eitaa logo
طلاب الکریمه
12.1هزار دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
3.8هزار ویدیو
1.5هزار فایل
«هر آنچه که یک بانوی طلبه لازم است بداند را در طلاب الکریمه بخوانید»🧕 📌 منبع: جزوات و نمونه سوالات طلبگی و اخبار روز ارتباط با ادمین: @talabetooba
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جستجوی معکوس تصاویر 📸چگونه میتوانیم سوابق یک عکس را از گوگل مطلع شویم که یک عکس قدیمی را به جای عکس جدید به ما ارائه ندهند. 💢 چگونه آن را فعال کنیم #سواد_رسانه_ای @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#معرفی_کتاب #خطر_نفوذ بررسی پروژه برنامه ریزی شده نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری 👇👇👇 @tollabolkarimeh 🌷
خطر نفوذ.pdf
3.14M
#خطر_نفوذ #امام_خامنه‌ای @tollabolkarimeh 🌷
🔰مجلس، عامل اصلاح مملکت 💢اگر مجلس شورا آن طورى كه ما بخواهيم ملى و اسلامى باشد، همه اين مطبوعات اصلاح خواهد شد؛ همه اين راديو تلويزيون‌ها اصلاح خواهد شد؛ همه اين ادارات تصفيه خواهد شد؛ يعنى ملت بايد تصفيه كند به وسيله اشخاصى كه مى‌فرستد. 📅امام خمینی(ره) | ۲۱ تیر ۱۳۵۸ @tollabolkarimeh 🌷
🔻فرق انتقاد و نق زدن از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی(دام ظله): فرض کنید فیلمی هست که ظاهر و قالب و پز انتقاد دارد - چون انتقاد چیز خوبی است دیگر - اما در واقع انتقاد نیست؛ نق زدن است. یک فرق اساسی وجود دارد بین انتقاد کردن و نق زدن. انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ی منفی را پیدا کنید، با تکیه‌ی بر نقطه‌ی مثبتی که در این اثر نمایشی شما، در این داستان شما وجود دارد، آن نقطه‌ی منفی را نشان بدهید و مغلوب کنید. جانمایه‌ی یک اثر نمایشی طبعاً داستان است، قصه است، سرگذشت است. شما در این سرگذشت، یک قهرمان دارید، یک هدف دارید. این قهرمان دنبال یک هدفی است، با یک موانعی مبارزه میکند. شما چالش جدی و واقعی و عینیای را تصویر میکنید. مقصود این قهرمان این است که به آن هدف برسد و با این موانع مبارزه کند. این موانع، زشتیهایند. بالاخره در این داستان، این هنرمندی که این فیلمنامه را مینویسد یا این کارگردانی که کارگردانی میکند، میخواهند چه بکنند؟ میخواهند خروجی و محصول این مبارزه چه باشد؟ این خیلی مهم است. اگر محصول این مبارزه باید این باشد که در چالش خیر و شر، خیر بر شر فائق و غالب بیاید، پس بایستی شما حرکت خیر را، جریان خیر را توی این نمایش نشان بدهید. بله، حرکت شر را هم - ایرادی ندارد - نشان بدهید، اما معلوم بشود یک حرکت خیر وجود دارد که کاراکتر قهرمان دنبال آن است، برای آن مبارزه میکند، برای آن جانفشانی میکند؛ حتّی گاهی جانش را بر سر آن میگذارد، برای اینکه به آن هدف برسد. یعنی درست است که شما عیب و زشتی را نشان دادید، اما یک چیز بزرگتری را نشان دادید و آن، جهاد برای مبارزه‌ی با این زشتی است؛ این میشود انتقاد. من به عنوان یک روحانی و به عنوان یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی، به شما عرض میکنم: اینجور انتقادی هیچ اشکال ندارد، بلکه مطلوب است؛ چون این انتقاد، جامعه را به سمت رفع نواقص پیش می‌برد و حرکت میدهد؛ این خوب است. اما یک وقت این نیست؛ نق زدن است. آدم یک نقطه‌ی منفی را بگیرد، همین طور هی بنا کند آن را تکرار کردن. مگر نقاط منفی و نقاط ضعف از یک جامعه رخت برمیبندد؟ مگر بکلی ریشه‌کن میشود؟ شما این را برداشتید، یک چیز دیگر هست. این که جهتی نشد برای یک هنرمند، این که هدفی نشد، این که امتیازی نیست، افتخاری نیست؛ همین طور انسان نق بزند، سیاه‌نمائی کند، یأس بپراکند. شما وقتی زشتی را نشان میدهید، اما آن عامل خیری را که بناست بر زشتی غلبه پیدا کند یا با آن مبارزه کند، نشان نمیدهید، در جامعه یأس پراکنده میشود و نومیدی به وجود می‌آید؛ فیلم شما را که طرف نگاه میکند، میگوید: خوب، چه فایده؟ با آن تأثیر عظیمی که فیلم دارد، اثر نمایشی دارد. من میگویم شما انتقاد کنید، منتها انتقاد به معنای واقعی کلمه؛ یعنی مبارزه و چالش خیر و شر را نشان بدهید تا معلوم شود که اگر این نقطه‌ی زشت و مردود در جامعه هست، اما انگیزه‌ای برای رفع آن وجود دارد، جریانی برای نابودی آن وجود دارد. اگر فقر را نشان میدهید، معنایش این نباشد که در جامعه فقر هست، اما هیچ انگیزه‌ای برای مبارزه‌ی با فقر وجود ندارد. اگر اینجور شد، طبعاً فیلم یأس‌آور میشود؛ فضا را تاریک نشان میدهد و برخلاف واقعیت هم هست.(۱۳۸۹/۰۴/۱۲ بیانات در دیدار هنرمندان و دست‌اندرکاران صداوسیما) @tollabolkarimeh 🌷
💢 نامه انتخاباتی آیت‌الله اعرافی ✔ مدیر مرکز مدیریت حوزه‌‌‌‌های علمیه قم طی ابلاغیه‌ای به کلیه مدیران و مسئولان مراکز و مدارس حوزوی کشور از آنها خواست ضمن اعلام نظر در مورد شاخص‌‌‌‌های انتخاب شایسته، برای حفظ موضع ملی و بیطرفی مراکز حوزوی و جلوگیری از محدود شدن به حزب یا گروه خاص، از ورود در تشکل‌‌‌‌‌های حزبی و جناحی و تبلیغ له یا علیه اشخاص پرهیز کرده و از واگذاری فضای حوزوی به جریان‌‌‌‌‌های تبلیغی نامزدهای خاص یا جناح‌‌‌ها خودداری نمایند. متن این نامه بدین شرح است: 👇https://b2n.ir/270574 @tollabolkarimeh 🌷
📆 ۱۹ آذر ۱۳۶۱، انتخابات نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد. آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در این انتخابات از حوزه تهران نامزد شدند که مردم با بیش از دو میلیون و هشتصد رای، ایشان را بعنوان نفر اول برای عضویت در این مجلس انتخاب کردند. ‌‌ ‌✅ میزان رای آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در این انتخابات، #بالاترین میزان رای نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همه ادوار این انتخابات است.‌ ‌ #محبوب_جمهور @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جوکر؛ جدیدترین بازیگر در سناریوی بحران‌سازی آمریکا،اینبار از پرده سینما بیرون می‌آید تا به معترضان عراق و لبنان و ... بپیوندد @tollabolkarimeh 🌷
🔴جوکر، نماد فتنه و جنگ و آتش سوزی در ناآرامی های عراق 🔹در آثار تخیلی علاوه بر «قهرمان» گاه شخصیتی متضاد نیز حضور دارد که «ضدقهرمان» نامیده می‌شود؛ و تعامل این شخصیت‌ها با یک‌دیگر است که داستان اصلی را شکل می‌دهد. به شکل سنتی، مخاطب به قهرمان داستان علاقه‌مند است و با او همزاد ‌پنداری می‌کند، و از ضدقهرمان داستان متنفر است و دلش نمی‌خواهد هرگز مانند او باشد.اما سال‌هاست که این سنت شکسته شده و برخی از خالقان آثار هنری تلاش کرده‌اند تا ضدقهرمان‌هایی خلق کنند که اگر از قهرمان داستان محبوب‌تر نباشند، دست‌کم برای مخاطب به اندازه قهرمان داستان، «قابل‌احترام» باشند 🔹یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمان‌های حال حاضر دنیا را می‌توان «جوکر» دانست؛ مردی بی‌نهایت «شرور» با آرایش دلقک‌مانند، مو‌های سبز و کت‌وشلوار‌های «جیغ» که ضدقهرمان داستان‌های سری «مرد خفاشی» یا همان بت‌من است. جوکر به خاطر خنده‌های شیطانی‌اش شهرت دارد و نکته‌ای که او را «خطرناک» می‌کند آن است که نه به خاطر نیاز یا اجبار، بلکه به خاطر لذت دست به جنایت می‌زند. 