🎯 داستان ورلدُمیتر: پروژهای عجلهای که یکی از پربازدیدترین وبسایتهای اینترنت شد
— مسألۀ ورلدُمیتر، از همان زمان تأسیسش، مُردن مردم بود
📍اینروزها علاوهبر وسواس ضدعفونیکردن وسواس دیگری هم پیدا کردهایم. تا فرصتی پیدا میشود، با نگرانی و اضطرب، سراغ سایت «ورلدُمیتر» میرویم تا آخرین آمار جهانی مبتلایان به کرونا را ببینیم و میزان تلفات کشورها را مقایسه کنیم. تکصفحهای شامل جداول آماری که ظرف چند روز راه انداخته شد، حالا به جمع صد سایت پربازدید جهان راه یافته است و به یکی از پرارجاعترین منابع اطلاعات دنیا تبدیل شده است، چنانکه حتی دولت انگلستان آمارش را نقل میکند. ولی این وبسایت دست چه کسی است و آیا دادههایش دقیقاند؟
🔖 ۱۴۰۰ کلمه
⏰ زمان مطالعه: ۹ دقيقه
📌 ادامۀ مطلب را در لینک زیر بخوانید:
http://tarjomaan.com/neveshtar/9730/
@tollabolkarimeh 🌷
🔻 زندگی رنگیرنگی بلاگرهای اینستاگرامی از کجا میاد؟
🔹 #سوئیتهوم/ sweethome در لغت به معنی خانه شیرین است. اما بسیاری از کاربران اینستاگرامی به عنوان پسوند نام کاربریشون از اون استفاده کردن! کاربرانی که هر روز عکسهای رنگی زیبایی از خونه و زندگی و اعضای خانوادهشون در حالتهای مختلف منتشر میکنند.
🔸 این کاربرا بیشتر روزمرهنویسان اینستاگرامی هستند، از قصه آشنایی با همسرشون و خاطرات عاشقانشون میگن. درباره فرزندشون، بارداری و زایمانشون!
🔹 نکات خونهداری و خرید زیادی رو به مخاطباشون آموزش میدن. این فعالان روزمرهنویس و بیسروصدای #اینستاگرام خیلی هم پرطرفدارند، کاربرانی که ساده و بی سروصدا به نظر میرسن اما مثل یک #سلبریتی سینمایی ذهنهای زیادی رو به خودشون مشغول کردن.
🔸 در ظاهر بیخطرند اما باعث #افسردگیهای زیادی شدن!
🔹 اگر کامنتهای این صفحات رو باز کنید پره از پیامهایی مثل«من دیشب خواب شما رو دیدم.» «صفحه شما حالمو خوب میکنه» «کاش منم میتونستم مثل شما زندگی کنم.» «شما یک زن کاملی» «من زندگی شما رو الگوم قرار دادم»
منبع: تبیان
@tollabolkarimeh 🌷
♨️ شباهت جریان احمدالحسن با فرقه وهابیت
وجوه اشتراکی بین جریان احمد الحسن و #وهابیت نیز وجود دارد که حداقل آن دشمنی آنان با #مرجعیت_شیعی، فقهاء و عالمان دینی شیعه می باشد. به ویژه با #مرجع_عالیقدر_شیعه، آیت الله العظمی سیستانی، بیشترین دشمنی را ابراز می کنند. و هرکسی با عقاید و آراء این جریان مخالف باشد، او را تکفیر کرده و از اقسام ترفند و حیل، حتی گاهی #سحر و #جادو، سعی در اشاعه و #ترویج_جریان_باطل خویش، دارند.
🔷 شباهت جریان احمدالحسن با فرقه بهائیت
🔻مهمترین ابزار تبلیغی #جریان_مدعی_یمانی، همچون #بهائیت، استفاده از فضای #وب و #اینترنت و سوء استفاده از احساسات پاک جوانان، است. زیرا عموما جوانان مذهبی، وارد سایت ها و تالارهای گفتوگوی مذهبی به اسم امام زمان (عج) میشوند در حالیکه برخی از این سایت ها و تالارها، متعلق به #جریان_احمد_الحسن و پیروان وی می باشد.
🔻شاید هیچ وقت حرفی از احمد الحسن در سردر این تالارها نیز نباشد. از طرفی، اطلاعات جوانان نیز در بحث #مهدویت، اطلاعات تخصصی نیست و از سر شوق و اشتیاق، گاهی جذب شده و فریب می خورند. جریان مدعی یمانی، با رعایت یک سری اصول اخلاقی همچون جریان #بهائیت و #مسیحیت_تبشیری، و بدین وسیله، جوانان را جذب و پس از آن ادعاهای واهی خود را مطرح میکنند.
#سید_علی_شبستری
#یمانی
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آیا برخورد مراکز دینی ایران با #کرونا هوشمندانه بود؟
حجتالاسلام سرلک کارشناس برنامه #از_نو شبکه افق معتقد است برخورد مراکز دینی مثل حرمهای مطهر با مسئله کرونا و شیوع این بیماری هوشمندانه بوده و نباید برخی حرکتهای نابهنجار فردی را ملاک قضاوت قرار داد.
@tollabolkarimeh 🌷
🔴 راه مستقیم انسانیّت
در هر حال انسان باید یک یک از اخلاق قبیحۀ فاسده را در نظر گرفته، به واسطۀ خلاف نفس از مملکت روح خود بیرون کند. وقتی غاصب بیرون رفت، به واسطۀ خلاف #نفس از مملکت روح خود بیرون کند. وقتی غاصب بیرون رفت، صاحب خانه خودش می آید، محتاج به زحمت دیگری نبست.
🔵👈 چون که مجاهدۀ نفس در این مقام به اتمام رسید و انسان موفق شد که جنود ابلیس را از این مملکت خارج کند، و مملکتش را محل سکنای ملائکة الله و معبد عبادالله الصالحین قرار داد، کار سلوک الی االه آسان می شود و راه مستقیم انسانیت، روشن و واضح می گردد، و ابواب برکات و جنات به روی او مفتوح می گردد، و ابواب جهنم و درکات آن به روی او بسته می گردد.
[ امام خمینی (ره) ،چهل حدیث ، نشر فرهنگی رجاء، 1368 ، ص 24 ]
@tollabolkarimeh 🌷
4_5861844049312352533.pdf
994.2K
✳️ فیزیک دانان غربی و مسئله خداباوری
🔹دکتر مهدی گلشنی استاد دانشگاه صنعتی شریف ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ ﻣﻘﺪﻣﺎﺗﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﺰﯾﻤﺖ ﺑﻪ ﺗﻬﺮﺍﻥ ، ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۳۹ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﺍﺧﺬ ﺩﺍﻧﺸﻨﺎﻣﻪ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺷﺪ . ﺳﭙﺲ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺭﻫﺴﭙﺎﺭ ﺍﯾﺎﻻﺕ ﻣﺘﺤﺪﻩ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۴۸ ﻫـ . ﺵ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺮﮐﻠﯽ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺑﺎ ﮔﺮﺍﯾﺶ ﺫﺭﺍﺕ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪٔ ﺩﮐﺘﺮﯼ ﻧﺎﺋﻞ ﺁﻣﺪ
🔸چکیده
ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﻪ ﺑﺤﺚ ﺩﺭﺑﺎﺭﮤ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﺩ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺍﺟﻤﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻋﻠﻢ ﻭ ﺩﯾﻦ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻓﯿﺰﯾﮑﺪﺍﻧﺎﻥ ﻣﻌﺎﺻﺮ ﻏﺮﺑﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺳﻪ ﺩﯾﺪﮔﺎﻩ :1- ﻋﺪﻡ ﺗﻌﺎﺭﺽ ﻣﯿﺎﻥ ﻋﻠﻢ ﻭ ﺩﯾﻦ 2- ﺍﺻﺎﻟﺖ ﻋﻠﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﻓﻬﻢ ﺩﯾﻦ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻋﻠﻢ ﻓﯿﺰﯾﮏ 3- ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﯽ ﻣﺴﺎﻟﻤﺖ ﺁﻣﯿﺰ ﻋﻠﻢ ﻭ ﺩﯾﻦ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻭﺍﺭﺩ ﺑﺤﺚ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻓﯿﺰﯾﮑﺪﺍﻧﺎﻥ ﻏﺮﺑﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.
