eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
❌جالب است بدانید که کانال چپی و چند کانال مشابه که نرخ بازار غیررسمی دلار را اطلاع‌رسانی می‌کنند و گردانندگان آن در خارج از ایران یعنی در کردستان ترکیه هستند! ♦️این اعداد کف بازار دلار ایران است یا با دلال‌های میادین بازار ایران ارتباط دارند؟؟؟؟ این دلالیها تفاوت پیدا کرده قبلاً توسط دلال‌ها هدایت میشد ولی این روزها این نوع کانال‌ها در برخی موارد در قیمت‌گذاری دستبرد میزنند. این کانال و چند کانال مشابه بازار دلار ایران را بهم ریخته و مردم و مسئولین را عاصی کرده‌اند حتی انقلابیون دلسوز هم به این کانالها دلخوش شده اند. دقیقا حرف ما همین است که وقتی شما مسئولین عامل اصلی تزریق ارز هستید و در داخل ایران میتوانید بازار را کنترل کنید چرا مغلوب قیمت‌گذاری کانال‌های تلگرامی میشوید؟!! چرا کاری میکنید که مردم هم به شک و شبهه بیافتند چرا از این هیاهوی دشمن در فضای مجازی واهمه دارید ؟؟؟؟؟ ✅در حالیکه نمونه سایتهای رسمی سمت راست و و دیگر سایتهای رسمی بانک مرکزی و صرافی های معتبر داخلی قیمت دلار را مشخص می‌کنند حداقل شما ارتباط خود را با مردم گسترش دهید نه کانالهای تلگرامی معاند و معلوم الحال
✅ حاج اسماعیل دولابی (ره): استغفار امان‌گاه انسان است یعنی پناهگاه، وقتی گفتی استغفرالله در پناه خدا هستی و کجا امن‌تر و آرامش بخش‌تر از آغوش خدا.
✅ علامه طباطبایی (ره): شخصی به علامه طباطبایی گفت: یه ریاضتی برای پیشرفت معنوی به من بفرمائید، علامه فرمود: بهترین ریاضت معنوی خوش اخلاقی در خانواده است.
🔸آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 📝 ترک معصیت، حاصل نمی‌شود به‌طوری‌که ملکۀ شخص بشود، مگر با دوام مراقبه و یاد خدا در هر حال و زمان و مکان و در میان مردم و در خلوت؛ [امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: ] «لَا أَقُولُ سُبْحَانَ اللَّهِ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ لَكِنْ ذِكْرُ اللَّهِ عِنْدَ حَلالِهِ وَ حَرَامِهِ» (منظورم [از ذکر] سبحان‌الله و الحمدلله و لااله‌الاالله نیست؛ بلکه یاد خدا نزد حلال و حرام است). 📚 (به‌سوی محبوب، ص٢٣و٢۴)
🔴 تحول درونی باحسین 🟩 ما به وجود مقدس حضرت اباعبدلله‌الحسین به عنوان «ثارالله» سلام می‌دهیم. همانطور که به وجود مقدس امیرالمومنین با عنوان «ثارالله» سلام می‌دهیم. ✍🏼 یکی از علما دربارۀ معنای «ثارالله» می‌فرماید:.«ثار را خون معنا می‌کردیم؛ اما به انقلاب هم «ثوره» می‌گوییم.» «ثور» یعنی زیر و رو و دگرگون کردن. 🔷 وقتی زمین زیر و رو می‌شود، مقدمۀ آبادانی است؛ زیرا مستعد قبول بذر می‌شود، این بذر رشد می‌کند و زمین آباد می‌شود. این تحول مقدمۀ پیشرفت است. ❇️ خدای سبحان با وساطت حضرت اباعبدلله در درون ما این تحول و انقلاب را ایجاد می‌کند. چون حسین «ثار الله» است. ❇️ وقتی خدا می‌خواهد ما را دگرگون و متحول کند، فطرت را به رخ ما بکشاند و آنچه در اعماق فطرت وجود دارد، نشان دهد، حسین علیه‌السلام را در زندگی ما به میدان ‌می‌آورد. 🍃🔷 در واقع باوساطت حضرت اباعبدلله با اعماق وجود خود آشنا می‌شویم، که عمق وجود موحد بوده است؛ که عمق وجود ما لبیک‌گوی خداست؛ که عمق وجود ما دریافت فیوضات داشته است. 🍃🔷 گویا باوساطت حسین‌بن‌علی زمین وجود ما را شخم می‌زنند و تحولی در آن ایجاد می‌کنند، انقلابی ایجاد می‌کنند و در نتیجۀ این دگرگونی، آبادی صورت می‌گیرد و در این آبادی محصولاتی فوق‌العاده به عمل می‌آید. ✅ بنابراین اگر قرار باشد خرابۀ وجودمان به جنات تبدیل شود، فقط و فقط «بالحسین» است. نام‌حسین، تحولی بنیادی و عمیق در ما ایجاد می کند.
