eitaa logo
مسیر عفافگرایی
1.5هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
993 ویدیو
30 فایل
مسیر عفافگرایی با مدیریت دکتر سعیدی رضوانی، وابسته به کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی دانشگاه فردوسی مشهد، متشکل از کارشناسانی است که وجهه همت خود را، آگاه‌سازی جامعه، راجع به زیست صحیح جنسی قرار داده‎اند. ارتباط با ما: @gholami35 09024876210
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹دوره آموزشی "حجاب بی حجاب"🔹 *️⃣ (نگاهی نو به مساله حجاب) *️⃣ آنچه در این دوره () خواهید آموخت: ❇️تبیین و تحلیل ۵ مدل موفق کارگاه‌های آموزشی حجاب در کشور ❇️تبیین ۸ زاویه تحلیل مساله حجاب با رویکرد اقناعی ❇️ارائه ۵ مدل مدیریت ارائه کاربردی ❇️تبیین منظومه مفاهیم مرتبط با مساله حجاب ❇️پاسخ به بنیادی ترین شبهات روز ✅یک جلسه ارائه بحث با حضور استاد جهت برطرف کردن اشکالات *️⃣مدت دوره: ۵ جلسه *️⃣استاد دوره : حجت الاسلام صابری تولایی *️⃣*️⃣قابل استفاده برای : افرادی که با نسل جوان ارتباط دارند از جمله والدین ، مربیان ، معلمان ، فعالین فرهنگی ، مبلغین ، طلاب *️⃣هزینه دوره : ۵۰۰ هزار تومان / به علت نیاز اورژانسی عزیزان در شرایط کنونی با ۵۰٪ تخفیف ارائه خواهد شد . ✅در صورت عدم رضایت از دوره ، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد ✅جهت پیش ثبت نام مشخصات خود را به آی دی یا شماره زیر ارسال فرمایید . @Hejab_110 09359679476 🍃 نام و نام خانوادگی 🍃 جنسیت 🍃 تحصیلات *️⃣زمان و مکان (مشهد مقدس) برگزاری دوره برای پذیرفته شده گان ارسال خواهد شد. ✳️ظرفیت محدود ، ۵ نفر اول به صورت رایگان @umefafgaraei
مسیر عفافگرایی
📣 نشست تخصصی #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی 🔔#نشست_حضوری_و_مجازی 💬 با عنوان: «کند و کاو ابعاد تر
🔰گزارشی از دوازدهمین نشست در سال 1401 💬 با عنوان «کندوکاو ابعاد تربیتی، روانشناختی و رسانه ای حوادث اخیر؛ با کد رمز مهسا» 👤با ارائه دکتر مرتضی مغربی، دکتر سیدمحسن اصغری نکاح و دکتر حسن اسلامیان 📆تاریخ چهارشنبه 20 مهرماه ❇️در این نشست، سه تن از اساتید و دغدغه مندان عرصۀ تربیتی و فرهنگی و اجتماعی، از ابعاد مختلف، حوادث روی داده در یک ماه اخیر را مورد واکاوی و تحلیل قرار دادند و به ارائه راهکارهایی برای بهبود تنش ایجاد شده در میان برخی از دانشجویان و جوانان پرداختند. ✍️ در ادامه نشست نیز، پرسش و پاسخ انجام گرفت و در این راستا، برخی از حاضران در جلسه، به اظهار نظر و نقد سخنان ارائه شده توسط سخنرانان گرامی پرداختند و به برخی از سؤالات نیز پاسخ داده شد. @umefafgaraei
✴️فتنه اخیر بر چند استوار بود: 🔺بدحجاب بیگناه است! زنان و جوانان بحقی برای برهنگی و معاشقه و رقص، بیشتر از این چیزی که هست دارند و کسی هم حق ندارد بگوید بالای چشمتان ابروست. 🔺 با بدحجابان برخورد قهری داشته و دارد. 🔺معترضان مسالمت آمیز بودند و پلیس و کلاً حکومت با آنها برخورد قهری دارد. 🔺معترضان داغدار مهسا (عثمان) مظلوم بودند. 🔺اگر کسی داخل ساختمانی بمیرد، این یک قتل (توأم با ضرب و جرح) است و صاحبخانه قاتل است. 🔺وضع اقتصادی باعث این فتنه شده است و مسئولش هم دولت فعلی است. 🔺دانشجویان (مخصوصاً شریفی ها) همیشه خوب اند و لذا طرف مقابل آنها همیشه بد است. 🔺این فتنه، ریشه و باعث و بانی خارجی یا جدایی طلب نداشته است 🔺و البته یک حرف نیمه درست و نیمه غلط، که به سخن جوانان گوش نمی دهد. 📌اگر این مطالب تلویحی را صریح مطرح و جواب هر کدام را بدهیم، فتنه انشاالله می خوابد. 👤دکتر مرتضی مغربی @umefafgaraei
1️⃣محور اول: تحلیل ابعاد رسانه ای حوادث اخیر: 🔶رویکرد مدیریت رسانه در ایران، سلبی بوده و برای چندمین بار در حوادث اخیر، ضعف این رویکرد نمایان شد. رویکرد اثربخش و صحیح، است. 🔶طی سالهای اخیر و از زمان ظهور پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و...، دولت های مختلف می بایست با روش آینده نگرانه، نسبت به طراحی و تولید پلتفرم های رسانه ای بومی دارای قابلیت رقابت با نمونه های خارجی، اقدام می کردند؛ اما نوع مواجهه دولتها در این زمینه سلبی و بوده است. 🔶این نوع مدیریت فضای سایبری باعث شد که مردم، زیست سایبری با استانداردهای زندگی غربی را تجربه کنند. 🔶در چنین شرایطی، هر زمان که دولتها اقدام به فیلترینگ یا محدودسازی این رسانه ها کردند، نتیجه آن بروز و ظهور غربگرای بخشی از جامعه در مقابل جمهوری اسلامی بوده است. 🔶رها سازی فضای سایبری و شبکه های اجتماعی در ایران، باعث شکل گیری به ویژه در نسل جدید شد؛ شکاف بین نسلی به وجود آمد؛ سرزمین های ذهن نوجوانان و جوان تحت اشغال دشمنان و معاندان نظام قرار گرفت و به تدریج تقابل و دوگانه ملت- حکومت شکل گرفت. 🔶همچنین عملکرد ضعیف رسانه ملی -صدا و سیما، زمینه سازِ اعتمادِ بخشی از جامعه به رسانه های دشمن گردید و منجر به بی اعتمادی مردم نسبت به حکمرانی رسانه ای دولت و حکومت شده است. 👤دکتر حسن اسلامیان @umefafgaraei
🔷درواقع رسانه های داخلی در جنگ روایت ها، مغلوب رسانه های ضدانقلاب و دشمنان نظام (نظیر رادیو فردا، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، بی بی سی فارسی و من و تو) شدند. مجموع این موارد، در ایجاد بحران های اجتماعی از جمله حوادث اخیر، نقش پررنگی داشته است. 🔷برای نمونه همزمان با حوادث اخیر در ایران، یک دختر انگلیسی مورد تجاوز پلیس قرار گرفت و سپس جسدش سوزانده شد؛ اما بازتاب رسانه ای این اتفاق وحشتناک، بسیار کمتر از حادثه فوت مرحومه مهسا امینی بود. 🔷در راستای حکمرانی رسانه ای و بهبود وضعیت زیست سایبری جامعه ایرانی، لازم است حداقل 2 اقدام مورد توجه مسئولان و فعالان رسانه ای قرار گیرد: 💎طراحی و تولید پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی بومی، با کیفیت بالا و ارتقای پلتفرم های موجود داخلی 💎ارتقای مردم به ویژه نسل جدید، از طریق نظام تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی. 2️⃣محور دوم: ضرورت تقویت مرجعیت فکری و اخلاقی استادان دانشگاه برای نوجوانان و جوانان: 🔷در این راستا لازم است معاونت های فرهنگی، نهاد رهبری و سازمان بسبج اساتید، برنامه هایی در جهت ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی استادان دانشگاه طراحی و اجرا کنند تا استادان به موازات وظایف علمی و پژوهشی خود، در نقش اینفلوئنسرهای اجتماعی، نسبت به تربیت دانشجویان، بر اساس ، تلاش کنند. 👤دکتر حسن اسلامیان @umefafgaraei
