eitaa logo
واقعیت غرب
1.9هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
4.1هزار ویدیو
21 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺دم حزب الله گرم؛ با این بیانیه ثابت کرد ما هم بلدیم! 🔹مقاومت لبنان در بیانیه ای اعلام کرد ارتش اسرائیل، در برخی از منازل صهیونیستهای واقع در شمال فلسطین، مستقر شده‌اند؛ نظامیان صهیونیست از این منازل به عنوان مراکز تجمع افسران و سربازان استفاده می‌کنند. 🔹حزب الله افزود: در داخل برخی از محله‌های اسرائیلی، چند پایگاه نظامی وجود دارد که هدف حملات موشکی مقاومت اسلامی لبنان هستند و به همین دلیل به «شهرک نشینان هشدار می‌دهیم که در نزدیکی این مراکز نظامی حضور نداشته باشند تا بتوانند جان خود را حفظ کنند». مقاومت لبنان در پایان وعده دارد که تا زمان توقف جنگ علیه غزه و لبنان، شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین، خالی خواهد ماند. 🔹این همان ترفندی است که صهیونیست ها برای کوچاندن مردم غزه و لبنان استفاده میکنند. شهرک ها یکی پس از دیگری باید تخلیه شوند! . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری پس از بزرگترین نمازجمعه بحرین خوش خدمتی وافر آل‌خلیفه در مزدوری برای رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا و لبیک یا نصرالله از حنجره جوانان و نمازگزاران بحرینی ـــــــــــــــــــــــ . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️یک حمله تروریستی در آلمان رخ داد. رسانه های محلی نوشتند پلیس آلمان در کرفلد به مردی که قصد آتش زدن سینما را داشت، شلیک کرد. ـــــــــــــــــــــــ . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🚩اگر می‌خواهید از اخبار بیداری مردم جهان مطلع شوید! 🚩اگر می‌خواهید بدانید چگونه جهان برای ظهور آماده می‌شود! 🚩اگر می‌خواهید از آخرین اخبار تحولات جهانی آگاه شوید! 🚩اگر می‌خواهيد نقشه ها را، برای جلوگیری از ظهور بدانید! 💥 در این کانال با ما باشید👇 🌎🌍 اخبار بیداری جهانی برای ظهور @bidari_jahani313 💡جهان برای ظهور در حال بیدارشدن است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨جنایت شبانه رژیم حرامزاده صهیونیستی در جباليا شمال غزه 🔺در این حمله ۲۲ نفر شهید و تعدادی زیادی مجروح شده اند . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه انهدام خودرو زرهی صهیونیست ها در طولکرم کرانه باختری✌🏻 ┄. 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
هدایت شده از خبر فوری
💥 دیگه نیاز نیست عضو ۲۰ کانال بشی تا از اخبار روز دنیا با خبر بشی 💥 همه کانال‌ها را در اینجا یکجا ببین👇 . 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 ☄ اینجا به ساعت و به روز باشد
❌ادعای منابع غربی: روسیه چند فروند سوخو ٣۵ به ایران تحویل داد. ‌‌‌ . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
ارتش اسرائیل از کشته شدن ۳ سرباز دیگر خود در غزه خبر داد😄 . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
خبرنگار آمریکایی فاکس نیوز در اسرائیل به دلیل انتشار گزارشی درباره مکان‌هایی که موشک‌های ایران در آن فرود آمده بودند، بازداشت شد. . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
❌ده ها هزار فرزند خمینی در بیش از چهار دهه، از جنگ تحمیلی تا دفاع مقدس زینبیه، از ایران و عراق تا لبنان و سوریه تقدیم انقلاب و میهن کرده ایم که این مخنث بلوچی از قلب امارات با پولهای شیخ نشینان عرب به ما بگوید "بی وطن". 🔹چه روزگار عجیبی است. مزدوران و حرام لقمه گان هم دم در آورده اند. . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🚨اعتراف تلخ هیلاری کلینتون: ابرشرکت‌ های فناوری اطلاعات، از آمریکا دستور میگیرند 📚ما (دولت آمریکا) هر چند وقت یکبار مدیرانی از شرکت های مایکروسافت، گوگل، فیسبوک، توییتر و... را در یک کشور ثالث کوچک مثل فنلاند جمع میکردیم و توسط یک تیم خبره از وزارت خارجه آمریکا، به آنها دو مطلب را آموزش میدادیم: 1️⃣روش اینکه چگونه در کشورهای مختلف، طبق اهداف ما جریان ساز و اثر گذار باشند. 2️⃣چگونه خودشان را مخفی کنند تا دولت ها و مردم جهان متوجه اثرگذاری‌شان نشوند. (📚گزینه های دشوار «خاطرات هیلاری کلینتون» ص ۸۰۰ تا ۸۳۰) 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
