⭕️ مدیریت هیئتی، آنچه پیش از این بینظم میخواندیم
➖ ساختارهای رسمی از نهادهای مردمی الگو بگیرند
◀️ متاسفانه با بی دقتی رسانهای و همچنین هجمههای جریانات خاص، سالها از مدیریت هیئتی به نام بینظمی، شلختگی، عدم دقت و کار غیر علمی نام برده میشود. و هرگاه میخواهند نمونه کار بینظم و سوء مدیریت را نشان دهند با نام مدیریت هیئتی و حتی مدیریت جهادی خطاب میکنند. گواه اینکه هرجا مدیریت هیئتی و جهادی که خارج از ساختارها و بروکراسیِ رسمیِ اداری کشور بوده همراه با ضعف و بینظمی بوده است.
🔸 حال آنکه، فقط تماشای برگزاری هیئتهای بزرگ در شرایط حساس کرونای امسال دقیقا خلاف گزاره مرسوم و غلط را ثابت میکند. آنچنان که مردمیترین، منظمترین و دقیقترین مدیریت را همین هیئتها انجام دادهاند. مدیریتی چابک و پویا که سریع توانست در مواجه با تغییرات شرایط و اعمال پروتکلهای بهداشتی خودش را تطبیق بدهد و بدون کوچکترین بینظمی، مراسماتی با شکوه و جمعیتی قابل توجه را مدیریت کند. مدیریت هیئتی که کاملا خودجوش و مردم نهاد است، توانسته خارج از چارچوبهای خشک رسمی و اداری، مدلی موفق را ارائه دهد.
🔹در همین قضایای کرونا، اجتماع های پرتراکم مردم در دفاتر خدمات ارتباطی برای سهام عدالت، ازدحام مردم بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی در مراکز تعویض پلاک و امثالهم نمونههایی از سوء مدیریت دولتی در همین مدت اخیر است. که با وجود امکانات و اطلاع رسانی های گسترده اما حتی بصورت حداقلی نتوانست امور را مدیریت کند و موجب تبعات جدی برای سلامتی مردم کشور گردید.
🔸 این مدیریت خسته و ناتوان را که هر کجا وارد شده، جز بینظمی و عصبانیت مردم، چیزی در پی نداشته (تا جائیکه حتی در توزیع ساده یک سبد کالای معیشتی بحران میآفریند) با مدیریت مردمی و بومیِ هیئتی و جهادی، قیاس کنیم. آنچنان که خود مردم کاملا پویا و منطبق بر نیازهای مردم عمل میکنند و در کمترین زمان و با کمترین امکانات و بودجه، کار را به بهترین شکل پیش میبرند.
🔹 نمونههای اخیر مدیریت هیئتی یا جهادی را نه تنها در برگزاری هیئات مذهبی در محرم امسال، که در رزمایش همدلی و مواسات، عملکرد گروههای جهادی در تولید ماسک و ضدعفونی سطح شهر، حضور خودجوش گروه های جهادی در ماجراهایی چون سیل و زلزله هم میتوان دید. هر کدام را حقیقتا میتوان به عنوان یک نمونه مطالعاتی تحقیقاتی مورد بررسی و مطالعه قرار داد.
🔸 این مدیریت هیئتی و جهادی را مرهون انقلاب اسلامی هستیم. همانها که در دهه اول انقلاب در نهادهایی چون کمیته انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی و نهضت سواد آموزی به کمک ساختارهای رسمی جمهوری اسلامی آمدند و در حوزه های امنیت، سازندگی و سواد آموزی حقیقتا عملکرد موفق و بیبدیلی داشتهاند.
🔺 که البته تمامی این نهادهای مردمی بعدها توسط تکنوکراتها و ساختارهای رسمی و معیوب اداری کشور روز به روز تضعیف، ادغام و حذف شدند. هرچند این مدلهای موفق امروز در قالبهای دیگر در حال ظهور و بروز است و سرچشمه جوشان مدیریت مردمی شدهاند. زین پس هرجا از نظم و مدیریت مردم محور، کار دقیق حرف زده شود باید از مدیریت هیئتی و جهادی نام برده شود.
