eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 | ✅ انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب صدرایی 👤دکتر محمدمهدی گرجیان؛ عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر اتاق فکر اسلامی‌سازی علوم انسانی ▪️عرفان امام(ره) را نگاه کنید. امام سر سفرۀ ملاصدرا نشست و انقلاب کرد. حکومتی که امام خمینی به پا کرد، براساس فقه حداقلی‌اش نبود. ظرفیت ملاصدرا بود که امام را تشجیع کرد برای اینکه حاکمیت دینی راه بیندازد.
⭕️دستگیری کلاهبردار حرفه ای در عملیات مشترک وزارت اطلاعات و فرماندهی انتظامی 💢در یک عملیات مشترک با حضور سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اداره کل اطلاعات استان کردستان و فرماندهی انتظامی کردستان، متهم «کیوان مروتی» که از شهروندان کلاهبرداری و اقدام به فرار کرده بود در عملیاتی هوشمندانه دستگیر شد. 💢 تیم‌های مجربی از مأموران پس از اخذ مجوز قضائی مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و دستگیر کردند. 💢 تعدادی از همدستان و افرادی که با وی همکاری داشتند دستگیر و برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حمله موشکیِ اوکراین به پناهگاه سیل‌زدگان «خرسون» 🔹‌ فرماندار منصوب روسیه در خرسون گفته نیروهای اوکراینی با موشک‌های انگلیسی «سایه طوفان» به چند پناهگاه موقت سیل‌زدگانی که در پی تخریب سد «کاخوفکا» مجبور به ترک خانه‌های خود شده بودند، حمله کرده است.
🛑 وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد، بر اثر انفجار در کارخانه موشک سازی در آنکارا پنج نفر کشته شدند
⭕️واشنگتن‌پست: بن‌سلمان آمریکا را به قطع روابط تهدید کرد 🔸روزنامهٔ آمریکایی با استناد به یک سند محرمانهٔ اطلاعاتی نوشته پس از آنکه بایدن تهدید کرد تصمیم پارسال عربستان برای کاهش تولید نفت عواقبی را برای ریاض خواهد داشت ولی‌عهد سعودی هم غیرعلنی به قطع روابط بین ۲ کشور و گرفتن انتقام اقتصادی از آمریکا تهدید کرده است. 🔹بر اساس این سند بن سلمان با اشاره به اینکه دیگر با آمریکا تعامل نخواهد کرد، وعدهٔ تحمیل عواقب اقتصادی قابل‌توجه برای واشنگتن را داد.
🔴 وعده سر خرمن آمریکایی‌ها به اوکراین 🔰 طی روزهای گذشته ایالات متحده اعلام کرده بود که سری جدید کمک‌های نظامی به ارزش ٢.١ میلیارد دلار را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد. 🔻 اکنون بلومبرگ طی گزارشی اعلام کرد که با وجود اعلام چنین کمکی از سوی دولت آمریکا، تحویل این تسلیحات ممکن است سال‌ها به طول بینجامد.
☑️ سلیم حربه، محقق و کارشناس راهبردی سوری: 🚀موشک فتاح ایران یک نقطه عطف تاریخی محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است، به این معنا که مرحله‌ای قبل از فتاح و بعد از فتاح وجود خواهد داشت و این موشک بر رسوایی مفهوم و نظریه امنیت «اسرائیل» می‌افزاید.
