eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
379 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
تغییر موازنه در بازار مسکن به نفع خریداران 🔹روند کاهشی قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران باعث شده تا فضای چانه‌زنی به نفع خریداران تغییر کند. 🔹مقایسه قیمت‌های فعلی در بازار مسکن نسبت به ماه گذشته در مناطق شمالی تهران از افت تا بیش از ۳۰ درصدی قیمت‌های اعلامی حکایت دارد. 🔹در مناطق میانی و جنوبی پایتخت نیز که تقاضای مصرفی حضور پررنگ‌تری دارد قیمت‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ درصد دچار افت شده است.
اسلامی: به قطب تولید رادیودارو تبدیل می‌شویم رئیس سازمان انرژی اتمی: 🔹با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده، به زودی به قطب تولید و صادرات رادیودارو تبدیل می‌شویم. 🔹اکنون شاهد تولید آب سنگین باکیفیت در کشور هستیم و به جایگاه خوبی در جهان دست یافته‌ایم‌ و می‌توانیم این محصول با اهمیت را به سایر کشورها صادر کنیم.
کمبود نیروی قضایی و اداری یکی از علل اطاله دادرسی است رئیس کل محاکم تهران: 🔹 تعداد قابل توجهی از درخواست ها درباره اطاله دادرسی یا اطاله در اجرای احکام مدنی است که متاسفانه عدم دسترسی به اموال یا وجود برخی موانع در اجرای احکام از جمله علل اطاله در اجراست.
پشت پرده مدارک سوزانده شده هنگام بازرسی از کمپ تروریست‌ها عضو جداشده سازمان تروریستی منافقین: 🔹کاری که ایران در قبال سازمان انجام داده کار کمی نیست،این در تاریخ نوشته می‌شود. 🔹مسعود رجوی خریت زیاد کرده و فکر می‌کند که خیلی زرنگ است. 🔹یک خانم از کمپ اشرف به این امید فرار کرده بود که دولت عراق او را بگیرد و اعدام کند. 🔹سازمان در حدی نیست که در میز مذاکره جا بگیرد. 🔹مریم رجوی دارو ندار سازمان را برد. 🔹مسعود رجوی شاید زنده باشد شاید هم نباشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکمیلی : استقبال از ایران بعنوان عضو رسمی سازمان شانگهای رئیس‌جمهور چین: 🔹در نشست امروز از ایران به عنوان عضو رسمی استقبال خواهیم کرد، به این کشور تبریک می‌گوییم. 🔹همکاران محترم جهان امروز دچار تحول خواهد شد، تحولاتی که با چالش‌های جدیدی همراه خواهد بود، وحدت یا تفرقه، همکاری یا منازعه، اینها سوالاتی است که در زمانه ما مطرح خواهد شد. 🔹آرزوی مردم برای داشتن خوشبختی هدف ماست. صلح و همکاری می‌تواند روند جاری دوران ما باشد.
رئیسی: مزایای عضویت رسمی ایران در سازمان شانگهای در تاریخ ماندگار خواهد شد 🔹رییس جمهور در بیست و سومین اجلاس شانگهای: 🔹امیدوارم حضور ایران در این سازمان خاص و تاثیرگذار، بستر تامین امنیت جمعی، رهنمون شدن به سوی توسعه پایدار، گسترش پیوندها و ارتباطات، تقویت وحدت، احترام به حق حاکمیت کشورها و هم افزایی برای مقابله با تهدیدات محیط زیستی را فراهم کند.
حجم بزرگی از آب ‌به دریاچه ارومیه انتقال می‌یابد‌ معاون اول رئیس‌جمهور: 🔹ایران در زمینه آب یک نقطه تهدید و در عین حال فرصت‌هایی برای بهره‌برداری دارد. کشور ما به لحاظ آب و هوایی و متوسط بارش باران وضعیت مناسبی ندارد اما با وجود دریا در شمال و جنوب کشور فرصت‌های بزرگی به وجود آمده است که در سال‌های گذشته به خوبی نتوانسته‌ایم از آنها استفاده کنیم. 🔹۶ طرح انتقال آب دریا در وزارت نیرو در حال بررسی و اجرایی شدن است، با افتتاح این طرح های بزرگ تنش‌های آبی در مرکز و شرق کشور حل می شود و آب موردنیاز صنایع آب بر نیز از دریا تامین می شود. 🔹با افتتاح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه ‌‌حجم بزرگی از آب نیز به دریاچه ارومیه انتقال می‌یابد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اژه‌ای: بانک‌ها معوقاتشان را چرا نمی‌گیرند؟ 🔹رئیس قوه‌قضاییه: بانک تسهیلات می‌دهد، مردم را مقصر می‌داند، سر و صدا می‌کند، ادعای انتشار لیست می‌کند، می‌گوید معوقات دارم؛ خب اگر معوقات دارید چرا نمی‌گیرید؟
آغاز طرح کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب شرب در ادارات پایتخت 🔺 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان (شرایط اضطرار آب تهران) استانداری تهران مبنی بر الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این شرکت این اختیار را دارد تا آن دسته از ادارات که از این مصوبه تخلف کرده‌اند را با محدودیت قطع موقت آب مواجه کند. 🔺 هم‌زمان با شروع این طرح ۱۰ اداره و ارگان با محدودیت مواجه خواهند شد که در اولین نوبت از اعلام نام این ارگان‌ها خودداری می‌شود؛ اما چنانچه مصارف خود را تا حد ۲۵ درصد کاهش ندهند و رفتار مصرف آنها تغییر نیابد، اسامی این ارگان‌ها در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهره‌برداری از خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه 🔹بخش سوم تصفیه خانه شهر ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه به بهره‌برداری رسید.
جریمه ۳.۳ میلیون دلاری نیمار به دلیل تخلفات محیط زیستی 🔹نیمار که اخیرا ساخت یک عمارت عظیم در برزیل را به اتمام رسانده است، به دلیل تخلفات محیط زیستی در مسیر تکمیل عمارتش، با جریمه‌ای ۳.۳ میلیون دلاری مواجه شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✋ 🌕روزت را زیبا کن! 💢عادت سلام کردن به امام حسین علیه السلام را نشر دهیم .
🔺 👆خب تصاویر قبلی ظاهرا اشتباه بود شهید عبدالوهاب خلایلة دلاور فلسطینی که عملیات شهادت طلبانه امروز رو انجام داد
28.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 اولین ویدیو از قطعه جدید آزادراه تهران-شمال پیش از افتتاح
طبق ادعای رسانه های ضد انقلاب گروهک تروریستی منافقین به اعضای خودش برای شرکت در کنفرانس های خارج از پادگان های این گروهک تروریستی دستبند الکترونیک میزند تا نتوانند فرار کنند!
شدیدترین گناه آن‌است که صاحبش آن را کوچک شمارد.* هیچ گناهی از جهت مخالفت با دستور پروردگار کوچک‌ نیست و چانچه کسی نافرمانی خدا را کوچک بشمارد، مرتکب گناهی بس عظیم شده است.
امام على عليه السلام: إن كُنتُم لِلنَّجاةِ طالِبينَ فارفُضوا الغَفلَةَ و اللَّهوَ ، و الزَموا الاجتِهادَ و الجِدَّ اگر خواهان نجات هستيد، غفلت و سرگرمى را دور افكنيد و به كوشش و جدّيت چنگ زنيد غررالحكم حدیث3741 3روز تا عید غدیر💚
🔺سرویس‌های امنیتی روسیه (FSB) روز دوشنبه اعلام کردند که سوءقصد انجام شده علیه سرگئی آکسیونوف، رهبر روسی شبه جزیره کریمه و یکی از نزدیک ترین افراد به ولادیمیر پوتین را خنثی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف مجری و کارشناس فاکس‌نیوز به زانو زدن آمریکا در برابر ایران و اذعان به پیشرفت نظامی کشورمان! 🔶ما در مورد چین و روسیه زیاد صحبت کرده‌ایم، اکنون می‌خواهم درباره ایران صحبت کنم؛ ایران در آستانه تبدیل شدن به یک ابر قدرت است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای کلاهبرداری از کارت‌های بانکی با ۵۳۰۰ شاکی! قاضی پرونده: 🔹این مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود. 🔹مجرم قربانیان را بر مبنای مدل ماشین و مسافت‌شان انتخاب و پس از ۶ ماه اقدام به برداشت غیرمجاز می‌کرد. 🔹با راه‌اندازی رمز پویای بانکی این‌گونه جرایم با کاهش ۹۰ درصدی مواجه شده است.
بعضیا میگن ما که نه شرقی بودیم نه غربی پس چی شد رفتیم سمت شرق!؟ اگه در جهان فعلی آمریکا بتونه روسیه رو شکست بده نه از پایان پترودلار خبری خواهد بود نه از بریکس و امثالهم امریکا چنان امپراتوری تشکیل خواهد داد که هر قدرتی توان مقابله با آن را نخواهد داشت امپراتوری تمدن غرب در گرو شکست روسیه است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 سیستم‌های گروهک تروریستی منافقین در اختیار مقامات امنیتی جمهوری‌اسلامی ؛ بی‌بی‌سی نگران چیست ؟!! 🔹 بی‌بی‌سی :‌ حقوق منافقین نقض شده و ما آن را شدیدا محکوم می‌کنیم ؛ نگران افراد مرتبط با سازمان در داخل ایران هستیم !