eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
سطح هوشیاری شهرام عبدلی قابل تشخیص نیست مدیر بیمارستان قائم مشهد در گفت‎وگو با تسنیم: 🔹وضعیت ۴۸ ساعت آینده شهرام عبدلی نامشخص است و مردم برای سلامتی هنرمند کشورمان دعا کنند. 🔹به دلیل تزریق آمپول و داروهایی که به منظور روند درمان مصرف می‌شود، نمی‌توان سطح هوشیاری شهرام عبدلی را تشخیص داد. 🔹اما به محض اینکه نشانه‌های هوشیاری در ‌بازیگر ۴۶ ساله کشورمان مشاهده شد اگر نیاز به عمل مجدد باشد عمل دوم انجام خواهد شد.
سلام بر شعبان و اعیادش، سلام بر حسین و عباسش، سلام بر سجاد و سجودش، سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش 🌺حلول ماه شعبان، ماه رسول خدا مبارک🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جهانگیری: حاج قاسم با هیچکس رابطه‌اش صمیمی‌تر از من نبود / بعد از نماز بر پیکر شهید سلیمانی، عده ای خطاب به من گفتند «مرگ بر لیبرال» پ.ن: یکی که خاطراتش با امام خمینی ره تمومی نداشت فوت شد حالا نوبت اینه از حاج قاسم بگه🤦🏻‍♂
📢 ساکنان قنیطره گفتن پخش کانال لنای سوریه متوقف شده و این پیام اومده روی صفحه تلویزیون که همکاری شما با ایران و حزب الله به ضررتونه و جونتون رو به خطر میندازه
🛑 بایدن: ایالات متحده تحریم های جدیدی علیه روسیه در هفته جاری اعلام خواهد کرد
1401-11-22 mirbageri قسمت 2 قسمت 1.mp3
1.27M
🔥دشواریهای عصر غیبت و دشواریهای عصر ما خیلی خیلی خیلی زیبا تفسیر آیه 7 رعد
🔺دونالد ترامپ: اگر برنده انتخابات بشوم جنگ اوکراین را در یک روز پایان میدهم. 🔴 ترامپ در یک اجتماع در ایالت فلوریدا: من به معنای واقعی کلمه شروع به تماس می‌کنم، نه از روزی که وارد مسئولیت شدم، بلکه از شبی که برنده ی انتخابات شدم، من با دو نفر تماس خواهم گرفت. پوتین و زلنسکی و می گویم قرار است ملاقات کنیم و من تضمین می کنم که می توانم آن را حل کنم 🔹️ ما ظرف 24 ساعت یک مذاکره انجام خواهیم داد
بایدن: یک سال پیش جهان آماده سقوط اوکراین بود 🔹رئیس جمهور آمریکا که در سالگرد یکسالگی جنگ اوکراین به لهستان سفر کرده است، گفت: یک سال پیش، جهان آماده سقوط کی یف بود. امروز می توانم گزارش بدهم که کی یف همچنان قدرتمند پابرجا و مقرور و مهمتر از همه آزاد ایستاده است.
العربی: وساطت بغداد میان تهران و واشنگتن یکی از محورهای سفر امیرعبداللهیان به عراق است منابع مطلع در گفت‌وگو با «العربی الجدید»: 🔹امیرعبداللهیان در سفر به عراق درباره اجرایی کردن توافقات قبلی با بغداد از جمله توافقات مربوط به راه آهن، پرونده آب، تامین امنیت مرزها و تسهیل روند ورود زائران ایرانی به عراق و بالعکس با مقامات عراقی رایزنی خواهد کرد. 🔹همچنین وزیر خارجه ایران درمورد وساطت بغداد میان تهران و ریاض نیز رایزنی می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین راه حل آمریکایی ها برای شکست انقلاب اسلامی ایران... طرحی که سال ۹۲ جواب داد متاسفانه و هنوز آثارش باقی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨تکمیلی:ایالات محترقه همچنان بر روی دور انفجار 🔹براساس گزراش‌ها در انفجار در مجتمع صنعتی-شیمیایی در آمریکا تا به این لحظه حداقل 2 نفر کشته و 3 نفر زخمی شده‌اند.
📣 هلاکت ده‌ها تروریست الشباب در سومالی و آزادسازی یک منطقه 🔺 دولت سومالی از کشته شدن ۴۲ نفر از عناصر گروه تروریستی الشباب در جنوب این کشور و آزادی سازی یک منطقه از اشغال این گروه تروریستی خبر داد.