🔴با قوانین قرآن زندگی کنیم 👈 {به خـــــدا اعتـــــراض نڪُن!} دیگران از خوشبختی تو ڪم نمی‌ڪند آنها رزقِ تـو را ڪـم نمی‌ڪند و آنان هرگز نمی‌گیرد سلامـتی تو را!! 👌پس باش و آرزو ڪن برایِ دیگران آنچه را آرزو می‌ڪنی بـــــرایِ خـــــودت..! 📒 ســوره اســـــراء ۳۰
🔴بیست حدیث هر کس
🔴استقامت کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقتی امام زمان را صدا میزنیم چه می گویند؟ شما یکبار که یابن‌الحسن میگید، او میگه جانم! 🍃أللَّہُمَ؏َـجِّڸْ لِوَلیِڪَ ألْفَـرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدا کو؟! - @Ostad_Shojae.mp3
1.77M
🔴علم همه چی رو اثبات کرد الا خدا را حجت الاسلام والمسلمین حائری شیرازی موضوع:👇 💥 خدا کو؟! • طبق نظریه برخی دانشمندان، این جهان تصادفی بوجود آمده، و علم هم نتوانسته وجود خدا را اثبات کند!
🔴از گناهکاران وظالمان دوری کنید وَ قالَ الاِْمامُ السَّجادُ عليه السلام: 🔹‌ اِيّـاكُمْ وَصَحْـبَةَ الْعاصـينَ وَمَعُونَهَ الظالِمينَ وَمجاوِرَة الْفاسقينَ اِحْذَروُا فِتْنَتَهُمْ وَتَباعِدُوا مِنْ ساحَتِهِمْ. 🔹‌ [الروضة من الكافى، ص 16.] 🔹‌ امام سجاد عليه السلام فرمود: هـشدار، از همنشـينى گنـاهـكاران و يارى ستمگران و همسايگى بدكاران بپرهيزيد، از فتنه آنان برحذر باشيد و از ناحيه آنان دور شويد.
﷽ 📌اموال مساجد و حرم‌ها🔰 🔻گاهی دیده می‌شود مردم اموال مساجد یا حرم‌ها را جهت تبرک یا به عنوان امانت با خود می‌برند تا توفیق زیارت مجدد یابند یا حاجتشان برآورده شود!!!! ⚠️در حالی که این کار جایز نیست و این اموال و وسائل باید به جای خود بازگردانده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 فوت دخترم هیچ ارتباطی با مسمومیت دانش‌آموزان قمی ندارد❌ پدر مرحومه فاطمه رضایی دختر ۱۱ ساله قمی با رد ادعاهای مطرح‌شده در خصوص علت مرگ دختر خود گفت: ◼️ دخترم بخاطر عفونت شدید درگذشته است و مرگ وی ارتباطی با حوادث مشکوک به مسمومیت در مدارس قم ندارد. ♨️ من به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم عده‌ای از مرگ بچه‌ی من در جهت منافع خودشان سوءاستفاده کنند  
🔴تصویب بسته پیشنهادی بانک‌مرکزی برای مهار ارز 🔹سران قوا و اعضای شورا در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و به تصویب رساندند.
🔴علی دایی در کنار مرد اول فوتبال جهان 🔹علی دایی که برای مراسم بهترین‌های سال ٢٠٢٢ فیفا دعوت شده بود، به پاریس رسید. 🔹او دیدار کوتاهی هم با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا داشت. مراسم د بست یا همان بهترین‌های فیفا امشب (دوشنبه) برگزار خواهد شد.
🔺هنوز مجری برنامه عید شبکه سه مشخص نشده 🔹طبق آخرین اطلاع "ایران امروز" ، هنوز مجری برنامه عید شبکه سه سیما مشخص نشده است و اخباری که مبنی بر مجری گری محمدرضا گلزار، سید بشیر حسینی و دیگر افراد منتشر می‌شود، فیک نیوز و غیر قابل استناد است.
افزایش مراجعه به‌مراکز درمانی با گلو درد و تغییر صدا/ کرونا برگشت؟
🔺خوشحالی خاص ستاره ایرانی/سردار آزمون پدر شد! 🔹سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم بایر لورکوزن دیروز در دیدار تیمش مقابل فرایبورگ موفق به گلزنی شد و به ناکامی‌های اخیرش پایان داد. 🔹سردار که در هفته‌های اخیر دوباره به اوج برگشته پس از گلزنی شادی جالبی هم انجام داد و سپس با انتشار یک استوری اعلام کرد که پدر شده است.
🔴عراقچی: ادعای حضورم در ژنو را تکذیب میکنم 🔹مشاور وزیر خارجه: ادعای یک رسانه غربی مبنی بر حضورم در ژنو برای مذاکراه با اروپایی‌ها کذب است اما آماده کمک به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هستم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار قاآنی: دشمن پس از شکست‌های متعدد به جنگ ترکیبی روی آورده
🔴برکناری دو مدیر در وزارتخانه‌های جهاد و صمت 🔹رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: دو فقره پرونده در خصوص مدیران وزارت جهاد و وزارت صمت تشکیل شده و هر دو به دلیل تخلفات و کم‌کاری به برکناری از مسئولیت خود محکوم شده‌اند.
تصویب بسته پیشنهادی بانک‌مرکزی برای مهار ارز 🔹سران قوا و اعضای شورا در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و به تصویب رساندند.