فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️عدالت یا ولایت؟
✍️سید یاسر جبرائیلی با انتشار فیلم زیر در کانال تلگرامی خود نوشت:
🔹کسانی که عدالت را بر ولایت مقدم میدارند، مفروضشان این است که فهمشان از عدالت بر فهم ولی برتری دارد!
🔹این جماعت تسلیم عدالت ولیفقیه نمیشوند، بلکه از ولیفقیه میخواهند تسلیم عدالتی شود که اینها فهمیده و علَمش را بلند کردهاند.
✍️وحید اشتری، فعال عدالتخواه پاسخ داد:
🔸تخصص برادران #اصولگرا در ساختن همین دوگانههای کاذب است.
🔸از خودشان هم نمیپرسند وقتی برای دفاع از رهبری وی را جلوی عدالت یا جلوی آزادی یا جلوی جمهوریت میگذارند طبیعتا انتخاب مردم چه خواهد بود؟
🔸خوش به حال اصلاح طلبها و آقای روحانی که در هر انتخابات چنین رقبای باهوشی! دارند.
@tollabolkarimeh 🌷
🔹چگونه کانالهای تلگرامی، سیاستِ "فشار از پایین و چانهزنی از بالا" را تئوریزه میکنند؟!
برخی از کانالهای تلگرامی پرمخاطب بعد از آشوبهایِ "دولت عاملِ" آبانِ ۹۸ تا توانستند پیامهایِ نا امیدکننده منتشر کرده و بعد از آن اقدام به برگزاری نظرسنجیای با گزینه "رای نمیدهم" کردند.
آنوقت نتیجه کانالیزه شده خروجیِ کانالهای تلگرامی خود را به عنوان خِرَدِ جمعیِ مردم ایران به خورد مخاطب میدهند!
این عملیات رسانهای همان سیاستِ معروف "فشار از پایین و چانه زنی از بالا" اصلاحطلبان و دولتیهاست. زمانی که عملکرد ۴سالهی مجلسِ "عموما اصلاحطلب" در حوزههای اقتصادی_معیشتی ناکارآمد بوده، و بیم آن را دارند که شورای نگهبان خطِ پایانی بر کمتحرکی اکثرشان و گزینههای همسو با آنان بکشد، شروع به تهدیدِ عدم حضور در پای صندوقهای رای میکنند.
ابتدا چندتحلیلگر اصلاحطلب میگویند که "نمیشود امیدی به اصلاح از طریق صندوقهای رای داشت"، بعد از آن سخنگوی دولت میگوید "بعد از آشوبهای آبانِ ۹۸ دیگر نمیتوان انتخابات را شبیه به قبل برگزار کرد"، حالا هم کانالهای تلگرامی احساس یاس و ناامیدی را تئوریزه میکنند.
#سواد_رسانه
@tollabolkarimeh 🌷
💠 اکثر ما در گوشه دلمان از این چیزهای پنهان شده داریم
🔸 علامه #مصباح_یزدی
🔹 آنچه کسانی را به فسادهای غیرقابل جبرانی کشانده است، رگههای اخلاق فاسدی بوده است که در عمق دلشان وجود داشته و گاهی خودشان نیز به آنها توجه نداشتهاند. داستانهای قرآن را ملاحظه بفرمایید! از ابتدا با داستان تکبر ابلیس، حسد قابیل، داستانهای بنیاسرائیل و بلعم باعورا شروع میشود و به داستان کسانی میرسد که به خاطر حسد با پیغمبر اسلام مخالفت میکردند.
🔹 ریشه اولین جنایتی که بین انسانها واقع شد حسد بود. آخرین جنایتی که قرآن ذکر میکند نیز درباره قومی است که با پیغمبر اکرم به خاطر حسد مخالفت میکنند.
🔹 شاید اگر ابتدای کار، از هابیل و قابیل میپرسیدند که نسبت به هم چه احساسی دارید؟ میگفتند: دو برادریم که همدیگر را دوست داریم. شاید قابیل هیچگاه احساس نمیکرد که چیزی در عمق دلش وجود دارد و ممکن است موجب قتل برادرش شود. با هم غذا میخوردند، با هم رفت و آمد داشتند و زندگی میکردند تا اینکه داستان قربانی پیش آمد و معلوم شد که یکی در گوشه دلش، نسبت به دیگری حسد دارد.
