eitaa logo
مسیر عفافگرایی
1.5هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
993 ویدیو
30 فایل
مسیر عفافگرایی با مدیریت دکتر سعیدی رضوانی، وابسته به کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی دانشگاه فردوسی مشهد، متشکل از کارشناسانی است که وجهه همت خود را، آگاه‌سازی جامعه، راجع به زیست صحیح جنسی قرار داده‎اند. ارتباط با ما: @gholami35 09024876210
مشاهده در ایتا
دانلود
در ادامه دکتر حسین ، عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مشکلات جامعه و از جمله مشکلات مربوط به ازدواج تک بعدی نیستند و نیاز است تا متخصصان حوزه های دیگر نیز با ایجاد همفکری در ارائه بهترین مسیر برای جامعه در خصوص ازدواج سعی و تلاش کنند وگرنه، مانند مشکل اعتیاد که تک بعدی بررسی شد، نمی توانیم با آن مقابله درستی کنیم. دکتر حسین شاره سپس از منظرهای مختلف به مشکلات ازدواج و از جمله ازدواج سفید پرداخت و تصریح کرد: در جامعه ای زندگی می کنیم که ارزشها به رعایت قانون و ازدواج قانونی و شرعی توصیه می کنند؛ ولی جریانی در جامعه در حال شکل گیری و مقاومت در مقابل این ارزش است که نگرانی‌هایی را به وجود آورده است. وی ادامه داد: الان بعضی از جوانان ما هویت منسجم خود را از دست داده اند؛ در حالی که باید آن را در جمع خانواده خود کسب می کردند تا بتوانند هویت فردی، اجتماعی، دینی و سیاسی خود را به دست آورند و چنین افرادی تا زمانی که در تلاطم باشند نمی‌توانند در یک زندگی زناشویی طولانی مدت حضور داشته باشند. این استاد دانشگاه در خصوص تأثیر مسائل اقتصادی در جامعه بر امر ازدواج گفت: از طرفی وقتی بی ثباتی اقتصادی در جامعه وجود دارد و والدین به شکل مداوم در گفتار روزانه خود آن را به کودکانشان منتقل می کنند، باید انتظار این رخدادها را در زمان ازدواج آنها داشته باشیم. وی ادامه داد: تغییر در دیدگاه جنسی، یکی دیگر از مواردی است که باید آن را بررسی کرد زیرا نگاه جوانان امروز، دیگر مانند پدران و مادران خود نیست و نقش ازدواج کمرنگ شده است و فضای مجازی در این تغییر نگاه و انتشار نگرانی های افراد نسبت به ازدواج نقش پررنگی ایفا کرده است و موجب وحشت افرادی که قصد ازدواج دارند شده است. دکتر شاره در ارتباط با ازدواج سفید توضیح داد: ازدواج سفید و یا هم خانگی در اروپا و آمریکا رایج شد و فلسفه آن شناخت بیشتر طرف مقابل خود برای ازدواج است و افرادی که به این مدل از زندگی وارد می شوند سعی می کنند در مدت با هم بودن قبل از ازدواج که گاه کوتاه و زمانی بلند است، به شناخت بهتری از طرف مقابل خود برسند و در صورتی که به تفاهم نرسند از هم جدا می شوند. وی افزود: طبق آمار در آمریکا، بیش از سه چهارم افراد قبل از زندگی مشترک خود تجربه هم خانگی با جنس مخالف را دارند. در هم خانگی ها تا زمانی که مسائل جنسی دچار اختلال نشود زن و مرد با هم هستند و زمانی که دچار اختلال شود، دیگر تعهدی برای حضور وجود نخواهد داشت و به همین علت این روش زندگی برای دختران آسیب‌های بیشتری نسبت به پسران خواهد داشت. https://eitaa.com/umefafgaraei
