eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
379 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
-780722432_-1491439581.mp3
6.53M
*▫️فرشته‌ای که سنگ شد!* زیبای سرگذشت حجرالاسود. 📚 امالی شیخ طوسی، ص۴۷۶ 📚 علل الشرایع، ج۲ ، ص۴۲۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پرونده قطع اینترنت در زمان کنکور بسته شد 🔹به دنبال برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در تیرماه، قرار شد تا بنابر دستور رئیس جمهور اینترنت در زمان آزمون قطع نشود؛ مسئله ای که به تازگی وزیر علوم هم بر آن تاکید کرده و گفته است طبق دستورات، اینترنت نباید قطع شود و وزارت علوم هم سیستم های خاص خود را دارد تا امنیت کنکور تأمین و تضمین شود.
پیشنهاد بیرانوند به پرسپولیس: نصف استقلال بدهید، می‌مانم! 🔹دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازداشت معترضان در فرودگاه بن‌گوریون 💢شبکه کان از بازداشت ده‌ها معترض در فرودگاه بن‌گوریون و بسته‌شدن ورودی‌های سالن شماره ۳ فرودگاه خبر داد. هزاران نفر از تظاهرات کنندگان همچنان در داخل سالن حضور دارند.
۴ کشور مقصد جدید و رسمی ایرانی‌ها برای کار مدیر کل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار: 🔹اقدامات اساسی با همکاری وزارت امور خارجه و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در جهت حضور موثر و ضابطه مند در بازار کار بین‌الملل در دست اجرا است که دراین راستا مقدمات همکاری‌های مشترک با کشورهای قطر، ارمنستان، عراق و عمان فراهم گردیده و موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر در جهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به‌وجود آمد.
استقرار تک‌تیراندازان ارتش صهیونیستی در جنین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 کارشناس اسرائیلی در مصاحبه با العربیه: 🔹آمریکایی‌ها در حال غلتیدن به آغوش ایرانی‌ها هستند و این بسیار خطرناک است/نباید از تروریسم پارسی در منطقه حمایت کرد...
۵۳ هزار تن گندم در گلستان مفقود شد ▪️اعلام جرم دادستانی برای ۲ کارخانه آرد دادستان مرکز استان گلستان: 🔹اداره غله به یکی از این ۲ کارخانه، ۳ هزار و ۲۰۰ تُن و دیگری ۵۰ هزار تُن گندم را به امانت، برای نگهداری سپرده بود اما از گندم‌های امانتی در این کارخانه‌ها، اثری نیست. 🔹برای صاحبان این ۲ کارخانه و تعدادی از کارکنان آنها و همچنین تعدادی از کارمندان اداره غله و خدمات بازرگانی استان در دادسرای گرگان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، تحصیل مال از طریق نامشروع و سهل‌انگاری منجر به تضییع بیت‌المال، پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
نماینده شادگان: می خواستند مرا بسوزانند اما فندک روشن نشد مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: 🔹ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خوش‌آمدگویی نخست وزیر هند به ایران به عنوان عضو جدید سازمان شانگهای 🔹نارندرا مودی، نخست وزیر هند امروز (سه‌شنبه) در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری شانگهای که در دهلی‌نو در حال برگزاری است از ایران به عنوان عضو جدید این سازمان یاد کرد و به ایران تبریک گفت.
♦️ورزش سه مدعی شد؛ آغاز جلسه رسمی استقلال با بیرانوند 🔹در شرایطی که پیشنهاد علیرضا بیرانوند به مدیران پرسپوليس در جلسه شبانه روز گذشته با حضور حسین خبیری و شهریاری رد شده بود، گلر شماره یک تیم ملی از دقایقی پیش در هتل اسپیناس تهران روبروی مدیران استقلال نشست.
اعلام آمادگی ایران برای همکاری با سازمان شانگهای در مبارزه با تروریسم رئیس جمهور در نشست سران سازمان شانگهای: 🔹ایران با تجربه دو دهه مبارزه موفق با تروریسم آمادگی دارد تجربه خود را در اختیار سازمان شانگهای قرار دهد. 🔹هرگونه تلاش برای ایجاد نظام عادلانه بین المللی به حذف دلار و استفاده از ارزهای ملی نیاز دارد. 🔹پیوندهای تاریخی و تمدنی کشورهای سازمان می تواند ما را برای تعریف مشترک از امنیت و توسعه کمک کند.
اهتزاز بزرگترین پرچم سبز علوی در آسمان تهران 🔹بزرگترین پرچم سبز علوی با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در برج پرچم بوستان طالقانی به اهتزاز درآمد.
اسرائیل: حمله به ۱۰ هدف دیگر برنامه‌ریزی شده است ارتش رژیم صهیونیستی: 🔹در طول شب گذشته درگیری‌های قابل توجهی میان نظامیان این رژیم و فلسطینیان به وقوع نپیوسته است. 🔹برنامه امروز حمله به ۱۰ هدف دیگر در جنین است. اگر در پایان امروز به اهداف خود دست یابیم، احتمالاً عملیات در جنین به پایان خواهد رسید.
نمی‌شود هم حامی براندازی بود و هم رئیس اتاق بازرگانی همان نظام 🔹مجید شاکری کارشناس اقتصادی درباره سلاح ورزی نوشت: مقصر اول تناقض اخلاقى رخ داده، خود آقاى سلاح ورزى هستند. فارغ از اينكه چه عقيده اى داشته باشيم نمى شود ظرف چند ماه هم حامى شورش براى براندازى يك نظام باشيم و هم عضو شوراهاى حاكميتى متعدد آن نظام.
عضویت ایران در «بریکس» گام بعدی دولت معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: 🔹عضویت فعال در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی، بخش مهمی از سیاست خارجی دولت آیت‌الله رئیسی مبتنی بر دکترین همسایگی و همگرایی است. 🔹عضویت کامل در شانگهای با موفقیت، نهایی شد. گام بعدی بریکس است.‌ ان شاءالله
وزیر دارایی فرانسه: در اعتراضات روزهای اخیر بیش از هزار مغازه به آتش کشیده شده و غارت شده است.
🐦 علیرضا بیرانوند: اکانتی در توییتر ندارم و این توییت، صحبت‌‌‌های من نیست! 🔹علیرضا بیرانوند در گفت‌وگوی کوتاه با ایسنا اعلام کرد که این اکانت توییتر متعلق به او نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک عدد سنگک سنتیِ پرکنجد ۴۵ هزار تومان! 🔹معاون امور اقتصادی استانداری تهران: از هفتۀ آینده به‌هیچ‌وجه نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند حق فروش اینترنتی ندارند؛ با نانوایی‌ها و بسترهای اینترنتی که این کار را بکنند به‌شدت برخورد می‌شود.
تغییر موازنه در بازار مسکن به نفع خریداران 🔹روند کاهشی قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران باعث شده تا فضای چانه‌زنی به نفع خریداران تغییر کند. 🔹مقایسه قیمت‌های فعلی در بازار مسکن نسبت به ماه گذشته در مناطق شمالی تهران از افت تا بیش از ۳۰ درصدی قیمت‌های اعلامی حکایت دارد. 🔹در مناطق میانی و جنوبی پایتخت نیز که تقاضای مصرفی حضور پررنگ‌تری دارد قیمت‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ درصد دچار افت شده است.
اسلامی: به قطب تولید رادیودارو تبدیل می‌شویم رئیس سازمان انرژی اتمی: 🔹با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده، به زودی به قطب تولید و صادرات رادیودارو تبدیل می‌شویم. 🔹اکنون شاهد تولید آب سنگین باکیفیت در کشور هستیم و به جایگاه خوبی در جهان دست یافته‌ایم‌ و می‌توانیم این محصول با اهمیت را به سایر کشورها صادر کنیم.
کمبود نیروی قضایی و اداری یکی از علل اطاله دادرسی است رئیس کل محاکم تهران: 🔹 تعداد قابل توجهی از درخواست ها درباره اطاله دادرسی یا اطاله در اجرای احکام مدنی است که متاسفانه عدم دسترسی به اموال یا وجود برخی موانع در اجرای احکام از جمله علل اطاله در اجراست.