eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕ تاکید سازمان همکاری شانگهای بر پایبندی به توافق هسته ای ایران 🔸️خبرگزاری هند: 🔹️اعضای سازمان همکاری شانگهای (SCO) همزمان با رسمی شدن عضویت دائم ایران در این سازمان از همه کشورهای امضاکننده خواستند تا به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که به توافق هسته‌ای ایران نیز معروف است، پایبند باشند.
📍 نخستین گروه زائران بیمار به ایران منتقل شدند 📍 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت: ۵ نفر از حجاج بیمار صبح امروز با نخستین کاروان‌های اعزامی به ایران به کشور منتقل شدند. 📍 ۲۰ بیمار دیگر نیز که نیاز به ادامه درمان دارند امشب به کشور اعزام می‌شوند و همراه هر گروه اعزامی پزشک هم پیش‌بینی شده است. 📍 در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز ۲۰ و ۱۰ بیمار دیگر به کشور منتقل می‌شوند و بدین ترتیب تعداد بیماران اعزامی به ایران به ۵۵ نفر خواهد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از تخریب مغازه های سطح شهر در یکی از شهرهای فرانسه
پسر شهید صدرزاده با قهرمان جهان سرشاخ شد 🔹محمدعلی، فرزند شهید صدرزاده در خانهٔ کشتی که به نام پدرش نام‌گذاری شده رفت و با کشتی‌گیران تمرین کرد. در این تمرین محمدعلی با امیرحسین زارع، دارندهٔ مدال برنز المپیک و طلا و برنز جهان هم سرشاخ شد.
🔸نامه حمایت مجلس از سلاح‌ورزی تکذیب شد 🔹«غنی نظری خانقاه» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: هیچ نامه‌ای مبنی بر حمایت از سلاح‌ورزی در مجلس ندیدم و بعید است چنین خبری حقیقت داشته باشد. غیرقانونی بودن انتخابات اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده و نامه هیچکس این موضوع را تغییر نخواهد داد. 🔹«کاظم موسوی» نماینده مردم اردبیل: بنده شخصا نه نامه‌ای در حمایت از سلاح‌ورزی دیدم و نه زمزمه‌اش را در مجلس شنیدم. 🔹«ایزدخواه» نماینده مردم تهران: قریب به یک هفته است که مجلس در تعطیلی به سر می‌برد. این‌ها چطور توانستند در ایام تعطیل امضای نامه حمایتی از نمایندگان جمع کنند. من چنین چیزی نشنیدم و به نظر می‌رسد این نامه جعلی است. 🔸امروز خبری با عنوان نامه حمایتی ۷۰ نماینده مجلس از سلاح‌ورزی منتشر شد، درحالی که هیچگونه نامی از نمایندگان حامی سلاح‌ورزی در این خبر منتشر نشده است و نمایندگان مجلس این خبر را دروغ و جعلی خواندند.
♦️ورزش سه: استقلال با بیرانوند به توافق شفاهی رسید 🔹یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است. پس از جلسه امروز علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال و دو تن از نزدیکان این باشگاه با وکیل علیرضا بیرانوند، موضوع مربوط به انتقال این بازیکن به استقلال تا حد زیادی پیش رفته و این توافق برای نهایی شدن به چند حرکت کوچک بستگی دارد. 🔹ظاهرا بیرانوند برای استقلالی شدن چند ساعتی به پرسپولیسی‌ها وقت داده تا اگر شرایطش را بپذیرند، در باشگاه سابقش بماند و الا این بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران روانه رقیب دیرینه خواهد شد.
♦️تلاش جدید اروپا علیه ایران؛ نشست شورای امنیت درباره "نقض قطعنامه ۲۲۳۱ توسط ایران" 🔹گزارش شده کشورهای اروپایی قصد دارند تحریم‌های مرتبط با برنامه موشکی ایران را "حفظ کنند". بر اساس قطعنامه این تحریم‌ها باید مهر امسال لغو شوند. اروپا استفاده از پهپادهای ایران در جنگ اوکراین را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ می‌داند. 🔹سفیر بریتانیا در سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت با تکرار ادعاهای بی‌اساس کشورهای غربی درباره ارسال سلاح توسط ایران به روسیه، مدعی نقض شدن قطعنامه ۲۲۳۱ شد. او دوشنبه ‌(۱۲ تیر) به خبرنگاران گفت که نشست دوره‌ای شورای امنیت روز پنج‌شنبه ۱۵تیر حول این محور برگزار می‌شود./ انتخاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رژیم اشغالگر صهیونیستی یک دستگاه بولدوزر را برای تخریب‌ها به نزدیکی اردوگاه جنین فرستاد.
🔺 خبرنگار المیادین: نیروهای اشغالگر خانه خانواده شهید خلیله عامل عملیات «تل آویو» را محاصره کردند.
مثل پدر؛ محمدعلی صدرزاده در کسوت پهلوانی مثل پدر 🔹محمدعلی، فرزند شهید صدرزاده در خانهٔ کشتی که به نام پدرش نام‌گذاری شده رفت و با کشتی‌گیران تمرین کرد. در این تمرین محمدعلی با امیرحسین زارع، دارندهٔ مدال برنز المپیک و طلا و برنز جهان هم سرشاخ شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 درگیری‌های مسلحانه شدیدی در خیابان نابلس در جپین بین رزمندگان مقاومت و نیروهای کمکی اشغالگر قدس در جریان است، نیروهای مقاومت آنها را به یک کمین مفصل کشاندند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاش ۲ ساله فیلمبردار برای ثبت این ویدیو از دماوند و کهکشان راه شیری 🔹امروز ۱۳ تیر، روز ملی دماوند است
🔺نامه ای که یکی از صاحب‌خانه‌ها در جنین قبل از تخلیه منزل خود برای رزمندگان مقاومت که قصد داشتند در خانه سنگر بگیرند نوشته : 🔹غذا و لوازم در خانه و موجود است. اگر بخواهید عقب نشینی کنید یک در پشتی در خانه است که به حیاط همسایه‌های ما باز می‌شود،خشت به خشت خانه فدای شما ، مهم این است که شما به سلامت باشید. اگر پول لازم داشتید 700 شیکل در فریزر است. خداوند شما را حفظ کند و دست شما را بگیرد.
💢 مقامات طالبان دستور بستن سالن‌های زیبایی در افغانستان را صادر کردند 🔸دولت طالبان روز سه شنبه اعلام کرد که دستور بسته شدن سالن‌های زیبایی ظرف یک ماه آینده در افغانستان را صادر کرده است. اقدامی که با هدف دور نگه داشتن زنان از زندگی عمومی تلقی می‌شود. 🔸طالبان از زمان بازگشت به قدرت در اوت ۲۰۲۱، زنان را از رفتن به مدارس متوسطه، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی محروم کرده است. آنها همچنین به طور گسترده‌ای زنان را از همکاری با سازمان ملل و سازمان‌های غیردولتی بین‌المللی منع کرده‌اند. 🔸در افغانستان زنان همچنین اجازه ورود به پارک‌ها، باغ‌ها، سالن‌های ورزشی و حمام‌های عمومی، سفر بدون همراهی از اقوام مرد را ندارند و در هنگام خروج از منزل باید کاملا خود را بپوشانند.
💢 دستیار ویژه پوتین به دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران رفت 🔹ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در این دیدار با تبریک انتصاب احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از آخرین تحولات مربوط به مناسبات تجاری، بانکی و پروژه های مشترک اقتصادی را ارائه کرد.
باکو از فردا میزبان وزیران خارجه جنبش عدم تعهد 🔹نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد با عنوان «جنبش عدم تعهد؛ متحد و استوار در مواجهه با چالش‌های نوظهور» با حضور کشورهای عضو و برخی سازمان‌های بین المللی فردا چهارشنبه ۱۴ تیر به مدت ۲ روز در مرکز همایش‌های شهر باکو برگزار خواهد شد. 🔹امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه یکی از سخنرانان این نشست خواهد بود و قرار است در حاشیه این اجلاس در نشست‌های مهمی چون کمیته فلسطین، جنبش عدم تعهد و نشست گروه دوستان منشور شرکت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 نجاح محمد علی کارشناس مقاومت عراق: 🔷 آيا ميدانيد كه ماهی های خلیج فارس هم کارت شناسایی دارند که در خلیج فارس شنا می کنند... بیا آنجا ماهی بگیر و خودت ببین ماهی ها می گویند اينجا خلیج فارس است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیرعبداللهیان: نگاه به آسیا یکی از اولویت‌های ماست 🔹وزیر امور خارجه با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم و با بیان اینکه با همه بخش‌های غرب و شرق عالم تعامل و ارتباط داریم، گفت: البته نگاه به آسیا یکی از اولویت‌های ماست و این قاره به عنوان سرمایه‌ای جدی می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.
♦️ ارتش رژیم صهیونیستی دو روز است تمام تلاش خود را میکند تا گروه های مقاومت را در جنین بطور کامل نابود کند اما با جرات میتوان گفت به یک سوم اهداف خود که همانا کشتن یا دستگیری تمام مبارزان مسلح فلسطینی بود نرسیده است. ♦️در حالی که در جنایتی آشکار از دهها حمله هوایی استفاده کرد و حتی بجای خودروهای زرهی سبک چرخ دار ، زره پوش های سنگین شنی دار را هم به سوی جنین گسیل کرد اما نتوانست به قلب اردوگاه جنین برسد و شاید بتوان بزرگترین دستاورد آنان را کشف چند کارگاه زیرزمینی ساخت بمب دستی عنوان کرد. ♦️اکنون با نزدیک شدن به پایان دومین روز از این یورش وحشیانه ، زمزمه‌هایی از رسانه های اسرائیلی به گوش میرسد که احتمالا با تاریک شدن هوا ارتش صهیونیستی به تدریج شروع به خارج کردن نیروهای خود از جنین و پایان عملیات کند که اگر چنین باشد شکست مفتضحانه دیگری برای ارتش صهیونیستی خواهد بود که با وجود بهره بردن از تمامی سلاح ها و تجهیزات نیز موفق به ریشه کن کردن مقاومت در جنین نشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 افشاگری خوفناک عضو جدا شده گروهک منافقین از ابعاد تازه تجاوز جنسی علیه زنان و مردان در کمپ اشرف؛ آیا آثار و شواهد جرم در سیستم‌های تحویل شده به ایران است؟! محمد منظرپور، سردبیر سابق بی‌بی‌سی: 🔹با وجود چنین جنایات و تاریخچه سیاهی، چگونه عده‌ای از اپوزیسیون، برخورد پلیس آلبانی با مجاهدین و ضبط سیستم‌های کامپیوتری آن‌ها را محکوم می‌کنند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاه جديد رونمایی شد متاسفانه کیفیت شیشه‌های بازار خیلی اومده پایین
🛑لحظه انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین/صابرین نیوز
◾️شما براشون نون ندارید وگرنه براتون هشتگ میزدن...