#سواد_رسانه #کودک_در_فضای_مجازی «بیل گیتس» مالک مایکروسافت و دومین مرد ثروتمند جهان، به بچه‌هایش تا سن ۱۴ سالگی، اجازه استفاده از تلفن همراه را نداده است! قابل توجه خانواده هایی که، برای بچه خود از وقتی که متولد میشود، پیج اینستاگرام میسازند و از ۵ سالگی نیز، برایش گوشی میخرند! https://eitaa.com/umefafgaraei
با سلام و احترام کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی چهارشنبه 18 اردیبهشت ساعت 15:45 عنوان نشست: واکاوی سینمای روشنفکری ایران بعد از انقلاب اسلامی با تأکید بر فمینیسم با ارائه آقای دکتر ابوالحسن حسین زاده دکترای سیاست گذاری فرهنگی، ساعت 16 و اکران مستند در ساعت 15 با تشکر https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا حجاب و پوشش یک پدیده اجتماعی است. اگر حجاب امری شخصی بود، این همه صنعت مد، فشن، برند و لباسهای متفاوت چه معنا و مفهومی داشت؟ شما لباس و پوشش را بر اساس سن، منطقه، طبقه و جنسیت طراحی میکنید، پس یک پدیده شخصی نیست. مطالعات تاریخی نشان می دهد که پوشش زنان ایرانی، بیش از اینکه تحت تأثیر اسلام باشد، ریشه فرهنگی داشته است. ویل دورانت: اسلام حجاب را برای زنان ایرانی آسانتر کرد. حجاب اجباری جایی به کار می رود که، ریشه ای در فرهنگ آن کشور نداشته باشد. https://eitaa.com/umefafgaraei
خلاصه ای از نشست کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی با عنوان سلسله جلسات شبهه شناسی مسائل حجاب جلسه سوم: چهارشنبه 11 اردیبهشت با ارائه حجت الاسلام عبدالحمید صادقی https://eitaa.com/umefafgaraei
https://eitaa.com/umefafgaraei
بسمه تعالی انواع شبهات و سؤالات حجاب از لحاظ حقوقی و سیاسی: حجت الاسلام صادقی: سؤال 15: انتخاب پوشش یک حریم خصوصی است و کسانی که در پوشش دیگران دخالت می کنند و قانونی که در انتخاب حجاب افراد دخالت می کند، در واقع به حریم خصوصی افراد تعرض کرده است. پاسخ: حریم خصوصی یعنی چه؟ یعنی آن محدوده مادی و معنوی ای که مربوط به هر کس هست و او دوست ندارد دیگران بدون اجازه و بدون مجوز وارد آن حیطه بشوند. حال اگر کسی پوشش خصوصی را، از حریم خصوصی وارد حریم عمومی بکند، بُعد اعتقادی او به خودش ربط دارد اما بُعد رفتاری آن و اینکه آیا این رفتار او بر روی دیگران تاثیر می گذارد یا نه، بحث می شود. علامت اینکه حجاب یک حریم عمومی است، همین هست که محدودیت دارد. انسان ها وقتی وارد حریم اجتماع می شوند، می پذیرند که یکسری محدودیت ها را تحمل کنند و یکسری تکالیف را بپذیرند تا از مزایای اجتماع بهره مند شوند. سؤال 16: هر انسانی باید در انتخاب پوشش آزاد باشد. اینکه در کشور ما این طوری نیست، نشانه عقب ماندگی ماست! پاسخ: در هیچ کشوری اینگونه نیست که مردم در انتخاب پوشش آزاد آزاد باشند. یعنی مثلاً اجازه داشته باشند با کمترین لباس یا بدون لباس در خیابان یا اداره یا دانشگاه یا مدرسه و ... حاضر بشوند. بلکه هر کشوری قانونی دارد و یک میزان از محدودیت را ایجاد می کند. در کشور ما نیز همین گونه است. مثلاً در فرانسه اگر افراد و حتی مردان، با بیرجامه در خیابان قدم بزنند، جریمه می شوند. و ارائه برخی قوانین پوشش در کشورهای مختلف و قوانين دانشگاهاي كشورهاي غربي سؤال 17: اگر سیستم کارآمد باشد، مردم عاشق آن و باورهای آن می شوند و نیازی هم به قانون