eitaa logo
واقعیت غرب
1.9هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
4.1هزار ویدیو
21 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 تصویر داخل یک کشتی طراحی شده برای حمل "بردگان" از افریقا به اروپا و امریکا حدود 1750 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نماینده مجلس خطاب به پزشکیان: گویا اطرافیان و مشاورانتان روح شما را آزرده / و از شما ۲ شخصیت متفاوت به نمایش گذاشته است! ما هیچ برادری با قاتلان حاج قاسم، ابومهدی و... نداریم ♦️ احمد راستینه نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور: شما باید مجری راهبرد های نظام در سیاست خارجه باشید/ صحبت های شما در مراسم تحلیف آنچنان امیدبخش بود که شهید هنیه شمارا در آغوش گرفت، آن واقعیت شما بود که سبب امید در جبهه مقاومت شد! 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد زارعی، نماینده مجلس از اظهارات رئیس جمهور: از وزیر امور خارجه می‌خواهیم این اشتباه لپی ناشی از بداهه گویی رئیس جمهور را برای رسانه های خارجی به خصوص نشریه آمریکایی بلومبرگ فورا تصحیح کنند و گرنه به مجلس شورای اسلامی احضار خواهند شد! 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اشاره رهبر انقلاب به وقایع لبنان: حزب‌الله پیروز است 🔹دشمن از پول و سلاح و تبلیغات جهانی برخوردار است و طرف مقابل مؤمنین و مجاهدین فی سبیل الله اینها را ندارد ولی در نهایت کسی که پیروز است طرف مجاهد فی سبیل الله است.👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ بسیار مهم هشدار رهبر انقلاب به نفوذ دشمن در دستگاه‌ها: مسئولان وزارت علوم و بهداشت مراقبت کنند ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل سیّال بودن مواضع برخی جریانات سیاسی، عدم دانستن مبانی است 🎙دکتر سعید جلیلی 🔹این که دیده می‌شود جریانات سیاسی نسبت به موضوعات مختلف، مواضع سیّالی دارند، به دلیل عدم دانستن مبانی است. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
. 🔻هیج چیز مانند یک ضرب شست جانانه به رژیم تروریست صهیونیست، تارهای عنکبوتی جعلیات و اسرائیلیاتی را که چند وقت اخیر از سوی دشمن بافته و در رسانه ها ریخته شده، پاره نمی کند. 🔹"يَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ". این چنین، آتش انزجار انباشته در دل های مومنان و مجاهدان فرو خواهد نشست. شادمانی ملت های منطقه پس از عملیات وعده صادق فراموش ناشدنی است. 🔻بخشی از بیش فعالی این روزهای رژیم صهیونیستی، نه از سر ابتکار عمل، بلکه از ترس آن مجازات شدنی است که قطعی می داند و بنابراین به زعم خود، می خواهد تمرکز جبهه مقاومت به ویژه ایران را به هم بزند. 🔹دست مجاهدان از جهات و جبهات مختلف، روی ماشه است و به مدد الهی، دشمن را ادب خواهند کرد. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
سید جان چون توییت رو عمومی زدید عمومی جواب می‌دم. وگرنه می‌دونید که من به شما ارادت دارم و کاش مباحثه ای غیررسانه‌ای در این زمینه داشته باشیم. پیشنهاد: کتاب شریف کافی، بحث مفصلی در حوزه معیشت دارد. در این کتاب هم از ارزانی و گرانی و هم از قیمت سخن گفته شده. لطفا ببینید. در موضوع سازوکار قیمت‌ها هم می‌توانید ایده‌های مناسبی در همین روایات بیابید. مثلا این‌که فرموده‌اند، قیمت‌ها توکیل به ملائکه شده است، یعنی چه. این‌که ملائکه مانع از آن می‌شوند که کمبود، گرانی بیاورد یا فراوانی، ارزانی بیاورد یعنی چه؟ این یعنی خلاف مکانیسم بازار؟ اگر به فرض در نگاه دینی بازار بنا باشد قیمت تعیین کند، یعنی دقیقا کدام بازار؟ با کدام طراحی؟ کل کتاب مکاسب محرمه مرحوم شیخ درصدد تبیین و طراحی بازار مسلمین است. آیا قیمتی که در این بازار رخ می‌دهد با قیمتی که در یک بازار دیگر رخ می‌دهد، یکسان است؟ کدام قیمت را دین تایید می‌کند؟ فقهای عظام در این زمینه مباحثی طرح کرده‌اند. اما فقه هیچ‌گاه در جایگاه قیمت‌گذاری نبوده. منهای زمان معدودی از دوره تمدن اسلامی و امروز در انقلاب اسلامی. لذا پاسخ به مسئله قیمت‌گذاری، نیازمند تامل فقهی جدی توسط فقهاست. التماس دعا. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔝تحلیلگر روس: 🇮🇷 اگر او زنده بود، هیچ یک از این اتفاقات نمی افتاد. دنیا سزاوار این است که بداند: چه کسانی و با چه اهدافی مسئول مرگ(شهادت) رئیسی بودند؟ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا می دانستید که در سال 2003 دولت جناب برای رفع تحریم تمام خط قرمز ها را رد کرد و به آمریکا نامه نوشت و شرایطش را پذیرفت اما بوش حتی نامه را باز نکرد. دولت آقای چگونه می خواهد عزتمندانه تحریم ها را لغو کند؟ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
‏حالا اگه چند وقت دیگه راه باز شد انقلابی‌ها رفتند مطمئن باشید همینا بهشون میگن مدافعان حسن نصرالله. همونطوری که به شهدای مدافع حرم تهمت میزدن. ✍️ علی فرحزادی ‏واقعا آدم متاسف میشه تحلیل‌گری مثل آقای عبدی مثل عوام و افراد ناآگاه توییت میزنه. مگر فرزندان این خاک سوریه و عراق نرفتند برای دفاع از حرم؟ مگر همین چند وقت پیش در لبنان شهید ندادیم؟ ساختار نظامی اجازه دهد اول کسانی خواهند رفت که شما به آنها کنایه می زنید نه رفقایتان. ✍️ مصطفی وثوق‌کیا ‏خیلی از این بچه‌های انقلابی، سالها در سوریه و عراق با داعش (که توسط برادران آمریکایی شما ایجاد شد) جنگیدند، برای لبنان هم می‌روند و شهید می‌دهند. اما خیانت شماها به جبهه مقاومت چه آن‌ زمانی که خاتمی به بوش نامه نوشت، چه سال ۸۸ در شعارهایتان، چه زمان روحانی و چه حالا، فراموش نمی‌شود! 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
♨️آمریکا تحریم های جدیدی علیه نفت و گاز مایع ایران اعمال کرد. 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد بیش از ۱۲ شرکت و کشتی را به دلیل مشارکت در انتقال نفت خام و گاز مایع ایران به سوریه و شرق آسیا تحریم کرده است. ✍لامصب برادران آمریکایی نذاشتن مَرده از آمریکا برگرده! همونجا تحریم های جدید رو اعمال کردن😄 قیافه ظریف موقع شنیدن این خبر دیدنیه 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مهمترین بخش بیانات امروز رهبر حکیم انقلاب، جمله پایانی ایشان بود: «رزمندگان ما برای اینكه پرچم دشمن در مرزهای ما برافراشته نشود، جان خودشان را قربانی كردند. نمی‌شود ملّت ایران قبول كند كه همان پرچم‌ها به وسیله افراد نفوذی، به وسیله انسان‌های فریب‌خورده در داخل كشور برافراشته بشود. این پرچم، پرچم فرهنگی و سبک زندگی دشمن و وسوسه‌های خصمانه دشمن نباید در داخل كشور در دستگاه‌های مختلف ما برافراشته شود.» 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
❌تهدید حزب‌الله عراق علیه موجودیت آمریکا 🔹یکی از مسئولان ارشد حزب الله عراق: این بار علاوه بر رژیم صهیونیستی، موجودیت آمریکا در عراق نیز هدف پاسخ مقاومت عراق علیه محور شرارت به رهبری آمریکا و اسرائیل خواهد بود. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رونمای حزب الله از موشک بالستیک 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺یه دانشجوی اسرائیلی تو بلغارستان رفته به استندآپ کمدی و ببینید چی میشه؟😅😁 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
