﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها در مصیبت و بلاها.
▫️ این کتاب نوشتهای است از «زینالدین احمد بن علی جبعی عاملی» معروف به «شهید ثانی»، به ترجمهی «شیخ عبدالحمید واسطی» و چاپ «مؤسسهی مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام».
▫️ این اثر دربردارندهی سخنانی از پیامبر و ائمهی اطهار و روایاتی دربارهی افرادی است که عزیزان و بهویژه فرزندان خود را از دست دادهاند؛ محتوایی که میتواند سبب تسکین و کاهش آلام و دردهای کسانی شود که به یکی از بزرگترین مصیبتها، یعنی مرگ عزیزان و فرزندان، دچار شدهاند.
▫️ این کتاب برگرفته از حقایقی است که نتایج حاصل از صبر و رضایتمندی در برابرِ خواستهی خداوند را تبین میکند و دربارهی گریه بر مصیبت و چگونگی تسلی دادن مصیبتدیدگان مباحثی را مطرح میسازد.
▫️ فصل اول
▫️ فصل دوم
▫️ فصل سوم
▫️ فصل چهارم
▫️ فصل پنجم
▫️ فصل ششم
▫️ فصل هفتم
▫️ منبع: کافهکتاب ایتا
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
AudioCutter_D1738140T13456947(Web).mp3
14.12M
﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها| فصل اول.
▫️ تالیف شهید ثانی
▫️ ترجمه استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
AudioCutter_D1738145T15680311(Web).mp3
18.08M
﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها| فصل دوم.
▫️ تالیف شهید ثانی
▫️ ترجمه استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
AudioCutter_D1738145T15683404(Web).mp3
16.27M
﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها| فصل سوم.
▫️ تالیف شهید ثانی
▫️ ترجمه استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
AudioCutter_D1738145T15686880(Web).mp3
18.46M
﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها| فصل چهارم.
▫️ تالیف شهید ثانی
▫️ ترجمه استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
AudioCutter_D1738145T15688853(Web).mp3
11.78M
﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها| فصل پنجم.
▫️ تالیف شهید ثانی
▫️ ترجمه استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
AudioCutter_D1738145T15690542(Web).mp3
15.73M
﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها| فصل ششم.
▫️ تالیف شهید ثانی
▫️ ترجمه استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
AudioCutter_D1738145T15692512(Web).mp3
14.41M
﷽
⚪️ کتاب صوتی آرامبخش دلها| فصل هفتم و پایانی.
▫️ تالیف شهید ثانی
▫️ ترجمه استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
﷽
⚪️ مدیریت مدرسه نورالرضا (ع).
▫️ استاد واسطی، با حکم مدیر حوزه علمیه خراسان، به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه نورالرضا علیه السلام مشهد معرفی شد.
◽️ استاد واسطی:
▫️ مدرسه علمیه نورالرضا علیهالسلام با تکیه بر سنتهای کارآمد حوزوی، متون تحلیلی استدلالی مجتهدپرور و روشهای تحصیل کاربردی تلاش خواهد کرد تا طلاب به محققان، مبلغان، مدرسان، مولفان و مشاورانی با توان شکلدهی به علوم انسانی اسلامی و زمینهساز برای اقامه دین در جامعه تبدیل شوند و کارآمدی اسلام برای حکمرانی اجتماعی و جهانی را که هدف اعلای انقلاب اسلامی بوده، قدمی به جلو ببرند.
▫️ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، این مدرسه تلاش خواهد کرد تا طلاب دارای توانایی جهاد تبیین به ویژه برای مخاطبان نخبگانی را با هدف فعالسازی تفکر، معنویت، عدالتورزی و سبک زندگی به دست آورند.
▫️ متن کامل خبر
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
الله شناسی ۱۳.mp3
22.84M
﷽
⚪️ اللهشناسی| جلسه سیزدهم.
▫️ بر اساس کتاب اللهشناسی علامه طهرانی
▫️ استاد واسطی، ۲۱ مهر ۱۴۰۲
▫️ کاربردهای «نور» در قرآن
▫️ ملاک مرگ و حیات
▫️ معنای زندگی
▫️ اصلیترین انتظار از انسان
▫️ بدان هر لحظه مخابره میشوی
▫️ نور: قدرت سنجش حضور خدا
▫️ نورانیت اشیاء مختلف
▫️ کلام امیرالمومنین در تاریکی قلب
▫️ شرح صدر:آرامش در پذیرش حق
▫️ ضیق صدر:سختی در قبول حق
▫️ کلام قیصری در تعریف عرفان
▫️ چرا تدریس اللهشناسی؟
▫️ ملاک دینداری
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
الله شناسی ۱۳.pdf
439.9K
﷽
⚪️ متن اللهشناسی| جلسه سیزدهم.
