949533626.mp3
2M
❓بعضی میگن که ما به جای #نماز از خدا تشکر می کنیم، نیازی نمی بینیم که نماز با این حالات خاص و تکراری بخوانیم، به این افراد چه جوابی بدیم!؟
🎙 پاسخ
#استاد_محمدی 👆
#پرسمان_اعتقادی
👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
•┈┈••✾•✨🌸✨•✾••┈┈•
🌷باطلابپاسخگوهمراهباشید🌷
🌹@Tollabe_pasokhgoo
•┈┈••✾•✨🌸✨•✾••┈┈•
jostarhai_dar_masihiyat_0.pdf
1.3M
📚 #کتاب جستارهایی درباره مسیحیت
#نقد_مسیحیت
♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
🔻حکم پوشاندن تمام پا مقابل نامحرم
#احکام
..." @Tollabe_pasokhgoo "...
🌱با طلاب پاسخگو همراه باشید.
🔻حضرت امام صادق (ع):
هیچ غنیمتی مانند غنیمتی که آدمی از راه #کنترل_چشم به دست میآورد، نیست.
👀 #نگاه_حرام
#اخلاق
📮 @tollabe_pasokhgoo
2971055530.mp3
386.2K
⚠️آسیب بیکاری نوجوانان و بازی با وسایل کامپیوتری
🎙 #استاد_همتی
#تربیت_فرزند
#ویژه_والدین
👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
🍁 @Tollabe_pasokhgoo 🍁
🌐 معرفی سایت #پرسمان
❇️مجموعه فوق العاده از پرسش و پاسخهای دانشجویان در موضوعات مختلف:
🔸 اعتقادی
(خداشناسی، نبوت، امامت، مهدویت، ولایت فقیه و ...)
🔹 انقلاب اسلامی
🔸 تاریخ و سیره
🔹 اندیشه سیاسی
🔸 اجتماعی و فرهنگی
🔹 و ...
#سایت 🔻
🌐 www.porseman.com
💥 #توصیه به بازدید میشود 💥
♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯
✴️ طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
💥خیلی دوست دارم ولی بر خلاف هوای نفس نمیخورم!
#آیت_الله_بهجت ره:
ای کاش حق را به اهلش میدادند! ای کاش عالم به منبر میرفت، و عالم امام جماعت و جمعه میشد! ای کاش کسی که حاکم بر شهوت و غضب بود، حاکم بر جامعه میشد، نه محکوم غضب و شهوت! آقای خمینی - سلمه الله - (زمانی که حضرت استاد «مد ظله» این سخن را ایراد فرمودند، امام خمینی - رحمه الله - در قید حیات بودند) پیش از پنجاه سال قبل شخصی را به میهمانی دعوت میکند و برای او خورشت سبزی میآورد، ولی خود ایشان نمیخورند. میفرمود: خورشت سبزی را خیلی دوست دارم ولی بر خلاف هوای نفس خود عمل میکنم و آن را نمیخورم!
📚 در محضر بهجت، ج۲ ، ش۹۶۴
✍پ.ن: وقتی گاهی اوقات مخالفت کنیم با هوای نفس در امور حلال ، دیگر در امور حرام به راحتی میتوانیم مخالفت هوی نفس کنیم و گناه نکنیم! اما وقتی همه ی خواهش های نفس در امور حلال را انجام دهیم ، در امور حرام مخالفت با نفس سخت می شود.
#اخلاق
✅طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥نقد #قانون_جذب
🎥 #استاد_شریفی_دوست
#نقد_قانون_جذب
#نقد_مستند_راز
#نقد_روانشناسی_غربی
♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯
✴️ طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
💥ارزش کاشت درخت
«مَا مِنْ مُسْلِمٍ یَغْرِسُ غَرْساً أَوْ یَزْرَعُ زَرْعاً فَیَأْکُلُ مِنْهُ إِنْسَانٌ أَوْ طَیْرٌ أَوْ بَهِیمَةٌ إِلَّا کَانَتْ لَهُ بِهِ صَدَقَةً»
رسول خدا (ص) : هرکه درختی بکارد هر بار انسانی یا یکی از مخلوق خدا از آن بخورد برای وی صدقه ای محسوب شود.
