eitaa logo
کانال طب اسلامی و سنتی سید یاسین
9.8هزار دنبال‌کننده
742 عکس
357 ویدیو
39 فایل
تلگرام @seyed_ya_seen 09196807244 درمانگر طب اسلامی سنتی سیدیاسین🏠 تدریس,تحلیل عنبیه،زبانشناسی،دیسکوپاتی،کایروپرکتیک،طب سوزنی،حجامت،فصدسوزنی،فصد و اعمال یداوی و...pv مشاوره حضوری درنسیم شهر https://eitaa.ir/teb_sayed_ya_seen
مشاهده در ایتا
دانلود
(تقویم همسران) ✴️ جمعه 👈 15 مرداد / اسد 1400 👈 26 ذی الحجه 1442👈 6 اوت 2021 @teb_sayed_ya_seen 🏛مناسبت های دینی و اسلامی . 🐪 امام حسین علیه السلام در منزل 17 " شراف " . 🎇 امور دینی و اسلامی . ❇️ امروز روز مبارک و خوبی است و برای : ✅ جابجایی و نقل و انتقال . ✅ آغاز بنایی و خشت بنا نهادن . ✅ تجارت و داد و ستد . ✅ امور زراعی و کشاورزی . ✅ ملاقات و دیدارها . ✅ و طلب خواسته ها و حوائج خوب است . 📛 ولی امور ازدواجی خوب نیست . 👶 مناسب زایمان و نوزادش عمری طولانی دارد . ان شاءالله ✈️مسافرت : مسافرت خوب نیست و در صورت ضرورت همراه صدقه باشد . 👩‍❤️‍👩 مباشرت و مجامعت : 👩‍❤️‍👩 امروز : مباشرت پس از فضیلت نماز عصر مستحب و فرزند حاصل از آن دانشمند جهانی گردد . ان شاءالله 🔭 احکام و اختیارات نجومی : 🌗 امروز قمر در برج سرطان است و از نظر نجومی روز خوبی برای امور زیر است : ✳️ بذر افشانی و کاشت. ✳️ درختکاری . ✳️ امور زراعی و کشاورزی . ✳️ حمام رفتن . ✳️ کندن چاه و کانال و قنات . ✳️ و خرید و فروش املاک و کالا نیک است . @teb_sayed_ya_seen 💑 انعقاد نطفه و مباشرت . 👩‍❤️‍👨 امشب : امشب ( شب شنبه ) ، روایتی مبنی بر کراهت یا استحباب وارد نشده است . 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات ،(سر و صورت) ، باعث رهایی از بلا هست . @teb_sayed_ya_seen 💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن.... یا ، زالو انداختن سبب خلاصی از مرض می شود . ✂️ ناخن گرفتن جمعه برای ، روز بسیار خوبیست و مستحب نیز هست. روزی را زیاد ، فقر را برطرف ، عمر را زیاد و سلامتی آورد. 👕👚 دوخت و دوز. جمعه برای بریدن و دوختن، روز بسیار مبارکیست و باعث برکت در زندگی و طول عمر میشود.. ✴️️ وقت استخاره در روز جمعه از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است. 😴😴 تعبیر خواب تعبیر خوابی که شب " شنبه "دیده شود طبق ایه ی 27 سوره مبارکه " نمل " است قال سننظر اصدقت ام کنت من الکاذبین .... و از معنای آن استفاده می شود که جاسوسی خبری بیاورد و در صدد تفحص بر آید که خبر راست است و معلوم شود خبر درست بوده است . ان شاءالله و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. ❇️️ ذکر روز جمعه اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۲۵۶ مرتبه موجب عزیز شدن در چشم خلایق میگردد . 💠 ️روز جمعه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد 🌸زندگیتون مهدوی 🌸
🌖 تقویم اسلامی یکشنبه 🍃🌹 17 مرداد 1400 🍃🌹 28 ذی الحجه 1442 🍃🌹 8 اوت 2021 @teb_sayed_ya_seen 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی . 🐪 امام حسین علیه السلام در منزل 19" عذیب الهجانات " . 🔘 در این منزل مجمع ، طرماح و نافع به امام حسین علیه السلام ملحق شدند . ⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ روز مبارک و شایسته ای برای امور زیر است : ✅ خواستگاری و عقد و ازدواج . ✅ خرید رفتن . ✅شروع ساخت و ساز . ✅ دارو خوردن . ✅ تهیه ضروریات منزل. ✅ ملاقات با دفتر دار و دربان . ✅ فروش اجناس . ✅ و بحث و مناظره خوب است . 👼 زایمان خوب و نوزادش زیبا و روزی دار و محبوب خانواده و مردم ولی صدقه و عقیقه برایش لازم است .ان شاءالله ✈️ مسافرت : مسافرت خوب و مفید است ان شاءالله. 🔭 احکام نجوم . 🌓 امروز : قمر در برج اسد است و از نظر نجومی برای امور زیر نیک است : ✳️ رفتن به شهر جدید . ✳️ خرید حیوان و چهارپایان . ✳️ شروع به شغل و کسب و کار . ✳️ کندن چاه و کانال و قنات . ✳️ جابجایی و نقل و انتقال . ✳️ خرید ملک و خانه . ✳️ ورود به خانه نو . ✳️ و عهد نامه نوشتن نیک است . 💑مباشرت و مجامعت مباشرت امشب (شب دوشنبه) ، امکان سقط شدن فرزند چنین شبی زیاد است . ⚫️ طبق روایات ، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، خوب نیست . 💉🌡حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن یا #زالو انداختن در این روز، از ماه قمری، موجب قوت دل است . 😴😴تعبیر خواب خوابی که شب " دوشنبه " دیده شود طبق آیه ی 29 سوره مبارکه " عنکبوت " است . قال رب انصرنی علی القوم المفسدین .... و چنین استفاده میشود که خواب بیننده مامور شود به اصلاح گروهی که اگر با آنها جنگ و ستیز کند پیروز شود و همه احوالات او شاید نیک گردد . ان شاءالله 💅 ناخن گرفتن یکشنبه برای ، روز مبارک و مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بی برکتی در زندگی گردد. 👕👚 دوخت و دوز یکشنبه برای بریدن و دوختن روز مناسبی نیست . طبق روایات موجب غم واندوه و حزن شده و برای شخص، مبارک نخواهد بود‌( این حکم شامل خرید لباس نیست) ✴️️ وقت در روز یکشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا مغرب. ❇️️ ذکر روز یکشنبه : یا ذالجلال والاکرام ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۴۸۹ مرتبه که موجب فتح و نصرت یافتن میگردد . 💠 ️روز یکشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.
. ✅ قاتل و قاضی خودشان هستند: واکسن ایرانی بزنید، بمیرید دیه تون را میدیم! ✍️ فقط دارند گول میزنند، تا بحال به هیچکدام از فوتی های تزریق واکسن دیه پرداخت نشده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ ملت به ساز کی برقصه: بازی با جان مردم توسط ستاد ملی کرونا ✍️ دکتر مردانی: واکسن اسپوتنیک برای زیر 50 ساله ها ممنوع شده است. ✍️ دکتر جهان‌پور: افراد زیر ۵۰ سال آسترازنکا نزنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ واکسن های ایرانی "مو به مو" با استاندارد سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) ساخته می‌شود ✍️ مواد اولیه هم از آمریکا می آید ✍️ واکسن بزنید و سلام ما رو به شهدا برسانید ⭕️ تمامی واکسنهای ایرانی، مونتاژ شرکتهای آمریکایی و اسرائیلی هستند و واکسن ملی بیشتر به جُک شبیه است. .
. ✅ راه های کاهش عوارض_واکسن پس از واکسیناسیون اجباری ✍️ اولویت بر این است که هرطور شده این مواد سمی را وارد بدن نکنیم و از هر طریقی مانع واکسیناسیون شویم . ✍️ با توجه به تقاضای عزیزانی که مجبور به انجام واکسیناسیون شدند راهکارهای زیر جهت کاهش ضرر واکسیناسیون ارائه می گردد : 1_ حجامت عام وفصد دستی که واکسینه شده (بلافاصله پس از واکسیناسیون) 2_ مصرف آب سیب وسویق سیب (دفع سموم) 3_ به مدت 3 روز هر روز یک لیوان شربت عسل با یک قرص جامع 4_ به مدت یک هفته هر روز یک قاشق عسل با هفت عدد سیاهدانه 5_ مصرف قرص جامع همراه با حل شده انقوزه در آب (دفع سموم) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ اینترنت یک سازمان نظامی است وزارت ارتباطات ایران صلاحیت ندارد(جدید و کامل) ✍️ دکتر عباسی: خیانت است در ایران که اینترنت دست وزارت ارتباطات باشد ✍️ اینترنت در چین، انگلیس، روسیه، آمریکا و... دست نظامی ها است ولی در ایران دست وزارت ارتباطات است. ⭕️ این کلیپ زیبا رو از دست ندهید و به دیگران ارسال نمایید .
. ✅ آیا میدانید 97 درصد از جمعیت استرالیا، غیر بومی هایی از کشور های دیگر هستند؟ ✍️ حدود 100 سال پیش در کرونا قبلی(آنفولانزا)، تقریبا تمام جمعیت استرالیا(که غالبا مسلمان بودند) با واکسن های انگلیس کشته شدند و سپس مهاجرین از کشورهای مختلف را در این سرزمین جمع کردند. ✍️ شرح تصویر بالا: بومیان استرالیایی به عنوان موجودات وحشی و عقب مانده و جالب، به نمایش گذاشته می‌شود. آن هم برای چه کسانی، برای بیگانگانی که هیچ اصالتی در آن سرزمین ندارند و از نژادهای گوناگون هستند.(به تصویر دقت کنید) ✍️ این یکی از تفریحات مهاجران استرالیا است. ⭕️ آیا باقی ماندهای بعد از واکسن کرونا هم "بومیان ایران" خواهند شد؟ .
. ✅ از وقتی که مقام معظم رهبری امر کردن که سند و مقالات واکسن ایرانی را منتشر کنند چقدر گذشته است؟ ✍️ چرا کسی انتشار نمی کند؟ ✍️ چرا کسی اعتراض نمیکند مگر امر حضرت آقا نبود؟ ✍️ میدانید چرا انتشار نمی کنند چون واکسن ایرانی وجود ندارد و ایران مونتاژگر واکسن شرکتهای آمریکا و اسرائیل است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ قبل از تزریق واکسن کرونا این کلیپ رو ببینید چون بعد از واکسن فایده نداره ✍️ مادر شهید رو شهید کردن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ درمان زردی نوزاد در یک دقیقه: حجامت لاله گوش نوزاد ✍️ شهریار فتحی- کارشناسی ارشد طب سنتی: ✍️ حدود هزار تا نوزاد را حجامت لاله گوش زدم ✍️ درمان قطعی زردی نوزاد ✍️ بالا بردن سطح ایمنی نوزاد تا پایان عمر وی ✍️ زیبایی بیشتر نوزاد در کودکی و جوانی ✍️ تنومندی و تقویتی مادام العمر وی ✍️ تیز هوشی و با هوشی فوق العاده برای نوزاد و... ⭕️ معجزه خدایی و بهترین کادو نوزاد در زندگی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ گزارش شبکه خبری C.N.N به نقل از C D.C : ✍️ ۷۴ درصد از موارد جدید ابتلا به فرم دلتای کووید ۱۹ در آمریکا،هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده بودند .
. ✅ انتشار سندی بر ابتلای مجدد افراد واکسن زده به کرونا موسوم به دلت .
