eitaa logo
ورامین ما
76 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
550 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
27.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موزیک ها و آهنگ ها یکی دیگر از ترفندهای عملیات روانی هستند که در این ویدئو می توانید نمونه ای از این مسئله را به وضوح ببینید. در قسمتی از این ویدئو شما بانوانی را شاهد هستید که در بین جمعیت مشغول شادی کردن نسبت به اجرای خواننده موزیک در ورزشگاه می کنند و این دقیقاً در زمانی است که برجام به اهدافی که مسئولین دولتی اذعان کرده بودند دست پیدا نکرده و مردم زیر فشار اقتصادی شدید بودند. در این ویدئو یکی از ترفندهای اجرا شده "موسیقی" بود و دیگری حضور بانوان در ورزشگاه که بعد از اجرای ترفند "همراهی اکثریت" که توسط رسانه های وابسته در سطح کشور ایجاد شد و وزارت ورزش دولت نیز اقدام به حضور بانوان در ورزشگاه کرد. @varaminema
5.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طی سال های گذشته همه ما شاهد برنامه های مختلفی بودیم که در اوج مشکلات اقتصادی مردم اقدام به طنزپردازی کرده و از ترفند "شکل دهی فضای شاد" استفاده می کردند تا بتوانند به اهدافی که مسئولین این مجموعه ها که هماهنگ با بسیاری از مسببین وضعیت موجود بودند دست پیدا کنند. این برنامه ها تمام تلاش خود را می کردند تا در زمان فشار به مردم، آستانه صبر آنها را بالا برند تا بتوانند فشار بیشتری به مردم وارد کرده و در لحظه مورد نظرشان به یکباره نه تنها این برنامه ها متوقف می شد، بلکه از دیگر ترفندهای عملیات روانی برای عصبانی کردن مردم استفاده می کردند که در شب های آینده به آنها نیز خواهیم پرداخت. مجموعه ورامین ما قصد تبلیغ برای این ویدئو ندارد و فقط قصد نشان دادن نمونه ای از عملکرد عناصر مخالف مردم که با زبان فارسی فعالیت می کنند دارد. @varaminema
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از دیگر ترفندهای عملیات روانی می توان به "تداعی معانی" نام برد به این شکل که مجموعه ای برای فریب افکار عمومی یا مخاطب خود معانی مختلفی از جنبه های مثبت یا منفی را در اذهان تداعی می کند تا اذهان را به سمت هدف خود هدایت کند. در این مثال می توانید مشاهده کنید که مجموعه مورد نظر برای جلب توجه مخاطبین خود چه افکار مثبت و خوبی را معرفی می کند تا مخاطب را متقاعد کند تا در مجموعه آنها سرمایه گذاری کند. @varaminema
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از ترفندهای عملیات روانی "استفاده از مشهور" است که در این تکنیک با استفاده از افراد مشهور که در بین عموم مردم جامعه دارای مشهوریت است استفاده می شود تا فکر عموم مردم و مخاطبین هدف به سمت برنامه تعیین شده تغییر کند. در این ویدئو نمونه ای از موسیقی ساخته شده که به اسم خواننده مشهوری است که همین مسئله باعث ترقیب مخاطبین مورد نظر می شود. همین ترفند در زمینه های دیگر فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز بارها استفاده شده و بعداً نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. @varaminema
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شاید سریعترین ، صمیمی ترین ، ساده ترین و در عین حال دقیق ترین دلیل رای دادن برای عزیزان و گله مندانی باشد که به جهت اعتراض به وضع موجود رای نمی‌دهند باور کنید بهترین حالت برای اختلاسگران ، مفسدان اقتصادی ، اراذل و اوباش اقتصادی که نفعشان در ادامه وضع موحود است رای ندادن شماست تا بتوانند با کار کم تری گزینه خود را در مسند ریاست جمهوری نگهدارند تا دلالی ها یک شبه قیمت مرغ از شش به سی هزار تومان رسیدن ها کمبود عجیب و احتکار روغن ها سیصد درصد اضافه شدن قیمت مسکن ها ول لودن و نظارت نداشتن بر قیمت ها و.....‌‌ ادامه پیدا کند و هرروز سکه روی سکه بگذارند و شما استخوان در زخم و خار در چشم ۱۴۰۰ ۱۴۰۰ 🌕 به کانال کمیل بپیوندید 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 @chanel_komeil 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
"ترس" یکی از پرکاربردترین ترفندهای عملیات روانی است که حتی در تبلیغات تلویزیونی، فیلم‌ها و انتخابات و سیاست نیز از آنها به شدت استفاده می شود تا با اینکار بتوان افکار عمومی را علیه طرف مقابل سوق داد. در این ویدئو شاهد هستیم که موش با این حال که مقابلش کاملاً خالی است و می تواند فرار کند، به دلیل ترس زیاد هیچ اقدامی نمی تواند انجام دهد. همگی شاهد بودیم که در انتخابات های گذشته و حتی مناظره روز گذشته از این ترفند نیز استفاده شد تا کاندیدهای خاص در افکار عمومی منفور شده و آرای عموم را از وی برگردانند. @varaminema
اعضای شورای شهر که ادوار مختلف در این سمت حضور داشتند و حتی یکی از این افراد در دوره های گذشته هم مجرم شناخته شده بود، همین اعضایی که حیدریان که از شهرداری پاکدشت استیضاح شده بود را به عنوان شهردار ورامین انتخاب کردند و بعد با کلی شائبه در بین مردم در زمان تصدی خود، به شهرداری لواسان رفت و بعد هم که ...؛ به این سوال مهم شهروندان ورامینی پاسخ دهند که اگر طی سالیان مختلف در ادوار گوناگون که در شورای شهر ورامین حضور داشتند اگر در شورا نمی بودند چه پروژه شهری روی زمین باقی می ماند و یا اینکه اجرایی نمیشد؟ حضور این افراد که اکثریت آنها با چهره های انقلابی رای مردم را به خود جلب کرده اند چه اقدام خاصی در شورای شهر انجام دادند که موجب پیشرفت شهر ورامین شده است؟ @varaminema
احتمالاً در خصوص "دروغ بزرگ" قبلاً شنیدید و با گوش شما آشناست، ترفند "دروغ بزرگ" یکی دیگه از ترفندهای عملیات روانی است که کاربرد زیادی هم داره به این شکل که فرد یا گروه دروغ بسیار بزرگی رو به شکلی بیان می کنند که مخاطب به خاطر بزرگی این دروغ فکر می کنه مطلب بیان شده درست هست و واقعیت داره در حالی که اصل ماجرا اینطور نیست و در شعارهای تبلیغاتی میشه گفت این دروغ ها هیچ زمانی اجرا نمیشه. در این مثال های طنز شما به راحتی میتونید نمونه ای از این ترفندها رو هم ببینید و هم اینکه لحظاتی شاد باشید هر چند که "طنز" خودش یکی از ترفندهای عملیات روانی هست که طی شب های آینده خدمتتون ارائه می کنیم. @varaminema