eitaa logo
کانال طب اسلامی و سنتی سید یاسین
9.8هزار دنبال‌کننده
742 عکس
357 ویدیو
39 فایل
تلگرام @seyed_ya_seen 09196807244 درمانگر طب اسلامی سنتی سیدیاسین🏠 تدریس,تحلیل عنبیه،زبانشناسی،دیسکوپاتی،کایروپرکتیک،طب سوزنی،حجامت،فصدسوزنی،فصد و اعمال یداوی و...pv مشاوره حضوری درنسیم شهر https://eitaa.ir/teb_sayed_ya_seen
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ رونمایی از داروی قطعی کرونا در صحن مجلس ✍️ فلاحی، نماینده مجلس: ✍️ خبرهایی داریم از اینکه برخی استان‌ها در کشور داروهایی ساخته‌اند کما اینکه یک نمونه از آن را آورده‌ام که ۸ ماه قبل برای درمان قطعی کرونا معرفی شده بود و به دانشگاه بقیه‌الله نیز داده شده اما جوابی در این زمینه نداده است. بنابراین مردم تلف می‌شوند و کسی به فکر نیست ✍️ لطفا به دیگران ارسال نمایید ⭕️ ستاد فریبکار مبارزه با کرونا قاتل مردم ایران .
(تقویم همسران) ✴️ پنجشنبه👈 1 آبان 1399 👈 5 ربیع الاول 1442 👈 22 اکتبر 2020 🕋 مناسب ها دینی و اسلامی. 🏴 وفات حضرت سکینه بنت الحسین علیه السلام " ۱۱۷ ه.ق " . 🎇امور دینی و اسلامی . 📛صبح را با صدقه اغاز کنید. 📛 از ملاقات رؤسا و قسم دروغ جدا پرهیز شود . 👶 مناسب زایمان و نوزادش حالش خوب است . ان شاءالله 🤒مریض امروز زود خوب می شود. 🚘 مسافرت: مسافرت همراه صدقه باشد. 🔭احکام نجوم. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است . ✳️ شروع به درمان . ✳️ کندن چاه و کانال . ✳️ و از شیر گرفتن کودک نیک است . 👩‍❤️‍👩امروز (روز پنجشنبه) مباشرت هنگام زوال ظهر مستحب و فرزند حاصل از آن اقا بزرگوار و عاقل گردد .ان شاءالله. 💑 امشب: امشب (شبِ جمعه) ، وقت مباشرت پس از زمان فضیلت نماز عشا است و فرزند شب جمعه ، از ابدال و یاران امام زمان علیه السلام و سخنوری نطاق گردد که سخن او در دل ها اثر گذارد . ان شاءالله 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت : طبق روایات، (سر و صورت) در این روز ماه قمری ، باعث سرور و شادی است . 💉💉حجامت فصد خون دادن : یا و فصد باعث زردی رنگ می شود . 😴 تعبیر خواب امشب: اگر شب جمعه خواب ببیند تعبیرش از ایه ی 6 سوره مبارکه " انعام " است. الم یروا کم اهلکنا من قبلهم من قرن ...... و چنین برداشت میشود که چیز ناخوشی به صاحب خواب برسد و یا به اندک آزردگی مبتلا گردد .در این مضامین قیاس شود. @teb_sayed_ya_seen 💅 ناخن گرفتن: 🔵 پنجشنبه برای ، روز خیلی خوبیست و موجب رفع درد چشم، صحت جسم و شفای درد است. 👕👚 دوخت و دوز: پنجشنبه برای بریدن و دوختن روز خوبیست و باعث میشود ، شخص، عالم و اهل دانش و علم گردد. ✴️️ وقت استخاره : در روز پنجشنبه از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۲ ظهر تا عشاء آخر ( وقت خوابیدن) ❇️️ ذکر روز پنجشنبه نیز: لا اله الا الله الملک الحق المبین ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۳۰۸ مرتبه موجب رزق فراوان میگردد . 💠 ️روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ پخش زنده شبکه یک، که به نوعی غیر منتظره و به یکباره پخش شد و مسئولان شبکه نتوانستند سانسور کنند ✍️ حقایقی که شنیدنش برای فهم و آگاهی همه هموطنان لازم و ضروری است . ✍️ دکتر حسین راغفر استاد اقتصاد .
. ✅ عمق نفوذ دکتر مرندی در بیت رهبری ✍️ دکتر علیرضا مرندی گفت: مسئولیت تیم پزشکی رهبر انقلاب را دارم ✍️ دکتر مرندی کیست: برنده جايزه کنترل جمعیت سازمان ملل متحد، برنده جايزه بنياد دکتر شوشاي سازمان جهاني بهداشت، فارغ التحصیل دانشگاه ویرجینیای آمریکا، پرفسور منتخب سازمان بهداشت جهانی، اولین شخص کرونا هراسی در ایران، اولین مجری کنترل جمعیت ایران، اولین مجری خانه های بهداشت ایران(پایگاه های اجرای سیاستهای کنترل جمعیتی صهیونیست ها در ایران)، تنها ملاقات کننده ی صدام در زمان جنگ، مرد شماره یک واکسیناسیون کودکان در ایران، مخالف طب اسلامی و... ✍️ ایشان در مصاحبه‌ای گفته بود: افزایش تعداد فرزندان که هنر نیست، حیوانات هم می‌توانند این کار را بکنند!‌ ✍️ اعتراف دکتر علیرضا مرندی: آمریکائی ها پیش من آمدند و می پرسیدند، شما چکار کردید، واکسن خود را به 98% رسانده اید!؟ ⭕️ دکتر مرندی، بیل گیتس ایران .
. ✅ ماجرای خانمی که از مرگ حتمی کرونا نجات یافت ✍️ پیام یکی از کاربران (ادامه ...) ⭕️ نحوه کشتن بیماران کرونایی در بیمارستان ها .
. ✅ خواص بِه و دانه های آن ✍️ پيامبر اكرم(ص) فرموده اند: یا علی؛ هر کس که سه روز ناشتا بِه بخورد، ذهنش صفا پیدا می کند و درونش از حلم و علم پر می شود و از مکر ابلیس و سپاهیانش در امان می ماند. ✍️ پيامبر اكرم(ص) فرموده اند: بِه بخور زیرا قلب را تقویت می‌کند و آدم ترسو را شجاع می‌کند. ✍️ پيامبر اكرم(ص) فرموده اند: خوردن بِه تاريكي چشم را از بين مي برد. ✍️ پيامبر اكرم(ص) فرموده اند: برشما باد به خوردن بِه که آن قلب را جلا مي دهد و غم سينه را مي برد. ✍️ پيامبر اكرم(ص) فرموده اند: بِه را بخوريد و به هم هديه بدهيد که ديده ها را جلا دهد و در دل درخت دوستي روياند. ✍️ امام علی(ع) فرموده اند: بِه قوه بینایی را زیاد می کند و محبت در قلب ایجاد می کند و اگر زن باردار بخورد فرزندش نیکو زیبا و شجاع متولد شود. ✍️ امام صادق(ع) فرموده اند: هر كس بِه را ناشتا بخورد، نطفه اش سالم و در نتیجه كودكى كه از او به وجود مى آید زیبا خواهد بود. ✍️ امام صادق(ع) فرموده اند: هر کس ناشتا بِه بخورد، خود و فرزندان آینده اش زیبا صورت می شود. ✍️ امام صادق(ع) فرموده اند: خوردن بِه چهره را نیكو مى كند و قلب را آرام نگه مى دارد. .
(تقویم همسران) ✴️ جمعه 👈 2 آبان 1399 👈 6 ربیع الاول 1442👈 23 اکتبر 2020 🏛مناسبت های دینی و اسلامی. 🌙⭐️امور دینی و اسلامی . ❇️ روز شایسته ای است برای امور زیر : ✅ خواستگاری و عقد و ازدواج . ✅ خرید وسیله ی سواری . ✅ و رفتن به تفریح و شکار نیک است . ✈️مسافرت :مسافرت بعد از ظهر خوب و سودمند و خیر دارد . 👶 زایمان خوب و نوزادش خوش قدم و پر روزی خواهد شد . ان شاء الله 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی است و تا عصر برای امور زیر نیک است . ✳️ جراحی . ✳️ درو غلات و برداشت محصولات کشاورزی . ✳️ و امور کشاورزی و زراعت نیک است. 📛 برای دیدارهای سیاسی خوب نیست . 🔲این مطالب تنها یک سوم مطالب سررسید همسران است اختیارات بیشتر را در تقویم بخوانید. 💑 انعقاد نطفه و مباشرت 👩‍❤️‍👩مباشرت امروز.... پس از وقت فضیلت نماز عصر دانشمندی معروف و با شهرت جهانی گردد . ان شاء الله . 💑امشب... برای در جمعه شب (شب شنبه ) ، مجامعت برای سلامتی مفید است ، ولی تاثیر خاصی بر فرزند ندارد . 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات، (سر و صورت) ، باعث بلای ناگهانی می شود . 💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن.... یا ، زالو انداختن موجب رعشه اعضا می شود . ✂️ ناخن گرفتن جمعه برای ، روز بسیار خوبیست و مستحب نیز هست. روزی را زیاد ، فقر را برطرف ، عمر را زیاد و سلامتی آورد. 👕👚 دوخت و دوز. جمعه برای بریدن و دوختن، روز بسیار مبارکیست و باعث برکت در زندگی و طول عمر میشود.. ✴️️ وقت استخاره در روز جمعه از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است @teb_sayed_ya_seen 😴 تعبیر خواب... خواب و رویایی که امشب (شبِ شنبه)دیده شود تعبیرش در ایه ی 7 سوره مبارکه " اعراف " است. و الوزن یومئذ الحق فمن ثقلت موازینه .... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که خواب بیننده انجام کاری از کارهای خود را به گروهی واگذارد و برخی در انجام آن تلاش کنند و موجب ترفیع مقامشان نزد او گردد و برخی کوتاهی که از چشم وی بیفتد . شما چیزی همانند ان قیاس گردد... کتاب تقویم همسران صفحه 115 ❇️️ ذکر روز جمعه اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۲۵۶ مرتبه موجب عزیز شدن در چشم خلایق میگردد . 💠 ️روز جمعه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد 🌸زندگیتون مهدوی 🌸
▫️خواص بر مبنای روایات(l 1- تقویت کننده قلب است. نکته: شاخص ترین خاصیت به این است که داروی قلب است و قلب ضعیف را تقویت می کند و روایت در این مورد متعدد می باشد. 2- قلب را قوی میکند (باعث آرامش قلب میشود). 3- زنده کننده قلب است. نکته: قلبی که آنقدر ضعیف شده است که گویی مرده است را زنده می کند. 4- باعث تیزهوشی (افزایش قدرت فهم) و افزایش عقل و قدرت درک میشود. نکته1: تیزهوشی قلب به معنی زود فهمیدن است. نکته2: درمان بیماران دچار کم عقلی است. 5- جلا دهنده قلب است. نکته: جلا یعنی سیقل می دهد و مواد زائدی که در قلب رسوخ کرده را خارج می کند و آن را نورانی میکند. 6- تزکیه دهنده قلب است. نکته: تزکیه به معنای پاکیزه کردن و در روایتی به معنای تیز کردن است. 7- سنگینی سینه را برطرف می کند. 8- برطرف کننده هم و غم است. 9- افزایش دهنده و صاف کننده ذهن است (بایستی سه روز بصورت ناشتا مصرف شود). نکته: صاف کردن ذهن یعنی آن را از حالت تشویش و اضطراب خارج می کند. 10- حکمت را افزایش میدهد. نکته: حکمت یعنی ریشه یابی امور و دلیل اتفاقات.
🥣 🔶رب به را می توان در انواع غذاها به عنوان استفاده کرد. ✅برای مصارف درمانی بهتر است به صورت یک عدد به میل شود. در صورت نبود به می توان دو قاشق رب به استفاده کرد. حتی می توان رب به را در آب حل کرد و به آن شکر سرخ یا عسل اضافه کرد و به صورت استفاده کرد. 💠بهتر است افرادی که قصد شدن دارند هم پدر و هم مادر ،40 روز به ناشتا میل کنند تا صاحب فرزندی شوند. 👈🏼 خانم های باردار که ویار بارداری دارند میتونن از این رب استفاده کنن ...کمک میکنه بهشون ☝️🏼 🌼 بهترین به،به و دارای عطر است.هرچه عطر به بیشتر باشد تر است. 💧در صورت امکان بهتر است از آب یا چشمه و یا برای خیساندن به استفاده کرد ، زیرا موجود در آب شهری و همینطور عبور آب از لوله های فلزی باعث ترکیب شدن مواد بسیار مضر در آب می شود و موجب رنگ رب به می‌گردد.