@tollabolkaromeh 🌷
طلاب الکریمه
📜با کدامین کارنامه حکمرانی، سودای جهانگشایی داریم؟ 🔻مهدی نصیری: 🔹 آیت الله علیرضا اعرافی رییس حوزه
این مطلب از چند جهت مشکل دارد:
۱- اولا صحبت آیت الله اعرافی دقیقا ناظر به حرفی است که آقای نصیری اظهار میدارند، که باید حواسمان باشد با پاسخ دادن به یکسری مسائل محدود، نه در ایران و نه در جهان، وظیفهی حوزه ادا نشده است. یعنی دقیقا کلام آیت الله اعرافی یک مطالبه از حوزه هست، نه اینکه آیت الله اعرافی بگویند ایران مشکلی ندارد و حوزهی علمیه پاسخگوی تمام نیاز های ایران اسلامی بوده است، بلکه منظور این است که حوزه باید در مقابل مسائل و تحولات دنیا پاسخگو باشد و علاوه بر تلاش برای حل مشکلات و نیازهای ایران، باید برای حل مشکلات و نیازهای دنیا نیز، تلاش کند.
این حرف، حرف نادری نیست و نمونه اش در کلام رهبری و جمع کثیری از علماء هست.
با توجه با این نکته، بیشتر حرف ایشان بی اساس میشود و زمانی این اشکالات وارد بود که آیت الله اعرافی قائل به این بودند که حوزه در برابر نیازهای روز به اندازهی کافی عمل کرده است، در حالی که چنین نیست.
۲- آیا هنگامی که اشکالی به حوزه و حتی جمهوری اسلامی وارد میشود، نباید انصاف را رعایت کرد؟
نباید زمانی که از ضعف ها و مشکلات جامعهی مان میگوییم ناامیدوارانه نباشد و نقاط قوت را هم دید و بازگو کرد؟
نباید از جوانان مومن کشور گفت؟ نباید از فرهنگ همدلی این ملت گفت؟ نباید از تلاش عظیم حوزه در کمک به مشکلات کشور، از جمله سیل و زلزله و بیماری کرونا گفت؟ نباید از رویکرد عدالتخواهانه و مردمی دستگاه قضا گفت؟ و...
و نباید گفت کسانی که مشکلات کنونی کشور را به وجود آورده اند، به خاطر عدم تبعیت از رهبر جامعه بوده است و فقط دلشان به دعای ندبه خوش بوده؟
۳- غلط ترین نکتهی کلام آقای نصیری بندیست که میگویند: جایگاه اصل انتظار و مهدویت...
در حالی که این بر خلاف مبانی اسلامی و علماء و رهبری است، چه کسی گفته طرح وعده تمدن سازی و تلاش و برنامه ریزی برای اصلاح عالم، در تضاد با انتظار است؟
مگر انتظار واقعی جز این است که مومن علاوه بر امیدواری در جهت وظیفه اش یک حرکت عملی ای هم انجام بدهد.
و امروز آن وظیفه ی عملی ما تمدن سازی و آماده سازی دنیا برای ظهور است، که اگر در مسیر آن حرکت نکنیم اصلا منتظر واقعی نیستیم و فقط لقلقهی دعای فرج داریم.
در ضمن وعدهی تمدن سازی هم جزء مطالبی است که رهبری بسیار تاکید دارند، و کسی که این را رد میکند یا با مبانی اسلام و رهبری آشنایی ندارد و یا آن را قبول ندارد.
در نهایت من احساس میکنم این مطلب خلاف مبانی اسلام و انقلاب و رهبری هست.
@tollabolkarimeh 🌷
🌼دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک🌼
🌷اللهمّ إنّی أسْألُکَ فیه ما یُرْضیکَ وأعوذُ بِک. َ ممّا یؤذیک وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ ولا أعْصیکَ یا جَوادَ السّائلین.
خدایا من از تو میخواهم در آن آنچه تو را خوشنود کند و پناه می برم بتو از آنچه تو را بیازارد واز تو خواهم توفیق در آن برای اینکه فرمانت برم ونافرمانی تو ننمایم ای بخشنده سائلان🌷
@tollabolkarimeh 🌷
24(2).mp3
3.51M
💫☀️ مسأله شرعی به همراه شرح دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان- حضرت آیت الله مجتهدی(ره)☀️💫
@tollabolksrimeh 🌷
⭕️ دولت جوان حزباللّهی علاج مشکلات کشور است
✔️ رهبر انقلاب، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکلهای دانشجویی: دولت جوان حزباللّهی #علاج مشکلات کشور است. البتّه معنیاش این نیست که مثلاً رئیس این دولت یک جوان سیودوساله باشد؛ بلکه یعنی دولتِ سرِپا، بانشاط، آماده و در سنینِ کار و تلاش باشد.
✔️ پرچم آرمانخواهی و مطالبهگری را زمین نگذارید. مطالبه طبعاً با اعتراض همراه است، امّا نگذارید این اعتراض، اعتراض به نظامِ اسلامی تلقّی شود؛ جدّاً مانع شوید که دشمن این اعتراض را اعتراض به نظام تلقّی یا القا کند. مطالبهگری را با ارائهی پیشنهاد و راهِحلّ قابلِ قبول همراه کنید. ۹۸/۲/۲۸
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌طلاب و روحانیون مواظب باشید
❌به تکلیفتان عمل کنید
شهید مطهری (رحمه الله.عليه)
بر علما واجب است قیام کنند و این شکفاف و اختلاف طبقاتي را از بین ببرند.
@tollabolkarimeh 🌷
♦️انتقاد در نظام طاغوتی و نظام اسلامی
از نظر بنده انتقاد نسبت به یک مسئول در نظام طاغوتی با انتقاد نسبت به مسئولی در نظام اسلامی بسیار متفاوت است!
انتقاد اولی باید به قصد تضعیف و تخریب باشد تا طاغوت را ساقط کنیم!
اما انتقاد در دومی باید به قصد اصلاح و ترمیم و دلسوزانه باشد. تا نظام اسلامی را تقویت کنیم
این نوع انتقاد قطعا همراه با ارائه طریق و راهکار باید باشد و البته منضبط و عقلایی!
نه بر اساس ظنیات!
عدم عنایت به این مساله (تفاوت انتقاد در نظام طاغوتی و اسلامی) بعضا ضربات مهلکی به ما زده است
و گاه نمی دانیم در حال بریدن شاخه ای هستیم که خود، روی آن نشسته ایم!
بنده هم مثل بسیاری از عزیزان منتقد آقای روحانی هستم
منتقد دولت ایشان هستم!
اما با این تفاوت که انتقادم تخریب گرایانه، تضعیف کننده، همراه با تهمت جاسوسی و توام با حب و بغض، شخصی و جناحی نیست!
انتقادم بچه گانه نیست که مثل بچه ای یک سنگ برداشته و همه شیشه ها را بشکنم!
این همان چیزی است که رهبری عزیز هم از ما توقع دارند!
/بینش راهبردی
@tollabolkarimeh 🌷
🌟تضعیف جایگاه خانواده و نقش والدین
✨صمیمانه نشان دادن روابط دختر و پسر و عدم رعایت حریم نامحرمان در تولیدات سینمایی و تلویزیونی از جمله عواملی است که به فراگیر شدن و عادی جلوه نمودن این فرهنگ غلط در جامعه کمک می کند.
⚡️در بسیاری موارد، والدین عامل اصلی مشکلات جوانان و عقب ماندگی هایشان مطرح میشوند! رفتار والدین، کاملاً نادرست نشان داده میشود و در مقابل، رفتار فرزند، منطقی و حق مدارانه.
💫این نکته در برخی تولیدات دینی حتی پا را فراتر نهاده و به عذرخواهی پدر از فرزند، آن هم به دلیل استفاده از حق دینی و عرفی است برای نظر دهی درباره ازدواج دخترش، میانجامد!