🔹 ردپای فیلم ضدقهرمان‌دوست جوکر که در برخی رسانه‌های مجازی کشورمان هم به راحتی به نمایش گذاشته شده به‌وضوح در اعتراضات و اغتشاشات کشور‌هایی مانند لبنان و عراق دیده می‌شود. مصادف شدن اکران جوکر با تنش‌های داخلی در این دو کشور موجب شده تا برخی از معترضان لبنانی خودشان را شبیه به جوکر کنند و به خیابان‌ها بیایند ؛ اتفاقی که به شکلی دیگر در عراق هم رخ داده است.جوکر، طبق تفسیری که از نقش فینیکس در فیلم برمی‌آید، بیش از آن‌که نمادی از انقلاب باشد، نمود جنونی است که در نتیجه بی‌توجهی و به حاشیه رانده شدن در اجتماع ممکن است به وجود بیاید. با این وجود، نماد جوکر ظاهراً به مذاق روحیه انقلابی معترضان در عراق خوش آمده است. 🔹ترفند‌های متعددی برای بحران‌سازی و آشوب‌آفرینی در یک کشور وجود دارد که نمادسازی شاید قدرتمندترین آن‌ها باشد. به‌کارگیری خشونت و بزرگ‌نمایی، کُشته‌سازی و قهرمان‌سازی، همگی به بحرانی کردن اوضاع کمک می‌کنند، اما نهایتاً آن‌چه برای استفاده از معترضان/اغتشاشگران ضرورت دارد، معرفی نمادی است که بتواند میان آن‌ها اتحاد ایجاد کند. وقتی عناصری مانند خشونت، کشته‌سازی، بزرگ‌نمایی و نمادسازی در یک موج اعتراضی در کنار یک‌دیگر جمع می‌شوند، همیشه باید احتمال حمایت خارجی را در نظر گرفت. طی هفته‌های گذشته، همه این عناصر در کنار حضور فیزیکی یا مجازی افرادی با گریم جوکر در اعتراضات خاورمیانه، از جمله لبنان و عراق، نشان می‌دهد آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد نماد‌هایی فرا ملی هستند که فراتر از نماد‌های ملی یا محلی بتوانند در سطح منطقه‌ای بحران‌سازی کنند. /بیداری ملت @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻دزد مال یا دزد دین‼️ شنیدن این کلیپ را از دست ندهید... @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 صفتی که پای ثابت همه بدی‌های ماست! 👈🏻 هیچ لذتی را ازدست نخواهیم داد؛ گر نستانیم ... #تصویری @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اینجا بقیع نیست اینجا زینبیه نیست . . . اینجا همان جایی است که دوماه قبل جای سوزن انداختن نبود😭 💬 شیخ عباس (قمی) @tollaboljarimeh 🌷
📌 خط اصلاح‌طلبی در حکمیت 🔷 ابوموسی اشعری را نزدیک به ده هزار نفر با شمشیرهای برهنه، در جریان حکمیت به حضرت علی تحمیل کرده و گفتند که باید وی نمایندۀ مردم عراق در جریان حکمیت باشد. 🔰 این در حالی است که امام علی، اول مالک اشتر، سپس عبدالله بن عباس و بعد احنف بن قیس را معرفی کردند ولی هیچ کدام از این‌ها را از امام نپذیرفتند! ❓ابوموسی با چه فریبندگی این مردم را فریفته؟ ... چون راحت‌طلبان در ظاهر به دنبال فردی اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب بودند و تنها امتیاز ابوموسی را نیز در این می‌دیدند که وی یک فرد میانه‌رو است؛ نه طرفدار معاویه است و نه طرفدار علی. او را انسانی اصلاح‌طلب می‌دانستند که سعی دارد بین جماعت اهل اسلام را اصلاح کند. 👈 این آیینۀ عبرت ماست تا بتوان عیار عکس‌العمل چهره‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا را در مصاف حق و باطل ارزیابی کرد. 📝 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رهنمایی @tollabolkarimeh 🌷