هدایت شده از واقعیت غرب
🚨اعتراف تلخ هیلاری کلینتون: ابرشرکت‌ های فناوری اطلاعات، از آمریکا دستور میگیرند 📚ما (دولت آمریکا) هر چند وقت یکبار مدیرانی از شرکت های مایکروسافت، گوگل، فیسبوک، توییتر و... را در یک کشور ثالث کوچک مثل فنلاند جمع میکردیم و توسط یک تیم خبره از وزارت خارجه آمریکا، به آنها دو مطلب را آموزش میدادیم: 1️⃣روش اینکه چگونه در کشورهای مختلف، طبق اهداف ما جریان ساز و اثر گذار باشند. 2️⃣چگونه خودشان را مخفی کنند تا دولت ها و مردم جهان متوجه اثرگذاری‌شان نشوند. (📚گزینه های دشوار «خاطرات هیلاری کلینتون» ص ۸۰۰ تا ۸۳۰) 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
هدایت شده از زندگی پس از مرگ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلمان را به چی خوش کردیم! 🎙 (ره) برای آگاهی از👇 ناگفته های مرگ راز قبر راز برزخ راز قیامت راز پل صراط راز نکیر و منکر راز بخواب آمدن مرده راز اموال و اولاد بازمانده از میت و ده ها راز و رمز مرگ، با ما باشید👇 🌐 زندگی پس از مرگ @marg313 👈 دریچه ای به سرای جاوید ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ انتشار این پست‌ ثواب‌ جاریه در پی دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غارت یک قطار باری در شیکاگو آمریکا ‌‌‌ . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔴 بیانیه حزب‌الله درباره آتش‌بس 🔻مقاومت اسلامی همچنان بر عهد و وعده‌اش با شهید والامقام خود، حضرت دبیرکل سیدحسن نصرالله استوار است و شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی تا توقف جنگ علیه غزه و لبنان، خالی از شهرک‌نشینان صهیونیست‌ باقی خواهند ماند. . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ نقطه زن حضرت آقا به کسانی که گفته بودن میخوان ریشه ملت ایران رو بخشکونن. خیلی خوب بود! ✔️ . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔴علی دایی: مسئولین ما به جای مردم خودمان، فکر مسلمانان غزه و لبنان هستند! ♦️داشتیم برای مسلمانان بوسنی می جنگیدیم که جمهوری اسلامی تو را از روستاهای اردبیل به تهران آورده و به نان و آب رساند! ❌داشتیم برای حزب الله ساختار می ساختیم که جمهوری اسلامی به تو عرصه داد و مشهورت کرد. ❌داشتیم در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه می جنگیدیم که با بایرن مونیخ قهرمان شدی و گمرک جمهوری اسلامی برایت بنز وارد کرد! ❌مدافعان حرم با داعش می جنگیدند که تو وام های میلیاردی گرفتی تا جواهرفروشی ات را رونق دهی... ❌سال ۱۴۰۱ داشتیم در خیابانهای جمهوری اسلامی با عناصر اطلاعاتی اسرائیل می جنگیدیم در حالی که مشغول حمله به این نظام و مسئولین انقلابی بودی و دروغگو خطابشان می کردی و اخبار جعلی پخش می کردی... ❌راستی جناب یادت رفته میگفتی دستمزد میلیاردی بازیکن فوتبال حقش است!؟ چرا آنطور وقت ها که پول در جیب مبارک فوتبالیست ها می رود نگران بیت المال و حق مردم نمی شوید؟ لابد صرف ندارد! ❌گویا برخی از مسئولین رفقای تو هستند که اینطور در امان داری برضد فرهنگ و امنیت کشور میتازانی! وگرنه در حالی که انقلاب اسلامی دارد بهترین سرمایه هایش را پیش مرگ مردم ایران می کند حرام لقمه ای به درشتی تو‌ بر علیه حریّت نظام و امنیت کشور لجن پراکنی نمی‌کرد! هر چند به تویی که سالهاست بر پیکره نظام اسلامی چهار نعله میتازد باید گفت: مه فشاند نور و سگ عوعو کند ❌اگر نبودند مردم لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت که جلوی سگ های هار را با کمک خودمان بگیرند، امروز شاهد درگیری در مرزها و شهرهای کشور بودیم... هر چند تو نمی فهمی چون به نفهمیدن عادت کرده ای اما بدان تو خیلی به جمهوری اسلامی بدهکاری...دو تابیتی قسم خورده آمریکا یی لعنت بر شما وافکار پلیدتان تا قیامت  در شهادت مردم غزه ولبنان شریک جرم هستید ❌هر چند بعید است پند و‌اندرزی در قلب قسی القلب تو فرو رود چرا که شکمبه های تو‌ از حرام های رنگارنگ پر شده است. «مُلئت بُطُونهم مِن الحرام» بعضی‌ها اصلأ نمی‌فهمند وبه این نفهمیدن عادت کردن واین نفهمیدن را روشنفکری میدانند . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
💢مردم هیچ هراسی از حمله جنگنده های اسرائیل نداشته باشند 🔹سردار عبدالفتاح اهوازیان، از فرمانده هان سپاه گفت: مردم نباید هیچ هراسی از حمله هوایی و جنگنده‌های اسرائیل داشته باشند اهوازیان با تاکید بر این که مردم نباید هیچ هراسی از حمله هوایی اسرائیل داشته باشند، گفت: جنگنده‌های اسرائیل با ایران ۲۲۰۰ کیلومتر فاصله دارند و برای این که بخواهند خودشان را به آسمان ایران برسانند، ناچارند در طول مسیر سوختگیری انجام دهند. به تمام کشورهای منطقه هشدار داده‌ایم که اگر هرکدام از آن‌ها، زمین یا آسمان خود را در اختیار یهودی‌ها بگذارند و به آن‌ها کمک کنند که ما را بزنند، مانند خود اسرائیل آن‌ها را خواهیم زد. ایران در حال حاضر «رادار باور» را در اختیار دارد. این رادار ۳۰۰۰ کیلومتر بُرد دارد و از سامانه S400 روسیه هم بهتر است، یعنی وقتی جنگنده اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی بلند می‌شود، بچه‌های ما در تهران می‌توانند روی مانتیورهای خود آن را مشاهده کنند. ضمنا در کنار این رادار، موشک قادر ۲ را داریم که ضدهواپیما است و بُرد آن ۳۰۰۰ کیلومتر است. . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
چرا خبری از سید هاشم صفی الدین نمی‌دهند؟ حمله رژیم صهیونیستی به مکان حضور ایشان، در ضاحیه را شدیدتر از حمله به مقر سید حسن نصرالله توصیف کرده‌اند. از آنجا که دشمن از گاز سمی استفاده می‌کند، تا کنون اجازه نداده تیم‌های امدادی به محل برسند تا احتمال زنده بودن پایین بیاید. هرکسی به مکان بمباران نزدیک شود هدف قرار می‌دهند. حزب‌الله کسی نیست که واقعیت را مخفی کند. اما عمدتا تا رسیدن به جسد فرماندهان ترور شده، از اعلام پیش هنگام خودداری کرده است. در این حمله، حزب‌الله تصمیم گرفته به دلایلی هیچ اطلاعاتی از زنده بودن و سلامتی یا شهادت ایشان بیرون ندهد. اولا خواسته تا صهیونیست‌ها نروند دنبال نفر جایگزین بگردند و ترورش کنند، چون هنوز شهادت ایشان قطعی نیست. دوم اینکه به دنبال کار اطلاعاتی است تا ببیند چه کسانی بشدت دنبال کسب اطلاع از ایشان هستند و ارتباط جاسوسان احتمالی را کشف کند. و دلایل دیگری که فعلا نمی‌شود بیان کرد. . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فهوی حسین، روزنامه نگار ضد ایرانی مصری می‌نویسد: وقتی در مملکتی رهبر درست و حسابی نباشد، نتیجه می‌شود؛ وقتی در جامعه ای وحدت نباشد، نتیجه می‌شود؛ ! وقتی کشوری فرمانده‌ی استواری نداشته باشد نتیجه می‌شود؛ ! وقتی درکشوری به ظاهر مسلمان رهبر و رئیس آن مملکت، خود فروخته باشد، نتیجه می‌شود؛ ! اما وقتی در کشوری شیعه، رهبری آن باج به زمین و زمان ندهد و ملت همراه وی باشند و با همه‌ی فشارها، سلیقه‌ها، تندرو، کندرو، جنگ ۸ ساله، بیش از ۴۰ سال تحریم سیاسی و اقتصادی، جایی برای نفس کشیدن دشمن باقی نماند، آن وقت نتیجه می‌شود؛ 🇮🇷 در میان حصاری از آتش جنگ‌های منطقه که گرگهای زخمی پشت مرزهایشان بی‌قرار زوزه می‌کشند، کسی جرات ندارد به خاکشان چپ نگاه کند … . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢بخشی از ویرانی ناشی از طوفان میلتون در فلوریدا، آمریکا.. ـــ ـ ـ ـــ . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جواب صریحی که به مذاق مجری بی‌بی‌سی خوش نیامد؛ اجازه بده حرف بزنم! 🔹‌️ اظهارات صریح خبرنگار بی‌بی‌سی درباره علاقه سنی‌ها، مسیحی‌ها و مخالفان حزب‌الله به این گروه، سبب شد که مجری این شبکه لحظاتی سخنان او را قطع کند. . 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!