نباید چیز خاصی بگی، باید بغلش کنی و نوازش کنی و بوسش کنی
بعدم سرش و بزاری رو پاهات و برای آرامش اعصابش موهاش و ناز کنی تا بتونه از غصه هاشو فارق بشه و یکم بخوابه
یا میتونی دوتا دمنوش بزاری و بهش بگی غصه نخوریاا همه چیز درست میشه ، حتی اگه قرار نیست درست بشه چون آدم ها گاهی نیاز دارن که فکر کنند همه چیز درست میشه و درنهایت هم حتی با گذشتن و غمگین شدن هم شاید همه چیز درست بشه
#ناشناس
ۅاےۅ
نباید چیز خاصی بگی، باید بغلش کنی و نوازش کنی و بوسش کنی بعدم سرش و بزاری رو پاهات و برای آرامش اعصا
میشه آیدیتو بدی حالم بد بود بیام سراغت؟
ۅاےۅ
نباید چیز خاصی بگی، باید بغلش کنی و نوازش کنی و بوسش کنی بعدم سرش و بزاری رو پاهات و برای آرامش اعصا
اومدم تو چنل اینو دیدم باز
توروخدا بیا زنم شو
امسال خیلی اینجوریم که "خب که چی؟"
خب اینهمه سال اینهمه گریه و خودزنی کردم که چی؟
اوکی اون دنیا همینا به دادم میرسن، ثواب دارن، خودمو آروم میکنن ولی چه فایده؟
گریه و زاری و زجه چه فایده ای داشته وقتی اینجوری بیکار و بی عار و منفعلم الان؟
با اون گریه ی من چه گره ای از کار چه کسی باز شد؟
امام حسین همین فقط میخواد اشک من دربیاد؟😂
نمیدونم، همیشه میدونستم عاشورا یچزی فراتر از گریه زاریه ولی امسال دیگه این موضوع خیلی بهم فشار آورده
این مملکت درب و داغون با این آینده ی گل و بلبلی که پیش روشه با گریه درست میشه😂؟
من امام حسینو قبول دارم، ولی نه اینجوری که عادت شده واسمون
امام حسین مظهر عمله
و این محرمایی که تا الان تجربه کردم مظهر انفعال بوده!
من یه چشم و از نزدیک یه چیزایی رو تو محرم و تو هیئت داری (اونم هیئت های متعدد، معروف و یا نامعروف) درک کردم که شاید کمتر کسی درک کرده باشه
هیئت داری یه سبک کاملا منحصر به فرد و متفاوت از هر نوع سبک عملی دیگه ایه
حتی با سبک جهادی هم تفاوت داره
هیئت نظم داره در عین انعطاف پذیری
هیئتی رفتار کردن حرفه ای ترین رفتاریه که تو این دنیا وجود داره
ولی همش واسه همون چند روز محرمه (:
تازه کل ماه هم نه!