eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
شکارچیان قرن! 🔹حیواناتی که به دست محمدرضاشاه و خانواده‌اش کشته شدند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺چندین نفر در جریان درگیری در تجمعی علیه واکنش دولت به زلزله در استانبول بازداشت شدند.
🌐قیمت دلار در مرکز مبادلات ۴۳هزار و ۳۳۷ تومان شد 🔹در ششمین روز از فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار ۴۳هزار و ۳۳۷ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷هزار و ۶۸۴ تومان اعلام شد./تسنیم
♦️فردا ثبت‌نام حج تمتع؛ زائران باید حداقل ۱۳۰ میلیون تومان بپردازند 🔹نام‌نویسی حج تمتع ۱۴۰۲ از فردا آغاز می‌شود. اولویت‌ اول (زائران ثبت‌نام‌کرده در حج ۱۳۹۹) از فردا ۱۰ صبح می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند. 🔹اولویت دوم (ودیعه‌گذاران تا پایان سال ۱۳۸۵) از ۱۲ اسفند، اولویت سوم (ودیعه‌گذاران تا ۳۱ فروردین ۱۳۸۶) از ۱۴ اسفند، اولویت چهارم (ودیعه‌گذاران تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶) از ۱۶ اسفند و اولویت پنجم (ودیعه‌گذاران تا اول خرداد ۱۳۸۶) از ۱۸ اسفند امکان انتخاب کاروان دارند. 🔹۱۳۰ میلیون تومان هم با احتساب سپرده و سود آن زائران باید واریز کنند که به گفته منابع آگاه این مبلغ علی‌الحساب بوده و پس از نهایی‌شدن مبلغ کاروان‌ها، بسته به نوع هتل‌ها هزینه‌های بعدی اعلام خواهد شد.
🌐 اعلام بهترین‌های سال ۲۰۲۲ فیفا / مسی مرد سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان شد 🔹لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، بهترین بازیکن 🔹اسکالونی، مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، به عنوان بهترین مربی 🔹امیلیانو مارتینز به عنوان بهترین دروازه‌بان مرد سال 🔹هواداران تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین هواداران فوتبال جهان 🔹پوتیاس، بازیکن تیم بانوان بارسلونا بهترین بازیکن زن 🔹همچنین لوکوشویلی، مدافع کرمونزه، جایزه بازی جوانمردانه فیفا را دریافت کرد. او این جایزه را از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، دریافت کرد. 🔹جایزه ویژه فیفا نیز به همسر پله که در مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۲ حاضر بود، داده شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسمومیت دانش‌آموزان عمدی است؟ احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس: 🔹 معاون وزیر بهداشت گفته که مسمومیت دانش‌آموزان عمدی است. اگر این صحبت درست باشد باید مسئولین امنیتی و انتظامی، موضوع را پیگیری و با عاملین آن برخورد کنند. 🔹مردم و حوزه قم با هرگونه تحجر مخالف بوده و هست. ما از تحصیل دختران حمایت می‌کنیم و اجازه سوءِ استفاده را به دشمنان نمی‌دهیم.
🌐 آلودگی هوا در تهران و کرج 🌧 در شمال فارس، جنوب یزد، جنوب اصفهان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش‌ها ادامه دارد. 😷 در شهرهای تهران و کرج افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. ☀️ روند افزایش تدریجی دما در نوار شمالی کشور خواهیم داشت و در جنوب و جنوب شرق کشور کاهش موقتی دما پیش‌بینی می‌شود.
🌐با قراردادی یک و نیم ساله رقم خورد؛ بازگشت فولادی علی‌منصور به فوتبال ایران! علیرضا منصوریان، سرمربی اسبق استقلال سرانجام هدایت باشگاه فولاد را پذیرفت.
پیروز تلف شد 🔹تلاش پزشکان در اتاق عمل بیمارستان دامپزشکی بی نتیجه ماند و پیروز در ۱۰ ماهگی بر اثر نارسایی کلیوی تلف شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اختصاص سود کوتاه مدت به متقاضیان خودرو‌های وارداتی سخنگوی وزارت صمت: 🔹بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودرو‌های وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیفون۱۳ بیار تا نامه‌ات را بزنم! 🔹مکالمه‌ای از «زارعی» نامزد ریاست هیئت فوتبال استان فارس با «هنرپیشه» رئیس سابق این هیئت لو رفته که نشان می‌دهد «زارعی» پیشنهاد رشوه‌ای ۵۰۰ میلیون تومانی به «هنرپیشه» داده و حالا رئیس سابق هیئت فوتبال فارس می‌گوید یک آیفون ۱۳ بیار تا نامه‌ات را به فدراسیون بزنم! 🔷هنرپیشه، رئیس سابق هیئت فوتبال استان فارس بعد از پخش این مکالمه، در تماس تلفنی با فوتبال برتر گفته: زارعی به من پیشنهاد ۵۰۰ میلیون تومانی داد تا در این انتخابات شرکت نکنم. این موضوع را همان زمان به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دادم. آن تلفن همراه من خراب بود، او یک روز به اتاق من آمد و گفت برای تو آیفون ۱۳ می‌خرم.
📣 ورود مجلس به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان «امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس: 🔺از اقدامات برای مسمومیت دانش‌آموزان برائت می‌جوییم و از تحصیل دختران حمایت و استقبال می‌کنیم. 🔺مردم عزیز مطمئن باشند که مجلس پیگیر این موضوع است و قطعا دشمنان ملت ایران نمی‌توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فتح‌الله‌زاده: دارم دیوانه می‌شوم مدیرعامل استقلال: 🔹 شب گذشته ایجنتِ «یامگا» شکایت کرده که فهمیدم ۲۶۰ هزار دلار می‌خواهد. دارم دیوانه می‌شوم که وقتی قرارداد یامگا ۳۰۰ هزار دلار است، این ایجنت چطور قراردادی با مبلغ ۲۶۰ هزار دلار دارد؟! 🔹 ۱۰۰ میلیارد طلب استراماچونی برای این کشور پولی نیست؛ این پول را به ما قرض بدهید. 🔹 برای بستن این پرونده به رئیس‌جمهور، مخبر و قالیباف نامه نوشتم؛ این پرونده کار یک نفر نیست و بحث ملی است.
وزیر بهداشت: مسمومیت‌ها با سم خفیف بوده است عین‌اللهی: 🔹مسمومیتی که برای دانش‌آموزان ایجاد شد بسیار خفیف بود و عارضه‌ای برای کسی ایجاد نکرد و چند ساعت دچار علائم بی‌حالی و ضعف شده بودند. 🔹کمیته ویژه‌ای را برای تحقیق در این رابطه مامور کردیم و از بهترین اساتید سم‌شناسی کشور استفاده شد و مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی سم خفیف باعث ایجاد مسمومیت شده است. 🔹اینکه این سم چطور تولید شده و عامدانه بوده یا خیر در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست.
🔻قیمت روز خودرو / پراید چند پله تا ۴۰۰ میلیونی شدن فاصله دارد؟ 🔹نرخ دلار روز گذشته وارد روند نزولی شد، اما بررسی نمودار قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد که هیچ کدام از محصولات پرفروش داخلی ارزان نشدند و همچنان مسیر صعودی خود را طی می‌کنند. 🔹روز گذشته نمایندگان مجلس در تذکر به وزیر صمت بر لزوم کنترل افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو تاکید کردند.
نیسان آبی نیم میلیاردی شد! 🔹نیسان جونیور که با نام‌های زامیاد و نیسان آبی شناخته می‌شود، یک خودروی وانت است که برای اولین بار در سال ۱۳۶۵ در ایران توسط خودروسازی زامیاد تولید شد. 🔹این روزها نه تنها خرید خودروهای داخلی سخت شده بلکه به نظر می‌رسد دیگر حتی وانت هم نمی‌توان به سادگی خرید. 🔹با توجه به این که وانت‌ها محصولات کار هستند باید قیمت نسبتا پایینی داشته باشند. 🔹در حال حاضر قیمت وانت نیسان دوگانه‌سوز صفر کیلومتر به حدود ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. 🔹نیسان آبی صفر کیلومتر در ارزان‌ترین حالت ممکن با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود./روزگار خودرو
🔸اعدام ۱۰ قاضی سابق در عربستان به اتهام «خیانت بزرگ» 🔹دادستانی پادشاهی آل سعود در ادامه سرکوب مخالفان و منتقدان خود خواستار اعدام ۱۰ قاضی سابق به اتهام آنچه «خیانت بزرگ» خوانده، شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 آغاز رزمایش مشترک پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 گفت‌ و‌گوی لو رفته نامزد هیئت فوتبال استان فارس: آیفون ۱۳ بیار تا نامه بزنم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 جنگ کفتارها؛ هشدار تروریست‌های "کومله" به سلطنت‌طلبان در مورد پایان ائتلاف‌ها!! 🔹 اختلافات در اپوزیسیون به حدی تشدید شده که «عبدالله مهتدی» رئیس گروهک تجزیه‌طلب کومله خواستار پایان دادن به حمله به احزاب کَرد شده و شاهدیم که دیگر از پنهان کردن اختلافات ابایی ندارد!! 🔹اپوزیسیونی که داعیه اتحاد برای تغییرات در ایران را دارند مدام در حال تخریب یکدیگر و هجمه به جریان‌های رقیب در ائتلاف‌های برانداز هستند و کمتر گروهی را می‌توان دید که با گروه دیگر همسو باشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اعلام ارز ۲۸۵۰۰ فاتحه ی بازار ارز را خواند. 🔹مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در همایش «پیشرانان اقتصادی؛ فرصتی برای توسعه ملی» با اشاره به سیاست‌های ارزی کشور، تعیین قیمت دلار ۲۸۵۰۰ را خلاف قانون و عاملی برای گرانی دلار آزاد عنوان کرد و گفت: 🔹برای ثابت نگه داشتن قیمت دلار باید یک فیدبک مثبت دیگر اجرا شود اما در حال حاضر عملا این اتفاق نیفتاده و همانند تجربه دلار ۴۲۰۰ تومانی، دلار ۲۸۵۰۰ تومانی هم با شکست مواجه می‌شود و در نهایت دولت مجبور به حذف آن خواهد شد. 🔹طبق قانون قیمت دلار باید به صورت شناور مدیریت شده باشد نه ثابت، روزی که اعلام شد دلار را به قیمت ۲۸۵۰۰ تومانی ثابت نگه‌ می‌دارند گفتم فاتحه، مشخص است دلار گران‌تر می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رانت دلار ۲۸۵۰۰ از رانت دلار ۴۲۰۰ بیشتر شده است/ رانت هزار هزار میلیاردی، بلای جان دلار؛ آقای فرزین، حداقل این یک اختیار ویژه را بگیر! 🔹در سال ۱۴۰۰، رقم تخصیصی با نرخ ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی، ۱۴ میلیارد دلار بوده است. این درحالی است که در سال جاری ارز تخصیصی با نرخ ترجیحی نیما به ۴۲.۵ میلیارد دلار افزایش یافته است. 🔹در همین رابطه فرزین، رییس کل بانک مرکزی، ۲۳ بهمن ماه گفت که در ۴۰ روز گذشته ۶.۵ میلیارد دلار ارز ۲۸۵۰۰ تومانی عرضه شده است؛ به عبارت دیگر، فقط در ۴۰ روز و با احتساب اختلاف قیمت حدود ۱۵هزار تومانی با بازار آزاد در تاریخ مذکور، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رانت ایجاد شده است! 🔹زمانیکه دولت با شیوه اشتباه خود که قیمت‌گذاری دستوری است حتی برای دلار هم یک نرخ ثابت و پایین‌تر از قیمت واقعی را مشخص می‌کند، دو بازار شکل می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 بی‌آبرویی کاملیا انتخابی فرد در پخش زنده بی‌بی‌سی بعد از ادعای اتحاد در میان اپوزیسیون! 🔹حداقل ۹ هزار بلوچ توسط محمدرضا پهلوی قتل‌عام شده‌اند چطور می‌تواند یک بلوچ همراه با سلطنت طلبان باشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کومله هشدار پایان ائتلاف با سلطنت‌طلبان داد اختلافات در اپوزیسیون بالا گرفته و مهتدی، رئیس گروهک تجزیه‌طلب کومله، خواستار پایان‌دادن حمله به احزاب کرد شده است