#حسین_رضایی
@tollabolkarimeh 🌷
🔴مردّدِ مردود
عبدالله بن جعفر را که می شناسید؟! پسر جعفربن ابیطالب برادر بزرگوار امیرالمومنین علی(ع) . همان کسی که سرپرست مهاجرین به حبشه بود و بعدها از سوی پیامبر(ص) فرمانده لشکر مسلمین در جنگ موته شد و در همان جنگ دو دستش را از دست داد و به شهادت رسید.
عبدالله بن جعفر در دامان عمویش بزرگ شد و آن قدر صلاحیت داشت که امیرالمومنین (ع) او را به شوهری حضرت زینب کبری(س) قبول نمایند.
عبدالله در جنگ های سه گانه زمان حکومت علی (ع) در رکاب مولایش حضور داشت و بعدها جزو عبّاد اربعه مکه و یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین افراد زمانه گشت.
اما همین عبدالله با همه خصوصیات و اعتبار و نام و نشان و صلاحیاتش در کمال تعجب امام حسین(ع) را در سفر کربلا یاری نکرد!
علی رغم دعوت خصوصی امام حسین(ع) از عبدالله برای همراهی در سفر عشق ، نه تنها در لبیک به دعوت امامش مردّد شد ، بلکه با بی معرفتی و بی بصیرتی تمام ، امام را نصیحت کرد و از سفر پرخطر بر حذر داشت!!!
عاقبت هم نتوانست بر تردیدش در همراهی امام زمانش غلبه کند و از قافله عشق جاماند و ثابت نمود که کربلا جای مردّدین نیست ...
آری می شود که پسر جعفر طیار و دست پرورده امیرالمومنین(ع) و شوهر زینب کبری(ع) و پدر دو شهید در کربلا باشی اما در بلای کربلا و امتحان سخت ولایت پذیری مردود شوی ...
(اللّهم اجعَل عواقِبَ اُمورِنا خیراً)
✍"قاسم اکبری"
@tollabolkarimeh 🌷
هدایت شده از طلاب الکریمه
#قابل_توجه_طلاب_خواهر
⛔️با توجه به شروع سال تحصیلی چنانچه کتب #درسی مورد نیاز خود را تهیه نکرده اید،هر چه سریعتر وارد لینک زیر شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/3011641399Cbf0ab0243a
990601-Panahian-MohemtarinRahePishgiriAzSoghutEnsanVaNabudiJamee-03-18k.mp3
6.49M
🔉 سخنرانی
🔶 موضوع | سقوط انسان و نابودی جامعه
🎙حجت الاسلام علیرضا پناهیان
مجلس سوم
🔹بعضیها ولایتمدار نمیشوند؟ مشکل اصلی آنها چیست؟ آن کسانی که پس از ظهور، با همۀ ادّعای شیعهگری، ریاست امامزمان(ع) را نمیپذیرند، چه مشکلی دارند؟ یک چیزی هست که باعث میشود تکبّر آنها، بروز پیدا کند و زمین بخورند. چه موضوعی است که ایمانمان را در آن موضوع باید امتحان کنیم؟
🔹چه موضوعی است که عامل اصلی پذیرفتن ولایت ولیّ خدا یا رد کردن ولایت ولیّ خداست؟
/تاملات
@tollabolkarineh 🌷
🔴سوالاتی از مدعیان انقلابی بازی خورده در زمین دشمن
طرحی با عنوان"ساماندهی پیامرسانهای اجتماعی"در مجلس اعلام وصول شد(که در کنار موارد درست، نقص هم دارد) اما رسانه های دولت و اصلاحات اینطور تیتر زدند که انگار قرار است همه شبکه های اجتماعی فیلتر شود!