📚نهج الفصاحه صفحه 597
✴️ طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
ریشه های حیا.m4a
3.52M
💎سلسله مباحث مساله حیا(۱)
💥ریشه های حیا
🎙️ #استاد_عباسی_آغوی
#سبک_زندگی_اسلامی
✅طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
💥آشنایی با جریان انحرافی منصور هاشمی خراسانی
🔸در طول سال گذشته کتابی با نام “بازگشت به اسلام” در برخی از مساجد و مراکز علمی و فرهنگی به شکل رایگان پخش شده که مطالب مطرح شده در این کتاب و همچنین تفکرات نادرست نویسنده، ما را بر آن داشت که شناختی کوتاه از کتاب و مولف آن تدوین کرده و در اختیار اساتید و پژوهشگران و عموم مردمی که آن را مطالعه کرده اند قرار دهیم تا مقدمه ای باشد برای نقد و پاسخ به شبهاتی که توسط نویسنده یا نویسندگان کتاب مذکور مطرح شده است .
🔹1. مولف (منصور هاشمی خراسانی)
1-1.در سایت های رسمی و غیر رسمی و حتی در سایت منسوب به خود این شخص، هیچ گونه تصویر یا بیوگرافی از وی منتشر نشده است .
2-1.این احتمال وجود دارد که نویسنده -یا نویسندگان- از نام مستعار استفاده کرده باشد .
3-1.با توجه به این که از الفاظ رایج حوزوی -مانند: آیت الله، حجت الاسلام و…- در معرفی نویسنده استفاده نشده و تنها به عنوان «حضرت» و «علامه» بسنده کرده اند، احتمال می رود که این شخص تحصیلات حوزوی نداشته یا اینکه مکلی -غیر معمم- می باشد .
4-1.در صفحه ی 125 کتاب، خود را شخصی حنیف -برگرفته از حضرت ابراهیم (ع)- و حق گرا و فارغ از تسنن و تشیع معرفی می کند و می نویسد: «همچنانکه من به طور حتم، یک شیعه یا سنی به معنای مصطلح نیستم ولی نمونه ای از یک مسلمان حق گرایم…»
5-1.بنابر ادعای نویسنده، نوشتن این کتاب در سواحل جیحون صورت گرفته یا پایان یافته است. با توجه به مکان چاپ (بَدَخشان، پامیر) و نام نویسنده (خراسانی)، این احتمال وجود دارد که نویسنده ساکن افغانستان باشد . (در قرون وسطی افغانستان، به نام خراسان شهرت داشت – دائره المعارف جهان اسلام، ج 1 ص 72 : ظاهرا اخیرترین و جامع ترین نام این سرزمین -افغانستان- همانا خراسان بوده است)
6-1.ظهور خراسانی از علایم حتمی ظهور محسوب می شود و بنابر برخی روایات، خراسانی از بنی هاشم و هاشمی می باشد؛ منصور نیز از صفات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) شمرده شده است
🔸اگر این نام را به عنوان نامی مستعار در نظر بگیریم، می توان ادعا کرد که نویسنده خود را همان سیدخراسانی می داند چنانکه در بخشی از خاتمه کتاب می نویسد: « …شنیدم که ندایی به باطل در غرب بلند شده است، پس خواستم که ندایی به حق در شرق بلند شود… چرا که حکومت تنها برای خداوند است و آن را به هرکس از بندگانش که خواهد، می سپارد و او کسی جز مهدی فاطمی را نخواسته…»
🔸همچنین در طراحی صفحه ی سایت وی از پرچم های سیاه استفاده شده که بنابر روایات پرچم خراسانی می باشد و در گوشه ی سمت راست صفحه نیز شعار (البیعه لله) قرار داده شده که شعار حضرت ولی عصر(عج) هنگام ظهور است.خوانندگان گرامی می توانند با مراجعه به روایات در باب ظهور خراسانی به سر مطالب گفته شده پی ببرند
🔹2.کتاب «بازگشت به اسلام»