🔺پیش افتادن عراق از عربستان در صادرات نفت به آمریکا 🔸عراق با افزایش قابل توجه صادراتش به آمریکا، طی هفته گذشته در رتبه سوم بیشترین صادرات نفت به آمریکا قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مداحی که انگیزه خوانندگی‌ «محمد معتمدی» شد 🔹«محمد معتمدی» خواننده:خبردار شدم حاج علی قصری مداح قدیمی و باصفا چشم از جهان فرو بست. 🔹شاید بخش زیادی از شکل گیری علاقه من موسیقی و آواز ایرانی مربوط به زمانی بود کودکی شش هفت ساله بودم و در حسینیه‌های کاشان با شور و شوق وصف ناشدنی، گوش جان به صدای زیبای حاج علی قصری می‌سپردیم. 🔹هرچند او اهل تهران بود ولی آن سالها برای ایام محرم هیئت‌های کاشان از ایشان بسیار دعوت می‌کردند. قدیمی‌ترها حتما می‌دانند که چه جادوی عجیبی در صدای این مرد بود. و چه اخلاص و چه سوز سینه‌ای داشت. صدایش عجیب کاریزماتیک و تاثیرگذار بود. 🔹متاسفانه بدون اینکه آگاه باشیم، بسیاری از داشته‌های ارزشمند فرهنگی‌مان را در این چند دهه از دست داده‌ایم.
🔴بانوی ایرانی مربی تنیس روی میز عمان شد 🔹با اعلام رسمی فدراسیون تنیس روی میز عمان، فاطمه کیوانی به عنوان مربی تیم ملی بانوان این کشور انتخاب شد. 🔹قرارداد کیوانی با فدراسیون عمان به مدت یک سال است و این مربی متعهد به افزایش تعداد بازیکنان عمان و بهبود شرایط تکنیکی بازیکنان این کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حسن یزدانی در انتظار رقیب سنتی 🔹مسابقات فینال ایکس کشتی آمریکا کمتر از ۲۴ ساعت آینده برگزار و نفرات برتر مشخص خواهند شد. در این رقابت نفرات نهایی کشتی آمریکا برای مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳ بلگراد انتخاب خواهند شد. 🔹برد تیلور در برابر بروکسی می تواند اکران قسمت ششم رقابت سنتی جادوگر آمریکایی با حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره کشتی ایران باشد. در پنج دیدار گذشته تیلور چهار بار و یزدانی یک بار به پیروزی رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی از سیل مهیب ۱۸ خرداد در جاده چالوس 🔹سیل شدید و مهیب روزهای پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
🔴هشدار وزارت بهداشت درباره مراجعه به افراد فاقد صلاحیت در حوزه طب ایرانی 🔹معاون دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت:مراجعه به افراد فاقد صلاحیت در حوزه طب ایرانی دارای خطراتی است. 🔹عده‌ای که پزشک نیستند، در این حوزه دخالت کرده و موجب مرگ عده‌ای شده‌اند؛ لذا با قوه قضائیه وارد گفتگو شدیم تا ضمن تقویت عوامل بازدارندگی، حقوق آسیب دیدگان را نیز استیفا کنیم.
🔴اسامیِ فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ 🔹وزارت رفاه: امکان خرید از فروشگاه‌های مجاز که آدرس آن‌ها از طریق مراجعه به سایتshoma.sfara.ir یا از طریق برنامه کاربردی «شما» قابل مشاهده است. 🔹فعلا با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی متعلق به سرپرست خانوار، قابلیت خرید وجود دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: کسی که شهردار بوده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده الان می‌خواهد شهردار در سایه باشد
🔴نخستین پیروزی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها با عبور از دیوار چین 🏐 ایران ۳ - ۱ چین 🇮🇷 ۲۳| ۲۵ | ۲۵ | ۲۵ 🇨🇳 ۲۵ | ۱۵ | ۲۰ | ۱۴
🔴تصویب قیمت 28 محصول ایران خودرو 🔹شورای رقابت:براساس استانداردهای اجباری باید تمام محصولات از اول تیرماه با استانداردهای جدید تولید شوند؛ به همین منظور اطلاعات و آمار محصولات ایران خودرو به شورای رقابت ارسال و براساس آن تغییرات قیمتی انواع محصولات اعلام شده است. 🔹این تغییرات قیمتی به دلیل اعمال استانداردهای جدید خودرویی و تغییرات فنی در خودروها است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 جزئیات امدادرسانی به سیل‌زدگان 🔸معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر: 🔹به دلیل وضعیت نارنجی و قرمز در ۱۷ استان کشور در چند روز اخیر، به بیش از ۳۴ نقطه در مناطق مختلف کشور و بیش از ۲۵۰۰ نفر از هموطنان امداد رسانی شده است.
🔸️ فرمانده نیروی دریایی ارتش: تحریم، جمهوری اسلامی را از حرکت بازنمی‌دارد 🔹امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جوانان ایرانی در ناوگروه ۸۶ با انجام موفق مأموریت خود، پیام ایرانیان را به دنیا ابلاغ کردند که تحریم، تهدید و توطئه هیچ‌گاه ما را از حرکت بازنمی‌دارد و تأثیری ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸انتقاد سناتور آمریکایی از سردرگمی دولت بایدن در قبال ایران 🔹تاد یانگ: من نگران موضع دولت بایدن یا گاهی فقدان آن در متوقف‌کردن ایران هستم. ایران روابط نظامی با روسیه و چین را تعمیق بخشیده و قابلیت‌‌های نظامی و پایگاه‌های صنعتی خود را تقویت کرده است. ایران هفته گذشته یک موشک دیگر آزمایش کرده قادر به رسیدن به اسرائیل و فراتر از آن است.
🔸️وزارت دفاع ترکیه: در اثر انفجار یک کارخانه راکت سازی در آنکارا، ۵ نفر کشته شدند.
🔸بر اساس اعلام پایگاه خبری عبری زبان واللا، پس از درگیری اخیر در نوار مرزی با مصر، سربازان گردان الفهد حاضر نیستند در مکانی که سه نظامی اسرائیلی در آن کشته شدند، نگهبانی بدهند و زمان پست‌ها در این منطقه از ۱۲ ساعت به ۸ ساعت کاهش یافته است.
🔸نمایندگی ایران : هیچ ماده‌ هسته‌ای اظهار نشده‌ای در ایران وجود ندارد. 🔹 نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل : تمامی مواد و فعالیت‌های هسته‌ای ایران به صورت کامل اظهار و توسط آژانس راستی‌آزمایی شده است. 🔹 هیچ ماده هسته‌ای اظهارنشده‌ای در ایران وجود ندارد و ادعای آژانس صرفاً براساس اطلاعات نادرست و ساختگی رژیم صهیونیستی با پیشینه‌ای طولانی مدت از رشته دروغ‌های زنجیره‌ای است.
🔸بزرگ‌ترین هدفم صلح با عربستان و مقابله با ایران است 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: برقراری صلح با عربستان سعودی و جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای از بزرگترین اهدافی است که از زمان بازگشت به قدرت برای خودم تعیین کرده‌ام.
🔺افشاگری سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: ظریف گفت زنگنه در ماجرای ترکمنستان خیانت کرد 🔹مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتر نوشت: آقای دکتر ظریف! حال که سکوت شکستید، در ایامی که وزارت نفت دولت سیزدهم بدون برجام موفق شده بدهی ترکمنستان را تسویه و قرارداد گازی را احیا کند، آنچه سال ۹۹ در جلسه با بنده و جمعی از نمایندگان در دفترتان گفتید، علنی بگویید: "زنگنه در ماجرای ترکمنستان ‎خیانت کرد"، دانستن حق مردم نبود؟! 🔹با روی کار آمدن یازدهم، بیژن زنگنه وزیر نفت وقت، تعامل گازی ایران و ترکمنستان بدون هیچ دلیلی در سال ۹۵ بهم زد. در دولت سیزدهم بعد از گذشت ۲۰ ماه، با تسویه کامل اصل بدهی قبلی ترکمنستان تعامل گازی دو کشور مجددا احیا شده و به سطح ۲۰ میلیون متر مکعب مجموع سوآپ و ورادات رسیده است. 🔹پایداری شبکه گاز شمال و شمال شرقی ایران، کمک به حل ناترازی گاز در روزهای سرد سال و افزایش صادرات گاز ایران به کشورهای ترکیه و عراق و احیای قرارداد صادرات گاز به پاکستان از جمله مزایای خرید گاز ارزان ترکمنستان است.