eitaa logo
شبکه حضرت ولی عصر (عج)
5.6هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
2.6هزار ویدیو
11 فایل
﷽ ✍️ کانال رسمی شبکه حضرت ولی عصر علیه السلام 💠 تحت اشراف آیة الله حسینی قزوینی دامت برکاته 📌 وب سایت رسمی: valiasr-aj.tv 🌐 ماهواره: Yahsat --- فرکانس: 12149 --- جهت: Vertical --- سیمبل ریت: 27500 🔻 ارتباط با ما: @valiasrtv_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
خداوند: انبیاء ارث گذاشته‌اند، خلیفه: انبیاء ارثی نمی‌گذارند! یکی از بهانه‌های غصب فدک، ادعای عدم ارث گذاشتن انبیاء بود. در حالی که خداوند می‌فرماید: وَوَرِثَ سُلَیْمَانُ دَاوُودَ وَقَالَ یَا أَیُّهَا النَّاسُ عُلِّمْنَا مَنطِقَ الطَّیْرِ وَأُوتِینَا مِن کُلِّ شَیْءٍ إِنَّ هَذَا لَهُوَ الْفَضْلُ الْمُبِینُ (سوره نمل، آیه ۱۶) و سلیمان وارث داوود شد، و گفت: ای مردم! زبان پرندگان به ما تعلیم داده شده، و از هر چیز به ما عطا گردیده این فضیلت آشکاری است. اگر این بهانه آورده شود که منظور از ارث در اینجا علم و نبوت بوده، باید گفت از حسن بصری عالم و نامدار اهل سنت در مورد معنای ارث در این آیه چنین نقل شده است: وقال الحسن: ورث المال والملک لا النبوة والعلم، لأن النبوة والعلم فضل الله تعالى، ولا یکون بالمیراث. و حسن بصری گفته است که منظور ارث بردن مال و ملک است و نه نبوت و علم چرا که نبوت و علم فضل الهی است و ارثی نیست. 📚 تفسیر السمرقندی ج۲ ص۴۹۱ 👈 برای آشنایی بیشتر، به کانال (عج) بپیوندید🙏 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ خوف و رجا در کنار هم نسبت به خداوند ⬅️ در روایتی امام صادق «علیه‌السلام» می‌فرماید: در وصیت جناب لقمان به فرزندش امور عجیبی بوده است از جمله اینکه به فرزندش گفت: فرزندم از خدا چنان بترس که اگر عبادت جن و انس را به درگاه او ببری اگر بخواهد می‌تواند تو را عذاب کند و هم‌چنین چنان به خدا امیدوار باش که اگر گناه جن و انس را به درگاه او ببری اگر بخواهد می‌تواند تو را ببخشد. 💠 این مساله بسیار مهم است که همواره ترس و امید ما نسبت به خداوند متعال باید به یک اندازه در کنار هم باشد. آیت الله حسینی قزوینی ━━━━━━━⊰◇⊱━━━━━━━━ کانال رسمی آیت الله حسینی قزوینی در ایتا🔻 https://eitaa.com/joinchat/280166401C0bce4a1497
🔸 دست انداز 🔻 نقد شبکه‌های وهابی 🕡 دوشنبه 12 آذر ماه، ساعت 19:00 🎙 کارشناس: استاد صداقت 👈 برای آشنایی بیشتر، به کانال (عج) بپیوندید🙏 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
دروغ‌گویی عبدالعزیز دهلوی در مورد اعتقاد شیعیان نسبت به هجوم و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در حالی که بر اساس مستندات عقیده به هجوم و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از مسلّمات عقیده شیعه بوده و حتی در چند قرن ابتدایی با آن همه شرایط دشوار خفقان اجماع چنین عقیده‌ای نقل شده است، عبدالعزیز دهلوی مخالف شیعه در کتاب "تحفه اثنا عشریه" در دروغی آشکار چنین می‌نویسد: طعن دوم آن که عمر رضی الله عنه خانه حضرت سیدة النساء را بسوخت و بر پهلوی مبارک آن معصومه به شمشیر خود صدمه رسانید که موجب اسقاط حمل گردید و این قصه سراسر واهی و بهتان و افترا است. هیچ اصلی ندارد و لهذا اکثر امامیه قائل این قصه نیستند و گویند که قصد سوختن آن خانه مبارک کرده بود لیکن به عمل نیاورد. 📚 دهلوی، عبدالعزیز، تحفه اثنا عشریة ص۵۹۰ چگونه میتوان انتظار داشت چنین افرادی که منکر عقیده خود شیعیان به شهادت می‌شوند، اصل آن واقعه را منکر نشوند و بپذیرند! 👈 برای آشنایی بیشتر، به کانال (عج) بپیوندید🙏 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
