🗓سالروز رحلت مهدیآذریزدی
📚روز ادبیات کودک و نوجوان
💠رهبرانقلاب:
‼️من خودم را از جهت رسیدگی به فرزندانم، بخشی مدیون آقای مهدی آذری یزدی و کتاب قصههای خوب ایشان میدانم. آنوقتی که کتاب ایشان درآمد من رفتم تورق کردم. بچههای ما به دوران نزدیکی به بلوغ میرسیدند، دوره هم دورهی طاغوت بود و همهی عوامل در جهت گمرهسازی ذهن و دل جوان حرکت میکرد. من دلم میخواست چیزی باشد که جوانهای ما با او هدایت شوند و جاذبه هم داشته باشد. تا اینکه کتاب ایشان را پیدا کردم. نگاه کردم دیدم این کتاب از جهات متعددی، همان چیزی است که دنبالش میگردم لذا نه فقط برای فرزندانم خریدم بلکه در سطح شعاع ارتباطات فامیلی و دوستانه، هرجا دستم رسید و فرزندی داشتند که مناسب بود با این قضیه، این کتاب را معرفی کردم! ۸۶/۱۰/۱۵
📚دوره ۷جلدی!
⬇️نسخهpdf
نقل از جهاد تبیینی
@Jahade_tabeini
🔻 کارگر
وارد متــــــــــرو شــد
هر روز همیـــــن ســــــاعت هـــا مـــی دیدمش
نه هـــندزفــری درگوش هایــش بــود...
نه عینک فیک رو صورتش..
نه لباس مارکدار وتنگ برتن
ساق پایش هم معلوم نبود!
نه ادکلن ونه حتی عطری...بوی خاک میداد!
تا دلت بخواهد پر از خستگی بود...
پراز درماندگی روزهای پر تلاطم...
لبریز از اضطراب گرانی ها...
مملؤ از استرس پول برق وآب وگاز واجاره خانه...
سرش را انداخت پایین خواست بنشیند
اما
لحظه ای درنگ کرد
و
ایستاد...
ازفرط خستگی نتوانست روی پا بایستد
روی صندلی نشست،زنی که کنار او نشسته بود از جایش بلندشد!...
متروشلوغ شده بود...اما هیچکس کنار او نمی نشست...
فق بخاطر اینکه او یک«کـــــارگـــــر»بود....
✍ به قلم #سیده_فاطمه_میراحمدی
@tollabolkarimeh 🌷
#دوران_جدید_عالم
اگر جامعهی اسلامی، ایمان اسلامی را همراه با عمل و مقرّرات و قوانین الهی تعقیب بکند، همان چیزی اتّفاق خواهد افتاد که بشریّت در طول تاریخ بهدنبال آن بوده است؛ یعنی «آسایش و رفاه مادّی همراه با تکامل و پیشرفت و عروج معنوی». بشر حیوان نیست که علف جلوی او بریزند و برایش کافی باشد. انسان میخواهد باصفا و نورانی باشد. انسان از نورانیّت و صفا و بندگی خدا احساس لذّت روحی میکند.
کتاب دوران جدید عالم
@tollabolkarimeh 🌷
📖درسی سیاسی از حضرت آیتالله خامنهای
اگر در فضای سیاسی کشور دقیق شویم، بخش عمدهای از شخصیتهای سیاسی را ناظر به بزنگاههای تاریخی، می توان به دو گروه تقسیم کرد.
گروهی از شخصیتها جایگاه و شانی برای خود قائلند که اساسا درباره مسائل مهم کشور، هیچگونه موضعی نمیگیرند. ملاحظهشان هم این است که مثلا اگر درباره فلان کار غلط یک دستگاه دولتی موضعگیری نمایند، چون مسئول آن دستگاه تخریب میشود، وارد منازعات سیاسی شدهاند و این منازعه، دور از شان آنها و بلکه به ضرر وحدت و همدلی و آرامش کشور است.