و برخی کاربران حزب اللهی هم مثل همیشه #فریب عملیات روانی آنان را خوردند!
⏪اولا)کجای این طرح را خلاف منویات #رهبری می دانید و با آن مخالفید؟ مگر رهبری همین دو روز پیش از "ول" بودن فجازی و بی پناه بودن مردم در آن
#گلایه نکردند؟
برادران و خواهران حزب اللهی، ما برای رفع این دغدغه رهبری چه کردیم؟
چرا رگ غیرت تمان برای این گلایه امام جامعه بیرون نزد؟
⏪حال که #گلایه_رهبری را مشاهده کردید به این چند سوال پاسخ دهید:
❌سوال اول: آیا تا به حال نظرات رهبری در مورد فضای مجازی خوانده اید و با دیدگاه ایشان نسبت به این فضا آشنا هستید؟
❌سوال دوم: راهکار #مدیریت_فضای_مجازی چیست؟
❌سوال سوم: برای این حجم از افسارگسیختگی موجود در فجازی، باید چه کرد؟ به قول رهبری آیا می توان مردم را در این فضا، بی پناه رها و مدیریت فضا را به دست کشورهای عمدتا متخاصم سپرد؟
❌سوال چهارم:طرح مجلس با ایراداتی همراه است که قطعا باید رفع شوند پیشنهادات شما برای اصلاح اش چیست؟
❌سوال پنجم: اکنون از طریق فضای مجازی انواع #جرایم و کلاهبرداری ها در حال وقوع است. آنکه از او کلاهبرداری شده و امکان یافتن مجرم به دلیل عدم همکاری پلتفرم وجد ندارد، می پرسد این چه حاکمیتی است که توان احقاق حقوق ما را ندارد. پاسخ ما به او چیست؟
❌سوال ششم: حالا که دغدغه حضرت آقا در مورد الزام #اعمال_حاکمیت در فضای مجازی را شنیدیم؛ طرح ما برای رفع این دغدغه امام جامعه چیست؟
❌سوال هفتم: ممکن است بگویید اولویت کشور الان اقتصاد است، من می گویم مگر رهبری نمی دانند چرا اینگونه گلایه کردند؟
1⃣ به ضرس قاطع می گویم اکثر بزرگواران حزب اللهی (و حتی اصلاح طلبان و ...) که در حال نقد طرح مجلس هستند، اصلا این طرح را نخوانده و فقط بر اساس تیتر خباثت آلود #انتخاب و #خبرفوری و ... مبنی بر مسدود شدن همه شبکه های اجتماعی خارجی در حال قضاوت و توئیت زدن هستند!
2⃣طبق این طرح قرار است حضور پیام رسان های خارجی در کشور #قانونمند شود. شمای منتقد با کجای این طرح دقیقا مشکل دارید؟
آیا حجم بالای ضرر و زیان مالی که امثال #تلگرام و #اینستاگرام در اثر بی ضابطه بودن به کشور تحمیل کردند برای اینکه به فکر چاره بیوفتیم، کافی نیست؟
3⃣ مدل های برخورد کشورهای دیگر با شبکه های اجتماعی را می بینید و می خوانید؟ آیا مدلی به جز این که حضور پیام رسان باید قانونمند باشد و به حاکمیت مرکزی پاسخگو باشد، وجود دارد؟
آیا راه حل دیگری برای این ماجرا هست که #مجلس_انقلابی سراغ آن برود؟
4⃣نمی شود در انقلابی گری و تبعیت از ولایت فقیه و #ولایتمداری، "نومن ببعض و نکفر ببعض" بود!
نمی شود کنایه رهبری به روحانی در مورد کارکردن در 100 روزهای باقیمانده را وایرال کرد اما گله رهبری از #آذری_جهرمی و شورای عالی فضای مجازی را ندید گرفت!
5⃣یکی از موراد این طرح که باعث شده رسانه های معلوم الحال جهرمی و دولت تمام قد بیایند پای کار تخریب این "طرح اولیه"، این است که با تصویب این طرح: زین پس 10 درصد #درآمد دولت از فروش #پهنای_باند_بین_الملل باید برای حمایت از پیامرسان های داخلی و تولیدکنندگان محتوا هزینه شود!
6⃣این هجمه سنگین اصلاح طلبان و دولتی ها برای تخریب و تخطئه این طرح برای این است که دیگر کسی جرات نکند برای اصلاح وضعیت اسفناک فضای مجازی کشور حرفی بزند و قدمی بردارد
7⃣گرچه در مجلس بعضا #نماینده_های_جوگیر هم داریم اما امیدواریم کلیت #مجلس_انقلابی تسلیم این پروپاگاندا نشود.
8⃣ باز تاکید می کنم قطعا این طرح مجلس ایراداتی دارد و باید روی آن کار کارشناسی به دور از جنجال های رسانه ایی انجام شود؛ اما به جد مردم از مسئولین مطالبه امنیت و آسایش در فضای مجازی را دارند که هرچه سریعتر باید به این دغدغه مردم، پاسخ مناسب داده شود
/خبر حوزه
@tollabolkarimeh 🌷
828K
🔴به بهانه طرح مجلس برای «ساماندهی پیامرسانهای اجتماعی»
✍️دکتر معصومه نصیری ـ مدرس رسانه
☑️ساماندهی پیامرسانها و اساساً فضای اینترنت برای صیانت از افکار عمومی، تمامیت ارضی و ملی و کمک به توسعه و بهبود زیرساختهای کشور و پیامرسانهای داخلی، عاقلانهترین کاری است که باید صورت گیرد.
پس #اول اینکه اصل طرح را بخوانید. #دوم اینکه در خوانش تحلیلها، حواسمان باشد که راهکار اصلاحی برای طرح فعلی مجلس مطرح میشود یا اساساً با بهکارگیری واژههای تحریککننده احساسات مخاطبان مثل «انسداد»، «زندان مجازی» و... سعی در به حاشیه بردن اصل موضوع دارند.
حواسمان به تکنیک شاهماهی سرخ که یک استدلال #مغلطهآمیز است و سازوکارش بر اساس #پرت_سازی_حواس متکی است، هم باشد. در این تکنیک مرکز توجه منحرف میشود و توجه افراد به موضوعات نامرتبط کشانده می شود.
و نکته مهمتر اینکه قطعا مجلس شورای اسلامی باب اصلاح و تقویم این طرح را باز گذاشته است و حمله کنندگان به طرح، به جای نفی اصل طرح، راهکار اصلاحی ارائه دهند.
نگاهی خواهیم داشت به قوانین کشورهای مختلف در زمینه فضای مجازی؛ از لایحه میهنپرستان در آمریکا تا دیوار ضدخرگوش و ضدگوگل
@tollabolkarimeh 🌷
💢 قیام یا فرار؟
در سالهای اخیر یک برداشت #خوشمزه و نوین از واقعه #عاشورا ارائه شده و هرسال دامنه دار تر می شود که امام حسین(ع) #قیام نکرد و اصل حرکت ایشان سیاسی نبود بلکه حضرت برای در امان ماندن از ترور مخفیانه و بی سر و صدا در مدینه برای حفظ جان از #مهلکه فرار کرد
.
#روشنفکران_دینی برای توجیه می گویند این فرار، عمل به حکم عقل بوده است و برای امام عیب و نقصی نیست زیرا حفظ جان واجب است
.
ریشه این برداشت غلط، در عدم فهم صحیح از تاریخ نهفته است چند مطلب را ساده توضیح میدهم:
.
کسانی که چنین برداشتی دارند، منش و رفتار امام حسین(ع) را صرفا در آن ده روز محرم یا حرکت حضرت از مدینه تا کربلا خلاصه می کنند و گویی سال های قبل حیات امام را کنار گذاشته اند
.
امام به معاویه نیز معترض بودند
وقتی معاویه در زمان حیات خود خواست برای یزید بیعت بگیرد و امام حسین(ع) امتناع فرمود، معاویه امام را به فتنه انگیزی متهم کرد و امام هم در جواب نامه تندی به معاویه نوشتند
.
در آن نامه تند امام به معاویه می نویسند: فتنه ای #بزرگتر از این نیست که تو امیر بر این مردم باشی
.
پس حرکت اعتراضی امام در زمان حیات معاویه نیز جریان داشته است و متاسفانه ما امام را در همان ده روز تا #عاشورا خلاصه کرده ایم
.
نکته دوم: امکان دارد سوال کنید چرا پس امام در زمان معاویه قیام نکردند؟
پاسخ در مفاد صلح امام حسن(ع) نهفته و معاویه در پایان عمر خود برخلاف عهدنامه عمل کرد و قرار بر این بود که معاویه حق تعیین جانشین ندارد اما او یزید را انتخاب کرد
.
نکته سوم: فرضا حرف اینان درست است، باید پاسخ دهند چرا می خواستند امام را #ترور کنند؟ علت ترور چه بود؟
علت عدم بیعت امام بعنوان یک شخصیت سرشناس با یزید بود. اصل بیعت نکردن با حاکم هم یک مساله #اعتراضی و #سیاسی است
.
نکته چهارم: از ابتدای سفر از مدینه تا ظهر عاشورا #پیشنهادات متعددی از سمت دوستان و حتی دشمنان مطرح شد تا امام در امنیت جانی همراه با #خانواده از این شرایط رها شوند اگر قصد امام فرار و حفظ جان بود چرا این پیشنهادات را قبول نکردند؟
.
کلید این نافهمی، ریشه در عدم درک صحیح تاریخ دارد
.
#علیرضا_زادبر
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مساله مخالفت امام حسین علیه السلام با یزید،تنها شربخواری او نبود‼️
👤 حجت الاسلام کاشانی
@tollabolkarimeh 🌷
⚫️عبرتهای عاشورا /شریح قاضی
◾️▪️امام خامنه ای: تاریخ مىنویسد: «مسجد کوفه مملو از جمعیتى شد که پشت سر ابن زیاد به نماز عشا ایستاده بودند.» چرا چنین شد؟ بنده که نگاه مىکنم، مىبینم خواصِ طرفدارِ حقْ مقصرّند و بعضىشان در نهایتِ بدى عمل کردند. مثل چه کسى؟ مثل «شریح قاضى». شریح قاضى که جزو بنىامیّه نبود! کسى بود که مىفهمید حق با کیست. مىفهمید که اوضاع از چه قرار است. وقتى «هانى بن عروه» را با سر و روى مجروح به زندان افکندند، سربازان و افراد قبیلهى او اطراف قصر عبیداللَّه زیاد را به کنترل خود درآوردند.
◾️▪️ابن زیاد ترسید. آنها مىگفتند: «شما هانى را کشتهاید.» ابن زیاد به «شریح قاضى» گفت: «برو ببین اگر هانى زنده است، به مردمش خبر بده.» شریح دید هانى بن عروه زنده، اما مجروح است. تا چشم هانى به شریح افتاد، فریاد برآورد: «اى مسلمانان! این چه وضعى است؟! پس قوم من چه شدند؟! چرا سراغ من نیامدند؟! چرا نمىآیند مرا از اینجا نجات دهند؟! مگر مردهاند؟!»
◾️▪️شریح قاضى گفت: «مىخواستم حرفهاى هانى را به کسانى که دورِ دارالاماره را گرفته بودند، منعکس کنم. اما افسوس که جاسوس عبیداللَّه آنجا حضور داشت و جرأت نکردم!»
◾️▪️«جرأت نکردم» یعنى چه؟ یعنى همین که ما مىگوییم ترجیح دنیا بر دین! شاید اگر شریح همین یک کار را انجام مىداد، تاریخ عوض مىشد.