🌖 تقویم اسلامی دوشنبه @teb_sayed_ya_seen 🍃🌹 18 مرداد 1400 🍃🌹 29 ذی الحجه 1442 🍃🌹 9 اوت 2021 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی . 🐪 امام حسین علیه السلام در منزل 20 در راه کربلا " قطقطانیه " . 🔘 رحلت ابوذر غفاری رحمه الله . 🖊نگارش نامه های رسول خدا به پادشاهان دنیا در این ماه بود . 🔥 مرگ پدر ابوبکر " 13ه" به روایتی . 🔥 مرگ هند جگر خوار " 13ه" . 🔥 مرگ ابوموسی اشعری ملعون. 🏴و وفات زراره بن اعین در این ماه بوده است. 🌙⭐️ امور دینی و اسلامی . ❇️ روز مبارک و شایسته ای برای امور زیر است : ✅ دیدارها و ملاقات با دوستان . ✅ فصد و حجامت . ✅ خرید حیوان و چهار پایان . ✅ و آغاز امور خیریه خوب است . 📛 ولی اغاز کتابت و نوشتن خوب نیست. 👶 زایمان خوب و نوزادش شجاع و شایسته خواهر شد .ان شاءالله 🤕 مریض امروز ازارش زیاد است.(منظوری مریضی است که امروز مریض شود) ✈️ مسافرت : مسافرت خوب نیست و در صورت ضرورت همراه صدقه باشد . 🔭 احکام و اختیارات نجومی . 🌓 امروز قمر در برج اسد و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️ رفتن به خانه نو . ✳️ خرید خانه و ملک . ✳️ آغاز و شروع به شغل و کسب و کار . ✳️ نقل و انتقال و جابجایی . ✳️ مهاجرت به شهر جدید . ✳️ خرید حیوان و چارپایان . ✳️ کندن چاه و کانال و قنات . ✳️ و عهدنامه نوشتن با رقیب نیک است. 👩‍❤️‍👨 مباشرت و مجامعت امشب و فردا :"شب سه شنبه و سه شنبه " ، ممکن است فرزند جن زده باشد . 💇‍♂ طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث گوشه گیری و انزوا می شود . 🔴 یا در این روز از ماه قمری ، موجب نجات از بیماری میشود . 🔵 دوشنبه برای ، روز مناسبی است و برکات خوبی از جمله قاری و حافظ قران گردد . 👕 دوشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و آن لباس موجب برکت میشود . ✴️️ وقت در روز دوشنبه: از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعداز ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) ❇️️ ذکر روز دوشنبه : یا قاضی الحاجات ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه لطیف که موجب یافتن مال کثیر میگردد . 💠 ️روز دوشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 😴تعبیر خواب شب سه شنبه اگر کسی خواب ببیند تعبیرش از آیه ی 1 سوره مبارکه " حمد" است . بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین.... و از مفهوم ان استفاده می شود که نامه یا حکمی از بزرگی به خواب بیننده می رسد و سبب خوشحالی او گردد.ان شاء الله
. ✅ تحریم‌های امریکا مانع ورود مواد اصلی تولید واکسن کوو برکت است ✍️ دکتر محمد مرندی(فرزند علیرضا مرندی مسئول تیم پزشکی رهبری) گفت: ✍️ تحریم‌های آمریکا مانع ورود به هنگام برخی نیازهای اساسی کارخانه واکسن سازی شده است. ⭕️ تمامی واکسنهای ایرانی، مونتاژ شرکتهای آمریکایی و اسرائیلی هستند و واکسن ملی بیشتر به جُک شبیه است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ رائفی پور: بخدا جرات ندارم در مورد کرونا حرف بزنم چون در مملکت خودمون ما رو با گلوله می زنند .
. ✅ ترور سید ابراهیم رئیسی قوت گرفت ✍️ با تزریق واکسن به سید ابراهیم رئیسی و وارد نمودن نانو چیپ ها به بدنش، سرویس های جاسوسی براحتی میتوانند با فناوری 5G ایشان را ردیابی و ترور کنند. ⭕️ در صورت ترور سید ابراهیم رئیسی، متهم اصلی دکتر مخبر و واکسن کوو برکت خواهد بود .