و گشت ارشاد و .. نیست. پاسخ: هرچقدر مردم عاشق بستن کمربند ایمنی و استفاده از کلاه کاسکت و معاینه فنی خودرو شده اند، عاشق بقیه قوانین هم می‌شوند. در بحث وضع قوانین و اجرای آنها، عقل است که حکم می‌کند نه عشق. بستن کمربند ایمنی هر فردی را به زحمت می اندازد، اما عقل حکم میکند که بستن آن ضروری است. درباره بقیه قوانین هم همینطور است. سؤال 18: چرا ما مثل دیگر کشورهای اسلامی مثل مالزی و ترکیه و لبنان و ... نیستیم که حجاب آزاد باشد و می بینیم که در این کشورها حتی وضع عفاف از ایران هم خیلی بهتر است؟ پاسخ: اولاً وضع این کشورها از ایران اصلاً بهتر نیست. اینکه تمام تصویری که ما از لبنان و مالزی و ... داریم، چند تصویر از زنان چادری و مذهبی هست و مراسم عید فطر و قربان یا حضور در مراسم حج، نباید ما را به اشتباه بیاندازد. ثانیاً تعریف ما از کشور اسلامی این است که کشوری که تصمیم دارد قوانین اسلام را در آن پیاده کند. ثالثاً پوشش در همه کشورها پروسه هست، ولی در ایران پروژه است. یعنی برنامه جدی دارند برای نابودی ایران. در هیج کشوری نمی بینیم که دهها شبکه ماهواره ای بصورت پخش زنده و به زبان فارسی برنامه های سرگرمی و سریال و تحلیل سیاسی و ... پخش کنند. اما برای ایران این کار را می کنند. سؤال 19: حجاب یک امر فرهنگی هست. چرا با قانون آن را خراب می کنیم تا مردم از آن زده شوند؟ پاسخ: صرف فرهنگی بودن یک مطلبف سبب نمی شود که قانون در آن دخالت نکند. مثلاً تهمت نزدن به همدیگر یک امر فرهنگی هست اما اگر تهمت جنسی شد قانون می تواند ورود کند و فرد اتهام زننده را مجازات کند. سؤال 20: حجاب یک امر اعتقادی و ارزشی است، چرا اجبار می شود. در امور اجتماعی می شود اجبار کرد نه امور اعتقادی. پاسخ: همه می دانیم که اگر الزام حجاب برداشته شود، بسیاری از افراد تحت تأثیر امیال شخصی یا تبلیغات گوناگون، به همین حد آزادی پوشش سر اکتفا نمی کنند و در مدت زمان کوتاهی وضع پوشش بدن به بدترین شکل خود خواهد رسید. سؤال 21: چرا تا گرایش و شناخت را در مردم کامل نکردیم، افراد را مکلف و مجبور می کنیم؟ پاسخ: شما نسبت به فرزند خودتان یا برادر و خواهر کوچکترتان احساس مسئولیت می کنید. لذا گاهی او را مجبور به مسواک زدن و دارو خوردن و ... می کنید، ولو اینکه توجیه احساسی و منطقی نشده است. سؤال 22: می گویید: خارجی ها برای زمینگیر کردن مسلمانان، می خواهند آنها را بی حجاب کنند و کم کم به فساد بکشنانند. خوب اگر این بی حجابی و فساد سبب نابودی و زمینگیر شدن مسلمانان باشد، پس الان خود آنها باید زمینگیر و نابود شده باشند. چون حجاب ندارند و خیلی مفاسد را دارند. سؤال 24: الان چون حجاب اجباری هست، خیلی از دختران احساس توهین به خود می کنند و می گویند من را آزاد بگذار، که هر پوششی که می خواهم استفاده کنم. سؤال 25: الان تمام محدودیت ها برای زنان هست و مردها اختیار دارند با هر پوششی رفت و آمد کنند. چرا مردها در تمام این موارد آزاد هستند؟ و .... https://eitaa.com/umefafgaraei
https://eitaa.com/umefafgaraei