در مقابل این گروه، گروه دیگری نیز قرار دارد که اساسا مسئلهشان با دولت یا هر دستگاهی، عملکرد آن دستگاه نیست. بلکه مواضعشان، ناظر به شخصی است که در راس آن دستگاه قرار دارد.
نتیجه چنین فضایی این است که از یک جماعت قابل توجهی، در برابر اقدامات و مواضع غلط، هیچ صدایی بلند نمیشود.
جماعت دیگری هم که موضع میگیرند، چون اشخاص را محور نقد قرار میدهند نه افعال را، موضعگیریشان بی اثر میشود. در نتیجه آن راه غلطی که باید جلویش گرفته میشد، طی میشود.
یکی از درسهایی که از حضرت آیتالله خامنهای در دوره پیش از انتخابشان به رهبری آموختم این بود که اولا هرگز درباره مسائل مهم و اساسی کشور سکوت نمیکردند، ثانیا هنگام موضعگیری درباره رویدادها و مسائل، اشخاص را محور اظهار نظر خود قرار نمیدادند، بلکه فعل یا قول غلط را نقد کرده و عمل صحیح و سخن صحیح را بیان میکردند. یعنی به هیچ عنوان سکوت نمیکردند، اما بدون اسم بردن از فرد، حرف را، یا عمل را با منطق و استدلال قوی نقد میکردند.
اگر این روش اسلامی، برای شخصیتهای موثر کشور مبنا باشد، هم از سکوت در برابر انحرافات و اشتباهات رنج نخواهیم برد، هم شاهد منازعات سیاسی بیحاصل نخواهیم بود. نه سیاستورزی در پستوهای محفلی، و نه پنجهکشی در پستهای مجازی، نسبتی با وظیفه امر به معروف و نهی از منکر ندارد.
#روایت_رهبری
@tollabolkarimeh 🌷
هدایت شده از طلاب الکریمه
#تعجب_نکنید!
اینها همان لشکری هستند که در فضای مجازی بی در و پیکر کشور با ظاهر آخوند و طلبه و بسیجی و... در حال فعالیت افراطی بر علیه کشور هستند و خود را در لباس انقلابی ها جا میزنند.
اینها لشکر سایبری منافقين در شهر #تیرانا آلبانی هستند.
منافقين به خوبی فهمیده اند که جنگ امروز جنگ در روان و افکار عمومی است، لذا ماموریتشان ایجاد اختلاف بین مردم، تغییر اولویت و فضا سازی کاذب هست.
آیا برخی میفهمند که نباید فضای مجازی را بی صاحب گذاشت!!
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢صحبت های جنجالی دکتر #زاکانی پیرامون #منافقین
گوشه از برنامه #جهان_آرا شبکه افق
۱۸ تیرماه ۹۸
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| طرفداران آزادی #حجاب ببینند
🔺بحثی با مخالفین #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر
آیتالله #حامد_وفسی
@tollabolkarimeh 🌷
💯نگاهی به کتاب «تعامل روحانیت با نظام اسلامی»
🔻 عبدالوهاب فراتی، نویسنده کتاب:
🔰 در کتاب «تعامل روحانیت با نظام اسلامی» به بحث پیرامون مسئلهای تاریخی در دوران انقلاب اسلامی پرداختهام.
🔰 بحث تعامل عالمان دینی با نظامهای سیاسی یکی از مباحث قدیمی و فقهی ما بوده و هست. پیش از انقلاب اسلامی تعاملاتی که وجود داشته بیشتر ذیل دولتهای جائر بوده، از اینرو فقه سنتی نیز بیشتر تعامل عالمان دینی با نظامهای سیاسی را در ذیل دولت جائر مورد بحث و بررسی قرار داده است.
