eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.4هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴تفاوت آدم قاطع و جرأتمند با آدم رک👇 ✅خلاصه ای از بررسی‌ طرحواره ی خویشتن داری ناکافی در واقع قاطعیت با رک بودن خیلی متفاوت است آدم رک اصلا صبر نداره،اگه رفتاری از طرف مقابل ببینه میگه رفتارت خیلی بد بود،حالا که با من این طوری حرف زدی دیگه باهات کاری ندارم😡 اما آدم قاطع با خشم و پرخاشگری حرف نمیزنه،لحن بدی نداره خشم نداره خیلی محکم و قاطع حرف میزنه،تازه قبلش همدلی هم می کنه،میگه شاید تو الان حالت خوب نبوده!😊شاید خسته بودی،،ولی من ناراحت میشم وقتی با من این طوری حرف میزنی،ازت می‌خواهم جلوی جمع با من این طوری رفتار نکنی.. اما آدم رک و غیر قاطع مستقیماً پرخاشگری میکنه،معمولا افراد رک عجول و کم صبر هستند،و به نظر خودشون این رک بودن از خصوصیات خوب شونه😳، البته این افراد ممکنه غلبه ی صفرا هم داشته باشند که باید توسط طبیب بررسی شود‌
🛑 شیرکاکائو ؛برای صبحانه کودک ممنوع❗️ 🔹شیر کاکائو تمام کلسیم و فواید شیر را از بین میبرد و باعث کاهش یادگیری،افزایش پرخاشگری، افزایش خرابی دندان به علت قند بالا و بروز چاقی میشود!
📣موضوع بحث 🔵 طب اسلامی ونوزادان 👈و اینکه چه تدابیری داشته باشیم برای جلوگیری از بیماری های کودکان 👇👇👇👇👇👇👇 بیماری های کودکان مانند بیماری های بزرگسالان مثل زردی فرقی نداره. ☝️👈یکسری مسائلی هست در بحث پیشگیری ها 👇👇 ✔️اولین اینها زایمان طبیعی هست 👌 زایمان طبیعی هم در سلامتی مادر بسیار بسیار موثر هست هم برای بچه ها 👌 طبق تحقیقاتی که در طب رایج غربی انجام داده اند: در زایمان طبیعی مشکل تنفسی کمتر هست به دلیل اینکه فشاری که به ریه در این بچه ها میاد و آمونیاکی که خارج میشه بچه ها مشکلات تنفسی شون نسبت به بقیه کمتر هست ☝️ ✔️دومین نکته که خیلی مهمه 👈تکامل جنین 👉هست ☝️اینکه میگن دوهفته قبل از اینکه زمان زایمان برسه جنین کامل شده این غلط هست❌👈 تا روز آخر وتا لحظه ی آخر جنین در حال رشد هست به همین دلیل مشکل زردی در بچه هایی که سزارینی هستند بیشتر هست. چرا❓❗️ 👈چون کبد هاشون ضعیف تر است وکبد هنوز کامل نشده و نمیتونه این فضولات بدن رو تخلیه کنه. ✔️سومین مورد تماس یا لمس بچه با مادر هست 🤱 که خیلی سریع بچه میتونه با مادر ارتباط بگیره خیلی مورد نیاز هست برای نوزادی که تازه به دنیا اومده👌👌👌 ☝️👈پس خود زایمان طبیعی یک واکسن وباعث تقویت بچه میشه 👌👌👌👌👌 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 📣☝️ دومین واکسن 👇👇 ✅کام برداشتن هست 🔹آب فرات وتربت سیدالشهدا علیه السلام ☹️☹️متاسفانه کام بچه رو با قطره ی فلج اطفال و واکسن باز میکنن و فقط در ایران به این شکل هست 😐 ودر بسیار ی از کشور ها این واکسن و قطره نیست، 🤞👈اگر آب فرات نبود آب باران هم خوبه 👌 👈اینکه چرا آب فرات؟! بعدا خواهیم گفت که به فرموده ی امام صادق علیه السلام فرات رود مومنی هست 😊 که توضیحات مفصلی داره که هرچیزی در این عالم جهت گیری داره. 