eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸کرملین : واشنگتن در جایگاهی نیست که به ریاض دستور دهد. 🔹 «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین با انتقاد از تهدید واشنگتن علیه ریاض به‌دلیل کاهش تولید نفت، گفت که عربستان سعودی یک کشور مستقل است که می‌تواند در مورد اقتصاد خود تصمیم بگیرد.
🔻وحیدی وزیر کشور ایران: جمهوری آذربایجان دوستی بهتر از دولت ایران نخواهد داشت؛ هرکسی با جمهوری اسلامی دشمنی کند، بازنده خواهد بود.
فیروزنادری در حسرت برعندازی جمهوری اسلامی ایران و مدت کمی بعد از اعتراف به آتئیست بودنش در اینترنشنال به درک رفت و مرد بودی حالا آخوندا رو میخواستیم به در کنیم :)
دقايقي قبل خواهرزاده فیروز نادری خبر مرگ فیروز نادری را در صفحه شخصی‌اش اعلام كرد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الحق که این بچه نشیمنگاهی و مصی آدما نحسی هستن... دشمنی این‌ها با مردم و کشور ایران، بیشتر به نفع مردم و ایران هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقابله ساکنان جنوب لبنان با رژیم صهیونیستی 🔹اهالی کفرشوبا در جنوب لبنان با پشتوانه مقاومت، مانع از احداث استحکامات دفاعی نظاميان رژیم صهیونیستی در اراضی این منطقه شدند.
مسجد مکی (ضرار) رو مشاهده می‌کنید که ساخت و سازش بالغ بر ده ها میلیارد هزینه روی دوش مردم گذاشته بهتر نبود عبدالمعاویه به جای بنا کردن این کاخ، مردم منطقه رو سیر می‌کرد؟ 🔵دقیقا محل توطئه است😊
23 مین سالگرد درگذشت رهبر فقید سوریه ، ژنرال حافظ اسد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارتش اوکراین به شدت در اودسا در تلاش برای مقابله با شاهد-136 است.
توئیت جالب ایلان ماسک: زن حامله:پسره یا دختره؟ دکتر: اجازه میدیم معلم کودکستانش تصمیم بگیره! (اشاره به هجوم جنسیتی به کودکان معصوم در کودکستان های امریکا)
♦️آقامیری: برخی‌‌ها نسبت به جمهوری اسلامی بی انصافی می‌کنند 🔹سید حسن آقامیری، روحانی خلع لباس شده و منتقد نظام: برخی‌ ها نسبت به جمهوری اسلامی بی انصافی می‌کنند و جوری جلوه می‌دهند که انگار هیچ خدمتی به مردم نکرده است! در حالی که در کنار اشکالات و اشتباهات، خدماتی هم وجود داشته! 🔹طرف توی لندن نشسته و حرف میزنه! اگه راست میگی بیا توی قم، وسط جمهوری اسلامی حرفتو بزن! نمیشه که از اونجا برا یه عده جوون مشکل ایجاد کنی! (اینم فهمید ورق برگشته)
🔴 دولت ترکیه وخامت حال اردوغان را تکذیب کرد ▫️کاخ ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که گزارش‌ها مبنی بر وخامت وضعیت سلامتی اردوغان صحت ندارد. ▫️ «جان آتاکلی» روزنامه‌نگار ترکیه‌ای در توییتى ادعا کرده بود پزشکان در حال آماده‌شدن برای انجام نوعی عمل جراحی روی اردوغان در آینده نزدیک هستند. ▫️مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست در کاخ ریاست جمهوری ترکیه گفت: «به شایعه‌های غیرمستند با هدف تحریک افکار عمومی توجه نکنید. ادعاهای موجود در تعدادی از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی درباره سلامت رئیس جمهور صحت ندارد».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر عزیزی افتخار استان زنجان در عربستان شهر مدینه بین وهابیها ببینید چه غوغائی بپا کرده به این میگن بچه شیعه ❤️
کمی طراوتِ باران، کمی نسیمِ حَرَم، سلامِ صبح من و فیض مستقیمِ حَرَم... خوشا به حال شیعیان ما.
❤️‍🔥لازمهٔ محبّت پروردگار ✍️حضرت آیة الله حاج سَیّد محمّد صادق حسینی طهرانی حفظه الله تعالی
آیت‌ الله‌ : این روش نیست که یکسره بخواهیم مردم را با عذاب به خدا نزدیك کنیم. خدا که بنا نیست کسی را عذاب کند؛ عذاب آن آخر سر هاست. چی بشود که یك نفر عذاب شود. از طریق ، مردم را زودتر می‌توان هدایت کرد! وقتی بدانید چه خدای خوب و مهربانی دارید،اصلا بدون(ترسانده شدن از) به او نزدیك می‌شوید!
💠استاد حسین انصاریان ◽️از اخلاق الهی ستّار بودن است، عيب خلق را اگر ديدی چشم بپوش.
🔴 ترامپ اسناد محرمانه را در سرویس بهداشتی و حمام مخفی کرده بود! 🔹 در بخشی از کیفرخواست صادرشده علیه دونالد ترامپ تصریح شده او اسناد محرمانه را در اتاق خواب، حمام توالت^ دفتر کار و انباری نگه می‌داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 | ✅ انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب صدرایی 👤دکتر محمدمهدی گرجیان؛ عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر اتاق فکر اسلامی‌سازی علوم انسانی ▪️عرفان امام(ره) را نگاه کنید. امام سر سفرۀ ملاصدرا نشست و انقلاب کرد. حکومتی که امام خمینی به پا کرد، براساس فقه حداقلی‌اش نبود. ظرفیت ملاصدرا بود که امام را تشجیع کرد برای اینکه حاکمیت دینی راه بیندازد.
⭕️دستگیری کلاهبردار حرفه ای در عملیات مشترک وزارت اطلاعات و فرماندهی انتظامی 💢در یک عملیات مشترک با حضور سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اداره کل اطلاعات استان کردستان و فرماندهی انتظامی کردستان، متهم «کیوان مروتی» که از شهروندان کلاهبرداری و اقدام به فرار کرده بود در عملیاتی هوشمندانه دستگیر شد. 💢 تیم‌های مجربی از مأموران پس از اخذ مجوز قضائی مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و دستگیر کردند. 💢 تعدادی از همدستان و افرادی که با وی همکاری داشتند دستگیر و برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حمله موشکیِ اوکراین به پناهگاه سیل‌زدگان «خرسون» 🔹‌ فرماندار منصوب روسیه در خرسون گفته نیروهای اوکراینی با موشک‌های انگلیسی «سایه طوفان» به چند پناهگاه موقت سیل‌زدگانی که در پی تخریب سد «کاخوفکا» مجبور به ترک خانه‌های خود شده بودند، حمله کرده است.