🔰 شیخ مرتضی انصاری در کتاب مکاسب انواع این تعاملات را تحلیل و مورد بحث و بررسی فقهی قرار داده است ولی زمانی که یک نظام سیاسی از ذیل حکومت جائر خارج میشود تعاملات و ارتباط متفاوت میشود.
🔰 در حکومتهای اسلامی پرسش مهم این است که رابطه عالمان دینی با چنین دولت و حکومتی در عصر غیبت چگونه رقم میخورد. این بحث در ادبیات فقهی و سنتی ما وجود ندارد و بنده تلاش کردم در أثر تألیف شده این بخش از مباحث و این تعاملات را مورد توجه قرار دهم.
@tollabolkarimeh 🌷
⭕️ تصور نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا هستم. خیر. من از یک «راه طی شده» با شما حرف میزنم.
من هم سالهای سال در یکی از دانشکدههای هنری درس خواندهام. به شبهای شعر و گالریهای نقاشی رفتهام. موسیقی کلاسیک گوش دادهام، ساعتها از وقتم را به مباحثات بیهوده دربارهٔ چیزهایی که نمیدانستم گذراندهام.
من هم سالها با جلوهفروشی و تظاهر به دانایی بسیار زیستهام، ریش پرفسوری و سبیل نیچهای گذاشتهام و کتاب «انسان موجود تکساحتی» هربرت مارکوزه را ـ بی آنکه آن زمان خوانده باشماش ـ طوری دست گرفتهام که دیگران جلد آن را ببینند و پیش خودشان بگویند: عجب! فلانی چه کتابهایی میخواند، معلوم است که خیلی میفهمد...
اما بعد خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشاندهاست که ناچار شدهام رو دربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقاً بپذیرم که «تظاهر به دانایی» هرگز جایگزین «دانایی» نمیشود، و حتی از این بالاتر دانایی نیز با تحصیل فلسفه حاصل نمیآید.
باید در جستوجوی حقیقت بود و این متاعی است که هر کس براستی طالبش باشد، آن را خواهدیافت و در نزد خویش نیز خواهدیافت... و حالا از یک راه طی شده با شما حرف میزنم.
#شهید_سیدمرتضی_آوینی
@tollabolkarimeh 🌷
طلاب الکریمه
#تعجب_نکنید! اینها همان لشکری هستند که در فضای مجازی بی در و پیکر کشور با ظاهر آخوند و طلبه و بسیجی
💢 لشکر سایبری منافقین در شبکههای اجتماعی ما چگونه فعالیت میکند؟
🔹🔸شیخی پور یک فعال رسانه ای:
تصاویری که میبینید مربوط به واحد جنگ سایبری گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه تیرانا واقع در کشور آلبانی است
♦️در این واحد، بیش از ۱۵۰۰ نفر نیروی آموزشدیده، شبانهروز بهصورت شیفتی، مشغول تولید محتوای حرفهای علیه مفاهیمی مانند اسلام، ولایت فقیه، حجاب، بزرگنمایی مفاسد اقتصادی، خرافهنمایی مقدسات مذهبی، نفرتپراکنی علیه رهبر انقلاب، مراجع، علما، سپاه، بسیج، ناجا، صداوسیما، رسانههای انقلابی، فرماندهان و مدیران جهادی کشور، تولیدات محبوب هنری و رسانهای طیف انقلابی و صدها محور دیگر هستند.
♦️واحد جداگانهای نیز روز ۲۰ اسفند ۹۶ توسط محمد بنسلمان، با حضور مریم رجوی در عکاظ عربستان راهاندازی شد که شامل ۱۵۰ نفر پژوهشگر گروهک نفاق در مرکز المباحثات و واحد سایبری است
♦️بیشتر مطالبی از این دست را که در کانالهای ضدانقلاب میبینید و خیلیها هم نادانسته (با این تصور که در حال نقد نظام جمهوری اسلامی و خرافات و غیره هستند) در گروههای دوستانه و خانوادگی و کاری فوروارد میکنند، دستپخت همین جلادان پیر و پاتالی است که در تصاویر بالا میبینید.
