وییُن
در کتاب نورخدا نوشته : " علیرفت ؛ تمامخاطرات کودکی اورا با خود برد .. " در اینکتاب نوشته" امامح
دههءاولمحرم هرشبش روضهءحضرتزهرا داره((((( :
هدایت شده از وییُن
بعضیاوقات یاد ِخانماسنپیعه میافتم و براشدعا میکنم.یاد یکی دیگه که توییکویس التماسدعا بهمگفته بود میافتم و اونمیاد میکنم.یاد ِفاطمه.م میافتم و موقعاذاندعای فرج میخونم.بعد نمازام زار میزنم که خدایا فلانی رو آدمکن.برای مامان و بابا و مهدی و سجاد و هادیام دعا میکنم.یاد ِدوستم و التماسدعاش میافتم و اونم دعا میکنم که قوی بمونه.قبل ِمحرم غمتمام ِآدمهای التماسدعا گفته و نگفته رو داشتم،الان با اخم ِناشی از فکر ِزیاد وارد مجلس میشم با دل ِسبکبرمیگردم.آخیش
هدایت شده از وییُن
در میان عرب ها زنان اغلب اجازه ورود به مسجد
و یا حتی در کشورهایی مانند عربستان حق ورود به قبرستان را هم نداشتند
در تمام آن مناطق که سالها زنان حق ورود
به مسجد را نداشتند ورود آنها به حرم سید الشهداء و قمر بنی هاشم بلا مانع بود.
آنجا عباس کفیل است
در مورد قمر بنی هاشم گفتند:
السلام علیک یا 《کفیل الحوراء》 جایی که او در میان است حق ندارند مانع از ورود شوند. همین* ( :
هدایت شده از وییُن
حرم الله ائمه اطهار فرمودند :
" برای زیارت ما دست راست را بر روی قبر ما قرار دهید اگر ممکن نبود دست راست را به روی نزدیک ترین محلی که نزدیک ماست قرار بدهید. "
گفتند :
"وقتی به اباعبدالله الحسین علیہ السلام سلام میدهید دست راست را روی سینه یا قلب قرار دهید که آن جا نزدیکترین محل به اباعبدالله است. "
هدایت شده از وییُن
در باب ِ " مقاومتطلببودنغضب "
فردی تعریف میکرد که
" برای جراحی چشم و پیوند چشم
و کمک به مجروحان حادثه پیجری
به لبنان رفته بودند ..
این فرد اولین پیوند زنندهء قرنیه چشم در
ایران است .
عمل های پیوند فشرده بود و سنگین ..
وقت هم تنگ و تنها سهروز ..
می گفتند ۲۶ ساعت بدون وقفه
فقط پیوند میزدند ..
چند دقیقه رفتند برای همفکری و استراحت
بعد ۲۶ ساعت ؛
احترام برای این فرد زیاد بود .. به هرحال درجهیک بودنش احترام میاورد .
وسط صحبتهای دکتر و افراد
تلویزیون صحبت های سیدحسن را
پخش کرد ..
کل ِ بخش معطوف السیدی تلویزیون شده بودند ..
از بیمار تا دکتر ..
دکتر پیوند زننده ۲ کلمه در گوش آن فرد لبنانی
زمزمه کرد ..
فررد لبنانی جوری نگاهش کرد که انگار مجرم است ..
تمام احترامها برای لحظهای محو شد . "
افرادی که مقاومت طلبیشان بیشتر
از خشمشان فعال است ،
همه را معطوف خود میکنند .
امشب این به ذهنم آمد
چون رسانههایصهیونی و امریکایی
بلافاصله از حضور رهبر اینخاک در حسینیهءامام
توییتی زدند و حضور ایشان را انتشار دادند ..
فرد مقاوم توجه هارا معطوف خود میکند ؛
نه برای ظاهرش بلکه برای قدرت درونشکه وصل به
آن نور ِاصلیست .