🌏 تقویم همسران 🌍 @teb_sayed_ya_seen ✴️ سه شنبه 👈 19 مرداد/ اسد 1400 👈 1 محرم 1443👈 10 اوت2021 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی . 🌓 آغاز سال 1443 هجری قمری که بر مهاجر آن هزاران درود و سلام باد . 🏴 آغاز ایام عزای سید الشهدا علیه السلام ماه حزن و عزا . 🗡 آغاز محاصره پیامبر صلی الله علیه و اله واصحاب در شعب ابیطالب علیه السلام و هم قسم شدن قریش بر دشمنی و قطع رابطه با پیامبر و اصحاب . 🔘شروع غزوه ذات الرقاع " ۴ ه.ق". 🐪 اولین باری که پیامبر علیه السلام افرادی رابرای جمع زکات به اطراف مدینه فرستاد . 🐪 امام حسین علیه السلام در مسیر کربلا منزل 21 "قصر مقاتل " و ملاقات با عبیدالله بن حر جعفی . ⏺ قیام مردم مدینه ضد یزید ملعون "۶۳ ه.ق". 🤲 استجابت دعای زکریا علیه السلام و درخواستن یحیی علیه السلام ازخداوند . ☑️ رفع ادریس علیه السلام به آسمان ها و ورود به بهشت . 🐘 رسیدن اصحاب فیل به مکه برای تخریب کعبه "عام الفیل" . 🔘 صدور حدیث امام رضا علیه السلام برای یکی از اصحاب خود در مورد گریه بر اباعبدالله الحسین علیه السلام . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ روز بسیار شایسته و مبارکی است و برای امور زیر خوب است : ✅ امور ازدواجی. ✅ امور زراعی و کشاورزی . ✅ وسیله ی سواری خریدن . ✅ آغاز بنایی و خشت بنا نهادن . ✅ ملاقات با رؤسا و مسئولین . ✅ و خرید و فروش خوب است . 👶 زایمان خوب و نوزادش محبوب و مقبول مردم و روزی دار و شاد و مبارک خواهد شد .ان شاءالله 🤕 بیمار امروز نیز زود خوب شود . 🚘 مسافرت : مسافرت خوب و مفید است . 🔭 احکام نجوم . 🌓 امروز قمر در برج سنبله است و برای امور زیر نیک است : ✳️ امور زراعی و کشاورزی . ✳️ خرید باغ و زمین زراعی . ✳️ آغاز بنایی و خشت بنا نهادن . ✳️ قولنامه و قباله نوشتن . ✳️ خرید ملک و خانه . ✳️ و اشتغال به تجارت نیک است . 📛 ولی معالجه و امور زرگری خوب نیست . 💑 حکم مباشرت امشب (شب چهارشنبه) مباشرت و زفاف عروس مکروه است . @teb_sayed_ya_seen 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات،(سروصورت)دراین روز از ماه قمری ، باعث کوتاهی عمر می شود . 💉💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن 🔴 یا در این روز از ماه قمری ، برای رگ ها ضرر دارد . ✂️ ناخن گرفتن سه شنبه برای ، روز مناسبی نیست و در روایتی گوید باید برهلاکت خود بترسد . 👕👚 دوخت و دوز. سه شنبه برای بریدن،و دوختن روز مناسبی نیست و شخص، از آن لباس خیری نخواهد دید( به روایتی آن لباس یا در آتش میسوزد یا سرقت شود و یا شخص، در آن لباس مرگش فرا رسد)(خرید لباس اشکال ندارد)(کسانی که شغلشان خیاطی است میتوانند در روزهای خوب بُرش کار را انجام دهند و در روزهای دیگر ان را تکمیل کنند) ✅ وقت در روز سه شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تاعشای آخر( وقت خوابیدن) 😴😴 تعبیر خواب تعبیر خوابی که شب " چهارشنبه " دیده شود طبق ایه ی 2 سوره مبارکه " بقره " است . الم ذالک الکتاب لا ریب فیه ... و از معنای آن استفاده می شود که خواب بیننده بر چیزی اطلاع می یابد که در فکرش نبوده است . ان شاءالله و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. ❇️️ ذکر روز سه شنبه : یا ارحم الراحمین ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۹۰۳ مرتبه که موجب رسیدن به آرزوها میگردد . 💠 ️روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به و و سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد . 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
(تقویم همسران) @kotob_tebi ✴️ چهارشنبه 👈 20 مرداد / اسد 1400 👈 2 محرم 1443 👈 11 اوت 2021 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی . 🐪 ورود حضرت سیدالشهداء علیه السلام و اهل بیتش به سرزمین کربلا 😭😭😭. ✉️ ارسال نامه امام حسین علیه السلام به مردم کوفه توسط قیس بن مسهر صیداوی . 🐪 ورود امام جواد به بغداد " 220 ه " و شهادت او توسط معتصم در همان سال . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ امروز روز شایسته ای است برای امور زیر : ✅ لباس نو خریدن . ✅ امور زراعی و کشاورزی و باغداری . ✅ و بریدن و دوختن نیک است . 👶 مناسب زایمان و نوزادش خوش قدم و شایسته تربیت خواهد شد .ان شاءالله 🚘مسافرت : خوب نیست و درصورت ضرورت همراه صدقه باشد . 🔭 احکام نجوم . 🌗 امروز قمر در برج سنبله و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️ امور زراعی و کشاورزی . ✳️ خرید باغ و زمین زراعی . ✳️ آغاز بنایی و خشت بنا نهادن . ✳️ خرید خانه و ملک . ✳️ قولنامه و قباله نوشتن . ✳️ و اشتغال به تجارت خوب است . 📛 ولی معالجه و امور زرگری خوب نیست . 👩‍❤️‍👨 حکم مباشرت امشب ( شب پنج شنبه ) ، فرزند امشب حاکمی از حاکمان یا عالمی از عالمان خواهد شد .ان شاءالله 💉💉 حجامت خون دادن فصد خوب نیست . 💇‍♂💇 اصلاح سر وصورت باعث حاجت روایی می شود . 😴🙄 تعبیر خواب خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه ی 3 سوره مبارکه " آل عمران " است . نزل علیک الکتاب بالحق مصدقا لما بین یدیه .... و مفهوم آن این است که سه چیز خوب و پی درپی به خواب بیننده برسد . ان شاءالله و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. ✂️ ناخن گرفتن 🔵 چهارشنبه برای ، روز مناسبی نیست و باعث بداخلاقی میشود. 👕👚 دوخت ودوز چهارشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود.ان شاالله ✴️️ وقت در روز چهارشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) ❇️️ روز چهارشنبه : یا حیّ یا قیّوم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه که موجب عزّت در دین میگردد @teb_sayed_ya_seen 💠 ️روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به #امام_رضا_علیه السلام_ و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد . @teb_sayed_ya_seen 🌸زندگیتون مهدوی ان شاالله🌸
. ✅ ابتلای دکتر علیرضا مرندی(مسئول تیم پزشکی رهبری) به کرونا علیرغم دریافت دو دوز واکسن برکت ✍️ دکتر مرندی؛ رئیس فرهنگستان علوم پزشکی بدليل مثبت شدن تست كرونا، در بیمارستان رجایی بستری شده است. وی هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده است. ⭕️ دکتر مرندی بانی و عامل اصلی کاهش جمعیت در ایران است. جنایتی که تا دهه ها قابل جبران نیست .
. ✅ قابل توجه افرادی که میگن رهبری چرا خودشون ماسک و واکسن میزنند؟ ✍️ اگر مقام معظم رهبری اینکار رو نکنند همه مرگ و میر کرونا رو بنام رهبری ثبت می کنند ⭕️ باید بصیرت داشته باشیم، وظیفه رهبری با وظیفه ما فرق دارد .