👆اطلاع نگاشت تقی زاده های امروز 💢 مراقب تقی زاده های زمان باشیم! 🔻🔺 رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌(۹۸ ش) در حرم مطهر رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به ‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی، مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمرند 👇 💠 امام خامنه ای(حفظه الله): امروز جوانهای مؤمن و مردم انقلابی نخواهند گذاشت این تقی زاده ها حرفشان به کرسی بنشیند. تقی زاده ها چه می کنند؟ بزک غرب، توجیه و روتوش بدی های غرب، مانع شناخت افکار عمومی نسبت به شرارت باطن دولتهای غربی با تحریف تاریخ/ دفاع از سند ۲۰۳۰ (برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی)/ تزریق سبک زندگی غربی با محتوای: افکار غربی، روشهای غربی، لغات غربی در عرصه: ادبیات، افکار، دانشگاهها و مدارس...۹۸/۱/۱ ✍ تقی زاده کیست؟ کسی که گفت: ایران باید از فرق سر تا ناخن پا غربی بشود! روحانی نمای فراماسون نفوذی در دستگاه علمای همسو با جریان غربگرای مشروطه، از عوامل انگلیس در منحرف کردن مشروطه، از عوامل به سلطنت رسیدن و تقویت دیکتاتوری رضاخان و محمدرضا پهلوی، مروج فرهنگ غرب، از عوامل به شهادت رساندن و تخریب شخصیت مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری اعلی الله مقامه زعیم نهضت اسلام خواهی مشروطه (مشروعه) /کانال شهید رابع @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ #مرجعیت_کاذب ادیان الهی چگونه به انحراف کشیده شدند⁉️ #استادسعیدی 👈 به سمتی میرویم که تاریخ صدراسلام تکرارشود! @tollabolkarkmeh 🌷
♨️ حجت‌الاسلام قرائتی: حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم/ آموزش و پرورش ما فشل است 🔸 رئیس ستاد اقامه نماز کشور در همایش دانشجویان و معلمان دانشگاه فرهنگیان گرگان: 🔹 معلمی، فن، مهارت و سیاست است، اما من حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم. 🔹 آموزش و پرورش ما فشل است و نتیجه آن دیپلمه‌هایی هستند که مهارت ندارند و کسی که مهارت ندارد شغل، پول، همسر، فرزند و مسکن هم ندارد. 🔹 البته در حوزه‌های ما نیز باید تحولی رخ دهد، زیرا شرایط حوزه‌های علمیه و طلبه‌های کشور نیز بهتر از دانش آموختگان مراکز دانشگاهی نیست. 🔹 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شبیه یک شوخی است در حالیکه برای اعمال این تغییرات نیازمند مرد تحول هستیم. @tollabolkarimeh 🌷
🔹هشدار مراجع عظام تقلید نسبت به توطئه آمریکا برای جوانان ایرانی 🔸مسئولان با قاچاقچیان مواد مخدر مقابله جدی کنند 🔸مراجع تقلید شیعیان در دیدار با سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر آگاهی جامعه از آفات ومضرات مواد مخدر تاکید کردند و نقش رسانه ها در این زمینه را مورد توجه قرار دادند. @tollabolkarimeh 🌷
عالم عامل : شهيد محراب : هركس ميخواهد بداند که اگر عج ظهور فرمايد، نسبت به ايشان چه موضعي خواهد داشت، ببيند الان با چگونه است اگر توانست مطيع ايشان باشد، اطاعت ازامام زمان عج هم ميتواند بكند. ♦️ خدا لعنت کند هر عمامه سری را که از رهبری اطاعت نکند. یکی است، امام یکی است و نائب امام هم یکی است. تا زمانی که حسن (ع) امام بود حسین(ع) امام نبود وای بر ملتی که از رهبر خود فاصله بگیرد. ♦️مواظب باشید گرگ ها شما را از رهبر الهی جدا نکنند. شما را گروه گروه نکنند.شما را طعمه خودشان قرار ندهند.وسیله پیشرفت دشمن نشوید.شما الان در جبهه جنگید.در جبهه جنگ دینی هستید. ♦️۲۰ آذر سالروز شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب @tollabolkarimeh 🌷
