eitaa logo
کانال روشنگری وبصیرت
1.2هزار دنبال‌کننده
37.6هزار عکس
27.7هزار ویدیو
254 فایل
🌴عرصه ی جنگ نرم، بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار می طلبد. امام خامنه ای 🍒 🌴 قرارگاه بسوی ظهور 🌷یک لشکر سایبری آتش به اختیار 🌷میباشد. #کانال_روشنگری_و_بصیرت☫ 🇮🇷 #قرارگاه_بسوی_ظهور 🆔 @uphjnv @Sydmusavi @cyber_2017
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵پاسخ به یک شبهه بورسی علیه رییس مجلس؛ قالیباف نماینده و وکیل رزمندگان بوده است ✅در پی پخش شدن یک فیلم در کانال های تلگرامی پیرامون سهام شرکت احیا صنایع خراسان و نسبت دادن آن به رییس مجلس، این شرکت در جوابیه خود عنوان نموده که محمد باقر قالیباف در دوره ای وکیل و نماینده ایثارگران بوده و شبهه وارد شده به این شرکت و قالیباف کذب است. 🔴در بیانیه این شرکت آمده که شرکت احیا صنایع خراسان یک شرکت ایثارگری با سرمایه گذاری بیش از یکصد هزار نفر از جامعه ایثارگران و خانواده محترم شهدا در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید. در آن زمان با توجه به تعداد کثیر سهامداران و بر اساس مصوبات مجمع موسس به ازای هر هزار نفر سهامدار یک نفر وکیل معتمد از سوی مجمع موسس و سهامداران انتخاب گردیدند که بعنوان نماینده سهامداران در مجامع شرکت نمایند. 🔵جناب اقای محمد باقر قالیباف که از موسسین شرکت احیا نیز بوده اند و فقط دارای سهام مدیریتی که طبق قانون تجارت ملزم به سهامدار بودن می باشند از ابتدا کمتر از ۱۰۰۰ سهم در مالکیت ایشان بوده و تا کنون نیز سهم ایشان تغییری نکرده است.ایشان هیچ گونه منافع شخصی و مداخله ای در افزایش و کاهش قیمت سهم در هیج زمانی نداشته و ندارند. 🔴اخیرا عده ای از افراد بورس باز که عمدتا سراغ شرکتهای با تعداد سهام کم میروند از شهریور ماه ۹۹ با سفته بازی اقدام به خرید سهام شرکت احیا نموده واین سهم را جهت اهداف سود جویانه خود انتخاب نموده اند و متاسفانه در چند روز اخیر نیز در راستای اهداف سود جویانه خود اقدام به تشکیل صف فروش نموده اند که از سهامداران و فعالین بازار سرمایه خواهشمندیم هوشمندانه در اینگونه موارد برخورد نمایند. 🔵گفتنی است که طبق شنیده ها، قالیباف در چند سال اخیر نمایندگی رزمندگان را ندارد و سهام مدیریتی به افراد دیگر واگذار شده است. همچنین مشابه چنین اقدامی در دیگر شهرهای کشور همچون اصفهان، زنجان، شاهرود و کرمان انجام شده است. 🔵از آنجایی که در این گونه شرکت ها معمولا حضور کلیه سهامداران ممکن نیست، معمولا گروهی از افراد وکالتی به معتمدان و موسسان می دهند تا به نمایندگی از آنان در مجمع حضور یابند و آقای قالیباف نیز در سال ۹۳ به نمایندگی از آن سهامداران در مجمع حضور یافته اند اما خود ایشان صرفا ۱۰۰۰ سهم در شرکت دارند و قاعدتا ارزش این هزار سهم به قیمت امروز هفت میلیون تومان است که ادعای اتهام زنندگان را باطل می کند. لازم به ذکر است که سودجویان نسبت به دستکاری شرکت های مختلف همواره فعال بوده اند که نمونه آن را می توان در «شصدف»، « کدما»، « غگیلا»، «رافزا» در طول چند ماه گذشته مشاهده کرد اما موضوع بگونه ای تصویر شده است که فقط این شرکت سهام اش افزایش داشته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبری گفت حتما در بورس شرکت کنید؟ ❌ حتما تا انتها تماشا کنید و ببینید که، این ویدیو یک دقیقه‌ای چگونه از تقطیع پنج ویدیو و بیش از سی قطعه کلیپ بصورت هدفمند، با هم هماهنگ شده‌اند تا محتوای سخنان سخنران را کاملا تغییر و جهت دهند به صورتی که موجب نفرت پراکنی و نارضایتی عمومی شود!
