خط سوم
خدا رو شکر که این شبها تو خیمههای عزای بینام و نشون بودم نه مجلس حلقومهای اجارهای 💥به کانال #خ
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
البته مداح باغیرت و حسینی هم کم نداریم. نمونه اش همین نوحه عاشورایی امسال سید رضا نریمانی:
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین انتخاب بست
تیغ خواص روی رگگردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنهی مذاکره حرف از ظرایف است
مالک! علی الأصول،علی،خود مخالف است
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
خدا رو شکر که این شبها تو خیمههای عزای بینام و نشون بودم نه مجلس حلقومهای اجارهای 💥به کانال #خ
اگه میبینید در عاشورای امسال ایران، یه عده مدعیان نوکری امام حسین در زمان یاری طلبی نایب امام زمان، سکوت را به فریاد ترجیح دادند، بخاطر اینه که قبلاً خودشون رو #بدهکار دیگران کردند.
بیخود نبود شب #عاشورا اباعبدالله فرمود: هرکس بدهکار دیگران است برود!😔
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از LIBANIRAN
بهای آمریکایی شدن
پیرمرد که سه چهار قلم مواد شوینده خریده بود پس از شنیدن قیمت چهار میلیونی، چشمهایش چهارتا شد و بلند بلند فحشی به «ملا» ها داد.
برای کارمندانی که در طول سال، پس از چهار پنج برابر شدن قیمتها، فقط یکبار افزایش حقوق چند درصدی دارند، این وضعیت دردناک و قابل درک است.
اما خیلیها درک نمیکنند این بهای آمریکایی شدن است و به ملاها ربطی ندارد.
در ایرانی که به رنگ آمریکا در بیاید، حقوق ما به اندازه سابق خواهد ماند ولی همه چیز به قیمت دلاری جهانی جهش خواهد کرد. همان کاری که دولت درحال انجام آن است و روزبهروز قیمت خدمات و کالاها را رسماً افزایش میدهد.
قبلا گفته بودم هر افزایش قیمتی بدون افزایش حقوق یعنی کودتا علیه مردم و انقلاب.
در ایرانی که یک عده میخواهند، توهم خوشبختی و پولداری، آن هم بدون کار کردن به اندازه یک آمریکایی و پرداخت مالیات سنگین مثل آنها، موج میزند. اما ایرانی که آمریکا بر آن مسلط شود، فقط یک مستعمره ثروتمند است که مردمش نباید از منافع کشور استفاده کنند، باید نفت مفت به آمریکا بدهند که مردم آمریکا بنزین ارزان داشته باشند، باید مثل بنگلادشیها و خیلی کشورهای دیگر با روزی یک دلار و ۱۲ ساعت کار طاقت فرسا زندگی کنند و هزینه آب و برق گران را بدهند، تا شهروند آمریکایی جنس ارزان به دستش برسد.
اینطور نیست که آمریکایی کار کند، و ما با پول نفت بهترین تولیدات آمریکا را بخریم.
همان یونجه آمریکا هم به آخور آمریکا پرستان نخواهد رسید.
آمریکایی شدن یعنی مثل لبنان، ارتش سلاح آمریکایی دستش باشد و در خیابان بچرخد اما اجازه نداشته باشد از مرزهای کشور دفاع کند.
یعنی بانکها با جهان در ارتباط باشند و کارت ویزا و مسترکارت بدهند اما بعد مدتی، کل پول شما را ندهند و بگویند پول نداریم!
یعنی مالیات سنگین بر درآمد، و نداشتن یک بیمه درمانی کافی، یعنی برای یک ویزیت و آزمایش و امآرآی یک ماه در نوبت بمانید.
مزیتهای آمریکایی شدن بیشتر برای مسئولین و فرزندانشان است تا مردم. حتی دورریزهای سفره هم به مردم نخواهد رسید.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
یکی از بندهای تفاهمنامه کذایی پزشکیان- قالیباف اینه که در توافق نهایی نیروهای آمریکایی از پیرامون ایران دور بشن
ولی در چند روز گذشته سوخترسانها به پایگاه العدید برگشتن
امشب هم جنگندههای آمریکایی تو آسمون کویت و نزدیک مرز ایران پرواز کردن
خلاصه که سردار قالیباف خدا قوت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جدی میفرمایید
اون وقتی که طاهریها و میثم مطیعی مردم رو به وفاق و حمایت از مذاکره تشویق میکردن یادتون نبود که مداح نباید وارد سیاست بشه😏
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty