eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.8هزار عکس
74.4هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🥕 ویتامین A 🥦 غذاهای حاوی ویتامین آ دو دسته هستند: ‌ ✔️ غذاهایی که شکل فعال ویتامین آ را دارند، مثل جگر و قلوه ✔️ غذاهایی که کاروتنوئید دارند( که در بدن‌ به ویتامین A تبديل می‌شود). مثل: ‌ ✅ میوه‌ها و سبزی‌های زرد نارنجی؛کدو،‌ هویج، سیب‌زمینی ✅سبزی‌های سبزرنگ؛ چغندر،کلم بروکلی
💎امام على عليه السلام : ياد خدا موجب موفقيت در كارها و روشنايى درونها مى شود . ذِكرُ اللّه ِ تُستَنجَحُ بِهِ الاُمورُ و تَستَنيرُ بهِ السَّرائرُ . 📗 غرر الحكم : 5168
♥️ امام صادق علیه السلام: ⚠️ من لَم يَملِكْ غَضَبَهُ لَم يَملِكْ عَقلَهُ. ⚠️ هر كه مالک خشم خويش نباشد، مالک خِرد خويش نخواهد بود. 📚 الكافي: ۲/۳۰۵/۱۳.
♥️ علیه السلام: ❄️ شتاب در کاری پیش از توانایی یافتن بر آن و سُستی و درنگ بعد از به دست آوردن فرصت، نشانه نابخردی است 📚حکمت ۳۶۳نهج البلاغه.
تصویری از حرم حضرت على (علیه السلام) در ١٠٠ سال پيش
🔴کیهان: کشف حجاب بازیگران، کار حزب صهیونیستی بهاییت است 🔹کیهان نوشت:حزب اشرافی کارگزاران در بیانیه‌ای نوشته است که پوشش زنان را به خود زنان واگذار کنید. 🔹پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتاً پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملاً نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملاً مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال 88 توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.
🔴پیام سفر وزیر خارجه عربستان به ایران 🔹زنگنه،کارشناس مسایل منطقه:سفر وزیر خارجه عربستان به ایران یک گام مثبت و مهم است. توافق ایران و عربستان نیاز به مراقبت و حراست دقیق دارد. 🔹با انجام این سفر اراده سیاسی عربستان برای تعامل با ایران نشان داده شده و این پیام را می دهد که عربستان به این توافق پایبند و جدی است.
🔴واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار 4 فوتی بر جا گذاشت 🔹معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌ نیشابور:اتوبوس حامل مسافران کشور عراق صبح امروز در محور نیشابور به سبزوار، 35 کیلومتری نیشابور واژگون شد. 🔹در این حادثه 4 نفر فوت و 19 تن مصدوم شدند. 🔹حال چهار نفر از مصدومین وخیم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس جمهور دقایقی قبل برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه به هیات رئیسه مجلس، وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: ساخت یک میلیون مسکن در سال نیاز کشور است؛ آنهایی که نساختند باید پاسخ‌گو باشند
🔴شمار مسمومان مصرف مشروبات الکلی در البرز به 141 نفر رسید.
🔻۸ سد بیش‌تر از ۹۰ درصد آب دارند 🔹پس از بارش‌های اخیر آمار مخازن سدها گویای این است که تا تاریخ بیست‌وهفتم خرداد ماه، هشت سد بیش از ۹۰ درصد و پنج سد بیشتر از ۸۰ درصد آب دارند.
معاون اول قوه قضاییه: ادبیات فرمانده انتظامی مازندران خوب نبود 🔹حجت الاسلام مصدق در نشست خبری:این طور نیست که‌ فرمانده انتظامی مازندران گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. 🔹فیلم پخش شده هم تقطیع شده است. گرچه این ادبیات وی خوب و در شان یک فرمانده نبوده است.
🔴لایحه واردات خودروهای کارکرده تصویب شد 🔹نمایندگان مجلس با ماده واحده لایحه واردات خودروهای کارکرده با عمر حداکثر 5 سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گردش خرس مادر و توله‌هایش در علفزار 🔹محیط‌بانان در منطقه شکار ممنوع سوادکوه مازندران از یک خرس قهوه‌ای و دو توله‌اش تصویربرداری کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اختلافات شدید کفتارها، افشاگری اپوزیسیون علیه اپوزیسیون: در اولین قدم شکست خوردیم / مسیح علینژاد و حامد اسماعیلیون توهم حضور در تهران را داشتند! "ایرج مصداقی" فعال اپوزیسیون طی افشاگری علیه اپوزیسیون گفت: 🔹شبکه اینترنشنال خشمگین است؛ آن‌ها عصبانی هستند که چرا پروژه رهبرسازی از اپوزیسیون شکست خورده است؛ مسیح علینژاد می‌خواهد از اموال مردم ایران پول هنگفتی را به جیب بزند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رئیسی: اگر حرکت ادارات جهادی نباشد برنامه های دولت و مجلس اجرا نمی شود رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی: 🔸پیشرفت اقتصادی توام با عدالت یکی از موارد مهم برنامه هفتم است. 🔸افزایش بهره وری یکی از مسائل مهم در برنامه هفتم توسعه است.
🔸درگيری مسلحانه مرزداران غيور سيستان و بلوچستان با يك گروهک تروريستی مسلح 🔹فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام يك گروهک تروريستی مسلح، هلاكت يك نفر و زخمی شدن تعدادی از اين گروهک تروريستی در مرزهای ميانی استان خبر داد.
🔸 تجمع حواله داران دنا پلاس پیرامون حواشی قیمت گذاری این خودرو در مقابل شورای رقابت حواله داران دنا پلاس با توضیحات ایران خودرو قانع نشدند از همین رو امروز تعدادی از این حواله داران در مقابل ساختمان شورای رقابت تجمع کردند.
🔸ایران و مصر برای احیای روابط به توافق رسیدند شبکه العربیه: 🔹تهران و قاهره بر سر تشکیل کمیته مشترک ایران و مصر که برای تجدید روابط و هماهنگی امنیتی بین کشورها تلاش خواهد کرد به طور اصولی به توافق رسیده اند. 🔹به جزئیات بیشتری اشاره نشده و تاکنون هیچ یک از طرفین در این خصوص بیانیه رسمی صادر نکرده‌اند. 🔹پیشتر، روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی به نقل از «د نشنال» نوشت که احتمال می‌رود مصر و ایران روابط خود را ازسرگرفته و طی چند ماه سفیر تعیین کنند. 🔹روابط دیپلماتیک ایران و مصر سال ۱۹۷۹ با دادن حق پناهندگی قاهره به محمدرضا پهلوی شاه مخلوع ایران و امضای پیمان کمپ دیوید با رژیم اشغالگر قدس قطع شد.
🔸کاهش قیمت مسکن با سامانه کشف قیمت منصفانه سرپرست دفتر اقتصاد مسکن: 🔸دستگاه‌ها موظفند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار سامانه ملی املاک و اسکان قرار دهند و برای دستگاه‌هایی که همکاری نکنند جرم‌انگاری شده است. 🔸وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور موظف شده‌اند سامانه‌ «کشف قیمت منصفانه» را ایجاد کنند تا با توجه به اطلاعات معاملات در یک منطقه و ویژگی‌هایی که املاک منطقه دارد، به‌صورت کلی املاک قیمت‌گذاری و به عموم مردم برسد. 🔸خروجی این برنامه حذف قیمت‌سازی کاذب توسط دلالان و محتکران است و به این ترتیب کف و سقف قیمت املاک در مناطق مختلف مشخص می‌شود
🔸ملاقات وزیران امور خارجه چین و آمریکا در پکن 🔹خان هوآ چونیینگ دستیار وزیر امور خارجه چین نوشت: امیدواریم این ملاقات بتواند روابط چین و آمریکا را به همان مسیری که روسای جمهوری دو کشور در اجلاس جزیره بالی در اندونزی مورد تاکید قرار داده بودند، هدایت کند.