6.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
@teribon تریبون مستضعفین.mp3
2.23M
⭕️سخنرانی انقلابی حجه السلام انجوی نژاد:
🔹مبارزه با فساد را از مباحث مناظرات انتخابات96 آغاز کنید
🔺مفسدین اقتصادی یکی از این سه نفرند
یا آقای روحانی یا آقای جهانگیری یا آقای قالیباف!
بالاخره یکی از آنها در مناظرات راست گفتند!
🔹 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
🔹 t.me/teribon
⭕️گمشده های مان پیدا شدند
🔺پایان ماجرای بچه های پاکستانی، آغاز ماجرای پاکستانی ها
🔹یک. بچه ها بالاخره پیدا شدند. یکی در پاکستان و دیگری نزد اقوامی که به ناکجاآبادی رفته بودند و حالا که محرم شده برای حضور در هیئت باشکوه، بینظیر و عجیب پاکستانی ها به آنجا برگشته اند. ما به سبک و شیوه مادران ایرانی بچه از دست داده، سخت ترین و تلخ ترین احتمال را می دادیم، اما لطف خدا شامل آنها و ما شد و حالا هیچ کودک گم شده ای در ماجرای تخریب خانه های پاکستانی های شهرری وجود ندارد.
🔹دو. کم بودند،اما بودند آنها که تلخ گفتند و سنگین و گمان کردند مادر فرزند گم کرده را باید اول به ملیتش شناخت و سنجید و کمک کرد و یا اینکه برای منافع گروه و ان جی او و دارو دسته شان از همان ابتدا زیر میز زدند. اما چه بسیار بودند آنها که بر پای آرمان بزرگ عدالت ایستادند و عقب نکشیدند، از سردار اشتری که مدام پیگیر بود و مراقب تا بانویی که تک و تنها از اصفهان بلند شده بود و آمده بود و می گفت درد مادر را من فرزند از دست داده می فهمم، کاری هم نتوانم، مادر را تسلی می دهم.
جوانان و دانشجویان پای کار بودند و تحمل این یک ماه و نیم سخت را برای خانواده ها و مطلعین آسان تر کردند. ما کاره ای نبودیم، اما متشکریم
🔹سه. ماجرای بچه ها تمام شد. اما ماجرای پاکستانی های مقیم تهران، اطراف شهرری تازه شروع شده است. آنها به معنای واقعی کلمه مستضعف هستند. فضای زندگی آنها هولناک است و غیر قابل باور. کوچکترین امکانات زندگی برای آنها به رویا شبیه است. و وضع تحصیل کودکان آنها به شدت مبهم و نامعلوم است و آنها درمجموعه ای به نام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند و سندی زنده و دست نخورده برای شرمندگی آرمانگرایان و انسان مداران.
ماجرای تخریب خانه های آنها که با ابهامات زیادی در شیوه برخورد اخلاقی و انسانی با آنها همراه بوده است و در هیاهوهای گم شدن بچه ها گم شد و دیده نشد، شاید نشانه ای برای همه آنهایی بود که نامی از انسانیت یا انقلابی گری بر خود نهاده اند و مشغولیاتی جز کاهش رنج مستضعفین انتخاب کرده اند.
مسیر بهبود زندگی پاکستانی های اطراف تهران با شدت بیشتری آغاز خواهد شد. اگر خدا بخواهد
✍🏻 #حمید_بوالی
🔹 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
🔹 t.me/teribon
4_5837021169861002510.rar
1.96M
⭕️تراکت برای انتشار در هیئت های عزاداری
با موضوع تصویب کنوانسیون های مربوط به FATF در مجلس
اندازه A6
🔹 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
🔹 t.me/teribon
⭕️از انقلاب اسلامی محمد تا قتلگاه
(فصل نخست: حکومت تراز حسین بن علی)
🔺قسمت اول:حکومت اسلامی با احدی رودروایسی ندارد
🔹شما می پرسید که حسین بن علی(ع) به دنبال چه نوع حکومت دینی بود و آیا ممکن بود؟ آری ممکن بود...
حکومتی که حاکمش علی (ع) مَصقَلَةَ بن هُوِیره را که از کارگزاران خودش بود، به جرم #قوم_و_خویش_بازی در حکومت، گوشمالی داد، حکومتی که با عَلابن زیاد یکی دیگر از مسئولین که خانه #اشرافی برای خود ساخت برخورد کرد. حکومتی که وقتی مُنذَر بن جارود #پارتی_بازی کرد، حضرت امیر او را کوبید. حکومتی که وقتی عبدالله بن زَمعه سهم اضافی از اموال عموم و بیت المال برای خود خواست، حضرت امیر(ع) او را پیش چشم مردم #تحقیر کرد. حکومتی که وقتی عثمان بن حُنیف حاکم بصره در مهمانی #سرمایه_دارها شرکت کرد و فقط در مهمانی شرکت کرد و بر سر سفره آنها نشست، او را به شدت #توبیخ کرد. حکومتی که وقتی ابن عباس پسر عموی خود علی (ع) در حاکمیت خطا کرد، او را هم در هم کوبید و گفت: به خدا سوگند با شمشیری تو را خوهم زد که هر کس را با این شمشیر زدم، به جهنم رفت.حکومتی که آهن گداخته به دست برادرش عقیل نزدیک کرد چون سهم اضافی از #بیت_المال می خواست.حکومتی که ابوالاسود دوئلی را که از اصحاب درجه یک خود علی بن ابیطالب (ع) و آدم صالح و شریفی بود، از قضاوت عزل کرد برای آن که صدایش را در جلسه دادگاه بلند کرده بود. حکومتی که حسین (ع) به خاطر آن شهید شد حکومتی بود که اهل سازش و سستی نباشد.
#حسن_رحیم_پور_ازغدی
ادامه دارد...
🔹 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
🔹 t.me/teribon
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️تعطیلها
🔹بنظرت الان داخل مجلس دارن چیکار میکنن؟ -احتمالا حل مشکلات مردم/چی؟تعطیل کردن؟
🔺نظرات مردم درمورد تعطیلی دوهفتهای مجلس و شفافیت آرا
🔹 t.me/teribon
🔺 Eitaa.com/teribon_ir
⭕️پنج سال پیش به بهانه عاشورا مطلبی نوشتم که در صفحات فیسبوک و اینستاگرام بنده موجود است. سال بعدش نفهمیدم چه شد همان نوشته به نام دکتر #علی_شریعتی منتشر شد. دلم سوخت! نه به حال خودم که به حال روح دکتر! بنده خدا چقدر تنش در گور لرزید به خاطر آن کلمات که به او منتسب کردهاند!
🔺پنج سال من هی این را منتشر میکردم و یک جماعتی هم هی به نام دکتر همخوان! حتی پارسال هم در #داستان_شب خواندمش که یک خانمی آمد شاکی! عصبانی! که "خجالت هم خوب چیزی است...! دزدی، دزدی، از نوشتههای دکتر هم رونوشت و دزدی؟!" من هم خیلی جدی گفتم که "خانم محترم! دکتر کجا بود؟! من نوشتهام!" از من انکار و از ایشان اصرار... آخر سر گفتند که این مطلب را در یکی از کتابهای ایشان خواندهاند و صد البته که از آن موقع رفتهاند تا بیایند به من ثابت کنند...
🔺تا امروز! که دیدم یک صفحه سیاسی با غرضورزی تمام، این نوشته را باز با نام دکتر شریعتی منتشر کرده است. با نهایت احترام و با درود به روح پر فتوح ایشان؛ نویسنده این خطوط من هستم. اصراری ندارم که نام نویسنده را به اسم من تغییر بدهید اما وجداناً و شرافتاً، دکتر علی شریعتی را خراب نکنید!
🔻اما آن نوشته این است:
احساسات و اعتقادات را که کنار بگذاریم در حادثه کربلا با سه نمونه روبرو میشویم:
اول حسین را داریم که حاضر نیست تسلیمِ حرف زور شود، تا آخر میایستد، خودش و فرزندانش کشته میشوند، هزینه انتخابش را میدهد و به چیزی که نمیخواهد تن نمیدهد. از آب میگذرد، از آبرو نه!
دوم یزید را داریم که همه را تسلیم میخواهد، مخالف را تحمل نمیکند، سرِ حرفش میایستد، نوه پیغمبر را سر می برد، بیآبرویی را به جان میخرد و به چیزی که میخواهد میرسد.
و بعد عمرِ سعد را داریم که به روایتِ تاریخ تا روز هشتم محرّم در تردید است. هم خدا را میخواهد هم خرما، هم دنیا را میخواهد هم آخرت، هم میخواهد حسین را راضی کند هم یزید را، هم عمارتِ کوفه را میخواهد، هم احترامِ مردم را. نه حاضر است از قدرت بگذرد، نه از خوشنامی. هم آب میخواهد، هم آبرو. دستِ آخر اما عمرِ سعد تنها کسی است که به هیچکدام از چیزهایی که میخواهد نمیرسد، نه سهمی از قدرت میبرد، نه از خوشنامی.
ما آدمهایِ معمولی راستش نه جرات و ارادهِ حسین شدن را داریم، نه قدرت و ابزارِ یزید شدن را... اما در درونِ همه ما یک عمرِ سعد هست.
من بیش از همه از عمر سعد شدن میترسم!
✍🏻 #محمدامين_چيت_گران
🔹 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
🔹 t.me/teribon
4_5839033662686888925.pdf
256.4K
⭕️دومین تراکت مناسب برای توزیع در هیئت های مذهبی
🔹با موضوع مذاکرات با اروپا و FATF
🔹 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
🔹 t.me/teribon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مضامین انقلابی و مسائل روز در هیئت
🔹این بار در #شیراز
احتکار حرام است
اختلاس حرام است
مرگ به ظالم
🔹 t.me/teribon
🔺 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
⭕️اگر اشک به نگاههای عقلاني نسبت به عاشورا ضميمه نشود، تحليلهاي عقلي هيچ اثري ندارند.
🔺«برخی گفتهاند بايد به جاي گريه کردن، بيشتر به تحليل عقلي عاشورا بپردازيم!
اما مگر کسي مخالف تحليل کردن عاشورا است؟!
به قدري علما راجع به عاشورا کتاب نوشتند و تحليل کردند که بين ساير موضوعات کمنظير است.
🔺ولي تا اشک به اين نگاههاي عقلاني ضميمه نشود، تحليلهاي عقلي هيچ اثري ندارند.
تحليل که کسي را به حرکت در نميآورد!
اگر قلب انسان تسخير عاشورا شد، آن وقت همه تحليلهاي عقلي راهگشا خواهند بود.
اينکه علاوه بر تحليل عاشورا به جنبههاي احساسياش هم ميپردازيم، نکتهاش همين است که اين جنبههاي احساسي اثرگذار هستند و تحليلها مکمل جنبههاي احساسي هستند.
🔺اصولا آنچه موجب ميشود اين حادثه در کانون توجهات علما قرار بگيرد تا به تحليل عقلي آن بپردازند، همين جنبههاي احساسي عاشورا است.
بُعد احساسي عاشورا است که ما را از قيد و بندهاي شياطين آزاد کرده، آماده فداکاري ميکند.»
#استاد_سید_محمد_مهدی_میرباقری
🔹 t.me/teribon
🔺 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مهدی رسولی: هنوز بچه های هیات ما در کرمانشاه در حال ساخت خانه برای زلزله زده ها هستند، سلبریتی ها کجا هستند؟
🔹 t.me/teribon
🔺 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir