اوکراین مسئله تجهیزات این چنینی نیست و موضوع بسیار عمیق‌تر از آن چیزی است که بتواند با ۲۰۰ دستگاه تانک حل شود. با توجه به وضعیت ارتش آلمان، این کشور و حتی شرکت رایت متال هم تا چند ماه دیگر نمی‌توانند تانکی به میدان نبرد در اوکراین ارسال کنند.
📢 سردار فدوی: دشمنان در وقایع اخیر همه تلاش خود را کردند اما باز شکست خوردند جانشین فرمانده کل سپاه: 🔹بودجه نظامی آمریکا در سال جاری میلادی ۸۵۵ میلیارد دلار است و در ۷۵۵ پایگاه خارجی نیرو دارد و مخارج آنها را می‌پردازد. 🔹چرا نتایج برعکس است؟ آمریکایی‌ها خودشان قبول دارند که نتایج حاصل شده آنها را به ذلت رسانده است. 🔹در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی با جنگ جدیدی مواجه شدیم که دشمنان انقلاب برای این جنگ جدید و عوامل خود در داخل خیلی زحمت کشیدند اما بار دیگر به یک اشتباه محاسباتی دچار شدند؛ آنها مطمئن بودند پیروز می‌شوند، اما مانند دفعات بی شمار گذشته، شکست خوردند. 🔹دشمنان بسیار تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند چون قلب‌های مردم را خداوند محافظت کرد 🇮🇷
☑️️ شرکت مخابرات ایران زیرمجموعه وزارت ارتباطات نیست 🔸روابط عمومی وزارت ارتباطات به تذکر امروز مجلس واکنش نشان داد: 🔹در راستای تذکر امروز مجلس به وزیر ارتباطات و ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی، شرکت مخابرات ایران از سال ۱۳۸۸ از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منفک و به بخش خصوصی واگذار شد که در پی این اتفاق شرکت مخابرات شرکتی زیرمجموعه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نبوده و طبق قانون تجارت، شرکتی خصوصی محسوب شده که با تصمیمات هیات مدیره مستقل خود اداره می شود. 🔹صبح سه شنبه، نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع نشده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ آب‌سرد کارشناس صدای آمریکا بر جنگ رسانه‌ای شبکه‌های فارسی زبان از کمپین "من وکالت می‌دهم"!!! 🔹انتقاد تند دکتر «علی صدارت» کارشناس ضد ایرانی از به اصطلاح کمپین "من وکالت می‌دهم": 🔹"من با سابقه‌ای که از رضا پهلوی و دوستانشان می‌بینم دچار دلهره می‌شوم که ما داریم به کدام سو رهبری می‌شویم؟! واقعا نمی‌دانم که اصلا بشود به آن گفت وکالت! واقعا نمی‌توان آن را بیشتر از یک جنگ رسانه‌ای نامید!! و از دید من عملی ناشایست و از نظر سیاسی کاری سبک است."