eitaa logo
کانال حضرت ولیعصر (عج)
139 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.4هزار ویدیو
759 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
27.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥   | سرآغاز یک تحول... 🍃🌹🍃 رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
8.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 کلیپ جالب دانشگاه زنجان درباره پوشش و 👌 🍃🌹🍃 ✅ یعنی باید یکی از دوباره فرهنگ هم تبیین کنه برای بعضی‌ها به اصطلاح متجدد که.... بفهمند لباس خواب و عروسی و مدرسه و دانشگاه و کار و باهم قاطی نکنن.....🤦‍♀ رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
8.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 کلیپ اهمیت در آخرالزمان 🍃🌹🍃 ⭕️ حوادث پیچیده‌تری در راه است! رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🇮🇷 📝 یادمون نمیره در دنیایی که علی کریمی ها به خاطر پول وطن فروشی کردند، طلب ۳ میلیارد تومانی اش از پرسپولیس را به خیریه حضرت رقیه(س) بخشید. 🍃🌹🍃 ♥️ محمد انصاری امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🇮🇷 📝 فرار ظریف از پاسخگویی در برابر مردم ایران در صداوسیما! رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔹 شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📊 میزان مداخله دولت‌ها در اقتصاد در سال 2023 🔸ارزیابی عواملی مانند تجارت، سرمایه گذاری، حقوق مالکیت و مداخله دولت در اقتصاد و تأثیر آنها بر رشد و شکوفایی اقتصادی کشورها 1. 🇸🇬 سنگاپور – 83.9 2. 🇨🇭 سوئیس – 83.8 3. 🇮🇪 ایرلند – 82.0 ............ 174. 🇻🇪 ونزوئلا – 25.8 175. 🇨🇺 کوبا – 24.3 176. 🇰🇵 کره شمالی – 2.9 رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥امام خامنه‌ای: بعضی ها خیال می‌کنند، پنهان کردن ضعف هاست، نه. 🍃🌹🍃 ✅ «وَ لا تَهِنوا»، سست نشوید، «وَ لا تَحزَنوا»، اندوهگین نشوید، «وَ اَنتُمُ الاَعلَون»، شما برترین هستید. رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
عربستان سعودی چرا تغییر راهبرد داد؟ سعودی ها همواره جزو متحدان استراتژیک ایالات متحده به شمار می آمدند و ساکنان کاخ سفید نیز از طرح های آنان در منطقه حمایت می کردند. برای مثال کسی تردید ندارد که یکی از دلایل خروج ترامپ از برجام، مشوق های کلان بن سلمان و فشارهای او بود اما نتیجه خلاف نظر آنان پیش رفت. سعودی ها گمان می کردند با فشارهای آمریکا، ایران به تدریج تسلیم میشود، اما قدرت مقاومت جمهوری اسلامی و متحدانش بازی را بهم زد . یادآوری تهدید رئیس جمهور وقت ایران که به صراحت گفت: "ما تنگه های زیادی را در اختیار داریم که هرمز یکی از آنهاست " ، از نکات عبرت آموز تحولات ژئوپلیتیکی منطقه ارزیابی میشود. چندی پس از آن تهدید ، متحد ایران در یمن در حوالی تنگه باب المندب، ۲ نفتکش سعودی را هدف گرفت و صادرات نفت عربستان از آن تنگه راهبردی برای ۲ هفته قطع شد. سعودی ها به لجبازی ادامه دادند که سال بعد حادثه آرامکو پیش آمد و تولید نفت آنها نصف شد اما بازهم آمریکا برای امنیت آنها اقدام ویژه ای انجام نداد و این انفعال ادامه داشت تا جایی که ولیعهد سعودی سرخورده شد و به فکر تغییر راهبرد افتاد . 🆔 رسول در روبیکا👇 https://rubika.ir/rasull313 رسول در ایتا👇 https://eitaa.com/rasul313
گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و مکرون امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه امروز با دکتر رئیسی تماس گرفت و گفتگویی ۹۰ دقیقه ای داشتند. مکرون تاکید کرد که به دنبال تعامل با جمهوری اسلامی ایران است. دو رئیس جمهور درباره پیشبرد روابط بخصوص مذاکرات رفع تحریم و تحولات منطقه ای رایزنی و درباره نحوه ادامه تعامل نیز توافق کردند. رئیسی با کنایه به مکرون درباره دیدار سال قبلش با مصی و دوستان: محاسبات غلط درباره ایران ناشی از گرفتار شدن در دام اطلاعات نادرست گروه‌های معاند بود رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی ۹۰ دقیقه‌ای ساعاتی قبل خود با رئیس‌جمهور فرانسه گفته محاسبات غلط برخی دولت‌های اروپایی درباره ایران، ناشی از گرفتار شدن در دام اطلاعات غلط گروه‌های معاند بود. رئیسی در رابطه با توسعه روابط دو جانبه، با اشاره به محاسبات غلط برخی دولت‌های اروپایی درباره ملت ایران، آن را ناشی از گرفتار شدن این دولت‌ها در دام اطلاعات غلط گروه‌های تروریستی، تجزیه‌طلب و معاندان دانست و بر پرهیز از مداخله در امور داخلی و احترام به اصل حاکمیت ملی تاکید کرد. رئیس جمهور همچنین با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها، همکاری‌های ایران و آژانس و تاییدات مکرر این سازمان بر پایبندی کشورمان به تعهدات قانونی خود را یادآور شد و بر پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری و اقدام غیرسازنده در مذاکرات رفع تحریم‌ها تاکید کرد.
کابینه امنیتی- عملیات روانی حسن روحانی، پروژه انتخابات ۱۴۰۲ را با شناخت دقیق بر نقطه‌ضعف جریان انقلابی طراحی کرده است. تجربه مصاحبه غنی‌نژاد و موضع اخیر ظریف نشان داد که ضعف شناخت و عدم سواد رسانه‌ای جریان انقلابی موضوعی جدی است. این تیم عملیات روانی می‌داند برای وایرال شدن (دیده و شنیده شدن) باید دست رو‌نقاط حساسی بذارند که جماعت انقلابی با تمام ظرفیت روزها درگیر پاسخ به آن باشند. دقیقا چیزی شبیه سناریوی مشایی؛ غنی نژاد یه مناظره و دیالوگ داشت! اما یک ماه ظرفیت انقلابی را درگیر و مشغول کرد! ظریف یک ربع وقت گذاشت و هزاران ساعت از ظرفیت انقلابی را مشغول کرد؛ مشغول زمین انحرافی که از اصل دور بمانند. هنوز این تیم وارد بازی اصلی نشده‌اند! دوتا امتحان کوچک بود. تعجب نکنید وقتی رژیم پهلوی برای خیلی‌ها بزک شده، روحانی و تیمش هم بزک بشن! این تیم، برنامه دارند، چیزی که ما نداریم!
درشرایط فعلی«کنشگران فعال »  برندهٔ جنگ شناختی ادراکی هستند . فتنه ۱۴۰۱ به ما فهماند که شیوه جنگها عوض شده و فقط با نگاه امنیتی نمیتوان آنرا خنثی کرد... جنگهای جدیدهمگی هیبریدی ترکیبی است... یعنی همزمان چندین نوع جنگ بصورت همزمان و ترکیبی انجام میشود مانند : ۱ _ جنگ سخت،نبردنظامی سنگین ۲ _ حملات بهمرزها و اقدامات گروهک ها ۳ _ اقدامات مخل امنیت و بمب گزاری ۴ _ جنگ اقتصادی و تحریم ۵ _ جنگ سیاسی، انتخاباتی، براندازی نرم ، نافرمانی مدنی وانقلاب های رنگین ۶ _ جنگ روانی ۷ _ جنگ سایبری ۸ _ جنگ شناختی، ادراکی اکنون با نوع جدیدی از جنگ های شهری،«نافرمانی مدنی ناشی ازتغییر و تقابل شناختهافرهنگ(تغییر نسل)» مواجهیم .  بخش مهم این پروژه، جنگ شناختی_ ادراکی است و دست بر تر با راوی خبر اول است... جنگ،جنگ روایت هاست... «زمان» عاملی حیاتی است، آنکه از موضع آفندی سریعتر روایت کند می‌بَرد و طرف مقابل در موضع پدافندی هر چقدر هم خوب دفاع کندتلفات میدهد چون اعصاب و روانی که بهم ریخته به سختی آرام خواهد شد اینجاست که رهبری می فرمایند : بدنبال پرت کردن حواس نظام از مسیر اصلی هستند... جنگ شناختی غیرطبیعی نیست؛ آنچه غیرطبیعی است غَفلت مسئولان و رسانه‌هاست که به هشدارهای رهبری انقلاب در این زمینه خوب توجه نمیشود.  همیشه با هزینه های سنگین در کف میدان، به اهمیت تدابیر رهبری پی بردیم و خدا کند که این هزینه های اخیر، ما را کفایت کند برای درک شیوه جنگ های آینده... از موارد مهمی که جنگ شناختی از آن اثر می‌پذیرد و باعث میشود که این نوع جنگ در اولویت قرار گیرد، «تغییر در آرایش رسانه‌ای» است.  