🌙در مقابل اقدام دختر که بدون اجازه پدر و تنها از طریق اقدام قانونی، با پسر مورد علاقهاش ازدواج و خانوادهاش را ترک کرده است، منطقی نشان داده میشود. این در حالی است که عموماً در فیلمها و سریالها شاهد احترام ویژه فرزندان به والدین و آثار دنیوی آن نیستیم.
✍ محبوبه ابراهیمی| فرهنگ پویا
@tollabolkarimeh 🌷
#روایت_جعلی
هر ساله به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، این حدیث از پیامبر (ص) نقل می شود که اگر نمی دانید چقدر نماز قضا دارید ، این نماز 4 رکعتی را در آخرین جمعه ماه رمضان بخوانید و این به جای نمازقضای چندصد سال او کفایت می کند !!!!
👈 در جواب باید بگوییم سرسوزن چنین روایتی در منابع حدیثی نداریم و از جعلیات می باشد و طبق فتوای همه مراجع ، اگر کسی نمی داند چندسال نماز قضا دارد، عدد حداقل را نظر بگیرد و آن را بخواند.
👈 لطفا این پیام را نشر دهید
✍️احسان عبادی
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ماجرای مخالفت گسترده صهیونیستها با الواح بحرالمیت چیست؟
سالها پیش و در پی یک اتفاق، الواح و طومارهایی از تورات در فلسطین کشف شد که متنی متفاوت با روایت مدرن از یهودیت و حتی مسیحیت داشت.
صهیونیستها بعد از اشغال قدس، بخش زیادی از این الواح را ضبط کردند و اجازه بررسی بیشتر روی آنها را ندادند و جالب اینکه کلیسای کاتولیک هم در این مسئله با اسرائیلیها هم نظر بود.
@tollabolkarimeh 🌷
♨️اصول تربیتی ناصحیح در شبکه پویا
⛔️برنامهی "منم بچه مسلمان" که از شبکه پویا در حال پخش است، سعی دارد مفاهیم دینی را به مخاطب کودک انتقال دهد اما در مسیر انتقال پیام عملکرد صحیحی نداشته، چراکه در آن عمدتاً مفاهیمِ انتزاعی و کلی بیان میشود.
👧👦 طبق اصول تربیتی سن زیر شش سال، دورانِ 'کسب تجربه با حواس' و 'ملموسسازی' مفاهیم انتزاعی است. در این سن، تربیت دینی بهروش اُنسدهی کودک با شعائر دینی صورت میپذیرد.
❌متاسفانه برنامه با بیان کلی فضائل دینی، تنها سبب افزایش ورودیهای کودک میشود. مفاهیمی چون خدا، فرشته و... جزو انتزاعیاتی هستند که ذهن کودک توان درک آن را نداشته و با انتقال ناملموس این مفاهیم ممکن است در بزرگسالی دچار استغنای کاذب شده و گمان ببرد همهچیز را میداند؛ درحالیکه تنها به ادبیات سطحی دین واقف شده است. از سوی دیگر برای کودک بیان فضائل اخلاقی به شکل کلی، مانند "دروغ نباید گفت" یا "باید به والدین احترام گذاشت"، در این سن کارآ نخواهد بود، بلکه باید به شکل جزئی با خلق یک موقعیت خاص صورت بگیرد.
🔔میبایست در ساخت انواع برنامههای کودک دقت ویژهای صرف شود و از کارشناسانِ زبدهی تربیتدینی با طرحی کامل، علمی و دقیق برای ساخت برنامهها استفاده شود تا ناخواسته به نتایج ناخوشایند منتج نگردد.
👤زهرا خندان
@tollabolkarimeh 🌷
📚 #برشی_از_یک_کتاب
🔹چرا باید سواد رسانهای را ترویج کنیم؟
◽️آموزش سواد رسانهای شامل پس گرفتن حقوق ذاتی ما در زمینه آزادی افکار است، آنهم از رسانهای که همواره تلاش میکند ذهن ما را رصد، ترغیب و شرطی کند.
◽️ما باید سواد رسانهای خود را بالا ببریم که در برابر احساس "انتخاب گری" که رسانهها به ما القا میکنند، آگاهانه ظاهر شده و بتوانیم واقعاً نقش فعالانهای در گزینشگری و تأثیرات رسانهای ایفا کنیم. رسانه، شما را چنان برنامهریزی کرده است که فکر کنید حق انتخاب دارید، حالآنکه درواقع دایره انتخاب شما بهشدت محدود است.
◽️سواد رسانهای به ما کمک خواهد کرد جای مخاطب و رسانه عوض شده و بتوانیم تصمیم بگیریم چه چیزی را ببینیم و چه چیزی را بشنویم. ترویج سواد رسانهای ما را به خواندن نانوشتهها و دیدن آنچه در تصویر نیست، مسلط میکند. پس ترویج سواد رسانهای از چرا و اما عبور کرده و به باید و حتماً رسیده است.
🔹سواد رسانهای کمک میکند تا مخاطبان:
🔻استفادهکنندگانی متفکر در برخورد با رسانهها باشند.
🔻مدیریت اطلاعات داشته باشند و تسلیم ابزارهای چندرسانهای قدرتمند فرهنگ رسانهای جهانی نشوند.
🔻تفکر انتقادی نسبت به محیط رسانهای داشته باشند و خود را تسلیم هر پیامی نکنند. زمانی که این رویکرد درونی میشود تفکر انتقادی حتی میتواند ماهیت زندگی را شکل دهد.
🔻فرصتی را برای ترکیب موضوعات و مدیریت اطلاعات برای مخاطبان فراهم میکند تا در زمان نیاز از اطلاعات دستهبندیشده خود در برخورد با مسائل مختلف استفاده کنند.
🔻توانایی و مهارت مخاطبان را افزایش میدهد تا بتوانند ارتباطی دوسویه و تعاملی با محتوای پیامهای رسانهای برقرار کنند.
📚کتاب: #اصول_آموزش_سوادرسانهای_به_کودکان
✍️به قلم: #معصومه_نصیری و #سیدعلی_موسوی
@tollabolkarimeh 🌷
#معرفی_کتاب
♦️ کتاب «1001 فضیلت از امیرالمومنین علی علیه السلام» از منابع اهل سنت
🔸 مولف: محمدرضا رمزی اوحدی
@tollabolkarimeh 🌷
1001fazilat.pdf
7.97M
#هدیه
♦️ کتاب «1001 فضیلت از امیرالمومنین علی علیه السلام» از منابع اهل سنت
🔸 همراه با ذکر منابع و بدون متن پردازی
🔸 مولف: محمدرضا رمزی اوحدی
🔹 بخش فضای مجازی مدرسه مبارکه امام عصر أرواحنا فداه
@tollabolkarimeh 🌷
🌼دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک🌼
🌷اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِکَ ومُعادیاً لأعْدائِکَ مُسْتَنّاً بِسُنّةِ خاتَمِ انْبیائِکَ یا عاصِمَ قُلوبِ النّبییّن.
خدایا قرار بده در این روز دوست دوستانت ودشمن دشمنانت و پیرو راه و روش خاتم پیغمبرانت ای نگهدار دلهای پیامبران.🌷
@tollabolkarimeh 🌷
25.mp3
3.7M
💫☀️ مسأله شرعی به همراه شرح دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان- حضرت آیت الله مجتهدی(ره)☀️💫
@tollabolkarimeh 🌷
سه کار عمده یک روحانی❗️
بهطور خلاصه وقتی که یک روحانی را در نظر میگیریم، سه کار عمده بر عهدهی این روحانی است: هدایت فکری و معنوی، هدایت دینی، دوم، هدایت سیاسی، بصیرتافزایی سیاسی، و سوم، راهنمایی خدمات اجتماعی، غمخواری، خدمترسانی برای متن جامعه. این سه کار، کار روحانی است. شما در هر شغلی از مشاغل روحانی باشید، یا هر سه کار را یا بخشی از این سه کار را قهراً باید انجام بدهید.
(بیانات در دیدار با طلاب، مدیران و مدرسان حوزه های علمیهی تهران٩۵/٢/٢۵
@tollabolkarimeh 🌷