eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایتی شنیدنی یک تجربه گر از دقیق بودن محاسبه کار خوب در آن دنیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش‌و‌پرورش: فردا فعالیت مدارس ابتدایی ۱۰ صبح و دوره اول و دوم متوسطه ساعت ۹:۳۰ آغاز می‌شود
رئیسی: درمان بیش‌از یک‌میلیون بیمار و کسب ۱۵۰ دستاورد علمی در صنعت هسته‌ای، سند افتخار ملت ایران است رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت: 🔶درمان بیش‌از یک‌میلیون بیمار از طریق دانش هسته‌ای در کشور و همچنین دستیابی دانشمندان ایران به بیش ‌از ۱۵۰ دستاورد علمی و فنی در صنعت هسته‌ای، آن‌هم در شرایط تحریم سند افتخار ملت ایران است. 🔶دستگاه‌های نظارتی و اجرایی با تخلفات موجود در زمینه تغییر غیرقانونی قیمت کالاها برخورد کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸متخصصان صنعت هسته‌ای رادیودارویی ساختند که سرطان تیرویید را درمان می‌کند.
56.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸ضيافت يك كيـــلومترى عراقى هاى ساكن تهـــران شبكه غدير عراق از بلندترين سفره رمضانى ايران به طول هزار متر كه به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبى (ع) توسط عراقى هاى مقيم تهران در منطقه دولت آباد، در بلوار قدس برپا شد و شاهد استقبال هزاران روزه دار ايرانى و عراقى قرار گرفت، خبر داد.
داشتم فکر می کردم، شیخ عباس قمی صاحب مفاتیح، می توانست در آخر هر کدام از اعمال، بابی باز کند با عبارت «و اما مادران...» اجر هر عمل را که می‌گوید، دستور هرکدام را که توضیح می‌دهد، زیرش بنویسد: اما برای ، این چنین است که .... 👌مثلاً همین شب قدر! سخنی هست دربارهٔ زنی که سجاده‌اش را پهن می‌کند و قرآن و مفاتیحش را می‌گذارد گوشه‌اش و بعد شروع می‌کند مدام می‌رود به آشپزخانه؛ چای می‌گذارد، میوه تکه می‌کند، سقا می‌شود،... و اشک‌هایش، با زمزمه‌ی جوشن، می‌چکد پای گاز، وقت چشیدن نمکِ سحری و نهار فردای بچه‌ها؟ گفتیم اشک و گریه اصلاً چه می‌گویید دربارهٔ زنی که تا شانه‌اش تکان می‌خورد و می‌خواهد کمی اشک بریزد، کودکش سرش را خم می‌کند زیر چادرش و ملتمسانه می‌گوید «گریه نکن 😯😢»؟ بگویید اجر این خنده‌های اجباری تلخ و شیرین چند؟ زنی که عادت ندارد تنها، جامهٔ نور بپوشد و بچه‌هایش را یکی یکی می‌برد غسل شب قدر بدهد، تا طهارتِ مضاعف شود برایشان تا سال بعد، و از خستگی این غسل‌ها، خوابش بگیرد و کمی چرت بزند، بهره‌ای از این لحظات ناب از دست رفتهٔ لیلة القدر، دارد؟ نمی‌دانم........ فقط.... اگر این دقت هاواعمال سادهٔ این مادرهانبود و شب های قدر، به جای خواباندن کودکان‌شان و نشستنِ فارغ بال تا خود سحر بر سر سجاده آنان را با پاشیدن آب به صورتشان و هزار وعده و سرگرمی بیدار نگاه نمی‌داشتند، به گمانم نه شیخ مفیدی در این دنیا یافت می‌شد، نه شیخ صدوقی، نه سیدرضی، نه طباطبائی، نه امینی نه...! راستش… فکر می‌کنم سهم قابل توجهی از ثواب تمام اعمالی که ما عاملین به مفاتیح‌الجنان، تا خودِ صبحِ قیامت، انجام می‌دهیم، ثواب تمام جوشن‌ها، کمیل‌ها، نمازها، توسل‌ها، زیارت‌ها،صاف می‌رسد به مادرانمان! تقدیم به همه مادران بخصوص مادر خودم و مادر بچه‌هایم... حسین‌دارابی
♦️آنقدر پول‌ متقاضیان خودروهای وارداتی بلوکه ماند که وزارت صمت نامه زد! 🔹در حالی که همچنان، بانک‌ها ۵۰۰ میلیون تومان مسدود شده‌ تعداد بسیاری از متقاضیان "انصرافی" خودروهای وارداتی را آزاد و پرداخت نمی‌کنند، قائم مقام وزیر صمت در نامه‌ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی انصراف‌دهندگان خودروهای وارداتی شد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود، Truth Social نوشت: - "جنگ جهانی سوم "
۱۳۹۹ حدود ۳ میلیارد دلار صادر کردیم. ۱۴۰۰ تولید و مصرف سربه‌سر شد. ۱۴۰۱ کمبود بنزین اندک و این خلا با سوآپ نفت کوره با بنزین جبران شد. ولی ۱۴۰۲، با ناترازی حداقل ۱۰ میلیون لیتر ناچار به واردات بنزین و ارزبری ۳ میلیارد دلاری هستیم. ورق برگشته و اوضاع بحرانی است!
🔸نامه اعضای سازمان نظام پزشکی تبریز به رئیس سازمان نظام پزشکی کشور : بیمه ها را مکلف به پرداخت ۷۰ درصد تعرفه های درمانی کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴آیت الله فاطمی نیا فرمودند: ◽️⇦ در شب قدر چه بخواهیم؟ در حدیث داریم از پیامبر صلی الله علیه و آله پرسیدند: در شب قدر چه بخواهیم؟ ایشان فرمودند: «عافیت بخواهید» ◄بیماری ضد عافیت است ◄داشتن فرزند ناصالح ضد عافیت است ◄همسایه بد ضد عافیت است ◄قرض و گرفتاری ضد عافیت است ◄بی آبروئی ضد عافیت است ◄هر چیز بدی ضد عافیت است ◄پس در عافیت خواستن همه چیز هست ↫ پس بهترین دعا برای خود و دیگران در شب‌های قدر طلب عافیت است همه دعاها را به همراه عافیت بخواهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای «اَللهمَّ اِنّی اَمسیتُ لَکَ عَبداً...» دعای مشترک شب‌های قدر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای: اَللَّهُمَّ اجْعَلْ فِیمَا تَقْضِی وَ فِیمَا تُقَدِّرُ مِنَ الْأَمْرِ الْمَحْتُومِ... دعای مشترک شب‌های قدر
🔺هم اکنون فلسطین مسجد‌الاقصی
🔺به احتمال زیاد هفته آینده شاهد شروع یک جنگ بزرگ توسط اسرائیل با لبنان یا سوریه خواهیم بود 🔹بعد از آنکه اعتراضات روز گذشته اسرائیل ها علیه دولت نتانیاهو برگزار شد و در این تجمعات نتانیاهو را به عنوان عامل تهدید کننده امنیت اسرائیل معرفی کردند سایه زندان از همیشه به وی نزدیک تر شده است ⚠️برای جلوگیری از این اتفاق و همچنین دلایل مختلف دیگر از جمله ورود نیروهای نظامی ناتو به فلسطین اشغالی احتیاج به شروع یک جنگ بزرگ دارد تا بتواند نیروی های نظامی غربی را به بهانه تامین امنیت به خاک فلسطین اشغالی وارد کند شدت عمل محور مقاومت و واکنش ما هرچه بیشتر باشد احتمال حضور نیروهای نظامی غربی کمتر می‌شود باید آماده باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😢تمام دلخوشی زندگی من این‌ست که وقت مرگ می‌آیی و مرگ شیرین است ⚠️بنظرم خود امیرالمؤمنین به این قطعه نظر داشته که حاج منصور اینطوری خونده کفن کنید مرا رو به قبله‌ی حرمش نجف چه جای قشنگی برای تدفین تست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای دروغ پرتاب خودکار توسط عراقچی و دروغ نام گذاری غلط خلیج فارس در معاهده چین و عربستان از زبان خانعلی زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار به ساکنان استان‌های جنوبی کشور / جنوبی‌ها مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.