eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این تصاویر شهر حلب یا دمشق جنگ زده نیست، اینجا «غازیانتپ» ترکیه می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️️️پیام دقایق قبل عبدالحمید خراسانی از فرماندهان وحوش طالبان به ایران: قدرت ما را امتحان نکنید شما در پشت پرده با غربی‌ها هستید ما مسلمانان واقعی هستیم، اگر بزرگان امارات اسلامی اجازه دهند تهران را فتح می‌کنیم...
🌷تایید شهادت یک مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان 🔸معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد طی درگیری پیش از ظهر امروز نیروهای طالبان و مرزبانان ایرانی در منطقه «ماککی» مرز مشترک ایران و افغانستان یکی از مرزبانان ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔺ایوب کرد، مدیرکل حمل و نقل و راهداری سیستان و بلوچستان از تعطیلی مرز میلک تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: به دلیل درگیری‌های امروز در مرز ایران و افغانستان، هرگونه مبادلات اقتصادی در مرز «میلک» با کشور افغانستان تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.
وقتی میگن تریاک افغانستان از لحاظ کیفیت تو جهان اوله بی ربط نیست اینم از آثار مصرفش
28.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 ناگفته‌های فروش نفت ایران در دولت سیزدهم/ چگونه صادرات نفت در تحریم ۲ برابر شد 🔹محمدصادق جوکار رئیس موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی گفت: ایران نیازمند الگوهای نوین در حوزه صادرات نفت است و با الگوهای قدیمی سنتی و کلاسیک نمی‌توان در مقابل فشارهای تحریمی ایستاد. 🔹علاوه بر آمریکای لاتین، در آفریقا نیز ظرفیت صادرات نفت با مدل بازارسازی وجود دارد. در آفریقا نیز بازار آماده نیست یعنی ابتدا ما باید بازار را آماده عرضه نفت خودمان کنیم و سپس به آنجا صادرات داشته باشیم. 🔹الان انتقاد و پیشنهاد ایران به طرف روس این است که به جای رویکرد تهاجمی در بازارهای نفت فعلی، بیایید در بازارسازی نفت برای ایمن‌سازی عرضه در مقابل تحریم با یکدیگر همکاری کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دستور ویژه سردار رادان برای دفاع از مرزها حاکمان فعلی افغانستان باید در قبال عمل نسنجیده خود پاسخگو باشند فرمانده کل انتظامی کشور: 🔹مرزبانان شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند. 🔹نیروهای مرزی ایران به هرگونه تعدی و تعرض مرزی قاطعانه پاسخ خواهند داد. 🔹حاکمان فعلی افغانستان باید در قبال عمل نسنجیده و مغایر با اصول بین المللی خود پاسخگو باشند.
«بایرن مونیخ» دوباره قهرمان بوندسلیگا شد 🔹دورتموند که تا قبل از آغاز هفته پایانی صدرنشین بود مقابل ماینتس ۲ - ۲ مساوی کرد و بایرن مونیخ با برد ۲ بر یک مقابل کلن قهرمان بوندسلیگا شد.
پایانه مرزی میلک بسته شد 🔹مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان: پایانه مرزی میلک (پل ابریشم) واقع در شهرستان هامون به دلیل درگیری‌های مرزی تا اطلاع بعدی بسته شد.
شهادت ۲ نیروی مرزبانی کشور در درگیری با طالبان 🔹صبح امروز عناصر طالبان اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل کرده که متاسفانه ۲ نیروی مرزبان شهید و ۲ شهروند دیگر زخمی شدند 🔹نیروهای مرزبانی نیز متقابلاً اقدام به مقابله کرده که تاکنون از تلفات طرف مقابل آماری منتشر نشده است. 🔹هفته قبل نیز فرمانده پاسگاه مرزی ساسولی توسط عناصر طالبان به شهادت رسیده بود.
قدرت طالبان رو امتحان نکنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑فیلمی که نشان می دهد که نیروهای طالبان در درگیری امروز برجک‌های پاسگاه مرزبانان ایرانی را محاصره کرده بوده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی که نشان می دهد که نیروهای طالبان امروز برجک‌های پاسگاه مرزبانان ایرانی را محاصره کرده اند
تصویر شهید خالد پنجشیری که صبح امروز در اقدام تروریستی طالبان به شهادت رسید
💢 طالبان: افغانستان خواهان نبرد با همسایه نیست/گفتگو برای هرگونه مشکل یک راه‌حل معقول است 🔹در حالیکه برخی رسانه‌های معاند و عناصر رسانه‌ای آنها به دنبال اینجاد فضای روانی برای ایجاد نزاع و تنش میان ایران و افغانستان هستند‌ و از درگیری‌های ظهر امروز به عنوان نقطه عطفی برای آغاز جنگ میان ایران و افغانستان یاد می‌کنند مواضع سخنگویان وزارت دفاع و‌ کشور حکومت سرپرست طالبان در قبال مسأله امروز قابل توجه است. 🔹 «عبدالنافع تکور» سخنگوی وزارت کشور طالبان در توییتی رسما اعلام کرده است که افغانستان خواهان نبرد با همسایه نیست. 🔹از سوی دیگر سخنگوی وزارت دفاع طالبان نیز در واکنش به درگیری‌های مرزی امروز در توییتر نوشته است: امارت اسلامی افغانستان (طالبان) گفتگو و مذاکره را برای هرگونه مشکل یک راه‌حل معقول می‌داند. بهانه‌جویی برای جنگ و‌اقدامات منفی به نفع هیچ‌یک‌ از طرفین نیست.
🛑 🚨بر اساس برخی گزارش‌های غیررسمی، درگیری‌های مرزی طالبان و ایران بلافاصله پس از دیدار اعلام‌نشده محمد یعقوب، وزیر دفاع طالبان و مقام‌های فرماندهی مرکزی آمریکا در بگرام رخ داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلمی که به اسم درگیری امروز پخش شده قدیمی است و ربطی به حوادث امروز ندارد
بله حاج آقا دنیا فردا دنیای دیپلماسی شد نه موشک!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منابع خبری از تشکیل جلسه اضطراری فرماندهان نیروهای مسلح دررابطه با درگیری های امروز خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون پهپاد های رزمی_شناسایی سپاه درحال رصد مرز های شرقی کشورمان هستند.
♦️تصویری که به عنوان خالد پنجشیری در فضای مجازی منتشر شده است صحت ندارد. براساس پیگیری که از یک مقام فراجا داشتیم اعلام کرد اسامی شهدا تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.
28.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 مدح و ثنای حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام (شاهچراغ)
▪️ اینفوگرافی 🔻از اهداف و مراحل متلاشی‌شدن شبکه همکار با سرویس اطلاعاتی بیگانه تا عمده ترین راهبرد و بزرگترین رمز موفقیت
تصاویری از کشته‌های طالبان در درگیری مرزی امروز با نیروهای مرزبانی ایران در شرق زابل این تصاویر توسط منابع محلی در افغانستان منتشر شده و تا این لحظه قابل تایید نیست. طبق اظهارات منابع محلی در شهر زرنج، تلفات طالبان ۱۱ نفر کشته و زخمی عنوان شده است.