♦️بسیاری از کامنتهای پایین مطالب خوب شما در دفاع از اسلام و انقلاب در توییتر و اینستاگرام و تلگرام و... که حاوی توهین و فحش و بحث و جدل است، توسط این شیاطین انس، تولید، تألیف، تحریف و منتشر میشود.
♦️بعضی از این شیاطین بعضاً تا حدود ۲۰ اکانت فیک را مدیریت میکنند.
♦️نشریه آمریکایی مادرجونز فاش کرده که همزمان با تشدید تحریمهای اقتصادی علیه ایران شبکهای از کاربران در توییتر فعال شده که پیامهای ضد ایرانی مشابهی را منتشر میکنند. این شبکه شامل بیش از 400 حساب کاربری در توییتر است که از حسابهای کاربری واقعی، ربات و سایبورگ (حسابهای نرمافزاری) تشکیل شدهاند.
♦️این حسابها در پیامهای خود از سیاست تغییر نظام ایران حمایت میکنند.
♦️مطالعات انجامشده توسط یک پژوهشگر مستقل اینترنتی به نام 'جف گلبرگ' نشان میدهد شبکهای شامل 350 حساب کاربری بیش از 5میلیون توییت برای تقریباً 500هزار دنبالکننده (فالوور) خود پست کردهاند. این حسابها محتوای کاملاً یکسانی را منتشر میکنند و با کاربران یکسانی تعامل دارند و بهطور میانگین 100 بار در روز توییت کرده بودند.
نقل از جوانان انقلابی
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ درمورد بیت کوین که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده
🎥 بیتکوین چیست و درآمدزایی از آن چگونه است؟
🔸چند روز پیش رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته بود:
تولید بیت کوین در ایران از نظر ما غیرقانونی است. در صورت مشاهده به صورت جدی با آن برخورد میشود.
🔹 برآوردهای دانشگاه کمبریج نشان می دهد که بیت کوین ۶۱/۷۶ تریلیون وات ساعت (TWh) برق هر سال در جهان مصرف می کند.
🔹 این میزان مصرف برق از ۵۸/۴۶ تریلیون وات ساعت مصرف برق سالانه در کشور سوئیس بیشتر است.
🔹 سهم بیت کوین از کل مصرف برق در دنیا در سال ۰/۲۸ درصد می باشد. در واقع اگر بیت کوین یک کشور بود، رتبه ۴۱ بیشترین مصرف کننده برق در میان ملل دنیا را در اختیار داشت !!
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 کلیپی که توسط «سازمان فضایی مجازی بسیج» برای «ترویج حجاب» ساخته شده، اما برخی آنرا یک ضدتبلیغ و شیء انگاری زن میدانند. به همین علت این کلیپ توسط آمدنیوز و رسانههای معاند نیز نشر داده شده است.
نقل از دانشپژوهان
@tollabolkarimeh 🌷
💢رسائل و مکاسب موردنیاز بانوان طلبه نیست
✔️آیت الله جعفر سبحانی:
🔹بسیاری از دروس مانند رسائل و مکاسب برای تربیت فقیه است و نیاز نیست که خواهران طلبه این دروس را فرابگیرند بلکه خواهران طلبه باید دروسی را بیاموزند که بتوانند در جامعه به تبلیغ بپردازند.
🔹باید از نظر مدت تحصیل میان خواهران و برادران طلبه تفاوت قائل شویم چراکه برادران آزاد هستند و میتوانند ۱۰ یا ۱۵ سال درس بخوانند اما بانوان به دلیل اینکه بعد از ازدواج نیز مسئولیتها و مشکلاتی دارند باید تحصیلات کوتاه مدت داشته باشند. تحصیلات بانوان طلبه باید بهگونهای باشد که در ۴ یا ۵ سال به هدف و نتیجه برسند.