1-2.کتاب فاقد مجوز نشر از وزارت ارشاد و فاقد شابک از خانه کتاب می باشد
2-2.بنابر ادعای سایت منسوب به نویسنده هزینه چاپ و نشر کتاب از سوی مومنین نیکوکار! تامین شده است و خرید و فروش آن جایز نمی باشد
3-2.اشکالات علمی فراوانی بر این کتاب وارد است از مباحث توحیدی و عقاید گرفته تا مباحث مربوط به تقلید و همچنین مباحث مربوط به ولایت فقیه و تشکیل حکومت اسلامی
به عنوان نمونه در صفحه ی 48 و 49 این کتاب، بحث تقلید از مراجع در فروعات دین زیر سوال رفته و سپس به اثبات عدم امکان ولایت مطلقه فقیه پرداخته است
همچنین در صفحه ی 125 تشکیل حکومت را نادرست دانسته و مدعی شده است که مسلمانان عراق، سوریه، افغانستان و ایران «بی گمان در ضلالتی آشکارند» و «تصرفات آنان در زمین و مرزبندی هایی که در آن می کنند، عدوانی است.ص 126»
4-2.در این کتاب روایتی از ائمه(ع) نقل نشده و نویسنده تنها به حجیت قرآن و خبر متواتری که از سوی رسول خدا(ص) صادر شده باشد، قائل است و خبر واحد را نیز حجت نمی داند
5-2.چنانکه گفته شد این کتاب پر است از مغالطات و مطالب بی پایه و اساس و به اصطلاح شبهات آبکی که این مقال درصدد پاسخ گویی به آن ها نیست و در جای خود، اساتید و طلاب محترم به نقد و بررسی آن می پردازند
🔹3.دفتر حفظ و نشر آثار و سایت
1-3.هیچ گونه آدرس و شماره تماسی برای دفتر یا مرکز چاپ، در کتاب یا سایت منسوب به نویسنده ثبت نشده است و تنها نام «بَدَخشان، پامیر» را به عنوان مکان چاپ کتاب ذکر کرده اند
بَدَخشان: سرزمینی شامل پاره ای از شمال خاوری افغانستان و جنوب خاوری تاجیکستان می باشد
پامیر: کوهستان بسیار بلندی در آسیای مرکزی است.قسمت اعظم این سرزمین متعلق به تاجیکستان و قرقیزستان و مابقی جزو افغاستان و پاکستان است
📔مطالعه درباره جریان انحرافی هاشمی خراسانی👇
alkhorasani.blog.ir
#نقد_مدعیان_دروغین
#مهدویت
♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯
✴️ طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
📚 #معرفی_کتاب اسلام و محیط زیست
✍ #آیت_الله_جوادی_آملی
🔸 هرچه در طبيعت و عالم خلقت، از زيبايي و اتقان برخوردار است، در عالم امر از جمال و كمال برتر كامياب است. بيشك انسان كريم كه صاحب مقام خلافت الهي است، زيباييها، جمال و جلال الهي را در طبيعت نيز حافظ است و با نگرش الهي در آباداني، احيا و سالم سازي محيط پيرامون خود، متعهد است.
🔹 بنابراين، حفظ محيط زيست، پيش از آنكه علمي تجربي و طبيعي باشد، دانشي تجريدي و انساني است و از خاستگاه انساني انسان جوانه ميزند و تنها نگاه طبيعي و مادي به آن داشتن، محدود دانستن اين فن و بيتوجهي به اين شأن شريف انساني است.
🔺 كتاب «اسلام و محيط زيست» با طرح مباحثي نوين چون زيبايي خلقت انسان و جهان، ضرورت حفظ تابلوي زيباي آفرينش، آباداني زمين و تأسيس مدينه فاضله توسط خليفهٴ الهي، رابطه ايمان با آباد كردن زمين، صبغهٴ علوم انساني و ديني محيط زيست، رابطه اعمال نيك و بد با حوادث طبيعي، تلاش در طبيعت و تأثير آن در سلامت محيط زيست، تأثير حسن معاشرت در سلامت محيط زيست و... دريچهاي والا از اين علم را به روي علاقهمندان ميگشايد.
💡 ساختار بندی کتاب:
🔑این کتاب با یک مقدمه، در پنج فصل:
📖 فصل ۱: آبادانی زمین و تأسیس مدینه فاضله توسط خلیفه الهی
📖 فصل ۲: صبغه علوم انسانی و دینی محیط زیست
📖 فصل ۳: رابطه اعمال نیک و بد با حوادث طبیعی
📖 فصل ۴: تلاش در طبیعت و تأثیر آن در سلامت محیط زیست
📖 فصل۵: تأثیر حسن معاشرت در سلامت محیط زیست
🛍جهت خرید به سایت مرکز بین المللی نشر اسراء مراجعه بفرمایید🔻
nashresra.ir
#اسلام_و_محیط_زیست
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
💥 روایت غدی فرانسیس ،خبرنگار مسیحی از علاقه اش به حجاب
🧕🏻 سالهاست که به کشورهای مختلف اسلامی سفر میکنم، و در این بین بارها به شهرهایی که در آن مکانهای مذهبی وجود دارد و حجاب الزامیست رفتهام تا جایی که میتوانم بگویم کاملا با اشکال مختلف حجاب آشنا شده ام و خودم هم قادرم حجاب خودم را با دقت زیاد مرتب کنم! بعد از اینهمه سال، الآن میتوانم بگویم من به #حجاب علاقهمند شدهام، چرا که حجاب اسلامی ویژگیهای بسیار زیادی دارد که به من به عنوان یک #زن آرامش میدهد. برخی از این جنبهها کاربردی و بعضی هم اجتماعی هستند:
1️⃣ شما نیازی ندارید که موهایتان را بطور دائم مرتب کنید.
2️⃣ شما نیازی ندارید ساعتها به اینکه چه لباسی پوشیده اید و بدنتان چگونه دیده میشود فکر کنید.
3️⃣ شما به گونهای خاص احساس راحتی میکنید. چرا که میدانید هیچ چشمی بدن شما را هدف نگرفته است.
4️⃣ من میدانم که #فمینیست میگوید این بدن خودمان است و ما آزادیم، اما حقیقت این است که جامعه بی نقص نیست و دیگران همیشه به لباس و شکل بدن ما توجه میکنند.
5️⃣ گاهی واقعا آرزو میکنم کاش ما مسیحیها (حداقل طیف مذهبیمان) پوشش مذهبیمان را حفظ میکردیم.»
♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯
✴️ طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓چرا شیعیان نماز را در سه نوبت ولی #اهل_سنت در پنج نوبت به جماعت برگزار میکنند؟
📽پاسخ
#استاد_محمدی 👆
#پاسخ_به_شبهات #وهابیت
♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯
✳️ طلاب پاسخگو 🔻
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
احمدی نژاد محبوب خیلی از ما بود چون استکبارستیز بود، هولوکاست را نفی میکرد، در قامت یک رئیس جمهور همایش جهان بدون صهیونیسم برگزار میکرد و شجاعانه از «نابودی اسراییل» سخن میگفت.
اما مصاحبه اخیرش با «فیگارو» و انفعالش دربرابر مواضع درست گذشته اش را ببینید: «هیچوقت آن جمله (نابودی اسراییل) را نگفتم، ممکن است سخن کس دیگر را نقل کرده باشم!»
این اگر اسمش استحاله نیست، پس چیست؟
@Sabeti ✅
طلاب پاسخگو
⚠️ هشداری به والدین آثار پورنوگرافی بر روی کودکان ... ❓ آیا میدانید با توجه به مجازی شدن مدارس کو
💥9 پیشنهاد سواد رسانه ای به مادران
✍محسن مهدیان روزنامه نگار و فعال فضای مجازی در کانال خودش نوشت:
🔻مسئولین کم کاری می کنند؟ #شبکه_اجتماعی هم مصیبت شده است؟ میلیاردها دلار خرج می شود تا فرزندتان را از خودش و از شما بگیرند؟
همه اینها درست. اما نقش #مادر کلیدی است. سواد رسانه ای مادر کارگشا است. در روزگاری که همه خوابند هیچ کس مثل مادر هوشیار نیست و موثر.
این متن از جهت #سواد_رسانه_ای به نقش مادرانه می پردازد؛ فقط از جهت سواد رسانه ای و نه بیشتر.
شما می خواهید به فرزندتان کمک کنید. حالا فرض کنید سردبیر یک رسانه اید و او #مخاطب . باید چه کرد؟
تغییر در مخاطب از طرق فرآیند #اقناع انجام می شود. رسانه با اقناع بینش و گرایش و رفتار مخاطب را تغییر می دهد.
با این مقدمه باید چه کرد؟
1️⃣نگران باشید نه مضطرب
گام اول خودتان اید. شما رسانه اید. اما #رسانه هیجانی وعصبانی هیچ وقت نمی تواند موثر باشد. پس بر خود مسلط باشد. نه خودتان احساس گناه کنید و نه به فرزند احساس گناه دهید. صبور باشید و همه چیز را تمام شده نپندارید.
