بعد از خرید
⚠️بعد از خرید حتما نکات زیر رو بخونید تا دچار سردرگمی و نگرانی نشید:
ضمن تشکر از خرید شما، در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در زمان استفاده از کالای خریداری شده، میتونید با شماره 02166742812 تماس بگیرید و مشکلتون رو با همکارای بخش فنی مطرح کنید.
۱- دستگاهتون نسوخته!!
ممکنه باتری دستگاه تمام شده یا به خاطر تو انبار موندن، به اصطلاح خوابیده باشه، پس بهتره قبل از استفاده (مخصوصا در صورت روشن نشدن ساعت) حتما اون رو با شارژر معمولی و کابل داخل جعبه حداقل یک ساعت شارژ کنید. شاید باورتون نشه ولی بعضی از مشتری ها بعد از خریدن ساعت یا هندزفری به ما زنگ میزنن و میگن که دستگاهشون سوخته! در صورتی که فقط شارژش تموم شده، پس این نکته رو جدی بگیرید.
۲- اگه به هر دلیلی دستگاهتون مشکل داشت نگران نباشید!
اگه بعد از خرید احساس کردین دستگاهتون معیوبه، لازم نیست نگران باشید. با همکاران ما در بخش فنی (تلفن قرار داده شده در همین پست) تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن. اگرم کالاتون واقعا معیوب باشه تا یک هفته قابل تعویضه.
۳- وصل شدن به برنامه در مورد ساعتها
با لمس لینک زیر وارد صفحه راهنمای اتصال ساعتهای هوشمند میشید.
پس از ورود به صفحه راهنما با توجه به مدل ساعتتون لینک مربوطه رو لمس کنید و راهنمای مربوط به مدل رو به صورت کامل مطالعه کنید.
لینک صفحه راهنما 👈 https://vernait.ir/help/smart-watch.php
نحوه ی ثبت سفارش
خرید و ثبت سفارش فقط از طریق سایت امکان پذیره و شبکههای اجتماعی ما فقط جهت معرفی محصولات ماست. انتهای هر محصول لینک خرید همون محصول قرار داده شده که با لمس اون وارد صفحه خرید میشید و با لمس یا کلیک روی "اضافه به سبد خرید" و تکمیل خرید میتونید سفارشتون رو ثبت کنید.
#سوالات_متداول
#ثبت_سفارش
❗️این همه آنلاین شاپ، چرا از شما بخریم؟!!
این روزها که خرید آنلاین طرفدار پیدا کرده خیلی از فروشندهها به فکر فروش محصولاتشون توی فضای مجازی افتادند و برای همین روز به روز شاهد افزایش آنلاین شاپها توی این فضا هستیم.
اما چرا از بین این همه آنلاین شاپ که تو زمینه هندزفری و ساعت هوشمند فعالیت میکنن باید از شرکت ما خرید کنید تمایز اصلی ما نسبت به بقیه چیه؟!
۱- کارت خدمات طلایی
تمام کالاهای دیجیتال (علیالخصوص محصولاتی که برند نیستند) قالبا پشتیبانی خوبی ندارند، اما این مورد برای ما از اهمیت خیلی بالایی برخورداره و معتقدیم که باید کالایهای با قیمت متوسط بیاریم و خدمات هم بدیم تا مشتری نگران یه بار مصرف بودن کالا نباشه!! برای همین ما یه کارت خدمات طلایی داریم، این کارت توی همه محصولات ما وجود داره و این یعنی شما میتونید همه محصولات ما رو در صورت معیوب بودن به مدت یک هفته از تاریخ خرید تعویض کنید. درضمن کالاها در برابر هر گونه خسارت فیزیکی به مدت سهماه بیمه شدن! این جوری در صورت آسیب دیدن دستگاه، شما میتونید با تحویل دستگاه آسیب دیده و پرداخت ۳۰ درصد مبلغ فاکتور کالای خودتونو با یه نمونه نو عوض کنید. نمونه کارت در همینجا و کانال قرار داده شده.
۲- بحث اعتماد وسطه!
شرکت ما فقط یه فروشگاه اینترنتی نیست و ما علاوه بر فضای مجازی توی فضای حقیقی هم فعالیت می کنیم.
شما می تونید (در صورت تمایل) بعد از ثبت سفارش در صورت بروز هر مشکلی یه سری به فروشگاه ما بزنید و مشکلتون رو حل کنید.
اینجوری خیالتون از بابت کلاهبرداریهای اینترنتی راحته.
۳- کالای فیک از رگ گردن به شما نزدیک تر است!
تشخیص کالای فیک اونم از روی تصاویر اصلا کار راحتی نیست! پس سعی کنید از فروشگاهی خرید کنید که جنس اصلی به شما بفروشه. شرکت ما این اطمينان رو به شما میده که کالایی که در اختیار شما قرار میگیره اصلی باشه.