🔹حدود ۸۰ درصد خواهران طلبه را باید برای تبلیغ و ۲۰ درصد را برای فقه و اجتهاد تربیت کنیم چراکه نیاز ما به تبلیغ بیشتر است و همچنین مدت زمان تربیت یک مبلغ کمتر است.
🔹در حوزههای علمیه خواهران باید دوگروه وجود داشته باشد که یک گروه مبلغان و گروهی دیگر فقها است که البته امروزه مبلغان اهمیت بیشتری برای ما دارد و اکثریت بانوان طلبه باید برای تبلیغ تربیت شوند.
@tollabolkarimeh 🌷
هدایت شده از طلاب الکریمه
♨️ هدف حوزه خواهران، دستیابی به #مرجعیت علمی و دینی بانوان است
💠 مدیر حوزه خواهران:
هدف ما نباید تنها تربیت مادران و بانوان خوب باشد، اگر در همین حد باشد نسبت به هدف حوزه علمیه، کوچکانگاری شده است.
🌐 hawzahnews.com/detail/News/498557
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برشی از یک سریال بریتانیایی با موضوع نبود #حریم_خصوصی در فضای مجازی و سوء استفادهی آنلاین از اطلاعات
🔻 وقتی کِنی به خانه برمیگردد و متوجه میشود که خواهرش از لپ تاپ او بدون اجازه استفاده کرده، قفلی روی در اتاقش نصب میکند و تصور میکند درون اتاق کاملاً تنها است و هیچ فردی راهی به خلوتش ندارد. اما...
#سواد_رسانه
@tollabolkarimeh 🌷
عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب:
🔹تولید و پخش سریال هایی همچون "گاندو" باید تداوم پیدا کند
حجت الاسلام علی قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که فیلم ها و سریال ها در عین غنای محتوایی با #داستان پردازی و شخصیت پردازی مناسب باید بتوانند با مخاطب ارتباط لازم را برقرار کنند، اظهار داشت: در زمانه ای که بحث سواد رسانه ای تا حدود زیادی توسعه یافته ، مخاطب به این می اندیشد که فلان #فیلم و سریال جدای از هیجانات و #سرگرمی که داشته چقدر با جامعه و هویت و زندگی ام مرتبط بوده و منافع من را مورد توجه قرار داده به طوری که اگر آن را هم نبینم ، آیا واقعاً چیزی را از دست داده ام یا خیر.
وی افزود: اساساً اصل گزینشگری در #سواد_رسانه_ای یعنی این که منافع و مضرات افراد در مواجهه با #رسانه چیست و این موضوع بارها مورد ارزیابی قرار گرفته و سبک و سنگین می شود و لذا یکی از دلایلی که سریال گاندو را در این ایام برای مخاطبان انبوه تلویزیون جذاب کرده ، این است که مردم ما پس از مقاومتی چهل ساله در برابر قدرت های مستکبر در چه وضعیتی قرار دارند.
این منتقد و تحلیلگر #سینما و تلویزیون همچنین گفت: در روزهای اخیر اسقاط پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی، موجی از غرور ملی را در کشور ما فراهم آورد و این مساله به وضوح نشان داد که در برابر کدخدای زورگوی دهکده جهانی باید مقاومت کرد و پاسخ تجاوز او را قاطعانه داد، نه این که فکر کنیم با مذاکره و تسلیم شدن، راه به جایی می بریم.
وی بیان داشت: در این وضعیت سریالی ساخته شده که برخی جریانات نفوذ دشمن در داخل را نشان می دهد و استقبال مردمی از آن نیز حاکی از این است که گفتمان انقلابی باید مطرح باشد و اگر مسئولانی دچار خیانت و اشتباه شدند نباید دارای مصونیت باشند بلکه منافع و مصالح ملی از همه چیز مهم تر و ارجح تر است.
عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب افزود: اتفاقاً در روزهای اخیر، بحث هایی مبنی بر دخالت و فشار برخی جریانات برای #سانسور قسمت هایی از این سریال باعث علاقه مندی بیشتر مردم شده که بدانند حرف حساب سریال چیست و چه چیزی را می خواهد نشان دهد، به ویژه این که در #ژانر فیلم های ضدجاسوسی و پلیسی ما کمتر شاهد #فیلم هایی از این دست بوده ایم که بتواند با مخاطب عام ارتباط لازم را برقرار سازد.
وی همچنین گفت: البته اگر #سریال #گاندو از حیث داستانی قوی تر می بود و کشمکش میان شخصیت ها، افزایش می یافت کار به مراتب بهتری می شد، هر چند که الان هم واقعاً سریالی ارزشمند و جذاب از کار درآمده است.
حجت الاسلام قهرمانی ابراز داشت: نقطه ضعف دیگر ناظر به ریتم کند برخی قسمت هاست که البته در #تدوین می شد تا حدی این مشکل را مرتفع کرد و ما اگر نگاهی به سریال های مطرح جهان در این ژانر همچون سریال معروف 24 بیندازیم متوجه این نقیصه می شویم.
وی افزود: با این حال سریال گاندو توانسته یک موضوع اجتماعی و سیاسی را دستمایه قرار دهد که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند و یکی ازدلایلی که برخی سریالها و فیلم ها نمی گیرد به خاط ضعف در سوژه و ایده است و حال آن که اینجا به لطف واقعیتی که وجود داشته ،سوژه و ایده جذابیت لازم را برخوردار بوده و کار مخاطب پسندی تولید شده است و به نظر می رسد که #تلویزیون باید به تولید و نمایش این گونه سریال ها ادامه دهد.
وی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت دیگر آن است که طبعاً ذائقه مخاطب بعد از دیدن چنین اثری تغییر یافته و از این به بعد او مطالبه گر می شود و امید است که همچون سریال گاندو، آثاری ساخته شود که در عین حفظ خط قرمزها و مسایل اخلاقی، اثری جذاب باشد.
http://hawzahnews.com/detail/News/497347
@tollabolkarimeh 🌷
🔴 #عفاف و #حجاب
پیام عاشورایی حضرت زینب کبری سلام الله علیها به رهروان راستین خود
💠 رهبرانقلاب حفظه الله
‼️اینکه رضاخان مردم و علما را سرکوب کرد و فاجعه مسجد گوهر شاد را پیش آورد همه دستاورد عدم حضور [توأم با بصیرت] علما و [عدم توجه به تذکرات و هشدار های #مرجع_شهید شیخ فضل الله نوری] در مشروطه است! ۷۰/۱۲/۴
‼️پهلوی باکمک روشنفكران استبدادش راحاکم كرد، درجريان کشف حجاب روشنفکران بودندکه با مفاهیم مسموم خود زن ایرانی را ازجایگاه خود دورکردند! ۸۶/۱۰/۱۹
@tollaboljarimeh 🌷
💢اجرای حدود شرعی در معرض دید عموم مردم در زمانه کنونی، آری یا خیر؟
✔️معرفی مقاله/ اسماعیل آقا بابایی:
🔹اخیراً با اجرای یک حکم شلاق در اهواز برای جرم سرقت، بار دیگر توجهات بسیاری از مخاطبان در داخل و خارج کشور به موضوع اجرای مجازتهای بدنی در معرض دید عموم جامعه جلب شد و تحلیل و تفسیرهای مختلفی ارائه گردید.
🔹گروهی بر این باورند که بر اساس موازین شرعی اجازه نداریم علنی بودن اجرای حدود و سایر مجازاتها را توسعه دهیم و اصل در موازین اسلامی عدم اجرا در مرعی و منظر عمومی است و هم تجربه سالها اجرای مجازاتها در کشور ما و برخی از دیگر مناطق جهان نشان داده که استدلال بازدارندگی این مجازاتها در جهان کنونی خیلی پشتوانهای ندارد.