✍️ یادداشت دانشجویی | اسب های چوبی مرموز یک روز عادی را تصور کنید؛ فرض کنید صبح شده است و شما با چشمانی خسته و خواب‌آلود آماده می‌شوید که به دانشگاه یا محل کار خود بروید. آبی به سر و صورت خود می‌زنید، چیزی می‌خورید و لباس می‌پوشید؛ اما به محض اینکه در را باز می‌کنید با بسته ناشناسی روبرو می‌شوید. بسته را برداشته و آن را ورانداز می‌کنید. در نگاه اول، عکسی از یک اسب چوبی کوچک و زیبا روی آن به چشم می‌خورد؛ هیچ نام و نشانی از فرستنده نیست. دقیق تر نگاه می‌کنید؛ زیر جعبه با خط ریز نوشته شده: «بنیاد شادی‌های ابدی: ما به فکر شادی مردم هستیم!» شما در این موقعیت چه کار خواهید کرد؟ آیا به این فکر می‌کنید که چه کسی ممکن است این بسته را پشت در خانه شما رها کرده باشد؟ یا اینکه چرا اینکار را کرده است؟ و با خود فکر می‌کنید که شاید ممکن است مانند داستان اسب تروا، سربازان یونانی از شکم اسب خارج شوند و خانه شما را تسخیر کنند! یا اینکه درود و صلواتی نصیب مؤسس این بنیاد کرده و در حالی که جعبه را باز می‌کنید، می‌گویید: «مفته، بذار برداریم!»؟ به احتمال زیاد شما هم به این بسته مشکوک می‌شوید. اما احتمالاً تعجب می‌کنید اگر بگویم یک زمینه وجود دارد که در آن همیشه با فراغ بال از بسته های مشکوک استقبال کرده ایم! آن هم جایی نیست جز زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات. یعنی همان جای مهمی که امروزه تمام وجوه زندگی مردم را در بر گرفته است. از قضایای سیاسی و امنیتی گرفته تا مسائل فرهنگی و تربیتی، همه و همه تحت‌الشعاع این فناوری قرار دارند. سیر ورود تکنولوژی های (حداقل) ارتباطی به کشور ما همیشه این‌گونه بوده است که تکنولوژی مذکور بدون در نظر گرفتن عقبه های فکری و پیوست های فرهنگی و سیاسی آن وارد کشور شده، در کوتاه مدت همه‌گیر می‌شود و تازه تبدیل به بحرانی می‌شود که باید برای آن راه حلی اندیشید یا به اصطلاح برای استفاده درست از آن «فرهنگ‌سازی» کرد. در حال حاضر، مهم‌ترین فناوری ها در زمینه اطلاعات و ارتباطات، سرویس های آنلاین هستند؛ از جمله موتور های جستجو، پیام‌رسان ها، شبکه های اجتماعی، سرویس های ایمیل، سرویس های اشتراک گذاری ویدیو و... . در حال حاضر در کشور ما این فناوری ها تحت سلطه‌ی شرکت های خارجی و علی الخصوص آمریکایی هستند. اما ایراد این موضوع چیست؟ مثال اسب چوبی را به خاطر بیاورید. فرض کنید شما همسایه ای دارید که بویی از فرهنگ نبرده است؛ با صدای بلندِ موسیقی شما را می‌آزارد، زباله ها را از طبقه ی پنجم به داخل سطل زباله پرتاب می‌کند و... . شما هم به تازگی، دماغش را سوزانده و او را به خاطر کارهایش توبیخ کرده‌اید؛ و حالا او از دست شما کفری است. اگر دست خط او را روی جعبه ای که جلوی در پیدا کرده اید تشخیص بدهید چه خواهید کرد؟ قطعاً می‌دانید که او دلش برای شما تنگ نشده بلکه نقشه ای برایتان کشیده است. بنابراین با احتیاط با آن بسته برخورد خواهید کرد. «ادامه در مطلب بعدی»👇👇👇 @tollabolkarimeh 🌷
ادامه مطلب قبلی: یادداشت دانشجویی | اسب های چوبی مرموز قضیه این سرویس های آنلاین خارجی هم مشابه این داستان است؛ دشمنانی که برای رضای خدا به ما خدمات ارائه نمی‌دهند... . چگونه است که سرویس های مفیدی مانند مجموعه نرم‌افزاری آدوبی، خدمات توسعه‌ی نرم‌افزار اندروید و نمونه های فراوان دیگر برای ایران تحریم شده اند اما گوگل و اینستاگرام و خدمات مشابه، کمترین محدودیت ها را برای ایران اعمال کرده اند؟ حال این نرم‌افزار ها در خاک مجازی ما نفوذ کرده‌اند و با کمترین هزینه و سختی، حجم عظیمی از اطلاعات حیاتی کشورمان را به دشمنان ارائه می‌دهند؛ اطلاعاتی که می‌توانند با تحلیل شدن مشخص کنند که بهترین نقطه برای شروع اغتشاشات بعدی کجا باید باشد، یا هم‌اکنون با چه بهانه ای می‌توان جوّ جامعه را ملتهب کرد. متأسفانه، سیاست‌گذاری های دولت به گونه‌ای بوده که نه‌تنها فعالیتی در راستای تقویت سرویس های بومی و خلع ید سرویس های خارجی از ایران نداشته، بلکه خواسته یا ناخواسته به سرویس های خارجی کمک کرده است؛ به عنوان یک نمونه کوچک می‌توان به تبلیغ کانال های تلگرامی برنامه های مختلف در صداوسیما اشاره کرد که به رشد سریع تلگرام کمک فراوانی کرد. همین سیاست‌گذاری های غلط کار را به جایی رسانده است که کسی جلودار یکه تازی تلگرام و گوگل نیست. تلگرام تبدیل به مأمنی برای گروه های معاند، تجزیه‌طلب، تروریستی و امثالهم شده است و گوگل هم به قدری هوشمند شده است که جستجوگر های ایرانی در مقابل آنها حرفی برای گفتن ندارند! جالب اینجاست که قدرت این نرم‌افزار ها به حمایت مردمی وابسته است. یعنی اگر این همه جستجو توسط مردم انجام نشده بود، گوگل این‌قدر به زبان فارسی مسلط نمی‌شد و کار را برای جستجوگر های بومی سخت نمی‌کرد. ناگفته نماند که در این زمینه می‌توان مبحث فقهی اعانه به ظلم را مطرح کرد که در این صورت، مسئولین باید پاسخگوی خسارات جبران‌ناپذیری که به کشور و انقلاب وارد کردند باشند. همه این‌ها در حالی است که پروژه‌ی راه اندازی شبکه ملی اطلاعات از سال ۱۳۸۴ تا به الان نیمه تمام رها شده است. پروژه ای که می‌توانست بخش مهمی از نیازهای داخلی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات را رفع کند. امیدواریم که مسئولان امر با کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای در این زمینه مانند رفع فیلتر توییتر و افزایش سرعت بازی های آنلاین(!) این مطالبه‌ی روی زمین مانده رهبری را بعد از سالها به ثمر برسانند. ✍️ علی توحیدی منشر شده در شماره ۹۴ نشریه حیات @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Siouti.pdf
2.98M
#نمودار #سیوطی #ادبیات_عرب @tollaboljarimeh 🌷
نمودار الموجز.ppsx
5.88M
#نمودار #الموجز آیت‌الله سبحانی @tollabolkarimeh 🌷
🔻كتاب‌، مادر تمدنها و نیز عصاره‌ی‌ آنهاست "الكتاب أُمّ الحضارات وعصارتها أيضاً" #امام_خامنه_ای ۱۳۷۴/۰۶/۲۱ 📕جوان باید دستش از کتاب رها نشود؛ کتاب بخواند، همه جورش را بخواند، در همین دوره‌ی جوانی بخواند. این ذخیره‌ی حافظه را که بی‌نهایت دارای ظرفیت است، هرچه می توانید، در دوره‌ی جوانی پر کنید. 📕ما هرچه در جوانی در حافظه انباشتیم، امروز موجود است؛ هرچه در دوران پیری - که بنده همین حالا هم با همه‌ی گرفتاری‌ها، بیش از جوانها مطالعه می کنم - به دست می‌آوریم، ماندگاری ندارد. الان شما جوانید. این منبع قیمتىِ ارزشمند را از اطلاعات ارزشمند، از آگاهی‌های مفید و لازم در زمینه‌های مختلفی که برای تبلیغ به آنها احتیاج دارید، هرچه می توانید، انباشته کنید؛ از این استفاده خواهید کرد. ١٣٩١/٧/٩ @tollabolkarimeh 🌷