۴- از سلامت کالای خریداری شده مطمئن باشید.
فروشگاه ما کالای شما را ( در صورت داشتن هر گونه ایراد ناشی از ساخت) تا یه هفته از تاریخ فاکتور خرید با یه نمونه نو عوض میکنه که این مورد همونطور که گفته شد در کارت طلایی هم قید شده.
#سوالات_متداول
پرداخت هزینه چطوره؟
آیا پرداخت درب منزل دارید؟
پرداخت هزینه تماما به صورت آنلاین (از طریق سایت و درگاه پرداخت) و قبل از ارسال هست.
به این دلیل که ما با پست قرارداد پرداخت در محل نداریم (به خاطر تسویه خیلی دیر ، مرجوعی بالا ، کسر چندین درصد از هزینه و ...)
#سوالات_متداول
#پرداخت_هزینه
آیا به همه ی مناطق کشور ارسال میکنید و هزینه ارسال چقدر هست؟
۱. بله؛ به تمام نقاط کشور ارسال داریم.
شهرستانها👈 با پست
تهران 👈 با پیک یا پست
۲. برای مرسولههایی که با پست ارسال میشه، مبلغ ۳۰ هزار تومان به عنوان هزینه پردازش و ارسال، در زمان صدور فاکتور، به جمع مبلغ سفارش اضافه میشه.
اگر خریدار در تهران بوده و درخواست ارسال با پیک داشته باشه، این ۳۰ هزار تومان رو لازم نیست پرداخت کنه اما بعد از تسویه مبلغ فاکتور، گرفتن پیک و پرداخت هزینه اون به صورت پس کرایه و بر عهده خود خریدار هست.
#سوالات_متداول
چند روز طول میکشه که مرسوله به دستمون برسه؟
تهران 👈 در صورت ارسال با پیک، همون روز اگر سفارش قبل از ظهر باشه، یا روز کاری بعد.
شهرستان ها:
در صورت عدم تاخیر غیر عادی از سمت پست، برای:
مراکز استان 👈حداکثر ۴
شهرستانها 👈حداکثر ۵
روستاها 👈حداکثر ۸
فردای روزی که سفارش میدید کد رهگیری براتون ارسال میشه و میتونید از طریق سایت اداره پست از وضعیت مرسوله باخبر بشید.
#سوالات_متداول
از کجا معلوم هزینه رو پرداخت کنیم و شما سفارش رو ارسال کنید؟
۱- کلاهبرداری در پیامرسان داخلی به سادگی قابل پیگیری و مجازاته و اگه کسی چنین قصدی داشته باشه در بستر فضای داخلی این کار رو نمی کنه.
۲- شما قرار نیست از طریق این پیامرسان پول پرداخت کنید یا این که کارت به کارت کنید. شما فقط از طریق این کانال محصول مورد نظرتون رو پیدا میکنید و نهایتا از طریق سایت خرید میکنید. مجوز سایت هم به سادگی قابل بررسیه. کافیه در انتهای صفحه نماد الکترونیک (اینماد enamad) رو لمس کنید و از مجوز سایت اطمینان حاصل کنید.
۳- در نهایت اگر کلا به خرید مجازی بدبین هستید میتونید از توی کانال اصلی مدل مورد نظرتون رو انتخاب کنید و با مراجعه حضوری (آدرس ذکر شده در بیو کانال اصلی) محصولتون رو دریافت کنید. البته یادتون باشه که این روش زحمت زیادی داره!
#سوالات_متداول
اینجا میتونید لینک مربوط به سوالتون رو لمس و مطالعه کنید!
۱- نکات قبل از خرید
۲- نکات بعد از خرید
۳- نحوه ی ثبت سفارش
۴- این همه آنلاین شاپ، چرا از شما بخریم؟!!
۵- پرداخت هزینه چطوره؟
۶- آیا به همه ی مناطق کشور ارسال میکنید؟
۷- هزینه پست چقدره؟!
۸- چند روز طول میکشه که مرسوله به دستمون برسه؟
۹- از کجا معلوم هزینه رو پرداخت کنیم و شما ساعتو ارسال کنید؟
۱۰- اگه سوال داشتیم چطوری ازتون بپرسیم؟
اگه سوال داشتیم چطوری ازتون بپرسیم؟
اگه قبلا از ما خرید کردید و در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش سوال دارید با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-66742812
09195506620
اگه همکار هستید و سوالی در این زمینه دارید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:
02166172709
09198706370
در غیر از دو مورد بالا هر سوالی راجع به محصولات (خرید تکی و....) داشتید کافیه با ادمین کانال با ایدی زیر در ارتباط باشید:
@Vernait_admin
#سوالات_متداول