مصباحی‌مقدم: عرضه ارز در بازار آزاد باید متوقف‌ شود رئیس شورای فقهی بانک مرکزی در گفت‌وگو با ایسنا: 🔹جنگ ارزی علیه ملت ایران به راه‌انداخته‌اند. 🔹هدف از این بازی ارزی، بر هم ریختن اوضاع داخلی ایران است. 🔹عرضه ارز در بازار آزاد باید متوقف شود. 🔹نیازمند برخورد امنیتی با بازیگران عرصه ارز، دلالان داخلی و عوامل خارجی بروز این شرایط هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویژه آغاز ماه شعبان توصیه‌های جدید رهبرانقلاب درباره استفاده از ماه شعبان سوالی که رهبرانقلاب از امام خمینی(ره) درباره اینکه «شما کدام دعا را بیشتر دلبسته‌ی آن هستید؟» پرسیدند
♦️دستگیری کلاهبردار فرامرزی در مازندران 🔹کلاهبردار سابقه دار غیربومی که در قالب خرید و فروش دلار و ملک اقدام به کلاهبرداری در استان‌های تهران، کرمانشاه و کشور گرجستان کرده بود در رامسر دستگیر شد.
⭕️ رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: کیفیت گوشت‌های وارداتی قابل قبول نیست 🔸عسکری: 🔹۳۰ تا ۴۰ درصد از گوشت‌های وارداتی گرم را چربی تشکیل می‌دهد و گوشت‌های بسته بندی شده وارداتی نیز وضعیت بدتری دارند و تا ۶۰ درصد برخی از آن‌ها را ناخالصی و استخوان تشکیل می‌دهد. 🔹 هر دستگاه دولتی و خصوصی که این گوشت‌ها را وارد کرده باید پاسخگو باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کانال 12 عبری: نتانیاهو اخیراً ریاست 5 نشست نظامی را بر عهده داشت تا درباره آمادگی برای آغاز عملیات نظامی علیه ایران گفتگو کند. 🔹غنی‌سازی اورانیوم 90 درصدی ایران آخرین خط قرمز برای ( رژیم صهیونسیتی) است.
🔴وزیر خارجه اسپانیا وعده داد که فوراً با اتحادیه اروپا و ناتو درباره تعلیق مشارکت روسیه در پیمان هسته‌ای استارت 3 گفتگو خواهد کرد.
🔺الهام علی‌اف، نیچیروان بارزانی را به دیدار از باکو دعوت کرد! 🔹به باور برخی منابع مطلع، این دیدار در راستای هماهنگی بیش‌تر باکو، اربیل و تل‌آویو بر ضد ایران صورت خواهد گرفت.
♦️اعمال ۷۰ درصدی تخفیف گازبها فقط تا پایان ۱۴۰۱ مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران: 🔹بر اساس مصوبه مورخ ۱۶ بهمن ماه امسال هیئت وزیران، تنها تا پایان سال ۱۴۰۱، رشد تعرفه‌های مندرج در جدول دوره سرد سال خانگی نسبت به تعرفه‌های پیش از مصوبه، ۷۰ درصد تا سقف تعیین‌شده کاهش یافته و تعرفه‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۲ بدون تخفیف محاسبه خواهد شد.
📸 وقتی گوشت حیوانات را می خورید رنج می برند!! ✍ نشریه دیلی میل با انتشار این عکس نوشت: آیا این برچسب‌ها « وقتی شما گوشت حیوانات را می‌خورید آنها رنج می‌برند » موجب می‌شود شما دیگر مرغ نخورید؟ 🔺کارشناسان اروپایی می گویند هشدارهای وحشتناک به سبک سیگار در مورد گوشت هم می تواند خریداران را از خرید گوشت منصرف کند! 🔺این خبرگزاری در ادامه نوشت، به مشتریان برچسب‌هایی با یک عکس و این پیام غم انگیز نشان داده شد و در نهایت مشخص شد که این تبلیغات باعث ایجاد احساس گناه در خریدار شده و مردم را از خرید باز می دارد😁
🛑 پوتین پیش نویس تعلیق مشارکت در START - Volodin را به دومای دولتی ارائه کرد. 🔘منابع روسی:این رویداد بزرگتر از بسیج عمومی و اعلان جنگ است