◾️▪️اگر شریح به مردم مىگفت که هانى زنده است، اما مجروح در زندان افتاده و عبیداللَّه قصد دارد او را بکشد، با توجّه به اینکه عبیداللَّه هنوز قدرت نگرفته بود، آنها مىریختند و هانى را نجات مىدادند. با نجات هانى هم قدرت پیدا مىکردند، روحیه مىیافتند، دارالاماره را محاصره مىکردند، عبیداللَّه را مىگرفتند؛ یا مىکشتند و یا مىفرستادند مىرفت. آن گاه کوفه از آنِ امام حسین علیهالسّلام مىشد و دیگر واقعهى کربلا اتّفاق نمىافتاد! اگر واقعهى کربلا اتّفاق نمىافتاد؛ یعنى امام حسین علیهالسّلام به حکومت مىرسید. حکومت حسینى، اگر شش ماه هم طول مىکشید براى تاریخ، برکات زیادى داشت. گرچه، بیشتر هم ممکن بود طول بکشد.
◾️▪️ اى شریح قاضى! چرا وقتى که دیدى هانى در آن وضعیت است، شهادتِ حق ندادى؟! عیب و نقصِ خواصِ ترجیح دهندهى دنیا بر دین، همین است.
بیانات امام خامنه ای در دیدار فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسولالله (ص) ۱۳۷۵/۰۳/۲۰
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مهمترین انگیزه قیام
◀️ اگر لشکر اموی هم با امام نماز میخوانَد، پس امام حسین (ع) از خطر نابودی کدام اسلام میگوید؟ قیام علیه حکومت یزید برای چیست؟ آیا انگیزه امام از قیام و احیای معروف، صرفاً نماز و روزه و حج و زکات بود؟
@tollabolkarimeh 🌷
این تصویر تاریخی یعنی زعیم شیعه ولو تنها هیچگاه نخواهد گذاشت چراغ مجلس ذکر حسین علیهالسلام خاموش شود.
@tollabolkarimeh 🌷
990602-Panahian-MohemtarinRahePishgiriAzSoghutEnsanVaNabudiJamee-04-18k.mp3
8.86M
🔉 سخنرانی
🔶 موضوع | سقوط انسان و نابودی جامعه
🎙حجت الاسلام علیرضا پناهیان
مجلس چهارم
🔹بعضیها ولایتمدار نمیشوند؟ مشکل اصلی آنها چیست؟ آن کسانی که پس از ظهور، با همۀ ادّعای شیعهگری، ریاست امامزمان(ع) را نمیپذیرند، چه مشکلی دارند؟ یک چیزی هست که باعث میشود تکبّر آنها، بروز پیدا کند و زمین بخورند. چه موضوعی است که ایمانمان را در آن موضوع باید امتحان کنیم؟
🔹چه موضوعی است که عامل اصلی پذیرفتن ولایت ولیّ خدا یا رد کردن ولایت ولیّ خداست؟
/تاملات
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#نفاق در بیشتر مواقع
شباهت های زیادی با جریان حق دارد .
عزاداری شمرهای زمانه...!
#سازمان_منافقین
@tollabolkarimeh 🌷
تصویر هر دو کودک را ببینید.
هر دو مظلومند، هر دو از این دنیا خیری ندیدند.
هر دو قربانی هستند.
جهان دومی را دید، نام کشتی حمایت از مهاجران را به یاد و نام او #آلان_کردی نامید.
اما کودکان مظلوم یمنی که یا در بمباران یا در اثر گرسنگی یا کمبود دارو مظلومانه و غریبانه جان میدهند، اصلا دیده نمی شوند.
دنیا به آنها توجه ندارد.
به تجاوز عربستان واکنش ندارد. چرا؟
چون در #جنگ_روایتها نشان دادن یک مظلوم برای کتمان یک مظلومیت دیگر روشی پر تکرار است. دیگران تصمیم میگیرند ما به کدام مظلومیت واکنش نشان دهیم.
یمن تنهاست.