🔸🔹🔸 💠 ویژه 🔅 با توجه به در کشور به همه بیماران دیابتی توصیه می کنیم به توصیه های زیر عمل و از داروهای طب اسلامی استفاده کنند تا دیابت آنها درمان شود و دیگر به انسولین نیازی نداشته باشند. 🔹 توصیه های مهم برای : 1️⃣ قبل از خوردن هر وعده غذایی این دعا را بخوانید: بِسْمِ الله خَيْرِ الأسْماءِ، بِسْمِ الله مِلْءَ الأرْضِ والسَّماءِ، الرَّحمن الرَّحيمِ الذي لا يَضُرُّ مَعَ اِسْمِهِ شَيْءٌ وَلا داء 2️⃣ به حداقل رساندن استفاده از و حذف آن در صورت امکان 3️⃣ حذف و استفاده از و سالم (البته در استفاده از شکر نیشکر نیز باید احتیاط کرد) 4️⃣ استفاده فراوان از جو، چه به صورت سویق و یا پودر و اضافه کردن آن به خورشت ها و غذاهای متنوع 5️⃣ ، زیرا این کار سبب تولید مفید و مؤثر تر انسولین در بدن می شود 6️⃣ حذف شیرینی جات ناسالم و و هر آنچه که در آن از شکر ناسالم صنعتی استفاده شده 7️⃣ حذف تدریجی وعده غذایی 8️⃣ استفاده از به جای نان گندم، و یا در صورت استفاده از نان گندم حتما از نان سبوسدار استفاده شود. 9️⃣ مصرف مداوم از دمکرده گزنه ، برگ شنبلیله ، برگ خرفه و دارچین 🔟 استفاده از جوشانده کلاه سبز بادمجان ، به این شکل که چند عدد کلاه بادمجان را در دو لیوان آب بجوشانید، به یک لیوان که رسید صاف کنید و جوشانده آنرا میل کنید 1️⃣1️⃣ استفاده مداوم از کدو و بامیه 2️⃣1️⃣ استفاده از دم کرده سنا و سرکه انگوری اسلامی (که باعث درمان غلبه مزاج صفرا و سودا می شود) @teb_sayed_ya_seen ❎ داروهای مورد نیاز برای بیماری دیابت: 1️⃣ قند بالا (دو الی سه قوطی) 2️⃣ قند زرد ( دو الی چهار قوطی) 3️⃣ مرکب چهار (یک الی دو قوطی) 4️⃣ سویق جو 🌐 بیماران عزیز با استفاده از داروهای فوق ، تحت نظر طبیب طب اسلامی تدریجا می توانند انسولین را کنار بگذارند. 🔰 با آرزوی سلامتی برای تمام مردم عزیز
🔺کودتای نرم «ارتش پزشکی» در حال تکمیل است! 🔰 رهبران و مراجع مورد اعتماد مردم در حصر خانگی توسط پزشکان هستند. تمامی مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، اقتصادی، مذهبی، قضایی، سیاسی و...تحت سلطه ی «ارتش پزشکی» قرار گرفته است. حکومت نظامی پایتخت با لشکرهای پیاده و لجستیک پزشکان در حال اجراست. پیشنهاد تعمیم حکومت نظامی در کل کشور ارائه شده است. بخش اقتصادی کشور به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده است، تا مردم برای نجات خود به کودتاچی ها بپیوندند. تمامی رسانه های بزرگ، بطور کامل تحت کنترل کودتاچیان قرار دارند و اخبار یکجانبه انتقال پیدا می کند. مخالفان کودتای پزشکی به شدت و بی رحمانه سرکوب می شوند و دهان همه ی ملت را بسته اند. این یک عملیات بین المللی و ملی است! یک تجربه ی بدیع و استثنایی در حال رخداد است! شما در حال تجربه ی مهمترین اتفاق تاریخی معاصر هستید، این بار شما تاریخ ساز و تاریخ نگار هستید. 👌و اینک آخرالزمان!
@teb_sayed_ya_seen 🔶عوامل ريزش مو👴 🔹اختلالات هورموني 🔹استرس 🔹كم خوني 🔹یبوست 🔹سندرم تخمدان و عفونت زنان 🔹مشكلات تيروئيد 🔹كاهش وزن نامناسب 🔹ضعف سيستم دفاعي بدن و ضعف عمومی بدن 🔹مصرف بعضي از داروهاي شيمياي 🔹شامپو نامناسب و ژل و.... 🔹سرپا شانه زدن 🔹سرپا دوش گرفتن 🔹موها را خيس شانه زدن 🔹استفاده نكردن از شانه چوبي 🔹شستشوی سر با آب ناسالم 🔹رنگ موهاي صنعتي 🔹داغ كردن مو (اتو و سشوار كردن...) 🔹كهولت سن و غلبه بلغم 🔹غلبه صفرا: عموما در جوانی است و علامت ریزش مو از نوع صفراوی خالی شدن جلو مو می باشد 🔹غلبه دم: علامت این نوع ریزش خالی شدن وسط سر است 🔶درمان: ✅تعدیل مزاج ✅رفع (مهم) ✅ رفع ✅داروی تقویت مو (خیلی مهم) ✅روغن بنفشه پایه زیتون ماساژ به پوست سر(مردها هفته ای دوبار، زنها هرروز) ✅شستن سر با لعاب گل ختمی سفید (پودرگل ختمی سفید را به مدت نیم تا یک ساعت درآب داغ خیس کرده، سپس صاف کرده وبه سر ببندید به مدت بیست دقیقه و بعد بشویید هفته ای دوبار (ترجیحا یک روزش جمعه باشد) ✅مخلوط : مورد سه واحد.سدر سه واحد.حنا یک واحد، به سرببندید به مدت نیم ساعت. ✅ حجامت سر. ( قبل و بعد از حجامت حداقل یک انار شیرین بخورید) ✅سویق کامل ✅درصورت کم خونی قرص خون (خیلی مهم) ✅روغن زیتون و روغن شحم گاو جایگزین روغن های جامع و مایع بازاری ✅نمک دریا جایگزین نمک خوراکی بازار ✅مصرف انجیر ✅مصرف خرما، کشمش، تخم مرغ محلی، زیتون، نخود، کباب گوسفندی، روغن زیتون، عسل، سیب، کدوحلوایی... ✅بادام روزی ۱۴ عدد صبح دانه دانه مثل آدامس بجویید ✅شانه کشیدن موها با شانه چوبی ✅روی سر آب پیاز+عسل+روغن زیتون یا بادام بزنید ✅گزنه؛ مو را تقويت كرده و از ريزش موي سر جلوگيري مي كند ، حتي در بعضي از موارد موي سر دوباره مي رويد . براي استفاده از اين خاصيت ۶ گرم سر شاخه ها و برگها و ريشه گزنه را به تنهايي و يا با ۳۰ گرم چاي كوهي در يك ليتر آبجوش ريخته و آنقدر بجوشانيد تا حجم مايع به نصف برسد . شبها مقدري از اين مايع را به سر بماليد و صبح بشوئيد. 🚫هنگام حمام و شستشوی سر، نایستید و چمباتمه بزنید 🚫موی خیس را شانه نکنید 🚫بدون پوشش سر دستشویی نروید 🚫هنگام شانه کردن سر ایستاده نباشید و حتما بنشینید 🚫زیاد از سشوار و اتو مو و ....استفاده نکنید بلکه متناوب و کم سشوار کنید تا خودش عاملی در جهت ریزش مو نشود
✅علل و درمان ( و ) @teb_sayed_ya_seen 🔸علت استفراغ و قی دو گونه است: 1- به‌طور خود به خود و در اثر عواملی مانند ، مسمومیت، پرخوری، سرگیجه و ... 2- به‌طور عمدی انسان کاری کند که استفراغ کند. ⚡️نکته: در روایات ما استفراغ به عنوان یک درمان مطرح می‌شود و در عین حال به عنوان یک عارضه نیز مطرح می‌شود. ⚡️نکته2: اگر استفراغ خود به خود حاصل شود یک عارضه است و باید درمان گردد، اما اگر عمدی باشد برای درمان است، حتی اگر انسان حالت تهوع داشته باشد و به طور عمدی زودتر استفراغ کند، درمان است. ⚡️نکته3: گاهی اوقات استفراغ عمدی هم نباشد می‌تواند باعث درمان باشد مثلاً اگر در اثر خوردن غذای مسموم انسان دچار استفراغ شود این مفید است و بهتر است جلوی آن گرفته نشود، ولی اگر استفراغ از حد تجاوز کرد و یا به علت بیماری نباشد مثل استفراغ در زنان باردار، یا استفراغ افراد صفراوی که داخل اتومبیل یا در ارتفاع زیاد دچار حالت تهوع می‌شوند، یا استفراغ به علت دریازدگی بهتر است که درمان شود. بیماری هایی که استفراغ میتواند درمانشان باشد: - - - - 🔸درمان: 1- مرکب یک (عمده ترکیبات آن آب میباشد که برای استفراغ مفید است) 2- صفرابر 2- به 3- مرکب دو (عمده ترکیبات آن اُشنه است که برای استفراغ مفید است) ⚡️نکته: اشنه نوعی خزه است که دور تنه درخت بلوط به وجود می‌آید و رنگ آن سفید متمایل به خاکستری است. ⚡️نکته 2:برای زنان باردار که شدیداً استفراغ دارند، اگر اشنه را آسیاب کنند و به اندازه‌ی یک قاشق چای خوری بخورند، بسیار مفید است. روایات: در روایت آمده « مَن تَقَيَّأَ قَبلَ أن يَتَقَيَّأَ كانَ أفضَلَ مِن سَبعينَ دَواءً، ويُخرِجُ القَيءُ عَن هذَا السَّبيلِ كُلَّ داءٍ وعِلَّةٍ» در روایت آمده: به «معده را خوب می‌کند».
🔺چند بهانه ی رایج برای سزارین مادران! ۱_پایین نیامدن سر بچه(بریچ)! ⏪بچه را میتوان از بیرون چرخاند تا در زمان بدنیا آمدن با سر قرار بگیرد کاری که در اروپا و کشورهای جهان رایج است،ضمن اینکه بچه با «پا» و «باسن» به سادگی و بدون مشکل به دنیا می آید و بلکه زایمان آسانتر هم می شود به تجربه ی قابله های که هزاران کودک گرفته اند.و اصلاح وضعیت بریچ هرگز عامل پارگی بند ناف نیست، پارگی ناف با قیچی و چاقو به سختی انجام میشود چه برسد به دست ماما یا نوزاد. ۲_مدفوع کردن نوزاد داخل شکم! ⏪دهان بچه در داخل رحم،محل رفت و آمد آب داخل رحم(مایع آمنیوتیک مایع کیسه رحم و مکونیال محتویات برگشته از روده ی جنین) است که غلظت و عفونت آن را به اصطلاح مدفوع میگویند و مسمومیت ناشی از آن با داروهای طب اسلامی مانند جامع آب عسل کنترل می‌شود،نوزاد غذایی نخورده است که مدفوع کند. ۳_ چرخیدن ناف بچه دور گردن،نگرانی خفه شدن نوزاد یا‌ پارگی ناف! ⏪بچه در شکم،داخل آب رحم هست لذا از طریق گلو نفس نمی‌کشد تا نیاز به باز بودن راه گلو و ریه ها باشد. ۴_نگران از جان مادر(اکلامپسی و پره اکلامپسی)! ⏪مادری که فشارش بالا و پایین می‌شود با زدن آمپول بیهوشی و بی حسی و بریدن هفت لایه شکم و رحم و خونریزی با خطر مرگ مواجه می‌شود،فشارخون بالا، درمان ساده دارد که با مصرف نمک ، حجامت و داروهای طب اسلامی درمان می‌شود، ضعف بدن هم با شکر طبرزد و نمک طبیعی حل میشود،همان که به اسم سرم قندی و نمکی فروخته می‌شود. ۵_پاره شدن کیسه آب! ⏪با پاره شدن کیسه آب،نوزاد دچار مشکل خاصی نمی‌شود و میتواند طبیعی بدنیا می آید. ۶_افت ضربان قلب نوزاد ⏪افت ضربان قلب کودک هنگام تولد ،طبیعی هست و بلافاصله بعد از تولد احیا توسط قابله صورت می‌گیرد و نیازی به سزارین نیست. ۷_عدم پیشرفت زایمان و بزرگ نشدن جنین ⏪عدم پیشرفت زایمان،موجب مرگ طبیعی جنین و دفع طبیعی توسط رحم هست و نیازمند مداخله با سزارین نیست و نهایتا کورتاژ طبیعی انجام میشود. ۸_تشکیل نشدن قلب کودک و احتمال سندرم داون ⏪جهت تشکیل قلب و بهبود مونگلی از داروهای اسلامی استفاده میشود و در صورت عدم حیات جنین، سقط طبیعی اتفاق می‌افتد و نیاز به سزارین نیست و قتل جنین در این حالات حرام است مگر در شرایط ثانویه که معمولا اتفاق نمی افتد. 👌زایمان خانگی=سبک زندگی اسلامی
(تقویم همسران) ✴️ شنبه 👈 3 آبان 1399 👈 7 ربیع الاول 1442👈 24 اکتبر 2020 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی . 🌙⭐️احکام دینی و اسلامی. ❇️ روز شایسته ای است برای امور زیر : ✅ آغاز نوشتن کتاب . ✅ آغاز بنایی و خشت بنا نهادن . ✅ و امور کشاورزی و زراعت نیک است . 👶مناسب زایمان و نوزاد ستاره اقبالش سبک و زندگی با برکتی خواهد داشت . ان شاء الله 🤕بیمار امروز زود شفا یابد . ان شاءالله 🚖 مسافرت : مسافرت خوب و سودمند و خیر دارد . 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است . ✳️ ختنه و نامگذاری فرزند . ✳️ شرکت زدن . ✳️ و عهد و پیمان نوشتن نیک است . 📛 امور ازدواجی خوب نیست . 🔲این اختیارات تنها یک سوم مطالب سررسید همسران است بقیه امور را در تقویم مطالعه بفرمایید. 💑 امشب .. # مباشرت (شب یکشنبه ) ، مجامعت برای سلامتی مفید است ، ولی تاثیر خاصی بر فرزند ندارد . 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث دولت و ثروت می شود . 💉💉 حجامت خون دادن فصد زالو انداختن خون_دادن یا در این روز از ماه قمری، سبب مرگ ناگهانی می شود . 😴😴 تعبیر خواب امشب. خواب و رویایی که شب یکشنبه دیده شود تعبیرش از ایه ی 8 سوره مبارکه ی " انفال " است. لیحق الحق و یبطل الباطل و لو کره .... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که میان خواب بیننده و دیگری اختلافی می شود و دعوا را نزد قاضی ببرند و معلوم شود حق با خواب بیننده است . ان شاء الله. شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید . 💅 ناخن گرفتن شنبه برای ، روز مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بیماری در انگشتان دست گردد. 👚👕دوخت و دوز. شنبه برای بریدن و دوختن، روز مناسبی نیست آن لباس تا زمانی که بر تن آن شخص باشد موجب مریضی و بیماری اوست. 🙏🏻 وقت در روز شنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۰ و بعداز اذان ظهر تا ساعت ۱۶ عصر. 📿ذکر روز شنبه : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه 📿 ذکر بعد از نماز صبح ۱۰۶۰ مرتبه که موجب غنی و بی نیاز شدن میگردد . 💠 ️روز شنبه طبق روایات متعلق است به (ص). سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.
