eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2هزار دنبال‌کننده
73.1هزار عکس
76.3هزار ویدیو
2.9هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
سوره مبارکه نوشته استاد انصاریان - منبع: پایگاه (https://erfan.ir)
003-baghare-fa-ansarian.mp3
5.5M
سوره مبارکه منبع: پایگاه قرآن ایران صدا - ترجمه استاد حسین انصاریان
سوره مبارکه از کتاب تفسیر یک جلدی مبین
003-baghare-ta-1.mp3
6.19M
سوره مبارکه بخش اول مفسر: استاد قرائتی
003-baghare-ta-2.mp3
6.7M
سوره مبارکه بخش دوم مفسر: استاد قرائتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مواظب باشیم سقوط نکنیم! بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام حداقل برای یک نفر ارسال کنید.
مداحی_آنلاین_دو_جریان_در_آخرالزمان.mp3
5.76M
دو جریان در آخر الزمان! بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام حداقل برای یک نفر ارسال کنید. بهترین های روز
مداحی_آنلاین_قدر_نعمت_ها_را_بدان.mp3
2.51M
قدر نعمت ها را بدان! بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام حداقل برای یک نفر ارسال کنید. بهترین های روز
مداحی_آنلاین_پرواز_مستقیم_تا_بهشت_آیت_الله_جاودان.mp3
1.25M
پرواز مستقیم تا بهشت! بسیار شنیدنی 🎙 آیت الله حداقل برای یک نفر ارسال کنید. بهترین های روز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان عجیب از عاشق امام حسین علیه السلام بیان داستان عجیب یکی از عاشقان امام حسین علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| √ «نیّتِ» آدما، قَدْر و قیمت آدما رو مشخص می‌کنه، و قَدْرِ آدمها هم تقدیرشون رو جذب می‌کنه! الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 به خاطر کار برای امام زمان علیه السلام مغرور نشیم!!! کوتاه و شنیدنی حتما ببینید و نشر دهید. الـٰلّهُمَ ؏َجــِّلِ‌ لوَلــیِّڪَ‌ اَلْفــَرَجْ‌ بحق‌ حضࢪٺ‌ زینب‌ ڪبرۍ‌ سلام‌ الله‌ علیها‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چالش‌های معرفت‌شناختی فضای سایبر.mp3
25.41M
🔘 | چالش‌های معرفت‌شناختی فضای سایبر ▪️انواع چالش‌های معرفتی فضای سایبر تبدیل باور صادق موجه به اطلاعات در این فضا ▪️معضلات معرفت‌شناختی که فضای سایبر ایجاد می‌کند ▪️بیان اشکالات این دیدگاه ▪️اشاره به برخی فوائد فضای سایبر ▪️مخاطب این چالش‌ها چه افرادی هستند؟ 👤 دکتر 👤 دکتر 👤 دکتر
ناگفتههای کودتای رضاخان.mp3
23.3M
| 🎧 ناگفته های کودتای رضاخان، کار انگلیس بود یا آلمان؟ 👤عطا بهرامی 👤رسول رئیس جعفری
رنسانس ۲۹.mp3
17.92M
| 🎧 رنسانس: بخش بیست و نه 👤 استاد عبدالله فتحی 🏷 اعتقادات مذهبی دکارت 🏷 حیوانات، ماشین‌های مکانیکی 🏷 نبود باور تثلیث در ادبیات دکارت 🏷 روش ریاضیات عام برای علوم ♻️جلسه بیست و هشت |
پیشینه‌شناسی رویکردهای اسلامی ب.mp3
16.34M
| 🎧 نشست علمی - تخصصی با موضوع " پیشینه ‌شناسی رویکردهای اسلامی به علوم انسانی" 👤حجت‌الاسلام سید رسول موسوی (مدیر گروه و عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) 📆16 اردیبهشت 1403
🔰 زیباکلام و مصونیت اندیشه‌ای 🔸 خبر دستگیری صادق زیباکلام، موج جدیدی از تحلیل‌ها را در فضای مطبوعاتی کشور به راه انداخته است؛ برخی از سابقه زندان‌های پیش از انقلاب این شخص گفتند و برخی دیگر به ارتباط این اتفاق با جدیدترین اثر مکتوب این استاد دانشگاه اشاره کردند. 🔹 در این بین اما برخی دیگر از زاویه دیگری به این مساله نگریستند؛ به نظر اینان زندانی‌شدن صادق زیباکلام به دلیل کم‌اهمیت‌ و بی‌خطربودن اندیشه‌هایش، «تکلف اضافه» برای حاکمیت به حساب می‌آید. از سوی دیگر در وضعیت کنونی که جهان یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد و دقیق‌بودن سیاست خارجی ایران را در مفهوم «استکبارستیزی» می‌ستاید، دست و پا زدن امثال زیباکلام در دفاع از امپریالیسم جهانی، غباری رهاشده در فلوات است. 🔸 فراتر از همه این تحلیل‌ها به نظر می‌رسد که نباید دو نکته را از یاد برد؛ اول آنکه مصونیت مطلق اندیشمندان در ارائه نظراتشان(حتی آنان که سابقه انقلابی‌گری دارند) به هیچ‌وجه در جهان کنونی پذیرفته‌شده نیست. ثانیا رسانه‌های حاکمیتی ماموریت جدی نسبت به بحث اقناع در مسائل این‌چنینی را دارند که در صورت عدم توجه به آن، روایت‌های مغرضانه‌ای برای مخاطبین عوام، طبخ می‌گردد
فلسفه اقتصاد.mp3
5.57M
| 🎧 فقر فلسفه اقتصاد 🔹 در این کلیپ این سوال مطرح شده که آیا اقتصاددان می‌گوید چه اقتصادی خوب است یا سیاستمدار؟ 🔻 مارکس در سال ۱۸۴۷ کتاب را در پاسخ به کتاب پرودون نوشت تا اندیشه‌های سوسیالیسم تخیلی او را نقد کند. ♦️ نه از زمان مارکس بلکه از زمان آدام اسمیت همه می‌دانستند که اقتصاد دانشی سیاسی است و به همین خاطر اسمش را اقتصاد سیاسی Political Economy می‌گذاشتند. 🔹 بعدها اقتصاددانان به تبعیت از علوم طبیعی خواستند اقتصاد را دانش محض عاری از ارزش داوری تبدیل کنند، و تبدیل به علم اقتصاد Economics شد، اقتصاددانان اخلاق را کنار گذاشتند تا ارزش داوری نکنند، ولی نتوانستند ارزش داوری و توصیه سیاستی را کنار بگذارند؛ چون اقتصاددانی که ارزش داوری و تجویز نکند، مانند پزشکی است که برایتان نسخه نپیچد!