. ✅ دکتر علیرضا مرندی(مسئول تیم پزشکی رهبری): واکسن های mRNA (کوو برکت) تضمینی برای اثربخش و بی عارضه بودن ندارد ✍️ چرا مرندی بعد از تزریق واکسن توسط مقام معظم رهبری میگویند واکسن کوو برکت عارضه دارد ✍️ خداناخواسته مسئول هرگونه آسیب به امام خامنه ای و آیت الله رئیسی، دکتر مرندی خواهد بود ✍️ مرندی برای این که جای پای خودش را از جنایت واکسن های خطرناک ژنتیکی پاک کند، خود را مخالف نشان می‌دهد، در حالیکه اصلی ترین عامل این فاجعه دکتر مرندی و ولایتی هستند ✍️ سند: در سایت رهبری(لینک زیر) آمده واکسن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بر پایه‌ mRNA است: https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=47879 * دکتر مرندی(نفوذی) برنده جايزه سازمان جهاني بهداشت، فارغ التحصیل دانشگاه ویرجینیای آمریکا و پرفسور منتخب سازمان بهداشت جهانی است. ⭕️ جالب اینجاست که رسانه های جریان قدرت الان به صورت ظاهری خود را مخالف این اقدام دکتر مرندی نشان می‌دهند (لطفا نشر حداکثری نمایید) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ محقق اصلی واکسن کووبرکت: مواد اولیه واکسن‌های ایرانی از خارج وارد می‌شود ✍️ بنیاد برکت به مقام معظم رهبری به دروغ گفته واکسن کووبرکت بومی است. ✍️ چرا با مطالبه رهبری هنوز هیچ مستنداتی از واکسن برکت در داخل کشور منتشر نشده است. ⭕️ بنیاد برکت در حال مونتاژ یک واکسن خارجی در ایران است. .
✴️ پنجشنبه 👈 21 مرداد / اسد 1400 👈3 محرم 1443 👈 12 اوت 2021 @teb_sayed_ya_seen 🕋 مناسب های دینی و اسلامی. 🐪 ورود عمر سعد لعین با 4000 لشکر به کربلا . 🔘 روز نجات حضرت یوسف علیه السلام از چاه . 🐬 روز نجات حضرت یونس علیه السلام از شکم ماهی. 🎇 امور دینی و اسلامی . 📛صدقه صبحگاهی رفع نحوست کند. 🤒 مریض امروز زود خوب می شود . 👶 زایمان خوب و نوزادش روزی دار عمر طولانی خواهد بود . ان شاءالله. 🚘 مسافرت : بسیار خوب است. 👩‍❤️‍👩 مباشرت و مجامعت : 👩‍❤️‍👩 امروز : فرزند هنگام زوال ظهر ، آقا و بزرگوار و سیاستمدار خواهد شد .ان شاءالله 🔭احکام نجوم . 🌗 امروز قمر در برج میزان و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️ فروش جواهرات . ✳️ اغاز معالجات و درمان . ✳️ مباشرت . ✳️ و کودک به گهواره نهادن نیک است . 💑 امشب : امشب (شبِ جمعه) ، فرزند پس از وقت فضیلت نماز عشاء امید است از ابدال و یاران امام زمان علیه السلام گردد . ان شاء الله 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت : طبق روایات، (سر و صورت) در این روز ماه قمری ، باعث طول عمر است . 💉💉حجامت فصد خون دادن . یا و فصد موجب ضعف مغز می شود . 🙄 تعبیر خواب خوابی که (شب جمعه) دیده شود تعبیرش طبق ایه ی 4 سوره مبارکه " نساء " است . واتوا النساء صدقاتهن .... و مفهوم آن این است که خواب بیننده یا ازدواج کند یا مال زیادی به او برسد . ان شاءالله و شما مطلب خود را دراین مضامین قیاس کنید . 💅 ناخن گرفتن: 🔵 پنجشنبه برای ، روز خیلی خوبیست و موجب رفع درد چشم، صحت جسم و شفای درد است. 👕👚 دوخت و دوز: پنجشنبه برای بریدن و دوختن روز خوبیست و باعث میشود ، شخص، عالم و اهل دانش و علم گردد . ✴️️ وقت استخاره : در روز پنجشنبه از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۲ ظهر تا عشاء آخر ( وقت خوابیدن) ❇️️ ذکر روز پنجشنبه نیز: لا اله الا الله الملک الحق المبین ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۳۰۸ مرتبه موجب رزق فراوان میگردد . 💠 ️روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