🤞🤞 💯ما فکر میکینم کائنات درک ندارند و ذکر نمیگن در حالی که ✔️« یُسَبِّحُ للّهُ ما في الْسَماواتِ وَما في الأرض» 👈حالا این تربت وآب فرات در سلامت جسمی وروحی بچه موثر هست 👌👌👌💪 👈این چیزاییه که الان عجیب غریبه برامون وقتی میشنویم🤔 ✔️اولین غذایی که در این دنیا بچه میخوره 👇👇 💯تربت📿 وآب فرات 🤱شیر خوردن بچه از مادر خودش باعث افزایش ایمنی میشه به دلیل اینکه پستونک وشیشه🍼 شیر سرد وخشک هست. 😐 ✔️اولین صدایی که میشنود👇👇 💯اذان واقامه ✔️اولین چیزی که درون بینی ریخته میشه 👇 👈جاوشیر که صمغی هست با آب مخلوط میشه در روایت میفرماید: قبل از اینکه بند ناف قطع بشه همون لحظه ای که به دنیا اومد دو قطره در بینی راست ویک قطره در بینی چپ ریخته بشه👌👌 🤞😐این چیزاییه که الان عجیب غریب وقتی می‌شنویم در اسلام مشخص شده 👌👌👌 ☝️همانطور که قبلا گفتیم رشد در گرما وتری است و این پلاستیک هایی که به اسم شیشه شیر وپستونک داریم به بچه ها میدیم جدای از ضرر جسمی که میزنه شیر خشکی که داریم به بچه ها میدیم چیکار میکنه با بچه ها 😱☹️☹️☹️ 🍼سرلاکی که خبرش پخش شد ودر بازار هم جمع شد تا حدودی اینکه سرلاک باعث عقیم شدن بچه ها میشه ولی کی میخوایم بفهمیم ضررهای معنوی رو؟ 🤦‍♀️🤦‍♂️
🌟هرگز نگذارید دیگران از فرزند شما انتقاد منفی کنند ! شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه نگذاریم دیگران از فرزندمان انتقاد کنند؟ مگر می شود در دهان مردم را بست؟! اگر شما در جمع عیب های فرزندتان را بازگو کنید به تدریج بدگویی از فرزندتان برای شما عادی می شود و شنیدنش برای افراد فامیل و آشنایان! و بعد از مدتی دیگران هم شروع به بدگویی از فرزندتان می کنند. پس هیچگاه در جلوی جمع مخصوصاً وقت هایی که فرزندتان در همان جمع وجود دارد از او انتقاد نکنید در غیر این صورت شما هم غرور فرزندتان را شکسته اید! و هم راه بدگویی فرزندتان را برای بقیه باز کرده اید! همیشه در جلوی جمع از خوبی های فرزندتان صحبت کنید تا دیگران هم جرأت بدگویی از فرزندتان را نداشته باشند.
🥕 ویتامین A 🥦 غذاهای حاوی ویتامین آ دو دسته هستند: ‌ ✔️ غذاهایی که شکل فعال ویتامین آ را دارند، مثل جگر و قلوه ✔️ غذاهایی که کاروتنوئید دارند( که در بدن‌ به ویتامین A تبديل می‌شود). مثل: ‌ ✅ میوه‌ها و سبزی‌های زرد نارنجی؛کدو،‌ هویج، سیب‌زمینی ✅سبزی‌های سبزرنگ؛ چغندر،کلم بروکلی
💎امام على عليه السلام : ياد خدا موجب موفقيت در كارها و روشنايى درونها مى شود . ذِكرُ اللّه ِ تُستَنجَحُ بِهِ الاُمورُ و تَستَنيرُ بهِ السَّرائرُ . 📗 غرر الحكم : 5168
♥️ امام صادق علیه السلام: ⚠️ من لَم يَملِكْ غَضَبَهُ لَم يَملِكْ عَقلَهُ. ⚠️ هر كه مالک خشم خويش نباشد، مالک خِرد خويش نخواهد بود. 📚 الكافي: ۲/۳۰۵/۱۳.
♥️ علیه السلام: ❄️ شتاب در کاری پیش از توانایی یافتن بر آن و سُستی و درنگ بعد از به دست آوردن فرصت، نشانه نابخردی است 📚حکمت ۳۶۳نهج البلاغه.
تصویری از حرم حضرت على (علیه السلام) در ١٠٠ سال پيش
🔴کیهان: کشف حجاب بازیگران، کار حزب صهیونیستی بهاییت است 🔹کیهان نوشت:حزب اشرافی کارگزاران در بیانیه‌ای نوشته است که پوشش زنان را به خود زنان واگذار کنید. 🔹پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتاً پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملاً نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملاً مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال 88 توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.
🔴پیام سفر وزیر خارجه عربستان به ایران 🔹زنگنه،کارشناس مسایل منطقه:سفر وزیر خارجه عربستان به ایران یک گام مثبت و مهم است. توافق ایران و عربستان نیاز به مراقبت و حراست دقیق دارد. 🔹با انجام این سفر اراده سیاسی عربستان برای تعامل با ایران نشان داده شده و این پیام را می دهد که عربستان به این توافق پایبند و جدی است.
🔴واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار 4 فوتی بر جا گذاشت 🔹معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌ نیشابور:اتوبوس حامل مسافران کشور عراق صبح امروز در محور نیشابور به سبزوار، 35 کیلومتری نیشابور واژگون شد. 🔹در این حادثه 4 نفر فوت و 19 تن مصدوم شدند. 🔹حال چهار نفر از مصدومین وخیم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس جمهور دقایقی قبل برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه به هیات رئیسه مجلس، وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: ساخت یک میلیون مسکن در سال نیاز کشور است؛ آنهایی که نساختند باید پاسخ‌گو باشند
🔴شمار مسمومان مصرف مشروبات الکلی در البرز به 141 نفر رسید.
🔻۸ سد بیش‌تر از ۹۰ درصد آب دارند 🔹پس از بارش‌های اخیر آمار مخازن سدها گویای این است که تا تاریخ بیست‌وهفتم خرداد ماه، هشت سد بیش از ۹۰ درصد و پنج سد بیشتر از ۸۰ درصد آب دارند.
معاون اول قوه قضاییه: ادبیات فرمانده انتظامی مازندران خوب نبود 🔹حجت الاسلام مصدق در نشست خبری:این طور نیست که‌ فرمانده انتظامی مازندران گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. 🔹فیلم پخش شده هم تقطیع شده است. گرچه این ادبیات وی خوب و در شان یک فرمانده نبوده است.
🔴لایحه واردات خودروهای کارکرده تصویب شد 🔹نمایندگان مجلس با ماده واحده لایحه واردات خودروهای کارکرده با عمر حداکثر 5 سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گردش خرس مادر و توله‌هایش در علفزار 🔹محیط‌بانان در منطقه شکار ممنوع سوادکوه مازندران از یک خرس قهوه‌ای و دو توله‌اش تصویربرداری کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اختلافات شدید کفتارها، افشاگری اپوزیسیون علیه اپوزیسیون: در اولین قدم شکست خوردیم / مسیح علینژاد و حامد اسماعیلیون توهم حضور در تهران را داشتند! "ایرج مصداقی" فعال اپوزیسیون طی افشاگری علیه اپوزیسیون گفت: 🔹شبکه اینترنشنال خشمگین است؛ آن‌ها عصبانی هستند که چرا پروژه رهبرسازی از اپوزیسیون شکست خورده است؛ مسیح علینژاد می‌خواهد از اموال مردم ایران پول هنگفتی را به جیب بزند!