منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
گزینه پخش تصادفی واقعا چیز جالبیه
چرا باید در منطقی ترین ساختار انتخاب ممکن ، یک گزینه به نام انتخاب تصادفی وجود داشته باشه؟
خنده داره
یک عمر دنبال اینیم که قدرت انتخاب داشته باشیم
بعد کاملا خود مختار گزینه انتخاب تصادفی رو انتخاب میکنیم
به قول حامد کاشانی ،
گیریم همه اینا ادا بازی باشه...
اون یه ذره محبت ته دل مارو که انکار نمیکنی! :)