2️⃣مقتدرانه عمل کنید نه مستبدانه.
مستبدانه تصمیم نگیرید و برخورد متصلبانه نکنید. با این حال مقتدر باشید. آدم مقتدر، قدرتش از اعتبارش است. هم قدرت دارد و هم مشروعیت. مادر به خودی خود اعتبار دارد. این اقتدار را نگه دارید که بسیار از آن کار بر میاید. اولین گام برای اقناع اعتبار منبع است که مادر در اوج آن قرار دارد.
3️⃣اهل مدارا باشید نه مسامحه.
فرق ظریفی ایندو دارند. با فرزندتان متناسب با شرایطی که دارد مدارا کنید. اما مسماحه نکنید. یعنی بی خیال نباشید. ادمی که مدارا می کند تلاش می کند متناسب با شناخت و ظرفیت فرزند او را گام به گام به مقصد هدایت کند. اما ادم اهل مسامحه فرزندش را رها می کند.
4️⃣نظارت کنید نه مچ گیری.
نرم افزارهای مختلفی برای نظارت بر فرزند وجود دارد؛ از آنها استفاده کنید. برای نظارت وقت بگذارید اما هر اطلاعی کسب کردید جار نزنید. مچ نگیرید تا حریم ها حفظ شود و فرزندان احساس نکند راه بازگشت وجود ندارد. فقط اطلاع کسب کنید تا متناسب با آگاهی تصمیم بگیرید.
5️⃣فعال باشید نه منفعل
مرحله بعدی شکستن مقاومت است و در اینجا شکستن تابو. ماجرا را عادی کنید تا حس کنجکاوی بر دیگر هیجان ها اضافه نشود. خیلی صادقانه و تا دیر نشده موضوعی که نگرانش هستید را با او در میان بگذارید. مثلا اگر اطمینان دارید که فرزندتان در معرض مواجه با کلیپ است خودتان زودتر او را مطلع کنید که ماجرا چیست وحس کنجکاوی را تعدیل کنید. بگذارید از شما بشنود تا دیگری.
6️⃣تذکر دهید نه تعلیم
مرحله بعد از شکستن مقاومت، ایجاد تردید است. برای ایجاد تردید استدلال کافی نیست. از عواطف استفاده کنید. از ابزارهایی که می تواند یک تلنگر برای فرزندان محسوب شود. آنچه فرزندتان می داند را در این مرحله تذکر دهید. مثلا توجه دادن به خودش؛ به بزرگیش و هویتش. یا تذکر دادن به عقوبت های دنیایی و غیردنیایی. یا حتا اینکه هر آدم عاقلی در هر جای دنیا نسبت به این موضوع نوعی نفرت دارد. این مرحله تذکر است نه تعلیم. بین ایندو تفاوت است. مثل تفاوت حکمت و موعظه. در تذکر، برخلاف تعلیم شخصیت متذکر و اعتبار منبع بسیار مهم است. مادر و مادری ازین جهت خیلی موثر است.
7️⃣تعلیم دهید نه تخدیر
حالا نوبت شناخت است. فرزنداتان را در مرحله دودلی رها نکنید. تحمیق یا تخدیر یعنی بی اعتنایی به آگاهی بخشی و رها کردن فرزند در جهل. با زبان همدلی و متکی به نقاطه مشترک با فرزند برای او استدلال کنید. استدلال درباره چی؟ سه چیز. اولا صاحب اثر کیست و چه ویژگی هایی دارد. دوم درباره خود اثر. اینکه چه مشخصاتی دارد. موسیقی و شعر و بازیگران و .... مرحله سوم نیز اینکه این کلیپ در شرایط امروز جامعه چه کارکردی دارد؟چه چیز را در مخاطب هدف گرفته است. چرا برایش تخریب این وجه در مخاطب اهمیت دارد؟
8️⃣تشویق کنید نه تادیب
واپسین مرحله در اقناع ترغیب است. یعنی ایجاد رفتار. این مرحله را با تشویق امتحان کنید تا تادیب. مثلا تشویقش کنید همین مسیر را برای کمک به دوستانش دنبال کند. تلاش کنید در این ایام بیشتر سمت کارهای دلپسند و دوست داشتنی برای خودش و خانواده برود. بیشتر سمت معنویت برود و کمتر در تنهایی و خلوتی شبکه های اجتماعی باشد.
