eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸تصویری ببینیم از سامانه ی پدافندی مرصاد-۱۶. 🔷 این سامانه حاصل ترکیب موشک جدید شلمچه-۲ با رادارهای تمام متحرک کاوش و هادی هست.
🔸تظاهرات مردم مراکش در اعتراض به سفر رئیس کنست به این کشور 🔹 الميادين به نقل از منابع محلی اعلام کرد که مردم مراکش در رباط پايتخت این کشور در اعتراض به سفر رئیس کنست دست به اعتراض زدند. 🔹 به گفته این منابع،تظاهرکنندگان ضمن آتش زدن پرچم های رژیم صهیونیستی،حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
36.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 پاسخی به ادعاهای اخیر ظریف🔰 ⏰ ۳۳ دقیقه طوفانی درباره میرزا جواد خان ظریف الدوله؛ نماینده تفکر قاجار در قرن ۲۱ +معرفی کتابی مهم درباره مبانی فکری روحانی_ظریف
🔴خیابان های ناامن برای زنان فرانسه 🔹سیاستمداران غربی سالها تلاش کردند تا به مسلمانان القا کنند ،اسلام دین فردی است و برای مدیریت اجتماع باید تابع تمدن و قوانین و سبک زندگی غربی باشید. امروز حقیقت تمدن غربی رخ نشان داده وما می‌بینیم عنصر فعال و پیش برنده تمدن غرب که زنی خسته از بی حرمتی های غرب وحشی ،و مشتاق به مدرنیته بود حتی امنیت ساده ترین حضور اجتماعی و بهره مندی از ابتدایی ترین خدمات حمل ونقل را از دست داده است. غربی ها ادعای امنیت تمام جهان را دارند اما حتی امنیت اتوبوس های خودشان هم جای سوال است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماشین کودکی ولیعهد خاندان پهلوی همینقدر مردمی و ساده‌زیست بودن؛ قشنگ با پوست و گوشت مشکلات مردم رو درک می‌کردند؛ شما مردم ایران لیاقت این خاندان رو نداشتید
توطئه جدید صهیونیست‌ها در تقسیم مسجدالاقصی 🔹یک عضو حزب لیکود رژیم صهیونیستی طرحی برای تقسیم مسجدالاقصی ارائه داد که وزارت امور بیت المقدس فلسطین این طرح را خطرناک و بازی با آتش توصیف کرد.
عطایی: عملکرد خوبی مقابل لهستان داشتیم سرمربی تیم ملی والیبال ایران: 🏐 ایران امروز عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. در مسابقه اول برابر ژاپن شروع خوبی نداشتیم و عملکردمان قابل قبول نبود ولی ملی‌پوشان مقابل لهستان بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند و تیم بزرگ لهستان را به چالش کشیدند. 🏐 برای تغییر سیستم بازی تلاش کردیم و اطلاعاتی که لهستانی‌ها در طول بازی از ما به دست آورده بودند را تغییر دادیم اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
اطفای کامل حریق در انبار چسب پس از ۵۴ ساعت 🔹سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: خوشبختانه پس از ۵۴ ساعت عملیات اطفا کامل بخش زیر زمین انبار چسب نیز صورت گرفت و لکه‌گیری‌ها نیز در مراحل پایانی است.
💢 آرتین سرایداران به افتخار جانبازی نائل آمد مدیرکل بنیاد شهید استان فارس: به ۳ نفر از افرادی که در حادثه شاهچراغ دچار مجروحیت شدند درصد جانبازی تعلق گرفت که یک نفر از آن‌ها آرتین با جانبازی ۵ درصد است، نفر دوم با جانبازی ۱۵ درصد و به شخص دیگری که شرایط وخیم و نامساعدی داشته ۵۵ درصد تعلق گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایتالیا اعلام کرده امسال به جای "ماه افتخار همجنسبازان"، "ماه افتخار خانواده" خواهد داشت انتقاد یوتیوبر آمریکایی به اختصاص یک ماه جشن به اتفاقی که قرار است تمدنشون رو نابود کنه، یعنی همجنسبازی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما جوانان حزب اللهی هر چه فرزند بیشتر بیاورید نسل حزب اللهی بیشتر می‌شود. 🔰
واریز یارانه خرداد ماه تکذیب شد سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: 🔹امروز یارانه‌ای به حساب مردم واریز نشده است و خبرهایی که در آن واریز یارانه را اعلام کردند به هیچ وجه مورد تایید سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نخواهد بود. 🔹افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها برای همه نیست و تنها افرادی که در دهک یک تا سه بوده و مستمری بگیر کمیته امداد و بهزیستی باشند، مشمول این افزایش خواهند بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرق "درآمد" با "روزی" توصیه‌ای مهم برای افزایش رزق و روزی
میرزا علی آقا قاضی : یکی از طُرق سلوک و سیر عرفانی که استادمان آقا سید احمد کربلایی به ما امر فرمودند! به أقرب طُرق!سینه زنی و روضه بوده است! گاهاً در وادی‌السَّلام روضه و سینه زنی داشته‌ایم‌ و بهترین سیر در سلوک همین بوده است.
🔹راه درمان وسواس🔹 استاد فاطمي نيا: خواهران و برادران، بسياري از شما داراي وسواس هستيد تنها راه علاج وسواس عدم اعتناء وعدم تمرکز روی مساله ای است که درگیر آن شده اید. اين افكار كه به ذهنتان مي آید، رویش توقف نكنيد ، روی آنها متمرکز نشوید، ذهنتان را به موضوع دیگری مشغول کنید در وسواس ، شيطان سر نخ را به انسان میدهد، اگر سرنخ را گرفتید و کشیدید ، تا قيامت بايد این قرقره ي نخ را بكشيد که موجب مختل شدن زندگی خودتان و بقیه میشود! متاسفانه بعضي براي درمان اين وسواس به دعانويس ها و مدعيان دروغي مراجعه میکنند و آنها هم با دریافت مبالغ زیاد ، دستور العمل میدهند! بدانید تمام اینها دروغ گو و دکان دار هستند! علاج وسواس در عدم اعتناء است.
🌷راه ملاقات با امام زمان عجل الله فرجه🌷 مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی میفرمود: پدرم آیت الله میرزاعبدالعلی تهرانی نقل میکرد که دربازارتهران روحانی اهل معنایی بود که مغازه کفاشی داشت معروف به سیدعبدالکریم پینه دوز دربین خواص معروف بود که امام زمان علیه السلام هرچندوقت یکبار برای دیدن سید به مغازه او میرود.پدرم می گوید: یکبارازسیدعبدالکریم پرسیدم:چرا امام زمان علیه سلام به دیدن شما می آید؟ فرمود:خودم یکبار این سوال را از حضرت پرسیدم،آقافرمودند: به خاطراینکه بانفست مبارزه کردی.هرعمل و کاری که بخاطر نفس است راکنار زدی وآن را که خدا خواسته عمل کردی
🔸ارتش رژیم صهیونیستی رزمایشی را در قالب مانور ناک اوت با شبیه سازی استقرار تیپ کماندویی در اعماق لبنان انجام داد تا حزب الله مجبور شود در حالت دفاعی بجنگد.‌‌
🔸آماده‌سازی زیرساخت‌ها و محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای استقبال از زائران اربعین حسینی 🔷 داریوش امانی در بازدید از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه اظهار کرد: پروژه‌های ایمن‌سازی‌ محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی از جمله نصب نیوجرسی، اجرای خط‌کشی، لکه‌گیری و روکش آسفالت و تعریض محورها تا سه هفته پیش از اربعین حسینی به بهره‌برداری خواهند رسید. 🔷 وی با بیان اینکه ایام اربعین حسینی تا حدود ۱۰ سال آینده با گرمای شدید هوا همراه خواهد بود، از راه‌اندازی و نصب تونل‌های خنک‌کننده در مرزهای اربعین تا دو ماه آینده خبر داد و افزود: افزایش امکانات پایانه‌های مرزی مانند امکانات بهداشتی، ایجاد سایبان و تونل‌های خنک کننده، نصب آبسردکن، بازسازی اساسی سیستم‌های سرمایشی در دستور کار است. 🔷 به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از پنج میلیون نفر از عاشقان حسینی از مرزها تردد کنند.
🔸فرمانده صهیونیست : ورود به عمق خاک لبنان، جنون‌‌آمیز است. 🔺 فرمانده سابق تیپ کماندویی ارتش رژیم صهیونیستی، با اشاره به توانمندی‌های حزب‌الله، گزینه ورود به عمق خاک لبنان را آخرین گزینه و جنون آمیز دانست.
سقوط درخت بر اثر توفان، ساعتی قبل در خیابان دانشگاه تهران/ایسنا