🔹اکثر ما در گوشه دلمان از این چیزهای کثیف پنهان شده است. گاهی خودمان نیز میدانیم، اما به آن اهمیت نمیدهیم، ولی گاهی خودمان نیز اصلا به آنها توجهی نداریم، اما وقتی پای امتحان به میان میآید، خودش را نشان میدهد. مهمترین رذایل، کبر، حسد و عُجب است.
♻️جلسه بیست و پنجم، رمضان ۱۴٣٩
موضوع: صراط مستقیم؛ آماج دسیسههای شیطان
@tollabolkarimeh 🌷
💢 شیخ مفید مسلماً به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد داشت/ کلام قدما باید به نحو فنی، اصولی و استدلالی بررسی شود
📌 آیتالله علی اکبر سیفی مازندرانی، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در درس خارج مسائل مستحدثه، بیان کرد:
🔰 ادله اثبات ولایت فقیه شامل عقل، شهرت عظیمه، نصوص شرعیه و امور حسبیه میشود، که قدما نیز بر ولایت مطلقه فقیه تصریح داشتهاند و باید تنقید کلام فقها به نحو فنی، اصولی و استدلالی بررسی شود.
🔰 ولایت مطلقه فقیه از زمان شیخ مفید مطرح بوده و حتی سخنان ایشان صراحت بیشتری در این باره دارد. شیخ در پاسخ به پرسش «آیا عالمی که توسط حکومت جائر منصوب شده ولایت دارد یا خیر؟» میگوید «عالمی که از سوی حکومت ظالم و جائر حکومت قبول کند، از نظر من امارت او شرعی است، چون او امیر از جانب امام زمان(عج) است نه امیر از جانب حاکم. البته باید اهل علم و تدبیر باشد.»
📖 متن کامل در:
🌐 http://yon.ir/j6qgf
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیفی مازندرانی حفظه الله
@tollabolkarimeh 🌷
💢سیستم آموزشی مدرکگرا، عالم پرورش نمیدهد/ نباید گذاشت افراد مستعد بهخاطر مشکلاتی مالی از حوزه بروند/ «دُرَر الفوائد» مظلوم واقع شده است
✔️آیتالله سیدموسی شبیری زنجانی در دیدار با مدیر حوزههای علمیه قم🔻
🔹علم نباید به خاطر امور دنیوی باشد. مرحوم آقای مجتهدی تبریزی، در ابتدای طلبگی به من گفتند که در دانشگاه برای مدرک گرفتن درس میخوانند اما شما برای خود علم موضوعیت قائل هستید، اما الان طوری شده که طلاب وضع دانشگاهی پیدا کردهاند. از سیستم آموزشی دانشگاه، امثال شیخ طوسی و آخوند خراسانی بیرون نمی آید. شما افراد را تشویق کنید که این گونه درس بخوانند.
https://b2n.ir/325729
🔸اکنون در حوزه افراد مستعدی هستند که به خاطر فقر و مشکلات مالی به دنبال کاسبی میروند و از ادامه تحصیل باز میمانند. نباید گذاشت این استعدادها از حوزه بروند. حوزه باید برای پرورش شخصیتهایی نظیر آخوند خراسانی و حاج شیخ عبدالکریم حائری، برنامه مشخص داشته باشد. اگر افراد مستعد بخواهند به خاطر مسائل مالی ترک تحصیل کنند خسارت بزرگی به حوزه وارد میشود.
🔹از کتابهایی که مظلوم واقع شده کتاب «دُرَر الفوائد» است. بسیاری از طلاب گمان میکنند لفّاظی و صِرف دانستن اصطلاحات متداول، نشان دهنده علمیت است. درر، تلفیقی از مطالب و آرای حاج شیخ و مطالب استادشان مرحوم آقاسید محمد فشارکی است. طلاب برای مطالعه این کتاب تشویق شوند. مطالب علمی مهم و قابل ملاحظهای در آن بیان شده که در «کفایه» نیست.