▫️ بر اساس کتاب اللهشناسی علامه طهرانی
▫️ استاد واسطی، ۲۱ مهر ۱۴۰۲
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
هدایت شده از جذبه عشق
📝 بسم الله الرحمن الرحیم
إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
▫️نصرت الهی از آن مظلومان فلسطینی است که بهپا خاسته و ضربات مهلکی بر رژیم صهیونیستی وارد کردهاند رژیم سفّاک و درندهخویی که هزاران کودک و نوجوان زن و مرد و پیر و کهنسال را به خاک و خون کشیده و با هزاران تُن مواد منفجره ممنوعه و فسفری سلب حیات و سلامت و آرامش از آنها کرده، خانههای فلسطینیان و مساجد و امکنه حیاتی آنها را ویران نموده و اخیرا با قطع کامل آب و برق غزّه و ممانعت از ورود غذا و دارو و سائر مایحتاج ضروری و محاصره آنها و ریختن بمبهای خوشهای قطع حرث و نسل فلسطینیان نموده.
▫️اکنون بر دولتهای اسلامی فرض است که به یاری مظلومان فلسطینی بشتابند و دولت جعلی و غاصب صهیونستی را نیست و نابود سازند تا ان شاالله مقدمه ظهور خورشید ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را فراهم سازند.
▫️لازم به ذکر است که بر مومنین لازم است برای نصرت مقاومت دست به دعا بردارند که صبح پیروزی نزدیک است؛ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ
الاقل السید محمدصادق الحسینی الطهرانی
⚪️ @jazbeh_eshgh
صوت.mp3
37.39M
﷽
⚪️ اهرمهای تحقق حوزه تمدنساز.
▫️ سخنرانی استاد واسطی در جلسه بازدید طلاب مدرسه مشکات
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
﷽
⚪️ مراسم استغاثه به حضرت ولی عصر عَجّلَّ اللـه تَعَالی فَرَجَهُ الشَّریِف برای یاری جبهۀ مقاومت و مظلومان فلسطین.
▫️ استاد واسطی
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
یهودشناسی-استادواسطی.Mp3
25.24M
؛ ﷽ ؛
⚪️ گفتوگویی درباره صهیونیسم.
▫️ شاخص اصلی یهود در قرآن استکبار است.
▫️ معنی نصرانی، رهبان، قسیسین
▫️ بررسی کتاب «پروتکلهای دانشوران صهیون»
▫️ بر مبلغین واجب است محتوای این کتاب را برای مردم افشا کنند.
▫️ مرحوم طالبزاده، یکتنه یک رسانه بود، متفکر بود، مبتکر بود.
▫️ شاخص دوم یهود: «یَسْعَوْنَ فِیٖ الاَرْضِ فَسٰادٰا»
▫️ قرائت متن سخنرانی استاد واسطی در کنفرانس ششم «افق نو» در مشهد
▫️ استاد واسطی، ۲۸ مهر ۱۴۰۲
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
یهودشناسی-استادواسطی.pdf
555.4K
؛ ﷽ ؛
⚪️ گفتوگویی درباره صهیونیسم.
▫️ شاخصهای اصلی یهود در قرآن.
▫️ استاد واسطی، ۲۸ مهر ۱۴۰۲
▫️ برنامه عصر نادر طالبزاده
▫️ کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
متن سخنرانی واسطی در کنفرانس افق نو - فلسطین - پروتکل های صهیون.pdf
91K
؛ ﷽ ؛
⚪️ متن سخنرانی استاد واسطی در کنفرانس بینالمللی افق نو - فلسطین
▫️ سال ۱۳۹۷
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
652b8ece031ea-9555-108-4.pdf
1.02M
﷽
📄 مقاله رویکرد شبکهای در تفسیر قرآن، به مثابه زیرساختی برای دستیابی به آنتولوژی قرآن.
▫️مطرح شدن چگونگیِ دستیابی به «علم دینی» و «علوم انسانی اسلامی» و ناکارآمدی یا ناکافی بودنِ استناد به تکگزارهها در ادله نقلی برای حل مسائل مطرح در علوم انسانی، سبب توجه به ضرورت تدوین روش برای اکتشاف «نظریهها» با ابتنا بر قرآن و روایات شد.
▫️«رویکرد شبکهای» بستری برای پاسخ به این ضرورت است. رویکرد شبکهای تلاشی برای کشف حداکثریِ متغیرهای مرتبط با یک موضوع و دقیقسازیِ روابط میان آنهاست تا بتوان از برایند این روابط به یک اثر مطلوب نایل شد.
▫️از سوی دیگر نظریهها بر اساس نوع روابط میان متغیرهای مرتبط با یکدیگر که برایند آنها منجر به یک اثر بشود، شکل میگیرند و به همین دلیل میتوانند عهدهدار تبیین و پیشبینی شوند.
▫️ در نظریههای پیچیده نیاز به استفاده از منطق سیستمها و رویکرد شبکهای است که مبتنی بر تعریف حداقل 25 نوع رابطه اصلی است و تعیین این روابطِ گسترده، سبب شکلگیری «هستانشناسی» در موضوع مورد نظر میشود که زیرساختی برای استفاده از «هوش مصنوعی» برای پردازشهای جدید در موضوع مورد نظر و دستیابی به نتایج جدید است.
▫️در این مقاله این روابط ارائه شده و تلاش شده است با استفاده از آنها قسمتی از آنتولوژی موجود در آیه «ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین» به عنوان مطالعه موردی، اکتشاف گردد.
▫️ استاد واسطی؛ تابستان ۱۴۰۲
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti