eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
📢 یکی از اقدامات بسیار خوب و پسندیده سرلشکر موسوی، دعوت از پیشکسوتان و مدافعان وطن به این مراسم‌ها و تقدیر و تشکر از آن‌ها است. حضور این افراد که دنیایی از تجربه و دانش عملیاتی را دارند و در این تصویر شما امیر بختیاری را که یکی از سندهای زنده تاریخ هشت سال نبرد است مشاهده می‌کنید، باعث قوت قلب است. سایه این عزیزان و بزرگواران همیشه بر سر ما و مملکت ما مستدام باشد. خداوند همه آن‌ها را برای ما نگه دارد/ کریم جعفری
🔺 🔹️ شهرک نشینان صهیونیست درحال به آتش کشیدن همه چیز هستند! 🔸️ دهها منزل و اتومبیل شخصی مردم حواره در آتش سگهای یهودی سوخته است! ⚠️از اهالی غزه خواسته شده درصورت امکان وارد حواره شوند تا جلوی سگهای صهیونیستی را بگیرند!
رئیسی: دشمن پس از ناکامی در اغتشاشات، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند 🔹جنگ ترکیبی بخش‌های مختلفی دارد که جنگ روانی و تشویش اذهان عمومی یکی از ابعاد آن است. جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. 🔹دولت خود را موظف می‌داند از آرامش و امنیت مردم، به ویژه امنیت اقتصادی آن‌ها محافظت کند. به تیم اقتصادی دولت ماموریت دادم همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها به کار گیرد.
45.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاف تاریخی رضا پهلوی وعده فروختن ایران به فرانسه و غرب استراتژی شکست‌خورده اپوزیسیون به وسیله فشار حداکثری
از نکات بسیار جالب نامگذاری موشک کروز پاوه با برد 1650 کیلومتر اینه که: فاصله شهر پاوه تا تاسیسات آرامکو جده دقیقا 1650 کیلومتره😁 این همون تاسیساتیه که چند بار توسط پهباد های انصار لله یمن نوازش شد😅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج حسین خرازی گفته بود تو عملیات خیبر (عملیاتی که از ناحیه دست جانباز شدند) فرشته‌ها اومدن روح من‌رو ببرن، من گفتم فعلا می‌خوام برای خدا بجنگم... مگه قرآن نفرمود وقتی اَجَل کسی برسه، فرشته مرگ یک لحظه بهش مهلت نمیده؟ پس مجاهد فی سبیل‌الله به کجا رسیده که به ملک‌الموت میگه من هنوز تو این دنیا کار دارم؟ 👤راوی: حجت‌الاسلام مهدوی بیات شهید آوینی درباره حاج حسین گفته بود: آن آستین خالی که با باد این سو و آن سو می‌شود، نشان مردانگیست. گاهی باد باید فقط به افتخار حسین خرازی بوزد تا نامردهای روزگار رسوا شوند. 🗓 ۸ اسفند، سالروز شهادت شهید حسین خرازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سهمیه بندی محصولات غذایی در سوپرمارکت های بریتانیا تا ماه مه ادامه خواهد داشت
توییت رییس بنیاد برای دفاع از دموکراسی 🔹 ترجمه: "همانطور که پیش‌بینی میشد قیمت دلار به ۶۰۰۰۰۰ ریال رسید. ممکن است زودتر از چیزی که فکر می‌کردم به ۱۰۰۰۰۰۰ برسد." 🔹 این تلاطم‌های ارزی تصادفی نیست. با یک جنگ ارزی تمام عیار مواجهیم. بعد از شکست پروژه براندازی پس از ۴ ماه تلاش، حالا فاز دوم اون (نارضایتی اقتصادی ) شروع شده
🔴 آیا جمهوری اسلامی دشمن‌تراشی می‌کند؟ 🔹دکتر یدالله جوانی: از جمله پرسش‌های اصلی که باید به‌صورت مستدل و منطقی برای مردم، به‌ویژه برای جوانان به آن پاسخ داد، این است که «دلیل دشمنی‌های آمریکا، چند کشور اروپایی، برخی از دولت‌های عربی و برخی از گروه‌ها و جریان‌ها با جمهوری اسلامی، مردم و کشور ایران چیست 🔹در جنگ شناختی دشمن که اساسش دروغ، تحریف، شایعه‌پراکنی، شبهه‌افکنی، بزرگ‌نمایی مشکلات، بایکوت یا سانسور یا کوچک‌نمایی دستاوردها و موفقیت‌هاست، تحلیل غلط از مشکلات، پدیده‌ها و رویدادها هم جایگاه خاصی دارد. در این میان، ارائه تحلیل غلط از دلیل دشمنی‌ها با ملت ایران، اهمیت ویژه‌ای به دلیل آثار و پیامدهای منفی آن برای نظام جمهوری اسلامی و مسئولان آن و جریان انقلابی دارد.