گزیده ای از نظرات برخی از حاضران در کارگروه: دکتر سعیدی رضوانی: مسئله ای در جلسه قبل، مطرح گردید و به آن پاسخ داده نشد که باعث ناراحتی بنده گردید. قرار نیست که برای حل شبهه حجاب، شبه ظلم به زنان در اسلام، مطرح گردد. ضمن عرض عذرخواهی، جلسه گذشته عنوان گردید که چون زن در مقابل عدم دریافت مهریه، می تواند از ارائه به اصطلاح سرویس جنسی، به همسر خود امتناع کند، پس زن کالاست. جالب است که این مسأله در جایی گفته شد که کلیپی از زنان که با اتیکت به فروش می رسیدند، پخش گردید. بنده از بزرگوارانی که در این زمینه دارای تخصص هستند توقع دارم که در همان جلسه، به این شبهه پاسخ می دادند و آن را بدون توضیح نمی گذاشتند. روز گذشته در دانشکده علوم تربیتی، نشستی در خصوص پدیده ازدواج سفید برگزار گردید که پاسخ های قانع کننده ای برای حاضرین ارائه شد. امید است که این کارگروه نیز به کمک اعضای خود بتواند، چنین نشست های سودمندی را برگزار کند. یکی خانمهای حاضر در جلسه: برخی از دانشجویان جدیدالورود بر این باورند که آیات قرآن برای 1400 سال پیش است و باید به روز رسانی شود! برای آنها چه پاسخی باید ارائه گردد که قانع کننده باشد. خانم داودی پور: چالش های ذهنی بچه ها فراتر از مباحث مطرح شده در این جلسه است. مشکل اینجا است که بچه های حالا و خانواده های آنها کاملاً اپن هستند و اگر بخواهیم ریشه ای تر مباحث را برای بچه های دبیرستانی مطرح کنیم، باید چگونه عمل کنیم؟ خانم درویش زاده: شما بر روی تساوی زن و مرد مانور دادید، در صورتی که نه تنها زن و مرد مساوی نیستند، بلکه حتی آقایان هم با هم مساوی نیستند. از نظر دینی یک بحث شغل و یک بحث نقش مطرح است. در بحث نقش همه خلیفه اللهی هستند ولی در شغل، همه مردان هم نمی توانند یک کار را انجام بدهند و هر کسی جایگاه خودش را دارد. برای حل معضل حجاب باید زیربنایی کار کرد و بینشها را تغییر داد. در جواب یک بدحجاب که میگوید من دلم پاک است، باید گفت که بله تو پاک هستی و روی تو بحثی نداریم، اما این رفتار تو باعث گندیدگی دیگران می شود. در ضمن کتاب روابط متکامل زن و مرد، نوشته صفایی حائری کتاب مناسبی برای مطالعه و برطرف شدن شبهات می باشد. خانم دکتر شیبانیان: مطالبی خوبی ارائه گردید اما شخصاً برای من که با دانشجویانی با طیفهای مختلفی سروکار دارم، مناسب نیستند. چرا که دانشجویی دارم که اصلاً خدا را قبول ندارد یا نبوت را زیر سؤال می برد و غالب آنها اعتبار زیادی را برای غرب و اندیشمندان غربی قائل هستند و می بایست پاسخ به شبهات دقیقاً متناسب با مخاطب باشد. خانم سرابی: در خصوص تعدد زوجات اسلایدی اماده شده بود که ارائه نگردید. ای کاش در این خصوص بیشتر توضیح دهید تا بتوان پاسخ قانع کننده ای برای دختران دبیرستانی ارائه نمود. چرا که آنها معتقدند که با وجود علم ژنتیک می توان پدر بچه را مشخص نمود و حساسیتهای گذشته مطرح نیست. خانم وظیفه شناس: برخی از پاسخها، حتی دانشجویان دانشکده الهیات را نیز قانع نمیکند و در همان گام اول گارد می گیرند و اصلاً نمی شنوند که چه چیزی گفته می شود و باید رویکرده پاسخ به شبهات را تغییر بدهیم. گفته میشود در هلند پلیسی مخصوص جرایم جنسی وجود دارد که اگر خانمی برای چشم چرانی مردی به انجا مراجعه کند، مورد پیگیری قرار می گیرد؛ با اینکه هلند به فضای باز معروف است. بنابراین پاسخهایی که ایران را با کشورهای غربی مقایسه میکند، به سرعت با مثال نقض مخاطب، رد میشود. https://eitaa.com/umefafgaraei
آقای وارسته پور: اینکه گفته شد در فضای اقتصادی و فشار روانی و نابسامانی جامعه، آیا میتوان کار فرهنگی نمود یا خیر، عرض کنم که اگر ما واقعاً پیرو مقام معظم رهبری هستیم، ایشان فرموده اند که می شود و باید کار کرد. ولی اینکه باید چطور کار کرد، باید تاکتیک را عوض کرد. آقای دکتر صابری: تجربه ای را که به عنوان معلم دارم این است که باید اعتماد مخاطبان را جلب نمود و اطلاعات و مستندات درستی را به آنها رائه کرد. آنها با ایجاد شبهه جلو آمده اند و ما هم باید شبهه ایجاد کنیم. ممکن است که جلسه اول نتوانید به شبهه او پاسخ دهید، اما باید بتوانید به او بفهمانید که در حال شستشوی مغزی شما هستند و دارند روی احساسات شما کار می کنند. باید اعتبار و آن چیزی را که شبکه های ماهواره ای در ذهن جوانان به وجود آورده اند را متزلزل کنیم. آقای دکتر رسولی: پاسخها بعضاً ضعیف بود. آیا شما برای پاسخهای بخشهای مختلف تاریخی، سیاسی، حقوقی، اجتماعی و ... کتابهای مربوط به همان بخش را مطالعه کرده اید تا بتوانید پاسخهای بهتر و کاملتری را ارائه کنید؟ پاسخهای شما عمومی است و به درد جوانهای امروزی نمی خورد. آقای محمدی مقدم: برخی شبهات علمی و بینشی هستند که باید از همان طریق ورود نمود. اما عده ای هستند که مشکل بینشی ندارند و مسأله عاطفی دارند. مثلاً حضور طلبه ها در مناطق سیل زده و برخورد محبت آمیز آنها، باعث تغییر برخی نگرشها شد. برای برخی از افراد نیز باید از جدال احسن استفاده کرد. بنابراین مخاطب شناسی بسیار مهم است و ابتدا باید دلیل شبهات فرد را درک نمود. آقای نقره ای: مخاطبان نیز با هم متفاوت هستند. شاید سؤالات مشترک باشد اما جبهه ها متفاوت است. در آموزش و پرورش که باید از در محبت وارد شد و دانش آموز در این صورت مسائلش را راحتتر بیان می کند. https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: هیچ مجوزی برای اجرای به هیچ مدرسه و واحدی داده نشده است؛ حتی اگر اسمی از سند نبوده و بخواهد محتواها اجرا گردد. ما نیازی به اجرای این سند در مدارس نداریم. اما برخی از مدارس و مهدهای کودک، که همه مهدها زیر نظر آموزش و پرورش نیستند، به طور مخفیانه در حال اجرای این سند هستند. بطحایی: اجرای سند 2030 برای هویت کشور، هویت جوان و نوجوان ما بسیار خطرناک است. https://eitaa.com/umefafgaraei
https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴 و باز هم !!!😔😭😭 🔴به اسم کودک، علیه دین و میهن وقتی از یک همایش بوی به مشام میرسه: كنگره بين المللي بازی و ورزش كودك، يازده تا سيزدهم ارديبهشت ماه در سالن همايش های هامی تهران و با حضور پروفسور دومنيك از كشور سوئيس، همچنين پروفسور توسكاي و خانم دكتر ايسن هر دو از كشور تركيه برگزار گردید. به گوشه هايی از هنر آقای پروفسور توسكای ٦٥ ساله از كشور تركيه كه با آهنگ فارسی اجرا شده تا نوآموزان و دانش آموزان با آمادگی كامل در كلاس حضور داشته باشند توجه کنید .😐😐 به پرچم همجنس بازان که روی لباس ایشون هست توجه کنید! *وقتی که استاد رحیم پور ازغدی (عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی) می گویند کنوانسیون‌های کودک و نوجوان سازمان ملل، مخفیانه در حال اجراست یعنی این .... https://eitaa.com/umefafgaraei
وقتی دست هایت را، نذر مرتب کردن می کنی ... وقتی را بر حرام می بندی ... وقتی با آهنگ و ... از جاده تلخ گناه، پیروزمندانه میگذری ... وقتی پاکی وجودت را ... از نگاه های چرکین می پوشانی ! آنگاه; پیشکش توست بلندای آسمان ها که حجابت آسمان است ... و خودت از جنس ماه ... https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مقایسه برنامه مدارس ایران و آمریکا 🔸رقص و آهنگهای جنسی در مدارس ایران 🔸جناب وزیر آموزش و پرورش، چه پاسخی در برابر این رویکرد مدارس، برای تربیت نسل آینده دارید⁉️ https://eitaa.com/umefafgaraei
#ازدواج #خانواده #فرزندآوری https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و 😳رقص گروهی در دانشگاه و روابط جنسی مدارس 🔴چرا وزیر ارتباطات با افتخار از اجرای سند 2030 می گوید؟ 🔴وقتی رهبری می گوید 2030 نباید اجرا شود، این سخنان چه معنایی دارد؟ 🔴چرا دادستان کل کشور در نقش یک مشاور ظاهر می شود؟!!! پیمان نامه حقوق کودک می گوید که به کودک باید آموزش های غلط جنسی داد! سقط جنین را عادی سازی میکند! می گوید باید خانواده، برای کودک حریم خصوصی قائل شود! روابط آزاد عادی سازی شود و ... 📣فریاد ها و روشنگری های استاد پورآقایی در مورد ۲۰۳۰ و https://eitaa.com/umefafgaraei
یادآوری با سلام و احترام کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی چهارشنبه (امروز) 18 اردیبهشت ساعت 16 عنوان نشست: واکاوی سینمای روشنفکری ایران بعد از انقلاب اسلامی با تأکید بر فمینیسم با ارائه آقای دکتر ابوالحسن حسین زاده دکترای سیاست گذاری فرهنگی و اکران فیلم سینمایی سگ کشی ساعت 13:45 با تشکر https://eitaa.com/umefafgaraei
https://eitaa.com/umefafgaraei
آموزش و پرورش را ۲۰۳۰ برده و مجلس را خواب! محمدرضا عارف یک هفته پس از هشدار رهبر انقلاب به آموزش و پرورش درباره اجرای پیدا و پنهان سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور گفت: سند ۲۰۳۰ از دستور کار آموزش و پرورش خارج شده است؛ ما اطلاع دقیقی داریم که بعد از اولین تذکر مقام معظم رهبری، این سند اجرا نمی‌شود. چند سؤال از آقای عارف 🔻غلامرضا کریمی مدیرکل امور بین‌الملل و مدارس خارج کشور در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها، حضور مشاوران خارجی در مدارس دخترانه تهران برای آموزش، سبک زندگی را تأیید کرد. چرا کمیسیون آموزش بلافاصله از وزیر نپرسید، این اقدام در قالب چه پروتکلی و مصوب کدام نهاد بالادستی انجام می‌شود؟ 🔻چرا از مسئولان آموزش و پرورش نمی‌پرسید به جای اجرای راهبرد‌های این سند پاسخ دهند که آیا رفت و آمد اعضای سفارتخانه‌های کشور‌های اروپایی به مدارس در راستای سند تحول بنیادین است؟ 🔻شما خبر دارید مدرسه‌ای دخترانه در تهران، فردی به نام روبرتو کوکتزو تبعه ایتالیا را در سایت خود به عنوان مشاور مدرسه معرفی کرده است؟ این اقدام در راستای سند تحول بنیادین است؟ 🔻وقتی می‌گویید سند ۲۰۳۰ به کل کنار گذاشته شده است از مسئولان آموزش و پرورش بپرسید که در شرایط کنونی سفر به سوئد، فنلاند، چین و ماچین در راستای کدام راهبرد سند تحول است؟ آن هم در حالی که هنوز در اجرای یک سند داخلی مانده‌اید و در حوزه تعلیم و تربیت حرفی برای زدن ندارید. http://www.javanonline.ir/fa/news/954439 https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش قابل توجه والدین، به پخش یک در مدارس 🔻نمی دانم واقعاً چه بگویم! 🔻باور نکردم! این موارد تا چند سال پیش در پارتی ها اتفاق می افتاد. 🔻اگر بچه ده دوازده ساله به سکس فکر کند و حرف بزند، در 20 سالگی می خواهد به چه چیز برسد؟ 🔻دارند بچه ها را از درس و فرهنگ خودمان دور می کنند. . https://eitaa.com/umefafgaraei
#عفاف #حجاب یک زن باحجاب برای پدرش #افتخار؛ برای برادرانش #عزت؛ برای همسرش #گنج؛ برای فرزندانش بهترین #الگو؛ و برای جامعه #آرامش می باشد. https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همه به دنبال دیده شدن هستند. دختر چادری در اینستاگرام عکس می گذارد و فکر می کند اشکالی ندارد! اساس این کار مشکل دارد؛ تو فرهنگ تبرج و تو چشم بودن را نشان می دهی و بیس آن را پذیرفته ای! ⚫️استاد رائفی پور https://eitaa.com/umefafgaraei
#نشاط_یا_رقص_در_مدارس #سند_2030 اسنادی به دست رسیده است که نشان می دهد آموزش و پرورش در قالب طرحی رسمی به نام "سه دقیقه با نشاط در کلاس"، دانش آموزان و معلمان را مجبور به حرکات غیر عادی و شبیه رقص در کلاس می‌کند. آقای وزیر آموزش و پرورش تا کی می خواهید سکوت کنید؟ بعد از مدتی که چنین برنامه‌هایی در آموزش و پروش ثبات پیدا کند، سراغ قدم های بعدی می‌روند و این گونه گام به گام، نفوذ و انحراف اتفاق می‌افتد. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔻حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل: وزیر فرهنگ ارشاد و برخی از مسئولان، منکر اجرای سند 2030 در مدارس می‌شوند اما شواهد نشان می‌دهد که برخی مدارس به بهانه شادابی و نشاط در حال اجرای سند 2030 هستند. http://defapress.ir/fa/news/345804/ 🔻حجت الاسلام رفیعی: سند ۲۰۳۰ نیرو برای دشمن تربیت می‌کند. در نتیجه نباید گذاشت به اسم نشاط و سرور موسیقی حرام در مدارس رسوخ کند. .https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/02/19/2007872 🔻امام جمعه شهر قدس: علی رغم تذکرات بسیار دیده می شود که سند ۲۰۳۰ را مخیانه و زیر پوستی اجرا می کنند. که در اینجا روحیه انقلابی معلمان را می طلبد تا در این زمینه آگاه باشند و دستورالعمل و بخشنامه هایی که به آنها می رسد را با دقت مرور کنند. از معلمان انتظار داریم که در مقابل این سند ۲۰۳۰ سنگربانی کنند و جلوی اجرایی شدن آن را بگیرند تا در آینده شاهد خسارات جبران ناپذیر و احساس پشیمانی نداشته باشند. https://tehrannews.ir/?p=482606 🔻مدیر حوزه علمیه کرمانشاه: با تأکید بر اینکه توجیه و اختلاف نظرها در خصوص اجرای جشن های شرم آور در مدارس به بهانه ایجاد نشاط و شادی برای دانش آموزان، در راستای پیاده سازی تربیت غربی است، گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ به بهانه شادی دانش آموزان در مدارس دهن کجی به آموزه های دینی است. http://hawzahnews.com/detail/News/491655 https://eitaa.com/umefafgaraei