🔹محقق در این پژوهش بر محدود سازی هر چه بیشتر اجرای مجازات شرعی در مرعی و منظر عموم مردم در زمانه کنونی تاکید و استدلالهای فقهی و قانونی بر تائید این گزاره ارائه کرده است👈 http://yon.ir/dluO0
@tollabolkarimeh 🌷
💢پاسخ به شبهات مطرح درباره بیحجابی کنیزان اهلبیت(ع)/ آیات، روایات و سیره؛ بیحجابی کنیزان مسلمان را تأیید نمیکنند
📌حجتالاسلام والمسلمین محمد عشایری، عضو شورای علمی مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(عج) قم، در گفتوگو با مفتاح، عنوان کرد:
🔹اگر گزارشهای تاریخی وجود دارد که برخی کنیزان در مدینه حجاب نداشتهاند شاید آن کنیزان، کافر یا مسیحی بودهاند وگرنه کنیزان مسلمان بویژه کنیزان منتسب به اهل بیت(ع) پوشش کامل اسلامی را رعایت میکردند.
🔹امروزه جریاناتی میخواهند حتی ما متکفلین امر معرفت دینی را در برابر معارف دینی مربوط به حجاب به یک نوع وادادگی و تردید و بیاعتقادی نسبت به آن مبتلا کنند.
🔹دشمنان اسلام و انقلاب در کشورهای اسلامی فعالیتهای رسانهای و عملیات روانی گستردهای علیه نمادهای دینی مسلمانان به راه انداختهاند و در هر کشوری به طریق خاص و با نمادهایی که در همان کشور بومی شده مبارزه میکنند. جالب است که همان قدر که در ایران بر روی مسأله حجاب عملیات روانی انجام میگیرد در افغانستان بر روی ریش بلند مردان تبلیغات رسانهای میشود.
📖 متن کامل در:
🌐 http://yon.ir/DcsEB
@tollabolkarimeh 🌷
⭕️ تبلیغ نشریه ریپورتر در کشورهای عربی - جولای ۲۰۱۸
🔻 این تبلیغ با عنوان «آگاه بمان» (Stay Informed) در تلاش است این مفهوم را منتقل کند که یک زن مسلمان با مطالعه و آگاه شدن میتواند برخلاف مسیر حرکت دیگران #سبک_زندگی صحیح را بیابد و در گمراهی و افراط نماند.
📎 https://www.bestadsontv.com/ad/96015/Reporter-Magazine-Stay-Informed
✍️ این واقعیتی است که کشورهای اسلامی، مانند دیگر کشورها و جوامع، با مشکلاتی روبرو هستند، اما به نظر موضوع اساسی در مطلب بالا این پرسش است که آیا نسخهای که تفکر غربی برای مردم دیگر کشورها میپیچد نسخهای کارآمد است؟
@tollabolkarimeh 🌷
🔻خویشتنداری جنسی یا لیبرالیسم جنسی؟
در بین جریانهای نوظهوری که تا به حال معرفی شده است، همه از بعد عرفانی به برخی از جریانها نگاه کردهاند. شاید کمتر کسی از جریان نوظهور "خویشتن داری جنسی" که در سالهای اخیر در غرب به وجود آمده آگاهی داشته باشند.
بعد از #رنسانس و تحولات آن، مهمترین مسائل دینی به باد استهزاء و انتقاد گرفته شد و با حذف آموزههای دینی نظرات مخالف آن به ظهور رسید.
موضوعات مربوط به عفاف نیز از این جریان فکری مصون نماند و تفکرات جدید، باعث تولد #لیبرالیسم_جنسی شدند. انقلاب جنسی و رهایی از قید و بندهایی که سنت و مذهب به وجود آورده بود کم کم فضیلت محسوب شده و باعث به وجود آمدن گروههای فمنیستی شد.