📌دقت در چرخۀ مهم است. 🔶اولین بار، خبر مرگ مهسا امینی، از سوی پسردایی وی داده شد: او مقابل دوربین و زیر پرچم کومله، اتهام قتل را به نیروی انتظامی (گشت ارشاد) نسبت داد و توسط برخی سیاسیون، سلبریتی ها و ورزشکاران، موج آفرینی شد و به صورت فتنه در فضای جامعه وارد و بسیار زودتر از فتنه های گذشته، رادیکال شد و بسیار سازمان یافته در شهرهای مختلف فعال و سپس با برنامه ریزی ویژه ، پیگیری و به نوعی هدایت شد و جالب اینکه مطالبۀ مشخصی نبوده و نیست. ♨️متأسفانه در اکثر دانشگاه ها، دانشجویان در فضای هیجانی قرار گرفتند. در دانشگاه شریف نیز، بی تدبیری رخ داد. از سویی دانشگاه شریف، محیط محدودی –برخلاف دانشگاه هایی نظیر فردوسی مشهد- دارد و به هر روی، مشکلات بیشتری ایجاد شد. 🔶از مختصات این فتنه، حمایت بی سابقۀ فضای مجازی بود. چراکه اطلاعیه ای برای حضور در دانشگاه، در روز شنبه خونین منتشر شد؛ اما دشمن موفق نشد. در دانشگاه فردوسی مشهد، امر تقریباً مدیریت شد. البته لازم به ذکر است، قاطبۀ دانشجویان در دانشگاه، واقعاً تحت فشارهای اقتصادی، ناامیدی و جنگ شناختی دشمن، در داخل شده اند. 🔶ما باید فضای گفتمان را برای تصحیح خطاهای ادراکی دانشجویان عزیز، ایجاد نماییم. دانشجویان معترض واقعاً دشمن نیستند. البته برخی افراد کاملاً معاند دوره دیده و مسلح به سلاح (به ویژه سلاح سرد نظیر چاقو) در میان این افراد و در خیابانهای شهر بودند. 👤دکتر سیدمحسن اصغری نکاح @umefafgaraei
📜گزارش مختصری از تجمع دانشجویان در هفته اول حضور در دانشگاه (9 مهر ماه): 🔷در دانشگاه فردوسی نیز، تلاشهای زیادی در به تعطیلی کشاندن دانشگاه ها شد. جالب است بدانید در روز اول (شنبه) حتی به استادی که برای مرحومه امینی شال سیاه داشت، توهین شد. 🔷در روز دوم (یکشنبه)، حضور میدانی نیروهای ارزشی باعث شد دانشجویان برخلاف روز شنبه، حاضر به گفتگو شوند و حدود 12 نفر از دانشجویان، صحبت کردند و مقرر شد در سالن دانشکده علوم نیز، تریبون آزاد برقرار شود. اما این تریبون، به رغم آنکه تا ساعت حدود 13 پیش رفت، تعداد زیادی از افراد معترض وارد سالن نشدند و همچنان در صحن دانشگاه بودند. 🔷روز سه شنبه نیز، نامۀ یکی از همکاران دانشگاه (در اتوماسیون اداری)، که به گونه ای فراخوان اعتراض مقابل سازمان مرکزی دانشگاه بود، قبل از تأیید شدن، منتشر شد. البته با توجه به حضور نیروهای ارزشی (اعم از اساتید و دانشجویان)، این مسئله به اتمام رسید. 👤دکتر سیدمحسن اصغری نکاح 🎥 لینک فیلم قابل دانلود جلسه: 👇 https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/4yLXpyDHrk3pqxg @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اینجور آزادی را نفی می‎کنیم... ❇️ایمان آوردن به ، الزامی و اجباری و اکراهی نیست؛ اما وقتی که اسلام را به عنوان قبول کردم، نسبت به یک یک آورده های اسلام عشق می ورزم. ⚠️هم اسلام را قبول دارم، هم آزدی را...! چون انسان آزاد است! ✅اینجور آزادی را نفی می‎کنیم... 🎙شهید دکتر بهشتی @umefafgaraei
🔷حقیقت این است، این وضع ، که در میان ما آغاز شده است و از اروپا و آمریکا هم جلو می ‏افتیم، از مختصات جوامع سرمایه‏ داری غربی‏ و یکی از روشهایی است که آنها برای تخدیر و بی حس کردن اجتماعات انسانی و در آوردن آنها به صورت مصرف کننده اجباری کالاهای خودشان، به کار می ‏برند. 🔶تجربه یک‏ قرن گذشته و کمتر از آن، کاملاً ثابت کرده است، به هر اندازه که آزادی در مسائل جنسی بیشتر باشد، در افراد بیشتر است. چون غریزه جنسی انسان، صرفاً ظرفیت جسمانی ندارد، ظرفیت روحی هم دارد. 🔷غرایزی که‏ صرفاً ظرفیت جسمانی دارند (مثل خوردن)، دارای ظرفیت محدودی هستند؛ اما برخی موارد خیر... 🔶مثلاً بشر، از تصاحب‏ ثروت اشباع نمی ‏گردد. اگر انسان مالک صدهزار تومان شد، دیگر روحش هم از مالکیت سیر می ‏شود؟ مقام و جاه طلبی چطور؟ آن هم همین طور است. غریزه‏ جنسی انسان هم همین طور است. 📚 مناجات @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥زندان: تاوان والدین متعهد غربی ♨️از این به بعد، اگر شما به عنوان والدین با تغییر جنسیت فرزندان زیر 18 سال خود مخالفت کنید، از کار بیکار و راهی زندان خواهید شد...! @umefafgaraei
داستان 18 بانو.pdf
2.88M
📚 «داستان ۱۸ بانو» ✍️ کاری از گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم 🍃من متولد 19 تیرم 🍃خانه دوست کجاست؟ 🍃خام بودم پخته شدم 🍃زهرایی شدم 🍃من نمک گیر شدم 🍃نگاه های شیطانی 🍃معجزۀ عشق 🍃روزهای پوچ 🍃عبور از جاهلیت مدرن 🍃نقش گمشده من 🍃چله چادری که دائمی شد 🍃فراز و نشیب یک زندگی 🍃وعده من و شهید ابراهیم هادی 🍃به دور از غوغای زمانه 🍃از مذهبی ها خوشم نمی آید 🍃من تن بودم، زن شدم 🍃حجاب، سوغات حج 🍃نامبر وان واقعی 💐کتابی جذاب برای تشویق به حجاب @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شبیه شدن به محبوب خدا ⁉️اگر من حجابم را درست کنم، جامعه درست میشه؟ ✅نه... اگر حجابت را درست کنی، هیچ چیزی در جامعه درست نمیشه... 🎈تو اگر حجابت را درست کنی، جامعه درست نمیشه... ولی تو به رفاقت با خدا که نزدیکتر میشی. تو که بیشتر محبوب و میشی. 💎اگر قبول داریم که محبوب های خدا چه کسانی هستند؛ آنها مشخص است و خدا در قیامت خواهد گفت: چطور کسی را به جهنم ببرم که پوششش شبیه محبوب های من است؟ 🎙استاد فرهنگ @umefafgaraei
مسیر عفافگرایی
📣 سیزدهمین نشست #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی 🔔#نشست_حضوری_و_مجازی 💬 با عنوان: «تبیین ایدئولوژی