9️⃣پیروزید نه شکست خورده
توجه کنید که در هر شرایطی پیروزید. زیبایی نزد فرزند شماست به امانت. بخواهد و نخواهد درونش خوبی ها را فریاد می کند. هم از درون به فضائل کشش دارد و هم از بیرون. هرکاری از دستتان ساخته است انجام دهید اما توجه کنید که هدایت اصلی دست من و شما نیست. دست اوست که حاضراست و ناظرست و باقی است. اوست که هادیست. به اسم رب ظاهر است و مربی است و تربیت با اوست. پس اول تلاش و بعد هم با حسن ظن و ایمان به پیروزی دعا کنید.
#تربیت_فرزند
#خانواده_و_فضای_مجازی
@tollabe_pasokhgoo
🔹حکم خرید وفروش صفحه های اینترنتی
❓در شبکه های اینترنتی هر فردی یه صفحه برای خودش دارد و همچنین اعضایی را عضو کرده و بعضی از این سایت یا صفحه ها پر مخاطب هستند.
آیا خرید و فروش این صفحه های شبکهای مجازی یا ای دی های مجازی اشکال شرعی دارد؟
✅ پاسخ:
⛳️ آیت الله خامنه ای: اگر عرفاً ماليت داشته باشد و صفحات مذكور مرتبط با امور حرام نباشد، مانعى ندارد.
⛳️ آیت الله مکارم شیرازی: چنانچه این کار بر خلاف مقررات نباشد و عرفا مالیت داشته باشد، خرید و فروش آن مانعی ندارد.
⛳️ آیت الله فاضل: فروش امتیاز وبلاک یا صفحه های شبکه های مجازی و امثال آن به دیگران در صورتی که خلاف مقررات کشور نباشد و ایجاد مفسده هم نکند و مطالبی ضاله و مستهجن هم در آن نگذارند، اشکال ندارد.
🌐 استفتاء از سایت مراجع عظام
#احکام
🆔 @Tollabe_pasokhgoo
🌷با طلاب پاسخگو همراه باشید🌷
آثار فردی معنوی و اجتماعی حیا.m4a
2.36M
🔺سلسله مباحث مساله #حیا (۲)
💎آثار فردی و اجتماعی حیا
🎤 #استاد_عباسی_آغوی
#سبک_زندگی_اسلامی
🔷🔹 طلاب پاسخگو 🔸🔶
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
طلاب پاسخگو
📚 #معرفی_کتاب از زبان مشاور ؛ ارکان پنجگانهٔ زندگی خانوادگی ✍️نویسنده #استاد_علی_اکبر_مظاهری 📖 همۀ
کتاب جوشکاری .pdf
3.85M
📔 #کتاب جوشکاری
💊 #ازدواج عاقلانه، آسان و به موقع
💎توصیه های دین برای موفقیت در ازدواج
✍حجت الاسلام عالمی
⭐️کانال طلاب پاسخگو👇
@tollabe_pasokhgoo
طلاب پاسخگو
📚 #معرفی_کتاب اسلام و محیط زیست ✍ #آیت_الله_جوادی_آملی 🔸 هرچه در طبيعت و عالم خلقت، از زيبايي و ات
💥شناخت اصول زیست محیطی و تحصیل آن و پرهیز از تخریب آن و سعی برای سالم سازی آن، از بارزترین حقوق انسانی و نیز از روشن ترین تکالیف بشری به شمار می آید تا نشاط جامعه همراه با سلامت آن و خرمّی افراد، همراه با صحت آنان تضمین شود.
✍ #آیت_الله_جوادی_آملی
📚 #اسلام_و_محیط_زیست ، ص 84
♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯
🔴 @Tollabe_pasokhgoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️آیا رهبری گفت حتما در بورس شرکت کنید؟!!
حتما تا انتها تماشا کنید و ببینید که، این ویدیو یک دقیقهای چگونه از تقطیع پنج ویدیو و بیش از سی قطعه کلیپ بصورت هدفمند ، با هم هماهنگ شدهاند تا محتوای سخنان سخنران را کاملا تغییر و جهت دهند به صورتی که موجب نفرت پراکنی شود!
#پاسخ_به_شایعات
#پاسخ_شبهه_ضد_انقلاب
@tollabe_pasokhgoo