▪️ صدیقه شهیده 🔸 ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کارشناس: استاد ابوالقاسمی 🕣 دوشنبه، 12 آذر ماه، ساعت 20:30 وبسایت رسمی: (www.valiasr-aj.com) ایتا: 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قاضی عبدالجبار، عالم معتزلیِ شافعی مذهب: تهدید به آتش زدن خانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) حق مسلّم خلیفه بود! قاضی عبدالجبار بن احمد معتزلی، متوفای ۴۱۵ ه و شخصیتی ضد شیعه که از نظر فقهی شافعی مذهب بود با فرض پذیرش ماجرای تهدید منزل وحی آن را حق طبیعی عمر بن خطاب معرفی کرده است! وأما ما ذکره من حدیث عمر فی باب الإحراق، فلو صح لم یکن طعنا على عمر لأن له أن یهدد من امتنع من المبایعة، إرادة للخلاف على المسلمین... اما آنچه در مورد عُمَر و آتش زدن خانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفته، اگر صحیح باشد طعن و اشکالی بر عُمَر وارد نمی‌شود چرا که او حق دارد کسانی را که به منظور مخالفت با مسلمانان بیعت نکرده‌اند، تهدید کند... 📚 القاضی عبد الجبار المعتزلی، المغنی فی أبواب التوحید والعدل (الإمامة) ج۲۰ ص۳۳۷ وبسایت رسمی: (www.valiasr-aj.com) ایتا: 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗓 سه‎شنبه 13 آذر ماه 1403 📋جدول پخش برنامه ها 🔗https://www.valiasr-aj.tv/ 👈 برای آشنایی بیشتر، به کانال (عج) بپیوندید🙏 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
🔸 ام الائمه ◾️ ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها 🕗 سه‌شــنبه 13 آذر ماه، ساعت 19:00 🎙 کارشناس: دکتر علی احمدی 👈 برای آشنایی بیشتر، به کانال (عج) بپیوندید🙏 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
وهابیتی که تأکید منجر به تکفیر در ظاهر آیات دارد: ظاهر آیات ارث انبیاء هم نمی‌توانند ادعای ابوبکر را تخصیص بزند!!! در حالی که قرآن از ارث گذاشتن انبیاء سخن گفته و برخی مفسرین اهل سنت نیز آن را پذیرفته‌اند، احمد بن عبد العزیز القصیر وهابی برای اینکه از ادعای ابوبکر در تکذیب ارث گذاشتن انبیاء دفاع کند می‌گوید: الدلیل الخامس: أنَّه قد صح عن النبی - صلى الله علیه وسلم - أنه قال: "إنَّا مَعْشَرَ الْأَنْبِیَاءِ لاَ نُورَثُ"، وهذا اللفظ عامٌ فی جمیع الأنبیاء ولا یَحْتَمِلُ التخصیص، ولا یجوز تفسیر الآیات بمعنى یخالف هذا الحدیث. دلیل پنجم: از پیامبر (صلی الله علیه و آله) در حدیث صحیح ثابت شده است که فرمود "ما پیامبران از خود ارثی بر جای نمی‌گذاریم" و این لفظ در مورد همه انبیاء عمومیت دارد و احتمال تخصیص وجود ندارد و تفسیر آیات قرآن به گونه‌ای که با این حدیث مخالفت کند جایز نیست. 📚 الاحادیث المشکلة الواردة فی تفسیر الآیات القرآن الکریم ص۳۴۵ و اینگونه وهابیتی که حتی تأویل آیات اخبار صفات مانند دست خدا را هم جایز نمیداند، نوبت به دفاع از ابوبکر در موضوع فدک که رسید میگویند ظاهر آیات را باید کنار گذاشت! 👈 برای آشنایی بیشتر، به کانال (عج) بپیوندید🙏 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
▪️ صدیقه شهیده 🔸 ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کارشناس: استاد شریفی 🕣 سه‌شنبه، 13 آذر ماه، ساعت 20:30 وبسایت رسمی: (www.valiasr-aj.com) ایتا: 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
معتبر دانستن روایت سیلی خوردن حضرت زهرا سلام الله علیها در نسخه دست‌نویس علامه مجلسی بر اساس نسخه دست‌نویس کتاب "جلاء العیون" علامه مجلسی تصریح می‌کند که روایت پیامبر صلی الله علیه وآله مبنی بر خبر سیلی خوردن حضرت زهرا علیها السلام معتبر است. اصل این روایت در کتاب "امالی" شیخ صدوق آمده است. (اعلام اعتبار روایت در این نسخه را می‌توانید در تصویر سمت چپ، خط دوم ببینید) وبسایت رسمی: (www.valiasr-aj.com) ایتا: 🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2849767479C0d5e53a286
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا