eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
392 دنبال‌کننده
130.1هزار عکس
89.5هزار ویدیو
203 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
☑️هم اکنون کسوف در کربلای معلا
🚨برخی از منابع از ترور مسئول ایثارگران و همکار ایشان در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان را در نزدیکی ستاد سپاه استان خبر می‌دهند
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
یک شرط جامعه دمکرات و مردم سالار: احترام است. بالاترین سطح احترام در جامعه دمکرات و مردم سالار: احترام به نظر مخالف است. نظرتان را بگویید حتی اگر مخالفید حتی اگر خدا را هم قبول ندارید با احترام و استدلال حرف بزنید بنده خدا که چیزی نیست. نمیشود شب و روز شعار آزادی داد اما از ابتدای کلام با فحش و ناسزا آغاز کرد. این اسمش هر چه باشد آزادی نیست.
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
. . برای دانش آموزان . مخاطب این متن کوتاه دانش آموزان و شاید مهمتر از آن، والدین این عزیزان باشد:
💢 آیا معلم‌حق دارد نظر شخصی و سیاسی خود را به دانش آموز تحمیل کند؟ یادداشت دوم . در یادداشت قبلی به لزوم بلوغ سیاسی دانش آموزان پرداختم. نظام تربیتی(مقصودم فقط آموزش و پرورش نیست)، و والدین در کنار بلوغ جنسی، دینی و فکری باید به بلوغ سیاسی و اجتماعی دانش آموز توجه داشته باشند. به متن قبل بازگردید و مطالعه کنید. . در این یادداشت مشخصا به این پرسش می پردازم: آیا معلم حق دارد در کلاس درس نظر شخصی و سیاسی خود را به ذهن دانش آموز تحمیل کند؟ بیان کند؟ آیا این امر به بلوغ سیاسی دانش آموز کمک می کند؟ . ۱. نیاز به مقدمه ندارد. توضیح نمیخواهد. "معلم" تربیت کننده و سازنده یک جامعه است‌‌. جایگاه و اهمیت معلم بر همگان واضح و مبرهن است. در روایات دینی نیز به نقش معلم (پدرگونه) اشاره شده است. ۲. حقوق و جایگاه معلم در جامعه باید همطراز با اهمیت او باشد. معلم گرفتار معیشت و مسائل اقتصادی تمرکز لازم را نخواهد داشت. از آن بالاتر جایگاه و شان معلم است، جایگاه معلم از یک سلبریتی یا افراد مشهور بی هنر پایین تر است! این حق معلم نیست که ماه ها منتظر رتبه بندی و اجرای آن نباشد! ۳. باز گردیم به پرسش خودمان، یک مسیر ایجاد بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی در دانش آموزان، قطعا بیان و کلام معلم است. آیا معلم می تواند دانش آموز خالی الذهن را با افکار سیاسی خود جهت دهد؟ نام این کار بلوغ سیاسی است؟ ۴. خیر، این بیان نظر شخصی سیاسی معلمین سر کلاس (چه مثبت چه منفی چه در دفاع از انقلاب چه در مخالفت با انقلاب) دانش آموز را به بلوغ سیاسی نمی رساند. چون صرفا انتقال نظر است. ماهی دادن است. ۵. معلم باید به دانش آموز "روش تحلیل کردن" بیاموزد. روش فهم و تشخیص را آموز دهد. آنچه این روزها می بینیم و می شنویم آموزش روش تحلیل نیست، بحث از مصادیق و اخبار بر سرکلاس، آموزش روش فهم نیست. باید به دانش آموز ماهی گیری داد. ۶. اگر در کلاس ها صرفا بر سر مصادیق و موارد یومیه بحث شود، دانش آموز به بلوغ سیاسی نمی رسد و حتی در مسیر آن قرار نمی گیرد به این دلیل که مدام در موارد بعدی نیاز به بیان دیگری دارد. ۷. یک روش مهم در انتفال روش تحلیل و فهم سیاسی، تشخیص صحت و اعتبار منبع است‌. منبع شناسی در تحلیل اهمیت دارد. براساس چه منابعی تحلیل ارائه میشود؟ باید به دانش آموز منبع شناسی و واکاوی بین هزاران "داده" درست و غلط را آموزش داد‌. ۸. منطق تحلیل چیست؟ آنچه این روزها میخوانیم مدل تحلیل صفر و صدی است! منطق صفر یا صد بودن در ارائه تحلیل، صحیح نبست. در تحلیل باید طیفی و نسبی به تحولات نگاه کرد. ۹. کلام آخر: بجای دادن تحلیل به دانش آموز، روش تحلیل را به او بیاموزیم
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
«بمب کثیف»؛ هشدار مسکو، انکار کی‌یف و غرب 🔹وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد کی‌یف در حال برنامه‌ریزی تحریک‌آمیز مربوط به انفجار یک بمب کثیف است. 🔹انفجار بمب کثیف با مواد منفجره معمولی ایجاد می‌شود. در ساخت این بمب از موادی مانند دینامیت استفاده می‌شود که در کنار مواد رادیواکتیو قرار می‌گیرند. مقدار مواد رادیواکتیو پراکنده، اگرچه خطرناک است اما لزوما کشنده نیست. 🔹هشدار روسیه با واکنش شتابزده و تند اوکراین و متحدان غربی‌اش روبرو شد و آن‌ها مسکو را به تلاش برای راه‌اندازی عملیات پرچم دروغین متهم کردند و مدعی شدند مسکو می‌تواند از آن به عنوان بهانه‌ای برای تشدید جنگ استفاده کند. 🔹فرمانده نیروهای دفاع زیستی، شیمیایی و پرتویی روسیه اما گفت: از تماس اوکراین با انگلیس برای دستیابی به فناوری سلاح اتمی اطلاعاتی در دست داریم. هدف از این اقدام تحریک‌آمیز، متهم‌کردن روسیه به استفاده از سلاح کشتار جمعی و راه‌اندازی کارزار قدرتمند در جهان با هدف تضعیف اعتماد به مسکو است.