در سالهای اخیر غرب تمام تلاش خود را برای بازگرداندن دستورات عفیفانه به زندگی افراد بشر انجام داده است. تا به حال نیز نظرات و راهکارهای مختلفی برای برونرفت از این وضعیت ارائه شده است.
TLW1* از جمله جنبشهای نوظهور دهههای اخیر در غرب است"جنبش خویشتنداری جنسی" این جنبش در آمریکا پا به عرصه گذاشت. بانیان این جنبش، گروهی از متدینین مسیحی هستند که در سال 1980 سعی در تشویق و ترغیب افراد به رعایت عفاف و خویشتنداری میکنند.*
تمام تلاش این گروه برآن است تا ناکارآمدی لیبرالیسم جنسی را از طریق ارائه نتایج آن نشان دهد. برنامه عملیاتی" آموزش جنسی بر مبنای تعالیم مسیحی " در سال 1977 توسط TLW پایهگذاری شد. آموزش خردسالان،جوانان و نوجوانان و تشویق آن ها به خویشتنداری قبل از ازدواج از جمله تلاشهایی بود که برای جلوگیری از آسیبهای ناشی از آزادی روابط جنسی در این سنین صورت گرفت.
برخی ازفعالین، طرفداران آموزشِ آمیزش امن هستند، اما گروهی دیگر ضمن ناکارامدی این نظر خواستار خویشتنداری تا زمان ازدواج میباشند.
از سال 1993فعالیت های گسترده ای از جمله؛ همایش و نشست و ... عضوگیری از سراسر ایالت متحده شروع شد. یک سال بعد تبلیغات رسانهای زیادی از جمله کلیپ، موسیقی، کتاب و... توسط این جنبش انجام شد.
در سال 1996 شاید بیش از 600 محصول برای ترویج عفاف تولید شد! در سال 1999 برنامههای عبادی زیادی در جهت ترویج این امر در سانفرانسیسکو بر روی پل گلدن گیت2 صورت گرفت و جوانان بسیاری در این برنامهی عبادی شرکت کردند.
از طریق سایتTLW عضوگیری ادامه پیدا کرد و تا سال 2001 بیش از 31 هزار نوجوان عضو رسمی این سایت شدند.
⬅ بعدها برنامههای در جهت تعامل اولیا و مربیان در مدارس شکل گرفت. تا سال 2010 همچنان برنامههای عملیاتی زیادی برای مخاطبان مسیحی اجرا شد.
اهمیت این جنبش باعث شد سیاستمداران برای حل معظل لیبرالیسم جنسی به حمایت از این گروهها بپردازند و بودجههایی برای ترویج عفاف اختصاص دهند. این جریان همچنان به عنوان جنبش نو برخلاف جریان حاکم در جامعه در حال حرکت و رشد است!
آیا تعجباور نیست در جامعهای مثل آمریکا که به لحاظ بیبند و باری الگو و امال برخی از جوانان محسوب میشود اینگونه برای عفاف تلاش کنند؟!
1. True Love Waits
2.Golden Gate Bridge
•اطلاعات (اعدادو ارقام) از سایت اصلی جنبشTLW:www. Lifeway.comو کتاب عفاف گرایی در غرب گرفته شده است.
✍ به قلم #طیبه_نوحی
@tollabolkarimeh 🌷
💠کاری بکنید که اسلام از ما گله مند نباشد،قرآن کریم از ما گله مند نباشد آقایان که شما خودتان را می گفتید که ما مروج قرآن هستیم، مبین احکام قرآن هستیم، چرا خودتان یک کاری دارید می کنید یا کردید که اسلام یک جور دیگر جلوه کند پیش مردم، خیلی مواظب باشید.
#امام_خمینی
📚صحیفه نور، جلد ١١،صفحه ١۵٧
@tollabolkarimeh 🌷