بیشتر بخوانید 👈 https://b2n.ir/545816
@tollabolkarimeh 🌷
🔻آیتاللهالعظمی شبیری زنجانی در دیدار مدیر حوزههای علمیه کشور:
✅ استقلال مالی حوزه ضروری است/ سیستم آموزشی مدرکگرا، عالم پرورش نمیدهد
◽️حفظ #استقلال_مالی حوزههای علمیه از دولتها ضروری است. نباید دست حوزه های علمیه مقابل دیگران دراز باشد. خیلی خوب است که شما پیگیر استقلال مالی حوزه ها هستید.
◽️کسی که برای مدرک درس میخواند ملّا و عالم نمیشود. امروزه طلاب وضع دانشگاهی پیدا کردهاند. از سیستم آموزشی #مدرکگرا، امثال شیخ طوسی و آخوند خراسانی بیرون نمیآید. طلاب را تشویق کنید که برای خدا و پاداش اخروی و ارزشمندی خود علم، درس بخوانند.
◽️جامعه به طلاب باسواد، باتقوا و با اخلاق نیاز دارد. در مسائل اخلاقی مشکلی که وجود دارد این است که مسائل دنیوی بسیار پررنگ شده است. در سابق طلاب بیشتر به دنبال مسائل اخلاقی بودند. متأسفانه در حوزه های اخلاقی هم کمتر زمینه شاگرد پروری وجود دارد.
◽️سیره علمای گذشته این بوده که درباره افرادی که از نظر علمی مستعد بودند، رسیدگی خاصی داشتند. بسیاری از طلاب با استعداد به خاطر شرایط مالی نمی توانند ادامه بدهند. آقای مطهری گفته بود اگر وضع مالی ام قابل تحمل بود از حوزه خارج نمی شدم.
اگر افراد مستعد بخواهند به خاطر مسائل مالی ترک تحصیل کنند خسارت بزرگی به حوزه وارد میشود.
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ حجت الاسلام مصلحی: دوقطبی کردن جامعه با طرح مسائلی مثل جنگ و صلح
👈روش نتیجه گرفتن در انتخابات برای جریان غیرانقلابی
حوزه علمیه معصومیه(س)
@tollabolkarimeh 🌷
🔴پرفسور مهدی گلشنی: جوانان پر از شبهه هستند و حوزه کار خودش را می کند!
...حوزه کار خودش را میکند؛ به این دلیل که کاری به مقتضیات روز ندارد که اینها چیست و چه چیزی در محیطهای دانشگاه و ... میگذرد، لذا جوانان پر از شبهه هستند. چند هفته قبل بود که سه دانشآموز دبیرستان نزد من آمدند که میگفتند، خدا اصلاً یعنی چه؟!
در غرب یک فیزیکدان تراز اول میگوید که جهان از هیچ شروع شده است و در اینجا میخواهند با فلسفه ملاصدرا جواب او را بدهند!...
🔻ادامه 👇
https://iqna.ir/00GCLg
@tollabolkarimeh 🌷
♨️گزارش سازمان سیا و تقویت حوزه نجف در مقابل قم و تقویت سید صادق شیرازی مرجع تشیع انگلیسی!
🔹اسکات مودل، مدیر عامل گروه راپیدان (تحت نظارت کمیته امورخارجه مجلس نمایندگان)، و مشاور ارشد فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده در امور مالی مربوط به مبارزه با تهدیدات مربوط به گروه های تروریستی #خاورمیانه و حامیان #تروریسم است.
👈 وی در گزارش خود که در تاریخ 16 فوریه 2017 تحت عنوان آینده سیاست آمریکا در قبال ایران (The Future of U.S. Policy Toward Iran) منتشر شد، به برنامه ای برای مبارزه با ایران می پردازد.
🔸در این گزارش پنج صفحه ای که شامل هفت توصیه است؛ به نقاط مهمی که آمریکا را امیدوار به از بین بردن حکومت ایران می کند، اشاره شده است.
♨️ براساس این گزارش، ششمین توصیه مودل تقویت #حوزه_علمیه_نجف و قراردادن آن در مقابل #حوزه_علمیه _قم است. هم چنین توصیه شده تا با تقویت افرادی که در مقابل آیت الله خامنه ای قرار دارند، جمهوری اسلامی ایران را ساقط کرد.
🔰مشاور ارشد فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده در امور مالی مربوط به مبارزه با تهدیدات مربوط به گروه های تروریستی خاورمیانه و حامیان تروریسم، به طور صریح، نام فردی را به عنوان گزینه تقویت برای مقابله با رهبر انقلاب اسلامی ایران و نیز مجری سیاست های آمریکا می آورد.
This should involve the promotion of the most prominent and revered figures in Iran such as #Ayatollah_Shirazi and others (who are against Khamenei) and in Iraq who support more tolerant and less militant and politicized forms of Shia Islam. Iran is aggressively involved in a soft war to undermine support for Sistani and other Grand Ayatollahs likely to replace him.
👆متن فوق، بخشی از آن سند است که ترجمه آن چنین است: «[در این راستا باید] ارتقای چهره های سرشناس و مورد تکریم مانند آیت الله #شیرازی و دیگران [مخالفین خامنه ای] در ایران و حمایت از گروه های سازگار و شبه نظامی و سیاسی شیعی در عراق نیز صورت بگیرد.
ایران به شدت درگیر جنگ نرم است تا با حمایت خود از سیستانی و دیگر مراجع ، او را تضعیف کند تا احتمالا آن ها را جایگزین او کند».
/خبر حوزه
@tollabolkarimeh 🌷
re edit Red card 48
14.42M
♨️ ماهنامه کارت قرمز
▫️ اولین نشریه تخصصی در حوزه کنترل دخانیات، پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر وسلامت
آدرس وب سایت" جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران" (NGO) 🌐🚭www.iata.org.ir ما را در اینستا گرام دنبال کنید www.instagram.com/iata.org.ir🚭
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جستجوی معکوس تصاویر
📸چگونه میتوانیم سوابق یک عکس را از گوگل مطلع شویم که یک عکس قدیمی را به جای عکس جدید به ما ارائه ندهند.
💢 چگونه آن را فعال کنیم
#سواد_رسانه_ای
@tollabolkarimeh 🌷
🔻فرق انتقاد و نق زدن از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی(دام ظله):
فرض کنید فیلمی هست که ظاهر و قالب و پز انتقاد دارد - چون انتقاد چیز خوبی است دیگر - اما در واقع انتقاد نیست؛ نق زدن است. یک فرق اساسی وجود دارد بین انتقاد کردن و نق زدن. انتقاد کردن این است که شما یک نقطهی منفی را پیدا کنید، با تکیهی بر نقطهی مثبتی که در این اثر نمایشی شما، در این داستان شما وجود دارد، آن نقطهی منفی را نشان بدهید و مغلوب کنید. جانمایهی یک اثر نمایشی طبعاً داستان است، قصه است، سرگذشت است. شما در این سرگذشت، یک قهرمان دارید، یک هدف دارید. این قهرمان دنبال یک هدفی است، با یک موانعی مبارزه میکند. شما چالش جدی و واقعی و عینیای را تصویر میکنید. مقصود این قهرمان این است که به آن هدف برسد و با این موانع مبارزه کند. این موانع، زشتیهایند. بالاخره در این داستان، این هنرمندی که این فیلمنامه را مینویسد یا این کارگردانی که کارگردانی میکند، میخواهند چه بکنند؟ میخواهند خروجی و محصول این مبارزه چه باشد؟ این خیلی مهم است. اگر محصول این مبارزه باید این باشد که در چالش خیر و شر، خیر بر شر فائق و غالب بیاید، پس بایستی شما حرکت خیر را، جریان خیر را توی این نمایش نشان بدهید. بله، حرکت شر را هم - ایرادی ندارد - نشان بدهید، اما معلوم بشود یک حرکت خیر وجود دارد که کاراکتر قهرمان دنبال آن است، برای آن مبارزه میکند، برای آن جانفشانی میکند؛ حتّی گاهی جانش را بر سر آن میگذارد، برای اینکه به آن هدف برسد. یعنی درست است که شما عیب و زشتی را نشان دادید، اما یک چیز بزرگتری را نشان دادید و آن، جهاد برای مبارزهی با این زشتی است؛ این میشود انتقاد. من به عنوان یک روحانی و به عنوان یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی، به شما عرض میکنم: اینجور انتقادی هیچ اشکال ندارد، بلکه مطلوب است؛ چون این انتقاد، جامعه را به سمت رفع نواقص پیش میبرد و حرکت میدهد؛ این خوب است.
اما یک وقت این نیست؛ نق زدن است. آدم یک نقطهی منفی را بگیرد، همین طور هی بنا کند آن را تکرار کردن. مگر نقاط منفی و نقاط ضعف از یک جامعه رخت برمیبندد؟ مگر بکلی ریشهکن میشود؟ شما این را برداشتید، یک چیز دیگر هست. این که جهتی نشد برای یک هنرمند، این که هدفی نشد، این که امتیازی نیست، افتخاری نیست؛ همین طور انسان نق بزند، سیاهنمائی کند، یأس بپراکند. شما وقتی زشتی را نشان میدهید، اما آن عامل خیری را که بناست بر زشتی غلبه پیدا کند یا با آن مبارزه کند، نشان نمیدهید، در جامعه یأس پراکنده میشود و نومیدی به وجود میآید؛ فیلم شما را که طرف نگاه میکند، میگوید: خوب، چه فایده؟ با آن تأثیر عظیمی که فیلم دارد، اثر نمایشی دارد.
من میگویم شما انتقاد کنید، منتها انتقاد به معنای واقعی کلمه؛ یعنی مبارزه و چالش خیر و شر را نشان بدهید تا معلوم شود که اگر این نقطهی زشت و مردود در جامعه هست، اما انگیزهای برای رفع آن وجود دارد، جریانی برای نابودی آن وجود دارد. اگر فقر را نشان میدهید، معنایش این نباشد که در جامعه فقر هست، اما هیچ انگیزهای برای مبارزهی با فقر وجود ندارد. اگر اینجور شد، طبعاً فیلم یأسآور میشود؛ فضا را تاریک نشان میدهد و برخلاف واقعیت هم هست.(۱۳۸۹/۰۴/۱۲
بیانات در دیدار هنرمندان و دستاندرکاران صداوسیما)
@tollabolkarimeh 🌷
💢 نامه انتخاباتی آیتالله اعرافی
✔ مدیر مرکز مدیریت حوزههای علمیه قم طی ابلاغیهای به کلیه مدیران و مسئولان مراکز و مدارس حوزوی کشور از آنها خواست ضمن اعلام نظر در مورد شاخصهای انتخاب شایسته، برای حفظ موضع ملی و بیطرفی مراکز حوزوی و جلوگیری از محدود شدن به حزب یا گروه خاص، از ورود در تشکلهای حزبی و جناحی و تبلیغ له یا علیه اشخاص پرهیز کرده و از واگذاری فضای حوزوی به جریانهای تبلیغی نامزدهای خاص یا جناحها خودداری نمایند.
متن این نامه بدین شرح است: 👇https://b2n.ir/270574
@tollabolkarimeh 🌷
📆 ۱۹ آذر ۱۳۶۱، انتخابات نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد. آیتاللهالعظمی خامنهای، در این انتخابات از حوزه تهران نامزد شدند که مردم با بیش از دو میلیون و هشتصد رای، ایشان را بعنوان نفر اول برای عضویت در این مجلس انتخاب کردند.
✅ میزان رای آیتاللهالعظمی خامنهای در این انتخابات، #بالاترین میزان رای نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همه ادوار این انتخابات است.
