🌼دعای روز بیست و یکم ماه مبارک🌼
🌷اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الی مَرْضاتِکَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.
خدایا قرار بده برایم در آن به سوی خوشنودیهایت راهنمایی و قرار مده شیطان را در آن بر من راهی وقرار بده بهشت را برایم منزل وآسایـشگاه ای برآورنده حاجتهای جویندگان🌷
@tollabolkarimeh 🌷
20(2).mp3
3.99M
💫☀️ مسأله شرعی به همراه شرح دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان- حضرت آیت الله مجتهدی(ره)☀️💫
@tollanolkarimeh 🌷
#آیت_الله_جوادی_آملی :
🔹ویژه شهادت #امیرالمومنین (ع)
🔸 در خطبه ۱۰۹ می فرماید: ما درخت نبوتیم، درخت نبوت در خاندان ما ریشه دارد و فیض رسالت در این خانواده فرود میآید و فرشتههای خدای متعال با خاندان ما رفت و آمد دارند و قرارگاه علم ما هستیم و چشمهسار حکمتها ماییم، "نحن شجره النبوه و محط الرساله و مختلف الملائکه و معادن العلم و ینابیع الحکم".
🔸کانون و کان علم و حکمت علی و اولاد علی (ع) هستند و همانگونه که قرآن کریم در تشریح حکمت گویا و رسا است، امیرمومنان (ع) نیز که شاگرد بارز این کتاب و قرآن ناطق است، بهترین بیانگر حکمت خواهد بود.
🔸وصفی که خدا برای قرآن بیان فرمود، علی (ع) نمونه آن صفت را برای خود تشریح میکند، خدا در عظمت قرآن میفرماید: "لو انزلنا هذا القران علی جبل لرایته خاشعا متصدعا من خشیة الله"، آن قدر این قرآن وزین است که اگر آن را بر کوه نازل کنیم، کوه متلاشی میشود.
🔸 همان گونه که هضم مسایل سنگین برای همه میسر نیست و بسا افرادی را به صداع و سردرد مبتلا میکند، معارف بلند قرآن کوه را به صداع، تفرق و تلاشی مبتلا میکند، و این مثلی است که ممثل را روشن میسازد: "و تلک الامثال نضربها للناس".
🔸 امیرمومنان (ع) نیز پس از درگذشت سهل بن حنیف انصاری که از اصحاب دیرینه و شاگردان مکتب مولیالموحدین بود، فرمود: اگر کوه بخواهد محبتم را هضم کند، متلاشی میشود: "لو احبنی جبل لتهافت" یعنی تحمل محبت، هضم ولایت و معرفت علی (ع) مقدور کوه نیست، همان گونه که هضم معانی بلند قرآن مقدورش نیست.
@tollabolkarimeh 🌷
🔰 در این روزها،افراد ضد اسلام و باستان پرست،شبانه روز مطلب پخش می کردند که #ابن_ملجم_مرادی ملعون ، ایرانی بوده و اسم اصلی اش #بهمن_جادویه بوده و جملاتی به کار می برند در دفاع از او.
👈 قابل توجه این نابغه های علم تاریخ باید عرض کنم همانطور که در تصویر می بینید و خط گذاری کردم از کتاب ترجمه تاریخ طبری ج5 ص 1717، #بهمن_جادویه از سرداران سپاه ساسانی بود که در جنگ قادسیه در نبرد با #قعقاع از فرماندهان لشکر اسلام کشته شد !!!
👈 یعنی #بهمن_جادویه در سال 15 هجری ، یعنی 25 سال قبل شهادت امیرالمومنین (ع) کشته شده بود!
👈 #ابن_ملجم ملعون هم از قبیله کندی بود و در عرب بودنش شکی نیست.
🌀 از جماعت ضد اسلام و باستان پرست انتظار نداریم قرآن و مفاتیح بخوانند، اما کمی توصیه می کنیم که وقتی می خواهند علیه اهل بیت چیزی بنویسند، حداقل یکبار آن چیزهایی که می شنوند را تحقیق کنند و بعدا نشر دهند تا این چنین رسوا نشوند!
✍️ احسان عبادی
@tollabolkaromeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ_تصویری
🎙 #مقام_معظم_رهبری
🏴موضوع:روضه جانسوز شهادت حضرت امام علی علیه السلام
#پیشنهادویژه_دانلود
@tollabolkarimeh 🌷
۲۱ ماه مبارک....و تجدید عهد با ولایت.m4a
9.3M
🏴٢١ رمضان تجدید عهد با ولایت
🔉حجت الاسلام والمسلمین حاجتی
@tollabolkarimeh 🌷
⚠️ آن ضد انقلابی که بخاطر این قضیه تلخ ( #ناوچه_کنارک ) دارد نظام را زیر سوال میبرد ، با آن مثلا #بظاهر_انقلابی ای که این قضیه را دستمایه انتقام جویی های سیاسی اش از دولت قرار داده و دولت را خائن و جاسوس خطاب می کمد، دوروی یک سکه هستند!
در روایات ما، مقدس نماهای جاهل بسیار خطرناک معرفی شدن.
👈 الان وقت انتقام جویی سیاسی نیست ، ایکاش بعضی ها بفهمند...
💠 امان از دوست نادان و جاهل
#ناوچه_کنارک
@tollabolkarimeh 🌷
🔺🔺 لزوم جذب قشر خاکستری
قشری که مخاطبان ما در تشکیلات فرهنگی، هستند.
جالب است بدانید بسیاری از متولیان فرهنگ و مجموعه ها آنقدر وقت خود را برای قشر سیاه میگذارند که عموم افراد مجموعه را از یاد میبرند. درحالی که باید بیشتر وقت خود را در مجموعه صرف ۹۸ درصد دیگر کنیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم.
صحبت ما درباره ی عموم جامعه است؛ یعنی افرادی که گاهی اوقات نمازشان را نمیخوانند، چون نسبت به آن جهل دارند؛ بدحجاب هستند، چون نمیدانند و...
بحث ما درباره ی افرادی است که
شبهای قدر و دهه ی محرم به مجموعه می آیند.
اینها اقشار خاکستری جامعه هستند. پس گروه متوسط جامعه گروه هدف ماست.
〰〰〰〰〰〰〰〰
منبع:
بایسته های کار فرهنگی در تشکلها
سید محمد انجوی نژاد
👇👇👇👇
@tollabolkarimeh 🌷
4_5915963549229777636.mp3
10.87M
قشر خاکستری را چگونه باید جذب کرد؟
سخنی ناب از "حجت الاسلام قرائتی" که همه فعالان تربیتی باید بشنوند...
@tollabolkarkmeh 🌷
🔹پارادایم اخلاق رسانهای از منظر امام علی (ع)
✍️معصومه نصیری ـ مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای
🔻اینکه آیا اگر موضوعی واجد ارزش های خبری بود حتی به قیمت نادیده انگاشتن اخلاق، مجوزی برای نشر دارد یا خیر، اینکه مخاطب در مواجه با پیام های رسانه ای، چگونه با بررسی منبع پیام می تواند از بسط و گسترش شایعات پرهیز نماید، اینکه حریم خصوصی افراد دارای اهمیت است و هرگونه ورود رسانه ای به آن تحت هر عنوانی یعنی نقض آن و…. نکاتی است که در فرمایشات مولا علی (ع) در نهج البلاغه مورد توجه قرار گرفته و چه حیف که ما به عنوان مدعیان شیعه علی ابن ابیطالب بودن، اصول مورد تاکید در کلام ایشان را برای مقاصد و مصالح اقتصادی، سیاسی و…..نادیده می گیریم.
🔻از اصولی که این روزها در قالب انتشار افسارگسیخته شایعات در انواع رسانه با آن مواجه هستیم، «عدم توجه به صداقت و راستگویی» منبع منتشرکننده پیام است. امام علی(ع) نیز میفرمایند: «هرچه شنیدی برای مردم نگو وگرنه دروغگو خواهی بود، و هرچه مردم به تو گفتند رد نکن و گرنه نادان خواهی بود.» این نگاه ضرورت داشتن قدرت تجزیه و تحلیل آنچه می خوانیم و می شنویم را به ما گوشزد می کند.
🔻نگاهی به شفافیت و حرمت سانسور و خودسانسوری، پرهیز از پروپاگاندا یا غوغاسالاری رسانهای، ضرورت عدم تحریف و دستکاری واقعیت، ضرورت رعایت حرمت مخاطبان و تأکید بر کرامت انسانها در کلام مولا علی (ع)
▪️متن کامل این یادداشت که بازنشر مجدد شده است را در لینک زیر بخوانید:
👉 https://fa.shafaqna.com/news/578543/
@tollabolkarimeh 🌷
ادله این فرقه که در سایت رسمی خودشان آمده دقیقا به شرح ذیل است.
قسمت پنجم:
👇👇👇
#یمانی
@tollabolkarimeh 🌷