eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
۲ طلا و ۳ برنز ایران در کشتی فرنگی جوانان آسیا 🔹نمایندگان ایران در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
🔴 به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود 🔹 وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.
🚨 حریق برج تجاری در کرج هفت مصدوم داشت؛ ۷۰ نفر نجات یافتند 📍رییس مرکز مدیریت بحران فرمانداری کرج: آتش سوزی در یک برج اداری تجاری در این شهر سبب مصدومیت جزیی هفت نفر شد و آتش نشانان نیز ۷۰ نفر از افراد که حبس شده بودند را نجات دادند. 📍این حادثه حدود ساعت ۱۷ امروز در برج اداری تجاری پارسه واقع در حاشیه میدان نبوت کرج رخ داد.
🔻لغو قریب الوقوع اندک احکام قضایی قاطع صادر شده برای هنجارشکنان؟!
افزایش حملات فیشینگ بر روی تلگرام 🔹حملات فیشینگ بر روی این پیامرسان در سه ماهه دوم سال رشدی ۳۹ درصدی داشته است. 🔹کلاهبرداران شیوه‌ای جدید برای کلاهبرداری و سرقت از حساب‌های تلگرام پیدا کرده‌اند. اغوای کاربران به کسب درآمد بالا یا برقراری ارتباط با آدم‌های مختلف، از جمله روش‌هایی است که از طریق آن کلاهبرداران حملات فیشینگ خود را ترتیب می‌دهند. 🔹کاربران که کانال‌های هکری وارد می‌شوند، پس از کلیک بر روی لینک‌های موجود در آن از کاربر خواسته می‌شود تا شماره تلفن خود و کد دسترسی به آن را وارد کند و از این طریق حملات فیشینگ صورت می‌گیرد 🔹آزمایشگاه کسپرسکی معتقد است که حملات فیشینگ صورت‌گرفته بر روی تلگرام در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۳۹ درصد رشد داشته است. از آغاز سال جاری، ۴۱۳۲ سایت شناسایی شدند که از طریق آن‌ها کلاهبرداران اطلاعات کاربران این پیامرسان را به سرقت می‌بردند.
🔸 شغل‌های مختلف چقدر مالیات می‌دهند
🔸فرنگی‌کاران جوان ایران ۵ مدالِ آسیایی گرفتند 🔹در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا ابوالفضل چوبانی و فردین هدایتی طلایی شدند. علیرضا عبدولی، رضا قیطاسی و علی احمدی‌وفا نیز برنز گرفتند.
🔸مدیرکل راه‌وشهرسازی فارس: در چند روز اخیر ۱۵۸ مشاورِ املاکِ بی‌مجوز پلمب شدند.
🔸آمریکا اطلاعات مشاهدهٔ بشقاب‌پرنده‌ها را فاش می‌کند؟ 🔹رویترز: انتظار می‌رود به‌زودی سنای آمریکا با مصوبه‌ای دولت را به انتشار عمومی اسناد مربوط به مشاهدۀ بشقاب‌پرنده‌ها وادار کند. دولت آمریکا دهه‌ها است که از انتشار چنین اسنادی خودداری می‌کند.
⭕️توافق امارات و هند برای استفاده از ارزهای بومی 💢همزمان با سفر نخست وزیر هند به امارات، بانک مرکزی دو کشور تفاهم کردند تا استفاده از ارزهای محلی برای تراکنش فرامرزی توسعه یابد و سامانه‌های پیام رسانی و پرداخت با هم مرتبط شوند.
⭕️تصویری از پرایدی که دیروز در تبریز زیر تایرهای اتوبوس به سان کاغذی توخالی مچاله و در هم تنیده شد!‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمرینات گروهک «جیش سوریه الحره» و ائتلاف آمریکایی در تنف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚓دستگیری هالیوودی یک کیف قاپ زیر ۱۰ ثانیه توسط پلیس 🔴 دستگیری سارق موبایل سابقه دار توسط گروه تجسس کلانتری ۱۵ سناباد مشهد. بدبخت بدجوری رفت قاطی باقالیا 🤣
🔺برخی تصمیمات، جدا از اهمیت راهبردی، پشت پرده‌ای نیز دارند. برخی کارشناسان عقیده دارند غرب با محوریت انگلیس در آخرین طرح‌های ضدایرانی خود به دنبال ایجاد و تقویت جریانی سکولار و انگلیسی در حوزه هستند تا علم جدایی دین و سیاست را بر عهده گیرند. 🔹این طراحی خطرناک البته با اقدام پیش‌دستانه‌ای مواجه شده است. در واقع با این تعیین اولویت، حوزه‌ای که در تاریخ معاصر ایران همواره نقش تعیین کننده‌ و حساسی در تحولات اجتماعی و سیاسی داشته اما در سالیان اخیر به نوعی شاهد آن فعالیت‌های گسترده در جامعه نیستیم، مجددا به متن اجتماع برگشته و از حالت رکود به سمت تحرک اجتماعی می‌رود. 🔸 از سویی، ماموریت بر زمین مانده جهاد تبیین و تبلیغ نیز توسط همین نهاد اجرایی می‌شود و از سویی با ادغام حوزه در پیشبرد این راهبرد، فضای اعمال نفوذ از سوی برخی جریانات خاص سلب می‌شود. در واقع یک تیر و سه نشان.
🛑کانال عبری کان : حدود 20 خلبان به فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اطلاع دادند: "از هفته آینده برای آموزش نمی آییم."
✍آیت‌الله بهجت (ره): اگر کسی بخواهد تشنگی و عطش دیـدار همه ائمه و انبیا علیهم‌السلام را در وجـود خود تخفیف دهد، زیارت مشاهد مشرفه به منزلۀ ملاقات آنها و دیدار حضرت غایب عجل الله تعالی فرجه الشریف است. آنها در هرجا حاضر و ناظرند. 📚رحمت واسعه، ویراست سوم، ص٢۶٢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️آغاز بیست و هشتمین هفته اعتراضات در سراسر فلسطین اشغالی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگو با خانواده‌هایی که فرزندان دارای بیماری خاص را به فرزندی قبول کردند
🌷 استاد : 🔹 قسم به خدای واحد لا شریک له، اگر خشم‌ها را کور نکنید، به هیچ جا نمی‌رسید. خشم را باید طلاق دهید! گوش و زبان و چشم را کنترل کنید. برای موفقیت در این کنترل، تمرین کنید. 🔸 حضرت علی (علیه‌السلام) فرمود: «اگر بردبار نیستی، خود را به حلم و بردباری وادار کن.» پس از مدتی تمرین و کظم غیظ و خود را وادار به حُسن خُلق کردن، حلم برای انسان آسان می‌شود. 📚 نکته‌ها از گفته‌ها، ج۱، ص ۷۶
👆اندرحکایت استدلال چاله امنیتی سازی آقای ظریف
جزئیات تجمع منافقین در فرانسه/از شعار علیه «مریم رجوی» تا جمع آوری ۱۰۰ نفر ایرانی در کل اروپا! 🔹پذیرایی با بن‌های آب و غذا! 🔹شعار فارسی زبانان علیه منافقین در تجمع همین گروهک! 🔹عوامل گروهک منافقین در کشورهای اروپایی که وظیفه داشتند از میان هوادارانشان و ایرانی‌های مخالف جمهوری اسلامی برای شرکت در تجمع پاریس جمعیت فراهم کنند، نهایتاً موفق به جمع آوری ۲۷۵۰ نفر شدند که فقط ۱۰۵ نفر آنها ایرانی بودند! 🔹پذیرایی از حاضرین در تجمع نیز بر خلاف سالهای گذشته با بن‌های آب و غذا صورت گرفت که به نظر می‌رسد برای جلوگیری از دریافت‌های اضافه آب و غذا بوده است. 🔹نفرات حاضر در تجمع سطح بندی شده و بنا به این دسته بندی بین ۵۰ تا ۱۰۰ یورو برای نفرات حاضر در تجمع در نظر گرفته شد. 🔹بی نظمی در این تجمع به قدری زیاد بوده که امکان پخش بسیاری از تصاویر و عکس های ثبت شده از این مراسم وجود ندارد. 🔹در دقایقی از تجمع برخی از فارسی زبانان حاضر در مراسم اقدام به سر دادن شعار علیه گروهک منافقین کردند!
🔴صحبتهای جنجالی روزنامه نگار و نماینده اصلاح طلب: زنگنه ژنرالی بود که میتوانست ولی ترس داشت، اوجی می‌تواند و نمی‌ترسد! 🔹محمد علی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار: ما ژنرالی داشتیم به اسم آقای زنگنه، چند بار با آقای زنگنه گفتم چند شرکت معرفی می‌کنم که می‌توانند در زمان تحریم مقدار زیادی نفت صادر کنند. 🔹ولی آقای زنگنه می‌گفت بنده حوصله اینکه بعدا بروم پاسخگوی یک جوان بیست و چند ساله بشوم و سین جیم بشوم را ندارم و معنایش این بود که ترسی وجود دارد. 🔹زنگنه حاضر نبود این راه‌های فرعی را برود، اما همین آقای اوجی صادرات نفت را در بدترین شرایط تحریم به 2 میلیون بشکه رسانده است. 🔹نماینده اصلاح طلب مجلس دهم: معنایش این است که آقای اوجی می‌تواند و نمی‌ترسد، آقای زنگنه هم می‌توانست، ولی می‌ترسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاهکار جوانان در روزهای تلخ والیبال / بنزین سبز والیبال ایران یک قدم تا طلای جهانی 🔹جوانان والیبال ایران در مسابقه نیمه نهایی قهرمانی جهان با حساب سه بر یک از سد آرژانتین گذشتند و به فینال مسابقات راه یافتند 🇮🇷 23 | 25 | 25 | 25 🇦🇷 25 | 21 | 21 | 20