تغییر در آرایش رسانه‌ای که محصول پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی است، باعث شده جنگ شناختی در کانون توجه کنشگران قرار گیرد. محدودیت رسانه‌های سنتی در تولید و توزیع اخبار و بدنبال آن توجه به این پدیده که هر فردی می‌تواند در «هر مکانی»، «هر زمانی» و با «هر زبان» و «ابزاری» پیام تولید و منتشر کند باعث شده که نقش رسانه‌های جمعی و مطبوعات کمرنگ شده است. اکنون مانند گذشته نیست که یک نفر تولید کننده و بقیه استفاده کننده باشند. بلکه همه افراد در عین‌حال که مصرف‌کننده هستند، تولید‌کننده و توزیع‌کننده هم هستند، بنابراین در جنگ شناختی کسانی پیروز و اثرگذار هستند که مدیریت سوژه‌ها، جملات و واژه‌ها، چینش تصاویر را بدست گیرند.  چیزی شبیه اتاق طرح ریزی عملیات در دفاع مقدس ولی در حوزه «خبر» در جنگ شناختی با شلیک «خبر داغ» یا «سوژه»به ذهن مخاطب میتوان در او فعل و انفعال ایجاد کرد او را وادار به عمل یا عکس العمل  نمود...اتاق جنگ باید بداند مهمات خبری را چگونه مدیریت کند...تشکیل "مرکز هماهنگی پشتیبانی آتش" در سطوح کشوری ، استانی و شهرستانی یک امر ضروری است...اتاق جنگ باید بداند کدام خبر برای کدام مخاطب است ، آنچنان اخبار(مهمات) باید به خوبی طراحی، بارگزاری و شلیک شوند که آماج ذهنی را مورد هدف قرار داده و اثر شبهات ذهنی و اخبار کذب را در جامعه خنثی نماید. در اتاق های طرح ریزی که شبیه اتاق جنگ عمل میکند باید افرادی حضوریابند که به شگردهای خبرسازی، خبر پروری، ترفندهای عملیات روانی، جنگ شناختی، جنگ های هیبریدی _ ترکیبی مسلط باشند ... افرادی حضوریابندکه بداننددرآن مقطع درفضای ذهنی نیروهای خودی،بیطرف و مخالف در آن حوزه ی جغرافیایی چه میگذرد...در فضای مجازی آن چه می گذرد... روی کدام خبر کار شود و از کنار کدام خبر رد شد... جنگ،جنگ اخباروروایت هاست... برد با کسی است که زودتر، دقیق تر، حرفه ای تر بر ذهن دیگران اثر بگذارد ... در آرایش جدید رسانه‌‌ای، «کنشگران  فعال» برنده جنگ شناختی هستند و کنشگران الزاما در کف خیابان یا در موقعیت مکانی یا بازه زمانی خاص حضور ندارند ، حتی میتوان از لشکریان رباتیک یا فیک برای این امر استفاده نمود... برجسته سازی خبر و ضریب دادن به آن یک شیوه مرسوم است، پروژه ی تکرار را به آن اضافه نموده بعد ببینید چه خواهد شد ... درجنگ شناختی کسانی پیروز هستند که: ۱_ آرایش جدید رسانه‌ای را بشناسند . ۲_ بتوانند از سلاح ها ، مهمات و ابزارهای جدید استفاده حداکثری کنند. ۳_ بپذیرند که مدل تولید، توزیع و دریافت اخبار عوض شده است . اکنون میتوان به اهمیت «مرحله پیشرفته تر جنگ روانی» پی برد که چگونه انسان را تبدیل به نیروی جنگی کف خیابان می کند علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری، هنوز هم به اهمیت رسانه‌های اجتماعی‌ پی نبرده ایم و بخش‌های مختلف در «کنشگری در این حوزه» تردید دارند و همین مسئله آسیب‌پذیری در جنگ شناختی را موجب شده است.