(تقویم همسران) ✴️ یکشنبه 👈 4 آبان 1399 👈 8 ربیع الاول 1442👈 25 اکتبر 2020 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 شهادت امام حسن عسگری علیه السلام " 260 ه.ق " . 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🌙🌟 احکام دینی و اسلامی . ❇️ روز شایسته ای است برای امور زیر : ✅ خرید و فروش . ✅ میهمانی و ضیافت. ✅ و ملاقات با قاضی و دیگران نیک است . 👼 برای زایمان خوب و نوزادش تولدی خوب و عمری طولانی خواهد داشت . ان شاء الله ✈️ مسافرت : سفر دریایی و زمینی خوب نیست و درصورت ضرورت همراه صدقه باشد . @teb_sayed_ya_seen 🔭 احکام نجوم. 🌗 امروز برای امور زیر خوب است : ✳️ ختنه و نامگذاری فرزند . ✳️ معامله و خرید خانه و آپارتمان . ✳️ و آغاز بنایی و تعمیر خانه و دیوار نیک است. 📛و امور ازدواجی خوب نیست . 🔲این مطالب تنها یک سوم اختیارات سررسید تقویم همسران است بقیه امور را در تقویم مطالعه بفرمایید. 💑مباشرت و مجامعت. مباشرت امشب (شب دوشنبه) ، برای سلامتی مفید است و فرزند آن حافظ قرآن گردد . ان شاءالله ⚫️ طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری، باعث بیماری می شود. 💉🌡حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن یا #فصد انداختن در این روز، از ماه قمری ، باعث درد در سر است . 😴😴تعبیر خواب خوابی که شب " دوشنبه " دیده شود طبق آیه 9 سوره مبارکه " توبه "است. اشتروا بایات الله ثمنا قلیلا فصدوا عن سبیله.. و چنین استفاده میشود که دو نفر برای قطع معامله نزد خواب بیننده بیایند . و به این صورت مطلب خود رو قیاس کنید...... 💅 ناخن گرفتن یکشنبه برای ، روز مبارک و مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بی برکتی در زندگی گردد. 👕👚 دوخت و دوز یکشنبه برای بریدن و دوختن روز مناسبی نیست . طبق روایات موجب غم واندوه و حزن شده و برای شخص، مبارک نخواهد بود‌. ✴️️ وقت در روز یکشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا مغرب. ❇️️ ذکر روز یکشنبه : یا ذالجلال والاکرام ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۴۸۹ مرتبه که موجب فتح و نصرت یافتن میگردد . 💠 ️روز یکشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸ب بامیدپرورش نسلی مهدوی انشاءالله🌸
✅ اثبات 10 دروغ درباره کرونا ✍️ دروغ شماره ۱: ویروس کرونا، یک بیماری جدید است. حقیقت : کرونا در فرهنگ لغت پزشکی به خانواده ای از ویروس ها اطلاق میشود، و در دهه ۱۹۶۰ کشف شده است ‏✍️ دروغ شماره ۲: ویروس کرونا زیر میکروسکوپ مشاهده شده است. حقیقت : اطلاعات کوید-۱۹ پتنت دار یا محرمانه هستند، تمامی عکس های منتسب به ویروس یا نقاشی های تخیلی هستن یا مدل های خیالی سه بعدی هستند و یا مربوط به سایر بیماری های عفونی و سایر میکروارگانیسم ها میباشند. ‏✍️ دروغ شماره ۳: کرونا خطرناکترین تهدید علیه بشر و کشنده ترین عامل است. حقیقت: بسیاری از بیماری ها خیلی خطرناکتر و کشنده تر از بیماری کوید-۱۹ یا کو-سارس-۲ هستند. مانند سرطان. ‏✍️ دروغ شماره ۴: برای جلوگیری از شیوع کرونا باید قرنطینه سراسری اعمال بشه. حقیقت: هیچ وقت در علم پزشکی افراد سالم قرنطینه نمیشوند. و نه تنها در ایران بلکه در هیچ کجای دنیا نمیتوان جلوی شیوع یک بیماری هوازی را با قرنطینه سراسری گرفت. ✍️ دروغ ۵: ماسک جلوی بیماری کرونا رو میگیره. حقیقت: ذرات عفونی و بخصوص ویروس ها بسیار ریزتر از شکاف های ماسک هایی هستند که میزنیم و قابلیت جلوی گیری از آن را ندارند. حتی خود سازندگان ماسک در بروشور آن اعتراف میکنند که این ماسک ها قادر به جلوگیری از هیچگونه بیماری عفونی نیستند. ‏✍️ دروغ شماره ۶: ماسک برای محافظت دیگران است، ماسک زدن فلان درصد باعث جلوگیری از دراپلت ها میشوند. واقعیت: ذرات آلوده کننده بسیار ریزتر از دراپلت ها یا ریز قطره ها هستند. حتی پیشرفته ترین