🔰گزارشی از سیزدهمین نشست در سال 1401 💬 با عنوان «تبیین ایدئولوژی گروه‎های تجزیه‎طلبی در غرب آسیا و نقش آنان در اغتشاشات اخیر» 👤با ارائه دکتر علی اکبر امراهی؛ دانش ‎آموخته و مدرس مدعو دانشگاه فردوسی مشهد 📆تاریخ چهارشنبه 4 آبان ماه 🍃🌹🌹🌹🍃 ❇️دکتر امراهی در این نشست، ضمن بیان روایت تاریخی از در جوامع، به مرور مبانی نئولیبرالیزم و نمودهاي آن در جامعه پرداختند و درنهایت پس از توضیح تئوري تاچر که برگرفته از جهان بینی نئولیبرالیزم در شکل گیري و جهتدهی به گروههاي تجزیه طلب در غرب آسیا است، به معرفی و نقش آنان در اخیر در ایران عزیز پرداختند. 🔷 نئولیبرالیزم، گسترش یافته همان لیبرالیزم کلاسیک است که معتقد است مکانیزم بازار، براي همه عرصه هاي اجتماعی کارآمد است. 🔶 فرهنگ و نگاه نئولیبرالیستی، بر تمامی زیرنظام هاي اجتماعی تأثیرگذار است. 🔷 نئولیبرالیسم چیز پیچیده ای نیست. برخلاف اسم پرطمطراقش، چیز ساده ای است. یعنی جامعه تبدیل شود به یک گروه 20 میلیون نفری اشراف برخوردار و یک گروه 60 میلیون نفری مغلوب نیازمند مطلق و نیمه نیازمند. 🔶 بنا به گفته دیوید هاروي، نئولیبرالیسم همه شکل هاي همبستگی اجتماعی را به نفع فردگرایی، مالکیت خصوصی، مسئولیت پذیري فردي و منحل کرد. @umefafgaraei
🔥هر گروهی که میخواهد با حکومتی مبارزه کند، لاجرم به چند عنصر نیاز دارد: 🔺ایدئولوژي 🔺تشکیلات 🔺و منابع مالی و اطلاعاتی 💥گروهک تروریستی : با توجه به آنکه این گروهک از نظر ایدئولوژیک (مائوئیسم و سوسیالیسم) تضاد شدیدي با اکثریت جامعه (دیندار – مسلمان) داشت، هیچگاه نتوانست پایگاه اجتماعی مناسبی که منجر به مشروعیت آن در میان مردم شود، داشته باشد. همین امر مقدمه اي گشت تا در تنازع براي بقای سازمانی خویش، مسیر به کشور را پیشه نماید. 💥گروهک تروریستی : پژاك در 4 آوریل سال 2004 از دل پ.ك.ك بیرون آمد و دستورات خود را نیز از دل این دریافت می کند و تماماً عامل اجراي سیاست هاي حزب مادر (پ.ك.ك) است. در ابتداي همین اغتشاشات، به استناد خبرگزاري فارس، 77 نفر از عوامل گروهکی تجزیه طلب دستگیر شده اند. 🔷 یکی از مهمترین نشانه هاي تأثیر گروههاي جدایی طلب قومیتی را باید در شعار اصلی دانست. شعار زن زندگی آزادي، شعار اصلی است. که اولین بار اوجالان مطرح کرد. @umefafgaraei
🔶 پ.ك.ك و پژاك، در حالی درباره ارزش و صحبت می‎کنند که خودشان از بزرگترین شبکه هاي براي گروه هاي مافیایی، جهت بهره کشی جنسی هستند. 📌 آیا از خواستگاه تروریسم می تواند ظهور کند؟! 📌 استراتژي کشتار کودکان و افراد سالخورده و درنهایت استراتژي رعب و وحشت، می تواند تناسبی با آزادي داشته باشد؟! 📌 چرا وقتی در ایران به خاطر فرضیه کشتن یک خانم توسط نیروهاي پلیس، اعتراضات سراسري شکل می گیرد و تمام رسانه هاي سلطه کشته شدن یک نفر را، ظلم غیر قابل قبول می دانند؛ ولی باز به استناد خود همان رسانه ها سالانه بیش از 4000 زن را در آمریکا، یا در حین دستگیري و یا در زندان می کشند و علاوه بر آن 900 نفر مفقود می‎شوند، هیچ رسانه اي از آن به ظلم یاد نمی‎کند؟! 🔖درادامه جلسه، اعضای کارگروه نیز، به بیان نظرات خود در خصوص بحث ارائه شده پرداختند. در این میان، به نقش مخرب ، ، ها، سیاستگذاری ها و... اشاره گردید. 🎥 لینک فیلم قابل دانلود جلسه: 👇 https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/TwYqrodBHkWRN9P @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پوشش اجباری یا حجاب اجباری؟! 🔥نزدیک به دو ماه است شلوغ کاری می‌کنید و در این دو ماه، یک شعار اقتصادی نداید! همه شعارهایتان جنسی است! در فضای مجازی هم همینطور! رسانه های پوشش دهنده شما هم همین را نشان می‎دهند! 🍂🍁🍂🍁🍂 🍂میگویند "من مخالف حجاب اجباری هستم!" 🍁کدام حجاب اجباری؟!؟ 🍂به لطف مسئولان فرهنگی، حجابی در کشور نمانده است که اجبارش موضوع باشد! 🍁نگاهی به خیابان‎های ما بندازید... واقعاً از کدام صحبت می‌کنید؟! 🍂منظور آنها پوشش اجباری است. میگویند دلم نمی‎خواهد داشته باشم! 📌اما آیا از کشورهای سراسر جهان اطلاعی دارید؟! 🎙امین بسطامی @umefafgaraei
📣 پانزدهمین نشست در سال 1401 🔔 💬 با عنوان: «چالش‎های امر حجاب در وضعیت موجود (بر اساس پرسش‎های حضار)» 🎤سخنرانان: 👤 دکتر علیرضا عابدی سرآسیا 👤 دکتر مرتضی مغربی 🌿اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد 🏢مکان: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم‎تربیتی و روانشناسی، تالار دکتر حسینعلی کوهستانی 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 📆زمان: چهارشنبه 25 آبان ماه ساعت 17:00 🎥پخش مستند ساعت 16:55 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 @umefafgaraei
📣 شانزدهمین نشست در سال 1401 🔔 💬 با عنوان: «نگاهی به جریان رسمی و غیررسمی تربیت جنسی در نیجریه: چالش ها و راهکارها» 🎤سخنران: 👤 جناب آقای ابوبکر ثالیثو؛ دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد از کشور نیجریه 🏢مکان: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم‎تربیتی و روانشناسی، تالار دکتر حسینعلی کوهستانی 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 📆زمان: چهارشنبه 2 آذر ماه ساعت 15:30 🎥پخش مستند ساعت 15:20 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 @umefafgaraei
سرنوشت دو خواهر.pdf
2.13M
«سرنوشت دو خواهر» 🌷 روش این کتاب چگونه است و محتوایش چیست که در قالب داستان مختصر، کتاب موفقی در ترویج بوده است؟ 🌷 «این کتاب در ایران به نام «سرنوشت دو خواهر» شناخته می شود، اما نام اصلی آن امرئتان و رجل (دو زن و یک مرد) می باشد. 🌷 در این کتاب، نویسنده پاره اى از مسائل اساسی مربوط به مبدأ و معاد را برای نگرش توحیدی به مخاطب دادن را در قالب داستان ریخته و به صورتى زیبا و شیوا بیان کرده است. ✍️ مؤلف: آمنه بنت‌الهدی صدر 📝 مترجم: مرتضی تقوی 🍃اگر از این کتاب خوشتان آمد، خواندن آن را به دیگران توصیه کنید. @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدحجابی یا اینترنت ولنگار 📌 چه توقعی دارین خوب بشه؟! 🌷 انیمیشن طنز از همه جا... با لهجه کاشونی @umefafgaraei
مسیر عفافگرایی
📣 چهاردهمین نشست #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی در سال 1401 🔔#نشست_حضوری_و_مجازی 💬 با عنوان: «درم
🔰گزارش مختصری از چهاردهمین نشست در سال 1401 💬 با عنوان «درمان معنوی اختلال در عفاف و حجاب» 👤با ارائه آقای سیدرضا محروقی؛ کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی، مشاور خانواده و تسهیلگر درمان معنوی 📆تاریخ چهارشنبه 11 آبان ماه 🍃🌹🌹🌹🍃 🔷 از آنجا که هرگونه طرح درمانی، باید مبتنی بر تعریف طراح آن از انسان باشد، درمان چندبعدى معنوی نیز، لازم است مبنای فرضیات خود را مشخص کند و چون این درمان، در چهارچوبی معنوی، به کمک مراجعان روان شناختی می‏پردازد، معنویت به عنوان یک نیاز و بعد اصیل انسانی، بهترین محمل خود را در سنتهای مذهبی پیدا می کند و از آنجا که جستجوی امر قدسی در همه انسانها یک انگیزه اساسی است، به عنوان محور اصلی این درمان می‎باشد. 🔶 در این درمان، راهبرد اساسی تجویز نیست؛ بلکه درمانگر به نظام ارزشی فرد، بدون آگاهی و اجازه مراجع نزدیک نمی شود و به رفتار های مذهبی او احترام می گذارد. در این درمان فعال سازی درمان است، پس و نه القایی، مبنای کار درمانگر است. 🔷 به همین منظور، آزمون ارزیابی سطح تحول روانی اجرا می شود، تا براساس آن با مراجع کار شود. 🔶 پس از مصاحبه بالینی و تصریح مشکل مراجع، هدف گذاری به منظور ایجاد و زمینه ، درخصوص و حجاب صورت می‌گیرد. 🎥 لینک فیلم قابل دانلود جلسه: 👇 https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/i2bjMbdWWHSb5JW @umefafgaraei
🌿انسان به لحاظ وجدان درونی و ترقیات برونی، خواهان خوشبختی و است 🌿و بر این اساس می خواهد، در یک و در کنار انسان های مترقی و متعالی به حیات خود ادامه دهد. 🌿آنچه ارتباط انسان ها را به هم نزدیک می کند، و شریعت نبوی و علوی است. 🌿امر به معروف و نهی از منکر، از جمله این قوانین و دستور شریعت است که موجب 💎سلامتی جسمی و روحی انسان ها، 💎آبادی و عمارت سرزمین ها، 💎امنیت شهرها 💎و در نهایت موجب تشیید از سوی خدا بر روی زمین است. 📌اما عواملی مانند ضعف اعتقادات، مسائل اقتصادی، تبلیغات منفی و... می توانند به عنوان مخلات و آسیب های این امر، موجب تعطیلی و کمرنگی فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر گردند. ✍️اصغر عابدزاده @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پوشش بانوان از دیدگاه علم ژنتیک 🌻وجود مکانیزم های دفاعی متعددی که خداوند متعال، داخل سلول های ما قرار داده (که از آنها خبر نداریم)، باعث ما است. 📌اما عواملی باعث می‏شود تا مکانیزم ترمیم دی ان ای مختل شود و یکی از این عوامل، است. 🌻خداوند به دلیل لطیف بودن زنان و به جهت حفظ آنها از خطرات محیطی، خواسته تا خود را حفظ کنند. 🌻خداوند خوبی ما را می‎خواهد و نمی‎خواهد رنجی به ما برساند. 🎙دکتر حسن اکبری، استاد دانشگاه و متخصص طب سنتی @umefafgaraei
📌در مقولۀ پوشش، برای مزیت های زیادی را می‌شود ذکر کرد؛ اما کسی می‎تواند بگوید مزیت بی حجابی دقیقاً چیست؟! ✍️عبدالرحیم انصاری @umefafgaraei