مرگ بر ظالم
پ.ن: تصویر کودک مظلوم یمنی، همراه با کار گرافیکی مختصر است.
@kashani1395
مرعشی: اگر ولایت فقیه نبود ایران، امنیت و استقلال نداشت
سخنگوی حزب کارگزاران تصریح کرد اگر ولایتفقیه نبود، امنیت کشور در منطقه پرآشوب حفظ نمیشد.
حسین مرعشی در گفتوگو با روزنامه همشهری، با بیان این که نظراتش تفاوتهایی با اصلاحطلبان دارد، افزود: در جمهوری اسلامی در کلان نظام و در رهبری نظام سیستمی به نام ولایتفقیه مستقر است. پیش از هر چیزی دوستان اصلاح طلب امروزی ما در دوران امام این سیستم را مستقر کردند و دوستان اصولگرایمان نیز در این 30 سال اخیر بعد از رهبری حضرت آیتاللهخامنهای این سیستم را تقویت کردند.
وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای استقرار ولایتفقیه در کشور امنیت ایران است، یعنی واقعا اگر قدرتی به نام ولایتفقیه و هدایتهای ولایت فقیه نبود ما نمیتوانسیم در منطقهای که بسیار متشنج است، به حفظ تمامیت ارزی و امنیت ایران امیدوار و مطمئن باشیم. یک دستاورد دیگر، در حوزه سیاستهای منطقهای و بینالمللی ایران حفظ استقلال ایران است؛ یعنی از نقطهای که روزگاری سران پیروز جنگ جهانی دوم میآمدند در کنفرانس ایران مینشستند، پادشاه ایران را تبعید میکردند و باید سیاستمداری مثل فروغی پیدا میشد تا رایزنی کند و محمدرضا را به جای پدر بنشاند - آن هم با خفت بیسابقهای که کف ماشین پنهانش میکردند تا به دور از چشم مأموران انگلیسی برای سوگند به مجلس برود- به نقطهای رسیدهایم که رئیسجمهور آمریکا میگوید ایران میخواهد در انتخابات آمریکا دخالت کند! این استقلال ایران مرهون یک قدرت مرکزی به نام ولایتفقیه است.
#شناخت_رهبری
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسقف اعظم مسیحیت: قاسم سلیمانی به مانند عیسی مسیح، مدافع مسیحیان بود
🔺کشیش ابراهیم نصیر، اسقف کلیسای انجیلی شهر «حلب» سوریه: راه قاسم سلیمانی و افرادش همان راه عیسی مسیح است
🔶 مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا دیروز طی اظهار نظری گفته بود:
🔺"وقتی ایران تهدید کرد، رئیس جمهور حملهای را تایید کرد که قاسم سلیمانی، تروریست ایرانی در آن کشته شد؛ مردی که مسئول قتل و قطع عضو صدها سرباز آمریکایی و هزاران مسیحی در سراسر خاورمیانه بود."
@tollabolkarimeh 🌷
👤 امیر عاشور کیست و پروژه «ترویج #گناه_همجنس_بازی » در عراق را چگونه اجرا میکند؟
💢 در ماههای اخیر شاهد فعالیتهایی از سوی «همجنسبازان» در عراق هستیم، این موضوع، نشان از تدارک توطئهای بزرگ دارد که جوانان و نهاد خانواده، هدف اصلی هستند.
🌐 گزارش مشرق را اینجا بخوانید
🔗 http://mshrgh.ir/1089723
📛 تاکنون بیش از ۳۲ کشور جهان، ازدواج (همباشیِ) همجنسبازان را تصویب کردهاند و سازمان LGBT بعد از بازسازی #جامعه_سدوم در کشورهای غربی، با یک برنامهریزیِ ویژه، اکنون به سراغ کشورهای اسلامی آمدهاند!! /علامتها
#بازگشت_قوم_لوط
#جامعه_سدوم
@tollabolkarimeh 🌷
🔴نشخوار شبهه امویهای ۱۴۰۰ سال قبل
سه جمله بنویسی و با مغالطههای فاحش شبهه ایجاد کنی، سادهست.
پاسخ اما باید دقیق باشد.
استدلال داشته باشد.
متقن و ریشه ای باشد.
نه ژورنالیستی و سطحی و بیمایه
علیرضا پناهیان سال 86 در بحث #حقیقت_عاشورا پاسخ این شبهه که حرف امروز هم نیست، امویهای 1400 پیش هم میگفته اند؛ داده:
http://panahian.ir/post/113#gsc.tab=0
/پونز
@tollabolkarimeh 🌷
◾این عکس، تفسیر #عقلانیت_اسلام_ناب_محمدی_صلی_الله_علیه_و_آله است،
یعنی آنچه که از علم و تجربه به دست میآید، هرچند که قطعی نباشد اگر مخالف شرع نبود، همه تابعیم.
◾به کوری کوردلان، #علیِ_امروز، تنها نیست و عاشقانش در شرق و غرب عالم حاضرند.
#حدادپور_جهرمی
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 #حفظ_حرمت و #عظمت_مجلس_عزای
#حضرت_سیدالشهداء سلام الله علیه
🎤 آیت الله #وحید_خراسانی
اسباب رقص و طرب، هر نوایی که طرب انگیز باشد، هر کیفیت صوتی که مناسب مجالس لهو باشد،مبادا در هیئتی رسوخ کند.
عزاداری ها بر طبق روش سلف صالح، نغمه های سبک و نامناسبِ با عظمت اهل بیت علیهم السلام ،آهنگ های مبتذل همه اینها آفت است.
رخنه شیطان در کار هر کسی به تناسب آن کار است. /البرهان
@tollabolkarimeh 🌷
انسان همانند خودرویی است که اعضای او، کارکرد بدنه خودرو، سامانه عصبی وی کارکرد سامانه انتقال نیرو و انتقال پیام، قلب او همانند پیشران، و فکر او همانند چراغ خودرو و سامانه راهیابی (ناوبری) است؛ و عقل نقش راننده خودرو را انجام می دهد و رانندگی درست یعنی تعقل و تنظیم تمام توانش ها در راستای هدف.
عزاداری «عضوی»
هماهنگ کردن ظاهر بدن با عزا؛ یعنی پوشیدن لباس مشکلی، سینه زدن و دیگر امور مربوط به وضعیت ظاهری بدن.
عزاداری «حسی»
تراز کردن شبکه ارتباطی در فضای واقعی و مجازی با معیارهای فرد حسینی و عزادار امام حسین؛ یعنی حتی دریافت داده یا ارسال داده ها در شبکه مجازی و واقعی که در ایام عادی نادرست نیست، ممکن است در محرم و برای عزادار حسینی نادرست باشد؛ چنان که لباس گُلگُلی چنین است.
عزاداری «قلبی»
خوشی و ناخوشی کردن ما باید تناسب با فرد حسینی و عزادار باشد؛ دوست داشتن و دشمن داشتن ما باید تناسب یابد. قدری از افراط و تفریط های عاطفی باید تراز شود.
عزاداری «فکری»
قواره شدن فکر با تراز اندیشه حسینی و اندیشیدن در چرایی عاشورا و درس ها و عبرتها و فاصله گرفتن از تحلیل هایی که ممکن است گوشه قبای عاشورا و امام حسین علیه السلام را بگیرد.
عزاداری «عقلی»
افراد محب امام حسین و بَکّاء که مثلا در قبل از انقلاب هم داشتیم؛ گویا در محرم، عزیزتر از فرزندشان کشته شده بود؛ شاید کسانی مثل علامه طباطبایی یا سید احمد خوانساری را بتوان این چنین دانست.
✍️ حجت الاسلام دکتر امامی میبدی
#رسانه_حسینم
#ما_ملت_امام_حسینیم
#حسینیه_مجازی
@tollabolkarimeh 🌷