🔴 مهار از درون ‏در سال ۸۸، غرب در آستانه امتیازدهی به ایران آشوب داخلی را در دستور قرار داد تا تحریم را جایگزین توافق کند. اکنون نیز که پایان ضرب‌الاجل سه ماهه ایران، به انتخابات می‌کشد، بحرانی دیگر تضمینی است بر مهار ایران. خصوصا که غرب دو کارت مضیقه معیشتی و مدیران نفوذی را نیز در اختیار دارد. ۹۹/۱۲/۱۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استعمار دلار! ✅ چگونه امریکا صرفا با چاپ کاغذی جهان را مستعمره خود کرده است!؟ 💢 کشورها چه راهکاری برای مقابله با آن انجام می‌دهند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بی بی سی: سازندگان "ابد و یک روز" می توانند از ساسی شکایت کنند؛ این نگرانی و حساسیت ها جهانی است و ربطی به فرهنگ ایران ندارد! 💢 اعتراض خاندان سلطنتی انگلستان به یک فیلم: 🔺"تو خجالت نمی کشی این فیلم ها را بازی می کنی؟ میتونی با پدر و مادرت هم این فیلم ها را ببینی؟"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دیکتاتوری به سبک روحانی و مدعیان آزادی و تکرار می‌کنیم!!! 💬 🔹 اعضای کابینه روحانی در خیلی از موارد و جلسات، جرأت ابراز نظر پیدا نمی‌کنند! ✅ مرحوم شهیدی به من گفت بعضی از مسائل را رفاقتی مطرح می‌کنم، اگر نه شرایط همین است که می‌بینید. 💢 پشت واژگانی چون آزادی بدترین مدل دیکتاتوری لیبرالی نهفته است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ظرفیت‌های اقتصادی منطقه را جدی بگیرید تحریم بی‌اثر می‌شود. 💬 ✅ می‌توانیم تا ۲۰۰ میلیارد دلار به همسایگان خود صادرات داشته باشیم. 💢 در مبادلات تجاری با همسایگان نیازی به مبادله پول از طریق بانک یا حتی نقد هم نیست و صرفا با مبادلات کالا به کالا بدون هیچ رد خارجی می‌توان صادرات و واردات داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ 💬 ✅ در رسانه ها از چهره های نام آشنا و نامزدهای ادوار گذشته گرفته تا چهره های جوانی که برای نخستین بار، پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری می گذارند، نام برده شده است!
🔴 انتشار بخشی از دیدگاه سیاست خارجی سعیدمحمد برای اولین بار 💬 🔹 اخیرا دکتر محمد در جلسه ای غیر رسمی دیدگاه و نقطه نظر خود را در مورد مذاکرات بیان کردند : 🔸 ایشان گفته اند در مورد ادامه مذاکرات ابتدا باید امريكا به تمامي تعهداتش عمل كند و ما راستي ازمايي كنيم و اگر راستي ازمايي شد به برجام برگرديم، عمل در مقابل عمل؛ امنیت در مقابل امنیت و تعهد در مقابل تعهد لذا ادامه ي مذاكرات منوط بر اين است كه براي كشور و معيشت مردم نفع اقتصادي داشته باشد. ✅ سالهاست مردم و معیشت آنان گروگان مذاكرات هستند .نه چرخ زندگی مردم چرخید و نه سانتریفوژ. نباید تمام تخم مرغهای کشور در سبد برجام گذاشته میشد.البته به تعهدات بین المللی کاملا پایبند خواهیم بود و تعامل با دنیا بر اساس سه اصل حکمت؛ عزت و مصلحت با جدیت پیگیری خواهد شد. 🔹 تعامل با دنیا و انجام مذاکرات بر اساس شروطی که توسط رهبر عزیز اعلام شده چیزی است که ایران باید به دنبال آن باشد و نباید بگذاریم ایران در جهان بعنوان کشوری منزوی شناخته شود. 💢 البته اگر بخواهیم در مذاکرات موفق شویم باید به دور از هیاهوی مذاکرات توانمند سازی داخلی را سر لوحه کار قرار دهیم چرا که شرط پیروزی در مذاکرات ؛ قوی شدن ایران با نگاه به داخل است.