🔴وزیر کشور: خودم از بازار خرید می‌کنم / نرخ رشد تورم، «خیلی کاهش» پیدا کرده اتفاقات اخیر در بحث ارز را «توطئه» می‌دانیم 🔹وحیدی، وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به قبل یعنی آن موقعی که دولت را تحویل گرفتیم و ۵۹درصد بود، خیلی کاهش پیدا کرد و به ۴۰ درصد هم رسید؛ حالا برخی اقلام را می‌گیرند و خیلی روی آن مانور می‌دهند. خب این یک مقدار منصفانه نیست.من خودم از بازار خرید می‌کنم. بله ۲تا ۳موضوع خاص است که دولت هم روی آن نگاه ویژه دارد. 🔹در بحث گوشت که اشاره کردم بلافاصله تلاش صورت گرفته تا کنترل شود و شرایط را اصلاح کنند. در بحث خودرو هم مردم یک مقداری گلایه دارند ولی نباید شرایطش را به همه اقلام ضروری زندگی مردم تعمیم دهند. 🔹ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
نباید چندان دنبال تحلیل اقتصادی اوضاع این روزهای بازار ارز بود، آدرس را جای دیگری بجوییم. بعد از چهار ماه آشوب براندازانه خیابانی و بین‌المللی، حالا کلید مرحله جدید این آشوب را در جنگ ارزی زده‌اند. البته همان پتانسیلی که ۲۲ بهمن به میدان‌آمد، کشور را از این مرحله هم عبور می‌دهد. 💬 علی نادری ببینید چجوری سردمداران استکبار از اون سر دنیا دارن قیمت لحظه‌ای دلار رو رصد میکنن و از افت ریال لذت میبرن. اگه این جنگ نیست پس چیه؟ 😐 جنگی سخت‌تر از جنگ آشکار خیابانی
🔴 آمریکا صادرات گوشی های هوشمند بالای ۳۰۰ دلار به روسیه و بلاروس را ممنوع کرد 🔸 همین محدودیت ها برای کولرها و یخچال ها (بیش از ۷۵۰ دلار)، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، چاپگر (بیش از ۳۰۰ دلار) و سایر تجهیزات اعمال خواهد شد. در مجموع، ۲۷۶ قلم تحت محدودیت قرار گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«منچستریونایتد» قهرمان جام اتحادیه شد ⚽️ شیاطین سرخ با غلبه بر نیوکاسل اولین جام فصل جاری فوتبال باشگاهی انگلیس را از آن خود کردند. ⚽️ این اولین جامی است که منچستریونایتد از سال ۲۰۱۷ که دو گانه لیگ اروپا و جام اتحادیه را برد، کسب می‌کند.
قانون اعدام فلسطینیان در کنست به تصویب رسید! 🔹کمیته امور قانونگذاری کنست رژیم صهیونیستی، قانون اعمال مجازات اعدام برای مبارزان فلسطینی را به تصویب رساند. 🔹پیش‌نویس این قانون بعد از تصویب در این کمیته برای تصویب نهایی به صحن کنست ارسال می‌شود. 🔹در صورتی که در قراءت اول (شور اول) به تصویب برسد، برای بررسی نهایی در کابینه امنیتی اسرائیل مطرح خواهد شد. 🔹نتانیاهو جزو حامیان تصویب این قانون است.
باقری: ایران و عراق با تهدیدات مشترکی مواجه هستند رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع عراق: 🔹وضعیت منطقه ایجاب می کند ایران و عراق با همکاری یکدیگر امنیت منطقه را تامین کنند زیرا دو ‌کشور با تهدیدات مشترکی مواجه هستند. 🔹ارتباط و میزان همکاری‌های نظامی که باید بین دو کشور باشد خیلی جدی شکل نگرفته لذا انتظار داریم این سفر نقطه عطفی در پیشرفت همکاری‌های نظامی بین دو کشور باشد.