#محبوب_جمهور
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جوکر؛ جدیدترین بازیگر در سناریوی بحرانسازی آمریکا،اینبار از پرده سینما بیرون میآید تا به معترضان عراق و لبنان و ... بپیوندد
@tollabolkarimeh 🌷
🔴جوکر، نماد فتنه و جنگ و آتش سوزی در ناآرامی های عراق
🔹در آثار تخیلی علاوه بر «قهرمان» گاه شخصیتی متضاد نیز حضور دارد که «ضدقهرمان» نامیده میشود؛ و تعامل این شخصیتها با یکدیگر است که داستان اصلی را شکل میدهد. به شکل سنتی، مخاطب به قهرمان داستان علاقهمند است و با او همزاد پنداری میکند، و از ضدقهرمان داستان متنفر است و دلش نمیخواهد هرگز مانند او باشد.اما سالهاست که این سنت شکسته شده و برخی از خالقان آثار هنری تلاش کردهاند تا ضدقهرمانهایی خلق کنند که اگر از قهرمان داستان محبوبتر نباشند، دستکم برای مخاطب به اندازه قهرمان داستان، «قابلاحترام» باشند
🔹یکی از محبوبترین ضدقهرمانهای حال حاضر دنیا را میتوان «جوکر» دانست؛ مردی بینهایت «شرور» با آرایش دلقکمانند، موهای سبز و کتوشلوارهای «جیغ» که ضدقهرمان داستانهای سری «مرد خفاشی» یا همان بتمن است. جوکر به خاطر خندههای شیطانیاش شهرت دارد و نکتهای که او را «خطرناک» میکند آن است که نه به خاطر نیاز یا اجبار، بلکه به خاطر لذت دست به جنایت میزند.
🔹 ردپای فیلم ضدقهرماندوست جوکر که در برخی رسانههای مجازی کشورمان هم به راحتی به نمایش گذاشته شده بهوضوح در اعتراضات و اغتشاشات کشورهایی مانند لبنان و عراق دیده میشود. مصادف شدن اکران جوکر با تنشهای داخلی در این دو کشور موجب شده تا برخی از معترضان لبنانی خودشان را شبیه به جوکر کنند و به خیابانها بیایند ؛ اتفاقی که به شکلی دیگر در عراق هم رخ داده است.جوکر، طبق تفسیری که از نقش فینیکس در فیلم برمیآید، بیش از آنکه نمادی از انقلاب باشد، نمود جنونی است که در نتیجه بیتوجهی و به حاشیه رانده شدن در اجتماع ممکن است به وجود بیاید. با این وجود، نماد جوکر ظاهراً به مذاق روحیه انقلابی معترضان در عراق خوش آمده است.
🔹ترفندهای متعددی برای بحرانسازی و آشوبآفرینی در یک کشور وجود دارد که نمادسازی شاید قدرتمندترین آنها باشد. بهکارگیری خشونت و بزرگنمایی، کُشتهسازی و قهرمانسازی، همگی به بحرانی کردن اوضاع کمک میکنند، اما نهایتاً آنچه برای استفاده از معترضان/اغتشاشگران ضرورت دارد، معرفی نمادی است که بتواند میان آنها اتحاد ایجاد کند. وقتی عناصری مانند خشونت، کشتهسازی، بزرگنمایی و نمادسازی در یک موج اعتراضی در کنار یکدیگر جمع میشوند، همیشه باید احتمال حمایت خارجی را در نظر گرفت. طی هفتههای گذشته، همه این عناصر در کنار حضور فیزیکی یا مجازی افرادی با گریم جوکر در اعتراضات خاورمیانه، از جمله لبنان و عراق، نشان میدهد آمریکاییها به دنبال ایجاد نمادهایی فرا ملی هستند که فراتر از نمادهای ملی یا محلی بتوانند در سطح منطقهای بحرانسازی کنند.
/بیداری ملت
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻دزد مال یا دزد دین‼️
شنیدن این کلیپ را از دست ندهید...
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 صفتی که پای ثابت همه بدیهای ماست!
👈🏻 هیچ لذتی را ازدست نخواهیم داد؛ گر نستانیم ...
#تصویری
@tollabolkarimeh 🌷