وَتین🇮🇷-
آدمای چاق با نشستن تو ماشین کنار بقیه حق الناس میکنن خدایی
وای وایییی این اگه حق نیست پس چیه
هیچ وقت یادم نمیره تو تاکسی نشسته بودم مجبور بودم
همه شون چاق بودن اونم مرد..
و یه جوری چسبیده بودم به در ماشین که با در یکی شدم
که فقط بهشون نخورم
لامصبا مگه نامحرم حالشون میشد من میرفتم میچسبیدم به در اون خوشحال از اینکه جا واسش باز شده🗿