ماسک ها که سوپاپ دار هستند، بازدم شخص آلوده را به اطرافیان انتقال خواهد داد. ‏✍️ دروغ شماره ۷: الکل و مواد ضد عفونی سبب کشتن ویروس کرونا میشود. واقعیت: ویروس اصلا موجودی زنده نیست که بشود آن را کشت. این کار مانند این است که سعی کنیم با آب سنگ ریزه های داخل برنج را بکشیم یا حل کنیم. مواد ضد عفونی فقط قادر به کشتن ارگانیسم های زنده هستند. ‏✍️ دروغ شماره ۸: ویروس کرونا دیوانه وار در حال جهش است و صدها و صد و چندمین بار جهش داده است. واقعیت: همه ارگانیسم ها در حال جهشند، اما نه بطور دیوانه وار، جهش بصورت اتفاقی رخ میدهد و نادر است، و همه جهش ها موفق نیستند و درصد موفقیت و ادامه موجودیت یک جهش بسیار کوچک است. ‏✍️ دروغ شماره ۹: فاصله گذاری و رعایت پروتوکل ها باعث قطع زنجیره و جلوگیری از موج کرونا میشود. واقعیت: هیچ ارگانیسمی مجهز به متر برای اندازه گیری فاصله جهت آلوده کردن، یا تقویم برای ایجاد موج جدید نیست. فاصله گذاری تنها مدت عبور از یک بیماری همه گیر را طولانی میکند نه قطع زنجیره. ‏✍️ دروغ شماره ۱۰: بر اساس تست کرونا آمار موارد کرونا در حال افزایش است. واقعیت: تست های کرونا اصولا تست باینری یا بله-خیر نیستند، متکی بر تقویت شمار برخی ارگانیسم ها در نمونه با استفاده از دستگاه هستند که دارای خطای بسیار بالا و غیر قابل اعتمادند. مورد لزوما نشان گر ابتلا نیست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ ایرانی ها موش آزمایشگاهی سازمان جهانی بهداشت ✍️ رتبه اول ایران در مصرف داروهای سازمان صهیونیستی جهانی بهداشت ✍️ با این داروهای آزمایشی صدها بیماران کرونایی ایرانی کشته می شوند. ✍️ لطفا به دیگران ارسال نمایید ⭕️ جنایت علیه ایرانی ها با داروهای آزمایشی سازمان جهانی بهداشت .
. ✅ قیمت واقعی دلار ۱۰ هزار تومان است 🔺یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: ✍️ اگر بازیگران اصلی ارز در بازارهای خارج از کشور یعنی در بازارهای هرات، امارات، سلیمانیه حدسشان به یقین تبدیل شود که مذاکرات انجام شده برای آزاد سازی پول های بلوکه شده در ایران به مرحله اجرا می رسد ✍️ و یا اینکه روند عرضه ارز در سامانه نیما به همین روند افزایشی ادامه می یابد ✍️ و یا سایر مسائل از جمله گشایش اعتبارات در چین عملیاتی می شود ✍️ و یا اینکه بایدن در انتخابات آمریکا پیروز شود دفعتا نرخ ارز خواهد ریخت. .
. ✅ علایم اصلی سرماخوردگی، زکام، آنفولانزا و کرونا ✍️ سرما خوردگی(عفونت بینی و گلو) ✍️ زکام(آبریزش بینی) ✍️ آنفولانزا(درد عضلات) ✍️ کرونا(تنگی نفس) ⭕️ وزارت بهداشت سرماخوردگی و زکام و آنفولانزا به دروغ کرونا اعلام می کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ نحوه برخورد امام خمینی با حسن روحانی ✍️ امام خمینی (ره)؛ جوانهای ما چرا عمامه اینها را بر نمی دارند ⭕️ پيام كمتر شنيده شده امام خميني(ره) در مورد عدم كفايت حسن روحاني .
. ✅ توییت استاد رائفی پور ✍️ ‏جناب نمکی وزیر محترم بهداشت ✍️ ‏سخنان معاون تحقیقات حضرتعالی موجب نگرانی مردم و واکنش در شبکه های اجتماعی شده است ✍️ ‏آیا مردم از اینکه این دارو ها بر روی ایشان آزمایش می شود و از عواقب آن کاملاً مطلع هستند؟ ✍️ ‏لطفاً هرچه سریعتر به ادعای مذکور پاسخ دهید ⭕️ شما مردم ایران را موش آزمایشگاهی اروپا و آمریکا کرده اید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ انتقاد آتشین استاد پورآقایی از حسن روحانی ✍️ تحلیل فوق العاده مهم از زبان استاد پورآقایی ✍️ اکنون در وسط یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم... .
. ✅ قیمت مسکن حدودا ۱۰ برابر شده است ✍️ روحانی در حالی عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بخش مسکن را قابل قبول خواند که مطابق گزارش‌های رسمی، قیمت مسکن از ابتدای دولت روحانی حدودا ۱۰ برابر شده است .