امیرعبداللهیان: در حال تنظیم مرحله جدیدی از گفت‌وگوها با عربستان هستیم/ برای توافق با آمریکا فاصله زیادی نداریم وزیر امور خارجه: 🔹بازگشت روابط ریاض با تهران را به حالت طبیعی هم به نفع دو کشور و هم به نفع منطقه می‌دانیم. 🔹جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگو و تعامل با عربستان سعودی استقبال کرده است. 🔹اکنون در حال تنظیم مرحله جدیدی از گفت‌وگوها هستیم. 🔹 وزیر خارجه عراق که از سفر واشنگتن برگشتند حامل این پیام بودند که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد. 🔹ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم و از مذاکره فاصله نگرفته‌ایم. 🔹برداشت من از آنچه که ایشان از آمریکایی‌ها نقل کردند، این است که دستیابی به توافق ممکن است. 🔹اظهارات طرف آمریکایی ناظر بر اعلام آمادگی طرف آمریکایی برای گام برداشتن در مسیر جمع‌بندی توافق است. 🔹اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع‌بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری زنان کشور در اهواز 🔹سومین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری زنان کشور و انتخابی تیم ملی از یکشنبه ۷ اسفندماه در اهواز آغاز شد و تا ۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
📣 هیچ مصوبه‌ای مانند مولدسازی زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی نرفته است رئیس سازمان خصوصی سازی: 🔺 مصوبه مولدسازی اشتباه منتقل شده و کار، درست دارد پیگیری می‌شود و هنوز هم اتفاقی نیفتاده و قرار است همه مردم منفعت ببرند. 🔺 مولدسازی از دو سال پیش مطرح شد و دژپسند آن را در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح کرد ولی به نتیجه نرسید و بعد سلف نفتی مطرح شد که بورس به هم ریخت و بعد هم که دولت تغییر کرد. 🔺 مهمترین هدف اجرای مصوبه مولدسازی اموال دولت، رونق پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام کشور است. 🔺 به ما می‌گویند پشت درهای بسته کار می‌کنید اما در ۲۲ بهمن یک سایت فعال شد و همه موارد را در آن منتشر کردیم. 🔺 هر انتقال مالکیتی از دولت به غیر، روی تابلوی شفاف رقابتی قرار می گیرد. 🔺 دارایی وقتی حبس است کسی به آن توجه نمی‌کند اما تا می‌آید روی کانتر همه می‌گویند چی چرا و اسم آن را عجله کردن می گذاریم.
‌واکنش دو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به نقل و قول یکی از نمایندگان از اظهارات دیروز مخبر در مجلس ‌ مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: 🔻حرف آقای مخبر این بود که مجلس و دولت باید به یکدیگر کمک کنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود. ‌متاسفانه در نقل این نکات [از سوی این نماینده] بی‌اخلاقی صورت گرفته، انتشار اخبار مربوط به جلسه غیرعلنی فقط باید از سوی سخنگوی هیئت رئیسه باشد و هیچکدام از نمایندگان نباید برداشت خودشان از جلسه را منتشر کنند. آن چیزی که تحت عنوان «همینه که هست» منتشر شد، برداشت غلطی از حرف آقای مخبر بوده است. ‌ موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «فرهیختگان»: 🔻بی‌انصافی‌ست که از یک جلسه طولانی فقط چند دقیقه مزاح آقای مخبر را پررنگ کنیم. انصاف هم چیز خوبی است. آقای مخبر در جلسه روز گذشته گفت با تمام توان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کنیم. در جلسه روز گذشته نکات بسیار مهمی درباره چالش‌های اقتصادی کشور و مسئله نرخ ارز مطرح شد که پرداختن به بخش کوتاهی از جلسه بدون اشاره به بقیه موارد بی‌انصافی است
🔴برخی منابع می‌گویند گروسی برای دیدار با مقام‌های ایران و گفت‌وگو در خصوص یافته‌های بازرسان آژانس از انباشت ذرات اورانیوم با غنای ۸۴ درصد به تهران سفر خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇩🇪 ب‌آاس‌اف بزرگترین شرکت صنایع شیمیایی آلمانی اعلام کرد به عنوان بخشی از کمپین صرفه‌جویی در هزینه، چندین کارخانه اش در آلمان را تعطیل می‌کند
🔴 رزمایش هوایی مشترک عربستان و امارات به زودی برگزار می‌شود 🔸نیروهای نظامی عربستان برای مشارکت در رزمایش هوایی مشترک با امارات که به زودی برگزار خواهد شد، وارد این کشور شدند.