⚜ همه مردم باید تحلیل سیاسی داشته باشند. 《مقام معظم رهبری》 ⚜برادران و خواهرانِ انقلابی و کُنِشگرِ اجتماعی: 🔹در صورت علاقه مند بودن به بررسیِ تحلیلیِ مسائلِ سیاسیِ داخلی و خارجی 🔹یادگیری اصول جنگ نرم و شبیخونِ فرهنگی، توسط استاد امیری (نویسنده کتابِ مرجعِ جنگِ نرم و تنها افسرِ ارشدِ جنگِ نرمِ کشور) 🔹برای داشتن اخبار و تحلیل هایِ دقیقِ سیاسی روزانه 🔹یاد گرفتن اصول و فنونِ سخنرانی، به روش ساده و به سبکِ آموزشیِ مخصوصِ استاد امیری (نویسنده کتابِ کاربردی و کمیابِ اصول و فنونِ سخنرانی) 🔹آموزش سواد رسانه ای مخصوص کودکان و نوجوانان توسط استاد امیری مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای 🔹آموزشِ نحوه تبدیلِ داده ها و اخبار خام، به تحلیلِ سیاسی، توسط استاد امیری (تحلیلگرِ سیاسیِ رسانه هایِ نوشتاری، دیداری، شنیداری، فضایِ مجازی، مراکزِ نظامی و انتظامی و مراکزِ علمی و ستون نویسِ روزنامه هایِ سیاسیِ صبح و عصر کشور) در صورت تمایل، به جامع ترین کانالِ برنامه ها، آموزش ها، نوشته ها، صوت ها، کلیپ ها و سخنرانی هایِ تحلیلی-سیاسی-اجتماعی استاد امیری (مدیرِ مؤسسهِ جهاد تبیین و سوادِ رسانه ای ) بپیوندید. ۱-در این کانال همه ها است ۲-می توانید برنامه ها، جلسات، دست نوشته ها و سخنرانی هایِ استاد امیری را، از راه سرچ در موتورهای جستجوگر( گوگل، مایکت، بینگ، یاهو و.....) پیگیری کنید. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 علیرغم سانسور شدید رژیم صهیونیستی از تلفات خود، یکی از نتایج پرتاب موشک‌های حزب‌الله در سرزمین‌های اشغالی را مشاهده میکنید 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
لعنت بر کسانی که این جنایات را مرتکب می‌شوند😡 دو صد لعنت بر کسانی که این صحنه‌ها را می‌بینند و سکوت می‌کنند 😡😡 هزاران لعنت بر کسانی که این جنایات را توجیه می‌کنند 😡😡😡 ـــــــــــــــــــــــــــــ👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
💢استفاده از گوشی‌های همراه در مدارس کالیفرنیا ممنوع شد ۱۳ ایالت دیگر آمریکا نیز در سال جاری میلادی، استفاده از تلفن‌های همراه را در مدرسه ممنوع یا محدود کرده‌اند. پیش از این اتحادیه مدارس لس‌آنجلس اعلام کرده بود: علت ممنوع شدن گوشی همراه، ممانعت از اعتیاد دانش‌آموزان به شبکه‌های اجتماعی و مشکلات سلامت روان است. ـــــــــــــــــــــــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
گسترش روزافزون اسلام در غرب؛ در کودکستان شهری در اتریش به معلمین دستور داده اند که برای رعایت حال مسلمانان، همگی از این به بعد لباسهای کاملا بسته بپوشند. ـــــــــــــــــــــــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اصابت راکت های حزب‌ الله به کیبوتز صعر ‌‌‌ ـــــــــــــــــــــــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منابع لبنانی: جاسوسی در جنوب لبنان دستگیر شد که با نصب ردیاب بر روی ساختمان‌ها عملیات ترور فرماندهان را تسهیل می‌کرد! گفته می‌شود لو دهنده علی الکرکی در روزهای اخیر، همین شخص بوده است 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔻رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده هان جبهه شمالی: ارتش در حال آماده شدن برای حمله زمینی به لبنان است. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🚨+18⚠️ 🚨+18⚠️ خبرها اکثرا از لبنان هست اما جنایت در غزه همچنان ادامه داره... جنایت صهیونیست ها امروز در غزه ـــــــــــــــــــــــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!