‏خاتمی در پیامی برای جمعی از همفکرانش، حل مشکلات کشور را نیازمند «مسؤولان پاک‌دست» دانسته. من از ایشان بابت مسئولانی مانند مهدی جهانگیری، حسین فریدون، محمد رضا نعمت زاده، احمد عراقچی، عباس آخوندی، غلامرضا شریعتی و... عذرخواهی میکنم. کاش مردم هم به همان کسی رای میدادند که خاتمی سال 92 و 96 رای داد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مذاکره کنندگان لیبرال، مذاکره کردن را بلد نیستند چرا لیبرال ها با پیشرفت ایران مخالفند؟(۲) حسن عباسی: بایدن دنبال خر کردن لیبرال های داخلی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ایران؛ بازنده بزرگ عدم توسعه روابط با چین و روسیه 💬 ✅ هزارراه نرفته دولت در حوزه توسعه روابط با چین و روسیه 💢 : مطیع بودن خوب نیست؛ مطیع غرب یا شرق فرقی نمی‌کند. اما سیاست خارجی قوی زمانی محقق می‌شود که در موقعیت‌هایی که دست برتر داریم مذاکره کنیم. یعنی اینکه توافق بلند مدت با چین و روسیه زمانی بیشترین امتیازات برای ایران بدست می‌آید که دریچه مذاکره با غرب بسته نشده است. در غیر این صورت دلیلی برای اعطای بیشترین امتیازات توسط چین و روسیه به ایران وجود ندارد. سیاست خارجی دولت حزب اللهی باید بدنبال بیشترین استفاده از موقعیت‌ها باشد.
یکی از ادعاهای لیبرال‌ها درباره FATF که مکرر بیان می‌شود این است که مخالفان الحاق به کنوانسیون‌های تکلیفی این نهاد رفتار دوگانه دارند؛ به نحوی که در دولت آقای احمدی‌نژاد موافق اجرای توصیه‌های FATF بودند و امروز مخالف دو آتشه شده‌اند. آنچه مع‌الاسف آقایان ظاهرا بنای پذیرشش را ندارند، این است که ما مخالف اجرای استانداردهای مقابله با پولشوئی و تامین مالی تروریسم و حتی تعامل با FATF نبوده و نیستیم. حتی امروز نیز با اجرای بخش قابل توجهی از توصیه‌های این نهاد مشکلی نداریم چرا که نه‌تنها خطری برای کشور ندارد، بلکه فوایدی هم دارد. آنچه دلیل مخالفت امروز ما با الحاق به دو کنوانسیون تکلیفی این نهاد و اجرای برخی استانداردهای خاص است، نقشی است که این موارد از تکالیف FATF در هوشمندسازی تحریم‌های آمریکا علیه ایران ایفا می‌کند. علت اینکه در دولت سابق همکاری‌هایی با FATF آغاز شده و مخالفتی رخ نداده، این بوده که اولا در آن زمان، یعنی سال ۱۳۸۶ که قانون مبارزه با پولشویی را به عنوان نخستین گام در تعامل با FATF تصویب کردیم، تحریم‌های بانک مرکزی و نفت ایران که اوباما آنها را "تحریم‌های فلج‌کننده" نامید، علیه ما وضع نشده بود؛ ثانیا تعاملات ما با FATF محدود به تصویب قوانین داخلی بود و برنامه اقدامی با مشخصات آنچه وزیر اقتصاد آقای روحانی امضا کرد، از ما خواسته نشده بود؛ ثالثا در دوره تعامل سابق، هیچ تعهدی سیاسی از سوی ایران به FATF داده نشده بود. سخن آخر اینکه، ادعا می‌شود اگر اصولگرایان روی کار بیایند، الحاق به این دو کنوانسیون تصویب خواهد شد. حقیر نمی‌دانم مراد لیبرال‌ها چه کسانی هستند، اما اصولگرایی که در این ماجرا با لیبرال‌ها همسو باشد و موضع مخالفت یا سکوت کنونی‌اش ناشی از محاسبات سیاسی باشد، حتما در نقطه مقابل جریان انقلابی قرار دارد و جریان انقلاب در برابر چنین اصولگراهایی نیز خواهد ایستاد.
🔴 جو بایدن وضع اضطراری و تحریم‌ها را درقبال ایران تمدید کرد 🔹بایدن ادامه سیاست دولت‌های قبلی آمریکا در قبال ایران (ادامه تحریم‌ها، وضع اضطراری) را در نامه‌ای به رئیسان مجالس نمایندگان و سنا اعلام کرده است. 🔹بایدن: اقدامات و سیاست‌های ایران همچنان تهدیدی فوق‌العاده علیه امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا به شمار می‌آیند. 🔹بایدن: لازم است تحریم‌های جامع وضع‌ شده علیه ایران حفظ شوند. 🔹بایدن از توسعه توان دفاع موشکی و غیرموشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران ابراز خشم و ناراحتی کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مجلس افراطی و اصلاح‌طلب ششم، یکی از افتخارات اصلاح‌طلبان هست که آرزوی رسیدن دوباره به همچین مجلسی رو دارن. فقط یکی از گندکاری‌های این مجلس، دریافت ۲۳ هزار متر مربع از زمین‌های شمال تهران توسط ۱۵۶ نماینده این مجلس بوده! توضیحات علی عسکری، نماینده اسبق مجلس
🔴 مجلس اجازه گرانی اینترنت را نداد 🔹براساس مصوبه مجلس، حق‎الامتیاز دولت از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی به میزان ۱۰ درصد افزایش می‎یابد و اپراتورها حق افزایش تعرفه اینترنت را در سال ۱۴۰۰ ندارند. 🔹امسال میزان پرداختی اپراتورها به دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود اما در بودجه این عدد ۷ هزار میلیارد عنوان شده، یعنی حداقل ۳ هزار میلیارد کمتر از مقدار واقعی! طبق مصوبه مجلس قرار نیست اپراتورها مبلغ بیشتری را پرداخت کنند.
مرحوم شریعتی در جایی می‌گوید یکی از مظلومیت‌های علی(ع) در جامعه شیعی این بوده که همه جا حرف از نام علی(ع) بوده، اما خبری از کلام او و اندیشه و سیره او نبوده است. این غربت و مظلومیت ولایت چقدر آشناست... ✍
🔺‏خاتمی در پیامی برای جمعی از همفکرانش، حل مشکلات کشور را نیازمند «مسؤولان پاک‌دست» دانسته... ➕ من از ایشان بابت مسئولانی مانند مهدی جهانگیری، حسین فریدون، محمد رضا نعمت زاده، احمد عراقچی، عباس آخوندی، غلامرضا شریعتی و... عذرخواهی میکنم! کاش مردم هم به همان کسی رای میدادند که خاتمی سال 92 و 96 رای داد! 💬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺هر ثانیه معادل ۱۲۰۰ فیلم سینمایی خارجی از طریق وارد کشور می شود!! 🔺۶۰ درصد پهانای باند از طریق اینستاگرام وارد میشود ❌ چه محتوایی دارد به خورد مردم داده میشود!! 👈 آقای وزیری که میگویید من نمیگذارم فرزندم وارد شود، قطعا، همان فرزندش دوستی دارد که از اینستاگرام استفاده میکند..
. ممنون که هستید؛ وگرنه واتیکان کجا، اینجا کجا؟! ♦️قاسم سلیمانی عزیز! ابومهدی گرامی! و هزاران شهید شاهد مقاومت! ممنون که جاری هستید و در پناه شما، نه زیوری از دست و پای زنی غارت می شود و نه دختری را برای کنیزی به حرمسرای اشرار می برند؛ و چه فرقی می کند آن زن، شیعه بوده باشد یا سنّی، مسیحی یا ایزدی مذهب؟! 🔹ممنون که جاری هستید تا دیگر، اشغالگران بی سر و پای آمریکایی جرئت نکنند شبانه، درِ خانه ای را با لگد بشکنند و زن یا مردی را به اسارت ببرند. ♦️ممنون که هستید تا رهبر کاتولیک های جهان بتواند در امنیت کامل -بدون این که آب در دلش تکان بخورد- به دیدار یکی از مراجع عظام شیعه در عراق برود. و گرنه، پاپ و واتیکان کجا و آسوده، گام در خیابان های بغداد و نجف گذاشتن کجا؟ 🔹اینجا، همان منطقه ای است که زمانی تروریست های اجاره ای آمریکا و انگلیس و سعودی، راحت تر از آب خوردن، سر مسلمان و مسیحی را می بریدند. و شما جان گرامی خویش را با حکم جهاد در برابر اشرار و مستکبران، فدیه دادید تا امان و امنیت به این سرزمین پر بلا و آشوب برگشت. ♦️ قاسم سلیمانی عزیز! ابومهدی گرامی! و هزاران شهید شاهد مقاومت! ممنون که بهشتِ امن خدا را معنا کردید و به بشریت چشاندید. "ادخلوها بسلام آمنین". هر جا پای شما رسید، امن و آزاد و آباد شد. و هر جا دشمنان شما قدم نهادند، درهای دوزخ را گشودند. 🔹روزی نه چندان دور هم مسیح (ع) خواهد آمد؛ در کنار موعود عظیم الشانی که برای رهاندن بشر از ستم و تجاوز قیام می کند؛ تا دنیا را به برکت مجاهدت، پر از عدل و داد کند، همچنان که از ظلم و جور پر شده. میزان و تراز راستین در آن روز، قیام در برابر مستکبران است. ♦️بشریت الی الابد، منت دار سلیمانی ها و ابومهدی مهندس هایی است که نگذاشتند تراز ها و معیار ها گم شود. فدا شدند و راه تحریف حقایق را بستند. خون دادند و مجاهدت در راه حق را مبارک ساختند. رضوان خدا، همواره و بی دریغ، نثار آنان باد.
همه باید به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کنند رهبر انقلاب: سال گذشته مسئولین راجع به کرونا هشدار دادند و مردم در ایّام عید کاملاً ملاحظه کردند. امسال من احساس میکنم که خطر از سال گذشته بیشتر است؛ امسال هم بایستی همه رعایت کنند. هر چه ستاد ملّی کرونا گفت [باید رعایت شود]؛ اگر سفر را ممنوع کردند، [مردم] سفر نروند؛ هر چه را لازم دانستند انجام بدهند. بنده که مثل سال گذشته قطعاً سفر نخواهم رفت؛ و هر چه ستاد ملّی در این زمینه بگوید [رعایت میکنم]. ۹۹/۱۲/۱۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحبتهای جنجالی مجتبی توانگر نماینده تهران: این چه بازی است که می‌خواهند گران شدن اینترنت را گردن دولت بیاندازید؟ 🔸 شایسته است مجلس، انقلابی عمل کند و بازی دولت و وزارت ارتباطات را نخورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا